Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trap lopen/klimmen

+4
Teddyaapje
meisjesmama
loesje
duckie
8 plaatsers

Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty trap lopen/klimmen

Bericht  duckie vr 21 okt 2011 - 3:08


als ik hier de kamer deur open laat staan is mw er als de kippen bij om gezellig bij de trap te gaan staan, en ze kan ook al op de onderste tree komen. ze vind het namelijk heerlijk om overal op te klimmen en te klauteren... als ik een speeltje op de trap leg en achter dr aan ga dan klimt ze zo een aantal treden omhoog....
vanaf wanneer ging jullie kindje zelf klimmen op de trap?
is het handig om dit al vast te oefen zodat ze er wel gewend mee raakt voor het geval dat of niet?
ik houd zoeiso de deur goed dicht als ze beneden rondkruipt.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  loesje vr 21 okt 2011 - 4:21

mijn zoontje wil ook graag de trap op klimmen maar hij mag het niet want dan valt hij er zeker van af.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:22

Zodra hij de trap op wou heb ik hem geleerd hoe hij het veiligst naar boven kon en sinds dien klimt hij zelf de trap op.

Let wel op nu is het tijd voor een traphekje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  duckie vr 21 okt 2011 - 4:25

beneden komt er geen traphekje dat past ook niet en man lief krijgt er oorlog mee als ie midden in de nacht met spoed weg moet hahaha maar boven zitten er al 2 van de 3 aan en met een beetje geluk van t weekend de 3e (past niet 1 2 3 moesten de nodige aanpassingen gemaakt worden anders wil t hekje niet hangen)
ik had net op de trap een speeltje neergelegd en dan elke keer een tree hoger en toen klom ze me zo tot halverwege de trap en een lol dat ze had (ik zat direct achter haar dus ze kon geen kant op) kon ze lekker ff klimmen op haar manier. denk dat ik het af en toe gewoon ff met haar ga oefenen....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:26

Snoepy87 schreef:Zodra hij de trap op wou heb ik hem geleerd hoe hij het veiligst naar boven kon en sinds dien klimt hij zelf de trap op.

Let wel op nu is het tijd voor een traphekje smile

Ja hier ook zo! Van de week begonnen met naar beneden gaan op de trap!
Samen op de billen eraf, hij vind t geweldig en straks heb je er alleen maar profeit van als ik hoogzwanger ben of straks met baby!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:28

Hier loopt meneer net zoals wij van de trap, 1 hand aan de trapleuning en de andere hand in mijn hand... haha maar op de billen lijkt me een beter idee! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  duckie vr 21 okt 2011 - 4:29

vanaf welke leeftijd ongeveer ging jullie kindje de trap op klimmen dan? en naar beneden?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  duckie vr 21 okt 2011 - 4:29

vanaf welke leeftijd ongeveer ging jullie kindje de trap op klimmen dan? en naar beneden?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:29

Hier is de trapleuning te hoog voor hem en de trap is een houten dus best glad. Vandaar op de billen! Als ik t traphek op de overloop open zet gaat hij al op de overloop zitten! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:30

Naar boven nou vanaf een maand of 10. En beneden sinds kort, daarvoor vond hij het eng ( hoog natuurlijk)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:30

Hij klimt nu denk ik een maandje of twee zelf omhoog (misschien iets langer) en sinds van de week naar beneden. (hij is nu anderhalf)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  meisjesmama vr 21 okt 2011 - 5:36

Naar boven klimt ze al een maand of 2 dus met 1 jaar en 4 maanden. Naar beneden hebben we haar ook meteen geleerd. Ze draait zich om en gaat er met haar buik en knieën vanaf. Vooruit vind ik echt een eng idee.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Teddyaapje vr 21 okt 2011 - 5:49

T. klimt sinds hij 10mnd is zelf de trap op. Ik ga gewoon achter hem aan zodat er niks kan gebeuren. Ik laat m gewoon oefenen zodat hij het goed onder de knie krijgt. Wel maken we de deur naar de gang of het traphekje altijd dicht zodat hij niet onopgemerkt de trap op klimt.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 6:27

J klimt sinds een maandje de trap op (ik loop achter 'm of naast ;m met z'n handje vast), van de trap af hebben we nog niet geprobeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Tania vr 21 okt 2011 - 6:28

J. Klimt de trap op sinds hij 9 maanden is ongeveer. Maar hij loopt nog niet dus het is echt nogsteeds klimmen. Naar beneden wil hij niet want hij vindt het boven altijd veel te interessant.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Flower_L vr 21 okt 2011 - 6:43

L klimt de trap op, sinds de laatste vakantie...eind augustus. Toen was hij 14 maanden.
Hij weet dondersgoed dat het thuis niet mag, maar als de deur opengaat, zoefzoef daar staat hij op de eerste trede. Maar hij blijft netjes staan, en zoekt contact met mij...want als ik erbij ben, mag hij naar boven. smile

Beneden hebben we geen trapje. Boven wel. Op zolder moeten we er nog 1 kopen.
De trap van 1ste verdieping naar zolder moeten we nog iets bedenken. Is een open trap, en onderste trede steekt uit...lastig.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Darius vr 21 okt 2011 - 7:04

Laurens loopt sinds dat hij 10 mnd is zelf de trap op. (of ja, kruipt en klautert!) Toen hij een jaar en drie maanden was is hij ook 'stiekem' de trap naar beneden afgegaan. Ik dacht dat hij heel lief naast me op zolder aan het spelen was, maar voor ik het wist was hij dus al beneden!

Sinds een week of twee laten we hem gewoon zn gang gaan, hij gaat nu zelf naar boven en beneden als hem dat uitkomt. Ik ga ook niet meer met hem mee dan.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  PapillonRose vr 21 okt 2011 - 7:09

Hmmm... ik heb geen trap! Dus ze kan hier ook niet trapklimmen. Misschien bij mijn moeder af en toe eens laten oefenen samen met mij, kan ze toch ook aan trappen wennen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:28

Als de deur hier open gaat, weet T. ook niet hoe snel hij bij de trap moet komen. Met 9 maanden kon hij klimmen op de trap. Tegenwoordig als we naar boven gaan om te slapen, laat ik hem zelf naar boven toe klimmen. Wordt hij lekker moe van, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:47

Met negen maanden kon ze trap zelf op klimmen, vlak daarna kon ze er ook zelf af komen. Nu loopt ze gewoon op de normale manier de trap af met één hand aan de leuning.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trap lopen/klimmen Empty Re: trap lopen/klimmen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum