DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Vervelend om te lezen Lexie! Wat is er allemaal aan t handje? Vertel t maar gerust aan tante Sjaan!
Met mij gaat het ook niet geweldig, de laatste loodjes wegen super-zwaar. Nog 5 dagen tot de eerste etappe...
Met mij gaat het ook niet geweldig, de laatste loodjes wegen super-zwaar. Nog 5 dagen tot de eerste etappe...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo goedeavond!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
PrinsesBo schreef:Wat gaan jullie vanavond kijken op tv?
RTL4, komt Ik hou van Holland op, denk ik? Lekker vanuit bed met laptop op schoot!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Blegh...ik wil nieuwe schoenen maar heb geen geld Iemand nog een maat 38 van leuke schoenen te doneren?
Gast- Gast
Wat voor schoenen zoek je TD. Want ik heb net mijn schoenenkast leeggehaald en de zak staat nog in de berging. Misschien dat ik er iets voor je tussen heb. Zijn veelal schoenen die amper gedragen zijn. Maar weet niet of het jouw smaak is natuurlijk.
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi!
Shy, heb jij me van de week uitgenodigd op Facebook?
ja
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Theedoosje schreef:ehm of half hoge laarsjes,sneakers of zo...ja dichte schoenen iig
Zal morgen even voor je kijken wat ik nog heb. Ik vond het zonde om ze weg te doen, daarom staan ze in de berging.
Edit: Sneakers heb ik helaas niet. Ooit K-swissjes gehad, maar die heb ik ook tot op de schoenzool afgedragen haha.
Laatst aangepast door Maura op za 22 okt 2011 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:ehm of half hoge laarsjes,sneakers of zo...ja dichte schoenen iig
Zal morgen even voor je kijken wat ik nog heb. Ik vond het zonde om ze weg te doen, daarom staan ze in de berging.
Jij bent lief! Dank je wel !
Gast- Gast
Ik zoek nog een paar zwarte halfhoge sneakers of iets anders zonder hak, Maura Heb ene paar heelrijke van Esprit maa rik ben bang dat ze zo snel lelijk worden als ik ze elke dag naar m'n werk draag..
Gast- Gast
Maura schreef:TD, loop je scheef of heb je een vrij vaste voet in een schoen?
Ehm denk vrij vaste voet...hoezo?
Gast- Gast
Haha....
Ik heb geen sneakers, meestal met hak en een paar platten heb ik ook wel. Maar daarbij is dezelfde vraag als voor TD, hoe vast is je voet in een schoen.
Ik heb geen sneakers, meestal met hak en een paar platten heb ik ook wel. Maar daarbij is dezelfde vraag als voor TD, hoe vast is je voet in een schoen.
Gast- Gast
Gaat over geld weggeven en deed zij aan mee.
Ze wilde meedoen, omdat haar hond gister een puppy van 7 wkn had doodgebeten en daar moest ze me toch om lachen.....
Dan ben je toch dom of niet?
Ze wilde meedoen, omdat haar hond gister een puppy van 7 wkn had doodgebeten en daar moest ze me toch om lachen.....
Gast- Gast
Ik snap je vraag over een vaste voet niet zo Ik loop gewoon, linkerbeen voor m'n rechterbeen en andersom
Gast- Gast
Maple schreef:Ik snap je vraag over een vaste voet niet zo Ik loop gewoon, linkerbeen voor m'n rechterbeen en andersom
Volgens mij of je scheef loopt of recht op je voet staat
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Gaat over geld weggeven en deed zij aan mee.
Dat is wel stom ja
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Maple schreef:Ik snap je vraag over een vaste voet niet zo Ik loop gewoon, linkerbeen voor m'n rechterbeen en andersom
Volgens mij of je scheef loopt of recht op je voet staat
Volgens mij sta ik wel recht, ja
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: