DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Charlie schreef:Theedoosje schreef:Zo heb ook eens de keukenla met manden met voorraad/kruiden etc opgeruimd. Er kon meer weg dan ik dacht
Ja, leuk. Maar ze hebben het hier nu over andere zaken .
Ja dus?
Gast- Gast
Of zoals mijn oma gisteren zei 'het leven is een pijpkaneel, een ieder zuigt en krijgt z'n deel'.. Ofzoiets
Edit: en dan in een context waarbij je nét foto's in je handen hebt van je oma een jaar of 20 oud, in een soort euh laat ik het netjes zeggen, yoga poses in een soort panty met topje
Edit: en dan in een context waarbij je nét foto's in je handen hebt van je oma een jaar of 20 oud, in een soort euh laat ik het netjes zeggen, yoga poses in een soort panty met topje
Laatst aangepast door Reva op zo 23 okt 2011 - 4:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Charlie schreef:Theedoosje schreef:Zo heb ook eens de keukenla met manden met voorraad/kruiden etc opgeruimd. Er kon meer weg dan ik dacht
Ja, leuk. Maar ze hebben het hier nu over andere zaken .
Ja ik moest gelijk denken aan pittige seks...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Of zoals mijn oma gisteren zei 'het leven is een pijpkaneel, een ieder zuigt en krijgt z'n deel'.. Ofzoiets
Gast- Gast
Alex schreef:Ik kreeg een seintje dat ik even in het Dagcafé moest zijn
Ze zijn er spontaan mee opgehouden. Ik geloof dat theedoosjes uitgeruimde keukenkastjes een beetje voor een domper op de geilheid zorgde...
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Alex schreef:Ik kreeg een seintje dat ik even in het Dagcafé moest zijn
Ze zijn er spontaan mee opgehouden. Ik geloof dat theedoosjes uitgeruimde keukenkastjes een beetje voor een domper op de geilheid zorgde...
Ja sorry Ben totaal niet geil momenteel.
Gast- Gast
Maura schreef:shygirl87 schreef:Maura schreef:shygirl87 schreef:Maura schreef:Nou dat durf ik dus ook wel, met het licht aan, maar dat is zo'n sfeerkiller.
nee het is geil om elkaar te zien en van elkaars lichaam te kunnen genieten !!!!!!!!!!!
Dat zal best, maar dan zie ik ook waarmee ik het doe en dat vind ik toch echt een sfeerkiller.
maar MIJN neukertje is ERG LEKKER en ik straks ook
Het begint hier te stinken....
ik ruik niks
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Wat een geweldige opmerking van je oma. Dat zou de mijne nooit hebben gedaan..zuinig mens (wel lief overigens).
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
nou ik heb enorm veel zin! maarja over minimaal 2 weken weer BBBBLLLLEEEEEHHHHH * snif snif *
luenca- Prater
Ik had gister (eindelijk weer eens) zin, komt mijn vriend ladderzat en stinkend naar knoflook uit de kroeg gewaggeld.
Kabouter- Kletskop
Kabouter schreef:Wat een geweldige opmerking van je oma. Dat zou de mijne nooit hebben gedaan..zuinig mens (wel lief overigens).
Ja, lachen he? Ik heb er een paar meegenomen (en wat andere heel oude foto's) om op te hangen
Ze heeft ook weleens toen mijn opa nog leefde tijdens het Kerstdiner uit de doeken gedaan dat ze (opa en oma) weleens een bosje hebben gepakt omdat ze van hun ouders niet bij elkaar mochten slapen Bwhahahaha!
Ow en nu hoeft ze geen seks meer zei ze
Gast- Gast
Ik moet gaan douchen, aankleden, etc.... Maar het ontbreekt me aan zin.... Dat dan weer wel....
Gast- Gast
Reva schreef:Kabouter schreef:Wat een geweldige opmerking van je oma. Dat zou de mijne nooit hebben gedaan..zuinig mens (wel lief overigens).
Ja, lachen he? Ik heb er een paar meegenomen (en wat andere heel oude foto's) om op te hangen
Ze heeft ook weleens toen mijn opa nog leefde tijdens het Kerstdiner uit de doeken gedaan dat ze (opa en oma) weleens een bosje hebben gepakt omdat ze van hun ouders niet bij elkaar mochten slapen Bwhahahaha!
Ow en nu hoeft ze geen seks meer zei ze
Ow echt hilarisch!! Had mij zo'n oma gedaan .
Kabouter- Kletskop
Mijn oma gaat altijd hele vunzige dingen zeggen als ze een glas wijn teveel op heeft! Dan maakt ze de vreselijkste dubbelzinnige grappen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dames bedankt dat jullie me weer even flink hebben laten lachten . Een hele fijne dag nog! Ik ga lekker eten bij mijn zusje.
Kabouter- Kletskop
As usualStuiterbal schreef:Gaat het weer over sex hier
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
jjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh lekkaaaaaahhh !!!
luenca- Prater
Wie kijkt er ook life4you? Ik vond die broek van Dyanne leeeeeeeeeeuk! Haar spijkerbroeken zitten zo lekker altijd
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Mau dan ga eerst maar eens foto's maken
Nou, eerst eens douchen en aankleden. Naakt naar beneden is ook zoiets he.
Gast- Gast
Reva schreef:Wie kijkt er ook life4you? Ik vond die broek van Dyanne leeeeeeeeeeuk! Haar spijkerbroeken zitten zo lekker altijd
Haar nieuwe collectie komt in Januari uit, dus dan sta ik weer in de C&A te koekeloeren. Want heb ooit één broek van haar gehad en dat schreeuwde toen al om meer.
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Wie kijkt er ook life4you? Ik vond die broek van Dyanne leeeeeeeeeeuk! Haar spijkerbroeken zitten zo lekker altijd
Haar nieuwe collectie komt in Januari uit, dus dan sta ik weer in de C&A te koekeloeren. Want heb ooit één broek van haar gehad en dat schreeuwde toen al om meer.
Vond die broek mwa en heb het idee dat deze bij mij toch niet staat/past.
Oow en Mau ja naakt kan best in je eigen huis
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: