Goedemorgen!
+5
Biancos
Shopelle
VeryCherry
Lejow
_DoI
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Lekker geslapen allemaal? Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik ben al een tijdje wakker want ik moet onze koffers nog pakken... Rond twee uur vertrekken wij met de auto richting het vliegveld. Het is zo'n 400 km rijden en met dit weer zullen we er wel iets langer over doen...
Fijne dag all!
Lekker geslapen allemaal? Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik ben al een tijdje wakker want ik moet onze koffers nog pakken... Rond twee uur vertrekken wij met de auto richting het vliegveld. Het is zo'n 400 km rijden en met dit weer zullen we er wel iets langer over doen...
Fijne dag all!
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen!
Wat leuk DoI, kom je terug naar Nederland?
Ik heb het huis net een beetje aan kant gemaakt, Alex komt lunchen vandaag en daarna gaan we winkelen. Dus ik ga zo alvast het een en ander klaar maken voor de lunch!
Vanavond moet ik alvast wat voorbereidingen doen voor twee taarten voor morgen en overmorgen!
Ik heb het huis net een beetje aan kant gemaakt, Alex komt lunchen vandaag en daarna gaan we winkelen. Dus ik ga zo alvast het een en ander klaar maken voor de lunch!
Vanavond moet ik alvast wat voorbereidingen doen voor twee taarten voor morgen en overmorgen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goeiemorgen!
Wat ga je doen DoI? Naar Nederland? Goede reis in ieder geval!
Ik ga zo lekker sporten en daarna naar de bieb en wat enveloppen halen voor mijn sollicitaties
Fijne dag allemaal!
Wat ga je doen DoI? Naar Nederland? Goede reis in ieder geval!
Ik ga zo lekker sporten en daarna naar de bieb en wat enveloppen halen voor mijn sollicitaties
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ja, ik ga 10 dagen naar Nederland Ga oud en nieuw vieren met m'n vrienden!
_DoI- Fluisteraar
Dat is nog wel een eindje, DoI. Goede reis alvast!
Ik ga straks boodschappen doen en vanavond ga ik cocktails drinken met vriendinnen in Amsterdam. En tussendoor gewoon relaxen op de bank.
Ik ga straks boodschappen doen en vanavond ga ik cocktails drinken met vriendinnen in Amsterdam. En tussendoor gewoon relaxen op de bank.
Gast- Gast
Goedemorgen dames,
ik heb zowaar weer de hele nacht doorgeslapen ^^ Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen, ja, vanmiddag oliebollen halen Heb ik echt zin in. Verder kan ik niet zoveel, mijn bankpas is geskimmed? Kwam ik gister achter, meteen naar de bank en over twee dagen krijg ik een nieuwe. Gelukkig is er geen geld van mijn rekening gehaald, maar ik pieker me wel suf waar het geweest moet zijn.
Anyway, fijne dag allemaal!
ik heb zowaar weer de hele nacht doorgeslapen ^^ Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen, ja, vanmiddag oliebollen halen Heb ik echt zin in. Verder kan ik niet zoveel, mijn bankpas is geskimmed? Kwam ik gister achter, meteen naar de bank en over twee dagen krijg ik een nieuwe. Gelukkig is er geen geld van mijn rekening gehaald, maar ik pieker me wel suf waar het geweest moet zijn.
Anyway, fijne dag allemaal!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker! Oliebollen kennen ze hier niet. Mijn vriend heeft ze twee jaar geleden voor het eerst geproefd en vroeg mij gisteren of mijn ouders ze dit jaar weer hebben, hahaCherrieLola schreef:Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen, ja, vanmiddag oliebollen halen
_DoI- Fluisteraar
_DoI schreef:Lekker! Oliebollen kennen ze hier niet. Mijn vriend heeft ze twee jaar geleden voor het eerst geproefd en vroeg mij gisteren of mijn ouders ze dit jaar weer hebben, hahaCherrieLola schreef:Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen, ja, vanmiddag oliebollen halen
Awh wat schattig zeg, ik heb er echt nog nooit over nagedacht dat er in andere landen helemaal geen oliebollen zijn. Hoezo, intelligentie uit een pakje
Goedemorgen,
Moet zo echt mijn huis poetsen, daarna douchen, wandelen en naar mijn afspraak.
Voel me al dagen niet helemaal lekker en nu ben ik gister dus heel hard gevallen met de gladheid dus ik lijk een beetje op een vrouw van 120 vandaag, maar dat zal morgen wel weer beter zijn...
Verder zou er een vriendin komen ah eind vd middag maar ik weet niet of ik dat nu wel zo handig vind, dus maar eventjes afwachten...
Fijne dag allemaal!!
Moet zo echt mijn huis poetsen, daarna douchen, wandelen en naar mijn afspraak.
Voel me al dagen niet helemaal lekker en nu ben ik gister dus heel hard gevallen met de gladheid dus ik lijk een beetje op een vrouw van 120 vandaag, maar dat zal morgen wel weer beter zijn...
Verder zou er een vriendin komen ah eind vd middag maar ik weet niet of ik dat nu wel zo handig vind, dus maar eventjes afwachten...
Fijne dag allemaal!!
Gast- Gast
Goedemorgen dames,
Ik ben ook weer wakker. Ga vandaag even werken aan school en daarna oppassen.
Ik ben nog niet helemaal wakker hoor moet nog een beetje wakker worden..
Ik ben ook weer wakker. Ga vandaag even werken aan school en daarna oppassen.
Ik ben nog niet helemaal wakker hoor moet nog een beetje wakker worden..
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen meiden,
Ik ben pas net wakker was gister onverwachts door mijn vriend meegenomen (uiteten en bios). Vanmiddag moet ik weer werken tot vanavond laat. Ga zo even lekker broodjes afbakken voor mij en mijn lief.
DoI, een hele goede reis toegewenst en veel plezier in Nederland!
Ik ben pas net wakker was gister onverwachts door mijn vriend meegenomen (uiteten en bios). Vanmiddag moet ik weer werken tot vanavond laat. Ga zo even lekker broodjes afbakken voor mij en mijn lief.
DoI, een hele goede reis toegewenst en veel plezier in Nederland!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben alweer een tijdje wakker. Al lekker uitgebreid gegeten en de was voor de helft opgeruimd. Vriend gaat over een uurtje weg, dus dan ga ik alvast het eten klaarzetten voor vanavond en weer een nieuwe poging doen tot studeren. Daarna nog even naar mijn paard.
Fijne dag allemaal!
Ik ben alweer een tijdje wakker. Al lekker uitgebreid gegeten en de was voor de helft opgeruimd. Vriend gaat over een uurtje weg, dus dan ga ik alvast het eten klaarzetten voor vanavond en weer een nieuwe poging doen tot studeren. Daarna nog even naar mijn paard.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
@ Doi veel plezier in Nederland en een goeie reis he, waar woon je nu dan?
Ik ben ook net uit bedje, kon eindelijk eens uitslapen maar mijn buren zijn bezig in hun huis dus daar werd ik wakker van dus lekker even boekje gelezen in bedje. Nu even gtst kijken van gisteren, dan in mijn huisje bezig. Dan even kijken voor een kniebrache heb ontzettend veel pijn aan mijn knie dus even wat stevigheid. Dan weer naar huis en mijn kledingkast eens even grondig opruimen. Vanavond komt er miss een vriend langs en anders gewoon heerlijk rustig aan doen.
Fijne dag allemaal.
Ik ben ook net uit bedje, kon eindelijk eens uitslapen maar mijn buren zijn bezig in hun huis dus daar werd ik wakker van dus lekker even boekje gelezen in bedje. Nu even gtst kijken van gisteren, dan in mijn huisje bezig. Dan even kijken voor een kniebrache heb ontzettend veel pijn aan mijn knie dus even wat stevigheid. Dan weer naar huis en mijn kledingkast eens even grondig opruimen. Vanavond komt er miss een vriend langs en anders gewoon heerlijk rustig aan doen.
Fijne dag allemaal.
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen! Vandaag ga ik net zoals gisteren helemaal niets doen. De mogelijkheid zit erin dat vandaag de laatste dag is dat ik alleen ben en daar wil ik van genieten. Potjandorie, ik klink echt als een einzelganger! Maar ja, vind het gewoon soms heel lekker om alleen te zijn.
Fijne dag iedereen!
Heerlijk geslapen! Vandaag ga ik net zoals gisteren helemaal niets doen. De mogelijkheid zit erin dat vandaag de laatste dag is dat ik alleen ben en daar wil ik van genieten. Potjandorie, ik klink echt als een einzelganger! Maar ja, vind het gewoon soms heel lekker om alleen te zijn.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
CherrieLola schreef:_DoI schreef:Lekker! Oliebollen kennen ze hier niet. Mijn vriend heeft ze twee jaar geleden voor het eerst geproefd en vroeg mij gisteren of mijn ouders ze dit jaar weer hebben, hahaCherrieLola schreef:Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen, ja, vanmiddag oliebollen halen
Awh wat schattig zeg, ik heb er echt nog nooit over nagedacht dat er in andere landen helemaal geen oliebollen zijn. Hoezo, intelligentie uit een pakje
Ah dat is inderdaad lief! Ik heb daar ook nooit over na gedacht.
Dit jaar willen m'n zus en ik oudjaarsavond gourmetten, maar dat wil m'n moeder niet want 'normaal' eten we weinig avond eten zodat we veel oliebollen op kunnen.
Mam, dan doen we toch een keer géén oliebollen (m'n zus en ik eten er toch altijd maar 1 of 2.)
Geen oliebollen?? Nee dat kan écht niet!
Laatst aangepast door toetje_ op ma 27 dec 2010 - 23:51; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : -)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik was pas erg laat wakker vandaag, maar het mag want ik heb vakantie!
Vanavond ga ik naar TVOH! Ben erg benieuwd!
Vanavond ga ik naar TVOH! Ben erg benieuwd!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Bah.. ik ben al sinds 8 uur aan het werk! Nu ik stage loop, heb ik helaas geen vakantie Ben jaloers op iedereen die lekker kan uitslapen!
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Goedemorgen; ik was weer in slaap gevallen haha, maar wel heerlijk geslapen. Nu staat even de droger aan en even lunchen; en dan ga ik daarna 2 uurtjes meelopen op de afdeling waar ik misschien een functie ga vervullen. Heb er wel zin in; dus kom maar op! Fijne dag allemaal.
Gast- Gast
goedemiddag,
ik ben nu even uit bed maar ga dadelijk weer mijn bed in want heb vannacht nog een nachtdienstje. fijne dag allemaal
ik ben nu even uit bed maar ga dadelijk weer mijn bed in want heb vannacht nog een nachtdienstje. fijne dag allemaal
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
toetje_ schreef:CherrieLola schreef:_DoI schreef:Lekker! Oliebollen kennen ze hier niet. Mijn vriend heeft ze twee jaar geleden voor het eerst geproefd en vroeg mij gisteren of mijn ouders ze dit jaar weer hebben, hahaCherrieLola schreef:Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen, ja, vanmiddag oliebollen halen
Dit jaar willen m'n zus en ik oudjaarsavond gourmetten, maar dat wil m'n moeder niet want 'normaal' eten we weinig avond eten zodat we veel oliebollen op kunnen.
Mam, dan doen we toch een keer géén oliebollen (m'n zus en ik eten er toch altijd maar 1 of 2.)
Géén oliebollen?! Ik neem er ook altijd maar 1 of 2 en dan vind ik het wel weer genoeg Je kant toch ook om een uur of 5 al gaan gourmetten. Dan zit je 's avonds niet meer vol
CherrieLola schreef:toetje_ schreef:CherrieLola schreef:_DoI schreef:Lekker! Oliebollen kennen ze hier niet. Mijn vriend heeft ze twee jaar geleden voor het eerst geproefd en vroeg mij gisteren of mijn ouders ze dit jaar weer hebben, hahaCherrieLola schreef:Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen, ja, vanmiddag oliebollen halen
Géén oliebollen?! Ik neem er ook altijd maar 1 of 2 en dan vind ik het wel weer genoeg Je kant toch ook om een uur of 5 al gaan gourmetten. Dan zit je 's avonds niet meer vol
Eerlijk gezegt kunnen die oliebollen me gestolen worden haha.
Maar dat was idd ook een optie, maar in mijn moeders beleving kan dat écht niet.
Ze vieren al 20 jaar op de zelfde manier oud&nieuw, dus nu ook Hoezo vastgeroest?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Whahahaa, dat is ergens ook wel weer leuk, van die tradities. Ik weet nog steeds niet wat wij gaan doen met oud&nieuw
Goedemiddag!
Ik ben al weer een poos aan het werk. Het is hier erg rustig, dus ben echt m'n tijd aan het uitzitten. Vanavond ga ik gezellig bij een vriendinnetje eten.
Fijne dag allemaal!
Ik ben al weer een poos aan het werk. Het is hier erg rustig, dus ben echt m'n tijd aan het uitzitten. Vanavond ga ik gezellig bij een vriendinnetje eten.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: