Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

klachten blaasontsteking?

+4
Sundae
CCC
Lady4
duckie
8 plaatsers

Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty klachten blaasontsteking?

Bericht  duckie ma 23 apr 2012 - 8:56

kun je ook blaasontsteking hebben zonder dat het pijnlijk is bij het plassen? ik moet overdag vaak plassen en heb soms ook wat lichte pijnlijke steken schuin onderin mn buik en soms ruikt het ook wel sterk zeg maar... maar ik heb geen pijn bij het plassen, dus ik vraag me af of het dan zin heeft om evt urine te laten controleren?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  Lady4 ma 23 apr 2012 - 8:58

Ik heb twee weken geleden blaasontsteking gehad en had de volgende klachten: pijn bij het uitplassen, vaak (kleine beetjes) plassen en pijn in mijn onderbuik.

Als je het niet vertrouwt, kun je altijd even langs de huisarts gaan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  CCC ma 23 apr 2012 - 9:01

Ik zou het gewoon even laten checken... is een kleine moeite... Bij mij is het altijd zo erg, dat ik bloed plas, enorm veel buikpijn, steken onderin mijn buik en koorts... Heb het gelukkig al een tijd niet meer gehad...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  Sundae ma 23 apr 2012 - 9:15

Ja, ik heb nu drie keer blaasontsteking gehad en nooit pijn bij het plassen gehad. Ik zou idd je urine even laten controleren
Sundae
Sundae
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 37
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 9:15

Chococupcake, dat klinkt bijna als nierbekkenontsteking!

Ik heb altijd een branderig gevoel tijdens het plassen en continu aandrang om te moeten plassen maar als ik ga komen er maar hele kleine beetjes uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  CCC ma 23 apr 2012 - 9:40

Zoey schreef:Chococupcake, dat klinkt bijna als nierbekkenontsteking!

Ik heb altijd een branderig gevoel tijdens het plassen en continu aandrang om te moeten plassen maar als ik ga komen er maar hele kleine beetjes uit.

Ja, heb het een aantal keren zo acuut gehad... moest toen naar de huisartsenpost, binnen een uur kon ik niet eens meer een trap oplopen.. En natuurlijk had ik dit weer met feestdagen... naar de HA post gegaan omdat ik het dus niet meer hield, had die vrouw me bijna weggestuurd, maar omdat ik begon te janken van de pijn zei ze: nou, omdat je er zo op aandringt kun je hier evenb in plassen... Toen ik terug kwam met het potje bloed ipv urine schrok ze zich rot... Was een behoorlijke ontsteking... Elke keer als ik het heb, heb ik het zo erg. Snap er niks van... miss. dat ik daarvoor de symptomen mis ofzo... maar goed heb nu een tijdje cranberrypillen en sap genomen, let goed op het uitplassen en drink meer nu en het lijkt nu op te houden. Vond het geen pretje in elk geval :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 9:44

Nee ik snap dat dat geen pretje is. Ik heb één keer nierbekkenontsteking gehad en toen dacht mijn vriend dat ik half dood ging omdat ik zo lag te ijlen en zweten enzo. Als je je iedere keer zo voelt als je blaasontsteking hebt.. Bah! Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  loesje ma 23 apr 2012 - 19:26

passievruchtenthee schreef:Ja, ik heb nu drie keer blaasontsteking gehad en nooit pijn bij het plassen gehad. Ik zou idd je urine even laten controleren

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  Rose ma 23 apr 2012 - 19:35

Ja dat kan een blaasontsteking zijn, dus ik zal je urine laten controleren!

Helaas ben ik ook zo'n iemand die het gelijk op het ergst heeft (alleen helder rood bloed komt er uit)
Met pasen heb ik het weer gehad en dan moet ik ook gelijk 2 antibiotica kuren hebben voordat het over is.

Morgen krijg ik een echo van mijn blaas en nieren, ben benieuwd of daarop iets te zien is.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  _Cyn_ ma 23 apr 2012 - 22:47

Ik heb pas een blaasontsteking gehad. Ik heb geen pijn bij het plassen, eigenlijk heb ik helemaal geen pijn als ik blaasontsteking heb. In het ziekenhuis zeiden dat dat normaal was. Het verergert alleen mijn klachten die ik heb van de MS, helaas.

Waar ze het aan gemerkt hebben is dat ik 2 keer in 1 nacht een 'ongelukje' had en de urine was heel troebel.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  duckie ma 23 apr 2012 - 23:29

morgenvroeg denk ik gewoon even wat urine wegbrengen voor controle, vanochtend lukte dat niet
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  Justxme di 24 apr 2012 - 5:31

duckie schreef:kun je ook blaasontsteking hebben zonder dat het pijnlijk is bij het plassen? ik moet overdag vaak plassen en heb soms ook wat lichte pijnlijke steken schuin onderin mn buik en soms ruikt het ook wel sterk zeg maar... maar ik heb geen pijn bij het plassen, dus ik vraag me af of het dan zin heeft om evt urine te laten controleren?

Zo begon mijn blaasontsteking ook!

Had nog nooit een blaasontsteking gehad en wist dus ook niet hoe het voelde.
Had inderdaad in het begin geen pijn bij het plassen.
Daarna had ik aan mijn zus gevraagd of dit bij de symptomen hoorde en toen vroeg ze of ik niet zwanger was Rolling Eyes
Nou niet dus, ik ben er nog een hele week mee doorgelopen en zaterdag in de nacht werd ik schreeuwend van de pijn wakker.
Mijn vriend wou direct naar eerste hulp/ziekenwagen bellen.

Maar de volgende dag toch naar de huisartsenpost gegaan en inderdaad een blaasontsteking.

Zou zeer zeker naar de huisarts gaan, je kunt het altijd na laten kijken.

Beterschap xx smile
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  duckie do 26 apr 2012 - 8:15

ik heb het na laten kijken en de urine was schoon dus geen blaasontsteking gelukkig
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachten blaasontsteking? Empty Re: klachten blaasontsteking?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum