DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Storm ja snap dat je daardoor brak bent. En een drukke week? Wat ga je allemaal doen?
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt, 15 uur in de auto.
Ga maar lekker douchen meis, zodat je deze aankomende, drukke week een beetje fris kan beginnen
PB, smakelijk!
Ga maar lekker douchen meis, zodat je deze aankomende, drukke week een beetje fris kan beginnen
PB, smakelijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:Ga ff aan de, door vriend gemaakte, appelcrumble
jammie!!
Hmm, heeeerlijk!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:Ga ff aan de, door vriend gemaakte, appelcrumble
jammie!!
Hmm, heeeerlijk!
Ja maak het maar erger jij haha Ben vlakbij je (helaas heb ik geen adres )
Gast- Gast
We zaten met 4 man in de auto, en dan nog heel veel bagage achterin.Theedoosje schreef:Storm ja snap dat je daardoor brak bent. En een drukke week? Wat ga je allemaal doen?
Laatst aangepast door Storm op zo 23 okt 2011 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:Ga ff aan de, door vriend gemaakte, appelcrumble
jammie!!
Hmm, heeeerlijk!
Ja maak het maar erger jij haha Ben vlakbij je (helaas heb ik geen adres )
Hebben nog stuk over
Gast- Gast
Storm schreef:**Theedoosje schreef:Storm ja snap dat je daardoor brak bent. En een drukke week? Wat ga je allemaal doen?
Oh heel veel succes meis. Vervelend dat je nog dat allemaal moet regelen. Hopelijk lukt het en krijg je die uren ook vergoed.
PB
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 23 okt 2011 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm, met 4? Ik dacht dat jullie met z'n 3-tjes waren?
En fijn dat je wel een aanvulling op je loon kan krijgen, ook al is het veel papierwerk.
Succes met solliciteren!
En fijn dat je wel een aanvulling op je loon kan krijgen, ook al is het veel papierwerk.
Succes met solliciteren!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was van plan om brownies te gaan maken maar nu ik misselijk ben moet ik er niet aan denken
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
.oOErinOo. schreef:Ik was van plan om brownies te gaan maken maar nu ik misselijk ben moet ik er niet aan denken
Ik ben nu ook misselijk
Gast- Gast
Er ging opeens 1 iemand extra mee. Ik was er ook niet blij mee, maar het bleek best mee te vallen en uiteindelijk heeft het gunstiger uitgepakt voor ons, zo konden M. en ik vaker met z'n tweetjes wegSnoes schreef:Storm, met 4? Ik dacht dat jullie met z'n 3-tjes waren?
Succes met solliciteren!
Gast- Gast
Storm schreef:TD wil je even mijn quote eruit halen aub?
yep gedaan;)
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=16362
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: