Klimmen en klauteren..
+4
Pink!
Sea of Trees
Floor
Laurientje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Klimmen en klauteren..
Zucht ons meisje is een echte klauteraar.. Levensgevaarlijk!
Ze is nu 14 maanden en zat nog wel eens in de box als ik even wat anders ging doen zoals koken of de wasophangen.
Maar nu komt het, ze klom vanmorgen uit de box Ze stond niet op speelgoed want het grotere spul had ik er al uit gehaald omdat ze daarop ging staan, nee ze gooit gewoon 1 been erover en trekt zich zelf zo omhoog, dood eng, kon haar nog net opvangen... Dat word de box opruimen ben ik bang.
Maar dan het volgende het ledikant... Wat te doen als ze ook daaruit gaat komen.. Help!
Ze is nu 14 maanden en zat nog wel eens in de box als ik even wat anders ging doen zoals koken of de wasophangen.
Maar nu komt het, ze klom vanmorgen uit de box Ze stond niet op speelgoed want het grotere spul had ik er al uit gehaald omdat ze daarop ging staan, nee ze gooit gewoon 1 been erover en trekt zich zelf zo omhoog, dood eng, kon haar nog net opvangen... Dat word de box opruimen ben ik bang.
Maar dan het volgende het ledikant... Wat te doen als ze ook daaruit gaat komen.. Help!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Re: Klimmen en klauteren..
Onze zoon deed ook hetzelfde bij de box. In zijn bed liggen alleen 2 kleine knuffels/tutdoekjes en hij heeft een slaapzak aan zodat hij zijn been niet zo op de rand kan leggen. Maar zodra ik merk dat hij daar ook van dat soort toeren uit gaat halen dan komt er een ander bedje.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja das waar ook, in bed draagt ze een slaapzak dan zal het niet zo gemakkelijk gaan nee!
Ik ben het ook totaal niet gewend want mijn oudste was niet zo'n klauterkabouter!
Ik ben het ook totaal niet gewend want mijn oudste was niet zo'n klauterkabouter!
Laurientje- Prater
Wat een ondernemend meisje
Zodra ze uit de ledikant gaat klimmen zou ik een peuterbedje aanschaffen, dat voelt misschien wat veiliger voor julie. Ze is nog wel erg jong he...
Zoon is nooit zo ondernemend geweest, klom nooit uit de box en het ledikant hebben we tot hij bijna 3 was nog gehad.
Zodra ze uit de ledikant gaat klimmen zou ik een peuterbedje aanschaffen, dat voelt misschien wat veiliger voor julie. Ze is nog wel erg jong he...
Zoon is nooit zo ondernemend geweest, klom nooit uit de box en het ledikant hebben we tot hij bijna 3 was nog gehad.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Dan zou ik de zijkant eruit halen en haar kamer veilig maken
Hier net zo'n klimgeit, ze klimt op de grote tafel ( via de triptrapp stoel,) ook op het aanrecht, op de glijbaan, vensterbank, nou goed alles wat je kan bedenken haha.
Gelukkig kunnen we de keuken afsluiten met een hekje..
En ze valt nauwelijks, *klopt af* maar gaat dus eigenlijk altijd goed.
Hier net zo'n klimgeit, ze klimt op de grote tafel ( via de triptrapp stoel,) ook op het aanrecht, op de glijbaan, vensterbank, nou goed alles wat je kan bedenken haha.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Pink! schreef:Dan zou ik de zijkant eruit halen en haar kamer veilig maken
Herkenbaar dus, haha! Hier ook op die triptrapp stoelen ja!
We kijken het bedje nog maar even aan, aangezien ze daar een slaapzak aan heeft zal t vast lastiger gaan, de zijkant eruit halen weet ik niet of dat wel kan want dan kan de lattenbodem nergens meer op steunen..
Verder is het boven allemaal wel kindproof!
Laurientje- Prater
Sea of Trees schreef:Wat een ondernemend meisje
Ik vind haar inderdaad ook nog wel erg klein ja, zelf denkt ze daar anders over, haha!
Onze zoon deed het ook niet allemaal, haha die klom ook pas uit het ledikant toen hij bijna drie was
Laurientje- Prater
Ezra en Yrsa waren - en zijn - ook allebei erg van het klimmen en het experimenteren. Het is wel eens lastig omdat je vooral als ze nog zo heel klein zijn echt ogen in je achterhoofd moet hebben. Nu is het wel eens lastig omdat ze nooit gewoon genoegen nemen met de dingen die voor hun leeftijd bedoeld zijn, ze moeten altijd in het diepe, op het hoge klimrek, precies op dat enge randje klimmen, enzovoort, en ze zijn watervlug.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw, dat is 'knap'! En schrikken!! Is je dochter een lange dame? Ik zie dat hier niet gebeuren.
Ze beginnen nu het klimmen een beetje te ontdekken, maar verder dan op een stoeltje gaat het eigenlijk nog niet, gelukkig!
Ze beginnen nu het klimmen een beetje te ontdekken, maar verder dan op een stoeltje gaat het eigenlijk nog niet, gelukkig!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Lang valt wel mee denk ik, ze is nu 78 cm
Ze is vooral rap
Ze is vooral rap
Laurientje- Prater
Heeft mijn jongste dochter ook van kleins af aan. Zonder slaapzak aan staat ze 's ochtends naast het ledikant en ze is nog maar anderhalf! Ik heb me daar in het begin ook wel eens aan vergist omdat de oudste altijd erg voorzichtig was. Ze is van het bed gevallen en een paar keer bijna een ongelukje. Nu ben ik er aan gewend en houd ik haar altijd heel erg goed in de gaten.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nog veel gevaarlijker zijn hoge (boeken)kasten! Verankeren aan de muur hoor!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Klimmen
» Op de bank klimmen
» Uit ledikant klimmen
» trap lopen/klimmen
» Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?
» Op de bank klimmen
» Uit ledikant klimmen