DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja 12 cm.. Deze zijn 10 cm (en prijs is ook leuker, haha, dit zijn er zes voor tien euro...).
http://www.kookinnovatie.nl/cmsx/index.php?/Bakvormen-Overige/Quichevormpjes-10-cm-6-stuks-vertind.html
http://www.kookinnovatie.nl/cmsx/index.php?/Bakvormen-Overige/Quichevormpjes-10-cm-6-stuks-vertind.html
Gast- Gast
Ja, heel fijn, op een aantal dingen na dan. Maar over het algemeen was het heel leuk
Gast- Gast
Niet goed..Storm schreef:Hee Snoes! hoe is het met jou?
En met jou? Heb je een fijne vakantie gehad meis? Lekker genoten?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ja 12 cm.. Deze zijn 10 cm (en prijs is ook leuker, haha, dit zijn er zes voor tien euro...).
jaa die lijken mij perfect haha
Gast- Gast
Je mag me altijd bellen/smsen he! Wil je er over praten?Snoes schreef:Niet goed..Storm schreef:Hee Snoes! hoe is het met jou?
Gast- Gast
Dat niet echt, maar het was wel de moeite waardPrinsesBo schreef:Nou fijn! Batterij weer opgeladen?
Gast- Gast
Ik PM je wel evenStorm schreef:Je mag me altijd bellen/smsen he! Wil je er over praten?Snoes schreef:Niet goed..Storm schreef:Hee Snoes! hoe is het met jou?
Snoes- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Snoezel
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Stuit, succes morgen bij de dokter!!
Ik heb net lekker een broodje döner gegeten en zit nu onderuit op de bank. Morgen werken, op een maandag vroeg opstaan, dat zal wel ff vreemd zijn
En ik heb pijn aan m'n linkerschouder/-arm, volgens mij zit de boel weer vast. Wil iemand me masseren?
Ik heb net lekker een broodje döner gegeten en zit nu onderuit op de bank. Morgen werken, op een maandag vroeg opstaan, dat zal wel ff vreemd zijn
En ik heb pijn aan m'n linkerschouder/-arm, volgens mij zit de boel weer vast. Wil iemand me masseren?
Gast- Gast
Meld zich voor een massage!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nee, absoluut niet. Gelukkig maarPrinsesBo schreef:Klote, Snoes!
Toch niks tussen jou en je vriend hoop ik?
Maar dankjewel voor de knuffel!
Snoes- Lady Post-a-lot
Dankejwel allebei dames.oOErinOo. schreef:Stuiterbal schreef:Snoezel
+1
Snoes- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Stuit, succes morgen bij de dokter!!
Ooooh lekker! Ik zag gisteren ook steeds overal om me heen -zwarte markt- mensen broodjes Döner eten in allerlei varianten. Ruikt zo lekker!
Gast- Gast
Hoe komt het Storm? Van de lange autorit?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja van de lange autorit inderdaad. 15 uur lang op elkaar gepropt zitten is niet fijn. Ik ga zo lekker douchen en daarna naar bed denk ik, heb een drukke week voor de boeg ook nog...
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: