Goedemorgen!
+12
Zwerver
Caroow
Arwyn
Middleme
Kabouter
Blair
silly-one
SleepingBeauty
GeKKiE
Lejow
Mermaid
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Goedemorgen!
Biancos schreef:Goeiemiddag dames,
Zoooo wat een nacht..
Pfff ik had hele mooie plankjes in mijn keuken en vannacht zijn ze eraf gevallen pfff wat een rotzooi en wat een lawaai..
Baaah en et lijkt nu nergens na..
Gadver
Maarja hopelijk kan et nog gemaakt worden..
Verder mensen nog plannen vandaag?
Straks alles regelen voor dan plankje
En dan op verjaardag van me beste vriendinnetje..
Het is niet grappig, maar ik moest er wel om lachen, vooral omdat ik als het mijzelf zo overkomen ik rechtop zat in bed. Ik zou echt de woonkamer niet meer in durven lopen Hahahah.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wolletjes schreef:Caroow, ben jij van de natte of de droge sectie? Hier nog een vineast namelijk, ook zeilinstructeur Welke kampen heb jij gedraaid, en in welk jaar?
Ik van 2001 tot 2004 geloof ik, vond het heerlijk!
Ik heb gedraaid in Zeeland en het Molenhuis. In de jaren.. eh.. 2006 en 2007. En 2008 misschien, dat weet ik niet.
De meeste tijd gaf ik opti en pico les, maar heb ook surfles en valk gegeven. En ben nog een weekje voor nood schipper/beheerder geweest in Zeeland. En jij?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
wc-eend schreef:Het is niet grappig, maar ik moest er wel om lachen, vooral omdat ik als het mijzelf zo overkomen ik rechtop zat in bed. Ik zou echt de woonkamer niet meer in durven lopen Hahahah.
Hahaha nee ik durfde ook echt niet naar beneden hoor, pfff..
Eerst rustig wachten tot ik niks meer hoorde, toen opende ik de keukendeur en schrok zo erg
Maar heb gelukkig ramen in mijn keuken dus kon zien dat er in de kamer niks was dus wist ik genoeg
Pfff nu moet ik van alles regelen om ze weer op te kunnen hangen, kan waarschijnlijk pas et weekend maar et lijkt echt helemaal nergens aan.. Elke keer als ik de keuken in loop denk ik gadverdamme
Hahahaaa..
Maarja het is even niet anders, dit hebben we maar weer meegemaakt
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: