Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klachten over producten

+18
Mari
loura
TwistedAngel
ExpressoB
Parisienne
InweCulnamo
Inge
Lynn_
Caroow
Cow
Blond
_Lacey_
girli
JustMeDaan
BJA
Sterre
Zora
SuperGrover
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:18

Sturen jullie wel eens klachten over producten naar een bedrijf?

Ik stuurde dit weekend een email naar Katja (snoep) over een zakje Biggetjes fruitgoms die erg taai waren en vandaag ligt er al een envelop met een grote zak nieuwe Biggetjes in de brievenbus. Goede service!

Hoe zijn jullie ervaringen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  SuperGrover wo 23 feb 2011 - 3:22

Ik heb Bolletje een klachtenbrief gestuurd, dat ik de verpakking van de schuddebuikjes tot twee keer toe niet open kreeg, en met een mes open heb moeten snijden. Twee weken later kreeg ik een nieuwe bus schuddebuikjes, een kaartje met 'sorry' erop en dat er inderdaad een fout was geweest met de kartelrand en 5 euro! Daar was ik erg over te spreken.

En laatst heb ik Honig nog gemaild, omdat ze mijn twee lievelingssoepen uit het assortiment gehaald hadden. De volgende dag kreeg ik al een mail terug (en ik had het op zondag gemaild!), en beide soorten zijn terug in de winkel!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Zora wo 23 feb 2011 - 3:24

Heeeeel soms, als er echt iets mis is... Ik had laatst een verpakking ontbijtkoekdingen van Bolletje. Als je de buitenste verpakking opende, kwamen alle 'per stuk'-verpakkingen ook mee. Alles was dus open gehaald al, omdat het blijkbaar helemaal vastgelijmd zat.

Ik kreeg eerst netjes een brief dat ze het gingen uitzoeken, en gisteren kreeg ik een heel uitgebreide brief met wat er is misgegaan etc. Ze hebben het helemaal uitgezocht. Ohja, en er zat 2 euro bij. Heel netjes!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Zora wo 23 feb 2011 - 3:24

Bolletje is netjes dus!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Sterre wo 23 feb 2011 - 3:33

Ik had laatst een Sanex deo die na 3x sprayen het niet meer deed. Als je HEEL hard op de knop drukt krijg je er nog 2 spatjes uit. Ik had ze gemaild, en kreeg een week later antwoord met dat ze het waarderen en ik de bus moet opsturen :S. Ik had wel netjes de productiedatum en streepjescode vermeld. Er hoeft geen postzegel op, dus ik doe het misschien wel, maar ik vind het wel een klein beetje veel moeite.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:46

Sterre schreef:Ik had laatst een Sanex deo die na 3x sprayen het niet meer deed. Als je HEEL hard op de knop drukt krijg je er nog 2 spatjes uit. Ik had ze gemaild, en kreeg een week later antwoord met dat ze het waarderen en ik de bus moet opsturen :S. Ik had wel netjes de productiedatum en streepjescode vermeld. Er hoeft geen postzegel op, dus ik doe het misschien wel, maar ik vind het wel een klein beetje veel moeite.

Je krijgt er waarschijnlijk meer voor terug dan dat het je gekost heeft, dus dan is het de moeite misschien nog wel waard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:46

Zora schreef:Bolletje is netjes dus!

Inderdaad! Goede zaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  BJA wo 23 feb 2011 - 3:49

Ik vind het wel logisch dat er gevraagd wordt om het product op te sturen.
Iedereen kan een klacht indienen, maar of de klacht ook gegrond is.....
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:50

Dat is inderdaad netjes van Bolletje!

Ik heb ooit bij een pak pampers gehad dat ik alle plakstrips er al af trok voor ik de luier dicht kon maken...
Gemaild en ik kreeg een nieuw pak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Sterre wo 23 feb 2011 - 4:29

Megara schreef:
Sterre schreef:Ik had laatst een Sanex deo die na 3x sprayen het niet meer deed. Als je HEEL hard op de knop drukt krijg je er nog 2 spatjes uit. Ik had ze gemaild, en kreeg een week later antwoord met dat ze het waarderen en ik de bus moet opsturen :S. Ik had wel netjes de productiedatum en streepjescode vermeld. Er hoeft geen postzegel op, dus ik doe het misschien wel, maar ik vind het wel een klein beetje veel moeite.

Je krijgt er waarschijnlijk meer voor terug dan dat het je gekost heeft, dus dan is het de moeite misschien nog wel waard.

Ik ga er niet eens echt van uit dat ik er iets voor terugkrijg eigenlijk. Dat was voor mij ook niet de reden om het te vermelden. In het mailtje stond dat ze het product graag krijgen om het te onderzoeken. Wel krijg ik terugkoppeling van de bevindingen, dat vind ik ook wel leuk smile

Het is meer dat ik er voor naar het postkantoor moet en ik daar voorlopig geen tijd voor heb, daarom is het een beetje onhandig.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:46

Sterre schreef:

Ik ga er niet eens echt van uit dat ik er iets voor terugkrijg eigenlijk. Dat was voor mij ook niet de reden om het te vermelden. In het mailtje stond dat ze het product graag krijgen om het te onderzoeken. Wel krijg ik terugkoppeling van de bevindingen, dat vind ik ook wel leuk smile

Het is meer dat ik er voor naar het postkantoor moet en ik daar voorlopig geen tijd voor heb, daarom is het een beetje onhandig.

Meestal gaat dat wel samen met iets van een tegoedbon oid.
Wel interessant dat ze de bevindingen terugkoppelen, al kan je daar dan uiteindelijk nog weinig mee haha.
Ik kan wel begrijpen dat het je net iets te veel tijd kost, zeker voor zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  JustMeDaan wo 23 feb 2011 - 6:14

Ik had het laatst bij een bewoonster van mijn werk. zij gebruikt oil of olaz met een kleurtje, die 7 nogwat.
Nu had ze een dag en nacht variant ervan gekocht bij dezelfde winkel. (2 kopen 1 gratis) Nu bleek toen ze de nacht variant wilde gaan gebruiken dat deze leeg was.
Gezegd tegen mw dat ze naar oil of olaz moest bellen, ze moest nummer op het flesje doorgeven en daar zal wel wat mis mee zijn geweest want ze kreeg 20 euro op dr rekening gestort.
Flesje opengemaakt en er zal wel wat in, maar wat erin zat was droog en veel dikker dan normaal. Duidelijk een fabrieksfout.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  girli wo 23 feb 2011 - 6:19

Was hier laatst ook niet een topic over? Stonden ook allemaal ervaringen in over klachten met producten.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  _Lacey_ wo 23 feb 2011 - 7:00

Ik heb Verkade een keer gemaild, omdat er iets mis was met de koekjes die ik had gekocht. Niet veel later kreeg ik een excuusbrief en 2 rollen nieuwe koekjes.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:03

Maar is het dan niet enorm makkelijk om gewoon wat te verzinnen? Ik zie zomaar opeens voor me dat dit een sport is onder studenten om zoveel mogelijk gratis producten te krijgen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Blond wo 23 feb 2011 - 7:20

Wij hebben eens een klacht naar Lays gestuurd, met de lege zak. We hadden muffe Hamka's. Toen kregen we een heel pakket, met 4 soorten chips erin. Goede service dus smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Cow wo 23 feb 2011 - 7:52

Yasmin schreef:Maar is het dan niet enorm makkelijk om gewoon wat te verzinnen? Ik zie zomaar opeens voor me dat dit een sport is onder studenten om zoveel mogelijk gratis producten te krijgen Very Happy
Dat kan maar als je het vaak doet valt dat wel heel erg o natuurlijk.
Daarbij moet het product beschikbaar blijven voor evt onderzoek en je moet de productiecode doorgeven.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:14

Heb het een paar keer met een vegetarisch beleg gehad dat het leek alsof er zand is zat. Gemaild en mocht 4 gratis producten uitzoeken. Ik bleef het toch een kans geven door het weer te kopen en weer was het mis. Op die manier heb ik een aantal keren gemaild en steeds 4x gratis wat gehad. Daarbij koos ik voor vegaburgers wat dus per pakje al meer kost dan 1 zo beleg pakje haha.

Laatst had ik kaasfondue van Eru gekocht en het was verre van kaasfondue. Smaakte heel anders dan andere merken en was 1 bonk.
Gemaild dat het zo niet hoort te zijn en dat ik het niet te eten vond. Kreeg ik als reactie terug dat zij een bepaalde receptuur aanhielden en dat het is wat is.
Nou ja zeg! Ik had gevraagd of ik een vergoeding kon krijgen, nou daar zijn ze daar te beroerd voor!
Ik zeg...............koop het niet, want het is vies!
Kut Eru!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:16

Caribbeanlover schreef:
Laatst had ik kaasfondue van Eru gekocht en het was verre van kaasfondue. Smaakte heel anders dan andere merken en was 1 bonk.
Gemaild dat het zo niet hoort te zijn en dat ik het niet te eten vond. Kreeg ik als reactie terug dat zij een bepaalde receptuur aanhielden en dat het is wat is.
Nou ja zeg! Ik had gevraagd of ik een vergoeding kon krijgen, nou daar zijn ze daar te beroerd voor!
Ik zeg...............koop het niet, want het is vies!
Kut Eru!
Is dat niet gewoon een kwestie van 'smaken verschillen'?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:18

Ik vraag nooit om een vergoeding, dat vind ik weer asociaal. Mijn idee van een klacht insturen is te zorgen dat ze van de gebreken op de hoogte zijn. Sla ik er een slaatje uit dan is dat alleen maar meegenomen (en stiekem hoop ik dat natuurlijk ook echt wel), maar ik vraag er nooit in een mail/brief of aan de telefoon om. Laat hen zelf maar met een oplossing komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:20

Beauty Addict schreef:
Caribbeanlover schreef:
Laatst had ik kaasfondue van Eru gekocht en het was verre van kaasfondue. Smaakte heel anders dan andere merken en was 1 bonk.
Gemaild dat het zo niet hoort te zijn en dat ik het niet te eten vond. Kreeg ik als reactie terug dat zij een bepaalde receptuur aanhielden en dat het is wat is.
Nou ja zeg! Ik had gevraagd of ik een vergoeding kon krijgen, nou daar zijn ze daar te beroerd voor!
Ik zeg...............koop het niet, want het is vies!
Kut Eru!
Is dat niet gewoon een kwestie van 'smaken verschillen'?

Kan, maar zo hoort echte niet te zijn hoor. Het bleef helemaal in ons gehemelte plakken en had de dikte van chocopasta, nou dat hoort niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:31

Maple schreef:Ik vraag nooit om een vergoeding, dat vind ik weer asociaal. Mijn idee van een klacht insturen is te zorgen dat ze van de gebreken op de hoogte zijn. Sla ik er een slaatje uit dan is dat alleen maar meegenomen (en stiekem hoop ik dat natuurlijk ook echt wel), maar ik vraag er nooit in een mail/brief of aan de telefoon om. Laat hen zelf maar met een oplossing komen.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Caroow wo 23 feb 2011 - 9:35

Ik had laatst een ijskoud kaasbroodje op het station, terwijl ik me er zo op had verheugd. Zwaar teleurgesteld gemaild, en een paar dagen later kreeg ik een brief, ik mag een gratis kaasbroodje ophalen. En dat ga ik morgen doen! bounce
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Lynn_ wo 23 feb 2011 - 9:39

Caribbeanlover schreef:Heb het een paar keer met een vegetarisch beleg gehad dat het leek alsof er zand is zat. Gemaild en mocht 4 gratis producten uitzoeken. Ik bleef het toch een kans geven door het weer te kopen en weer was het mis. Op die manier heb ik een aantal keren gemaild en steeds 4x gratis wat gehad. Daarbij koos ik voor vegaburgers wat dus per pakje al meer kost dan 1 zo beleg pakje haha.

Laatst had ik kaasfondue van Eru gekocht en het was verre van kaasfondue. Smaakte heel anders dan andere merken en was 1 bonk.
Gemaild dat het zo niet hoort te zijn en dat ik het niet te eten vond. Kreeg ik als reactie terug dat zij een bepaalde receptuur aanhielden en dat het is wat is.
Nou ja zeg! Ik had gevraagd of ik een vergoeding kon krijgen, nou daar zijn ze daar te beroerd voor!
Ik zeg...............koop het niet, want het is vies!
Kut Eru!

Jeeeetje, wat ben jij erg zeg. Ongelofelijk.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:53

Maple schreef:Ik vraag nooit om een vergoeding, dat vind ik weer asociaal. Mijn idee van een klacht insturen is te zorgen dat ze van de gebreken op de hoogte zijn. Sla ik er een slaatje uit dan is dat alleen maar meegenomen (en stiekem hoop ik dat natuurlijk ook echt wel), maar ik vraag er nooit in een mail/brief of aan de telefoon om. Laat hen zelf maar met een oplossing komen.

Ik vraag ook sowieso niet naar een vervangend product. Waar ik wel naar vraag is of ze bij het bedrijf een idee hebben waar de oorzaak van de klacht vandaan kan komen. Ik vond het in het geval van Katja erg attent dat ze mij een extra zak hebben toegezonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over producten Empty Re: Klachten over producten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum