Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+12
Zwerver
Caroow
Arwyn
Middleme
Kabouter
Blair
silly-one
SleepingBeauty
GeKKiE
Lejow
Mermaid
VeryCherry
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 22:43

Babydoll schreef:Er is hier gister een brand geweest (venlo, ook op het nieuws geweest) dus je kan je voorstellen hoe het hier op het werk is. Best wel druk, met vlagen maar toch erg druk.

Heb weer VERROT geslapen, misselijk, misselijk, misselijk. Voet in mijn neus omdat Joaquin
besloot om 5uur naast me te gaan liggen en op MIJN duim te gaan zuigen. :P
Van die brand heb ik gelezen ja! Ik reed gister nog met de lesauto richting Venlo, toch maar niet gedaan :"D

Wat is Joaquin een schatje zeg, smelt!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow di 28 dec 2010 - 22:45

Marin schreef:Dat is ook leuk zeg Darcy. Ik heb eens in 't Dolfinarium een nachtje bij de dolfijnen geslapen. Op een matje met slaapzakje zo tegen de glazen wand aan. En dan 's ochtends wakker worden en dat alle dolfijnen dan op je heen zwemmen als je omhoog kijkt. Dat was echt te ubercool ook. Voordeel van reisleidster van een kinderkamp zijn Very Happy

Bij welke organisatie was jij reisleider als ik vragen mag?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 22:49

Goedemorgen!

Vandaag laatste dag je werken, en dan 5 dagen vrij! Heerlijk.
Heb net mooie zomer sandaaltjes gekocht, vast om in te komen. Laat die zomer maar komen!
Ha ik ben optimistisch.

@CherrieLola veel plezier, lijkt mij ook harstikke leuk bij ‘nacht’.
@ CKC wat balen dat je nog steeds ziek bent. Ik ken die hoest, dat is dat je bijna moet overgeven van het harde hoesten he? Echt heel irritant en spierpijn dat je er van krijgt! Beterschap.
@Storm, gaat het wat beter met je vandaag? Ik heb vannacht zelfs over je gedroomd, vind het zo naar voor je.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 22:52

Caroow schreef:
Marin schreef:Dat is ook leuk zeg Darcy. Ik heb eens in 't Dolfinarium een nachtje bij de dolfijnen geslapen. Op een matje met slaapzakje zo tegen de glazen wand aan. En dan 's ochtends wakker worden en dat alle dolfijnen dan op je heen zwemmen als je omhoog kijkt. Dat was echt te ubercool ook. Voordeel van reisleidster van een kinderkamp zijn Very Happy

Vinea

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 28 dec 2010 - 22:53

Goedemorgen!

Heb vannacht eindelijk in mijn eigen bed geslapen. Werd alleen helemaal bezweet wakker. Is toch een teken dat je beter wordt? Ik ben nu al vanaf eerste kerstdag ziek en ben er echt wel zat van!

Nu even herhaling GTST kijken...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow di 28 dec 2010 - 22:54

Marin schreef:
Caroow schreef:

Vinea

Dat dacht ik al:)
Ik heb daar als zeilinstructeur "gewerkt", en een tijd stage gelopen op het hoofdkantoor, die dolfijn-reis leek mij zo tof! Is het lang geleden?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 22:57

Goedemorgen!

Ik heb vanochtend lekker uit kunnen slapen, maar vriendlief stond er om 7 uur naast want de stucadoors zijn bezig ..
Straks om 12 uur moet ik werken, tot 19 uur en daarna weet ik nog niet wat ik ga doen ..
Waarschijnlijk niet veel, want morgen om 8 uur mag ik alweer beginnen met werken!
Voel alleen wel een oorontsteking opkomen en daar baal ik van zeg! Vraag me niet hoe het komt, maar ik hoop niet dat het doorzet anders wordt mijn oud & nieuw niet echt denderend!

Ik snap het wel hoor, van deze suffe werkweek, bij mij op het werk zijn ook een stuk minder kinderen dan normaal! Ik vind het persoonlijk wel lekker, kan je eens andere dingen doen die je normaal nooit kon doen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 23:00

@Tamm86; fijn hè, oorontsteking, ik loop er nu al weken mee rond en ik krijg geen antibiotica :S
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:02

Caroow schreef:
Marin schreef:
Caroow schreef:

Vinea

Ik heb daar als zeilinstructeur "gewerkt", en een tijd stage gelopen op het hoofdkantoor, die dolfijn-reis leek mij zo tof! Is het lang geleden?

Wat leuk! Dat is euh vier jaar geleden denk ik. Het was echt heel erg leuk.Ik heb wel meer reizen met hen gedaan, ook naar het buitenland. En ik heb als lerares Engels voor hen op een talenkamp gewerkt in Cambridge. Het is wel grappig eigenlijk.. Ik was als tiener 2x op talenkamp met Vinea geweest en ik vond zo'n talenschool zo leuk dat ik daarom eigenlijk lerares Engels wilde worden. En toen ik dus zelf lerares was op zo'n talenkamp, was dat in Cambridge en werd ik verliefd op die stad en wilde ik daar studeren, wat dus uiteindelijk ook gelukt is. Die organisatie heeft dus eigenlijk meer invloed op m'n leven gehad dan ik gedacht zou hebben..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:04

Jen_ schreef:Goedemorgen!

Heb net mooie zomer sandaaltjes gekocht, vast om in te komen. Laat die zomer maar komen!
Ha ik ben optimistisch.

@ CKC wat balen dat je nog steeds ziek bent. Ik ken die hoest, dat is dat je bijna moet overgeven van het harde hoesten he? Echt heel irritant en spierpijn dat je er van krijgt! Beterschap.
Zien de sandaaltjes smile))
Oeh,lekker 5 days off!
Ja, kokhalshoest..gatttver!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:05

Waar is dat topic wie nu wie is?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 23:05

Spoorloos verdwenen...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:06

Ik wil jullie even komen melden dat ik heel veel zin in de zomer heb. :flower:

Gast
Gast

Bericht  Blair di 28 dec 2010 - 23:07

Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:08

Thanks.. Ik wist de titel niet meer, dus had bij de zoekfunctie wie is wie ingetikt, maar dat werkte niet Laughing

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 28 dec 2010 - 23:09

Marin schreef:
Caroow schreef:
Marin schreef:
Caroow schreef:

Vinea

Wat leuk! Dat is euh vier jaar geleden denk ik. Het was echt heel erg leuk.Ik heb wel meer reizen met hen gedaan, ook naar het buitenland. En ik heb als lerares Engels voor hen op een talenkamp gewerkt in Cambridge. Het is wel grappig eigenlijk.. Ik was als tiener 2x op talenkamp met Vinea geweest en ik vond zo'n talenschool zo leuk dat ik daarom eigenlijk lerares Engels wilde worden. En toen ik dus zelf lerares was op zo'n talenkamp, was dat in Cambridge en werd ik verliefd op die stad en wilde ik daar studeren, wat dus uiteindelijk ook gelukt is. Die organisatie heeft dus eigenlijk meer invloed op m'n leven gehad dan ik gedacht zou hebben..

Wat grappig dat je vakantie's er voor hebben gezorgd dat je nu bent wat je bent. Bij mij heeft het een stuk minder invloed gehad, maar ik heb er wel genoeg geleerd, zelfstandig worden, leiding geven, dat soort dingen. Ik zou het niet gemist willen hebben!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:11

Caroow, ben jij van de natte of de droge sectie? smile Hier nog een vineast namelijk, ook zeilinstructeur smile Welke kampen heb jij gedraaid, en in welk jaar?
Ik van 2001 tot 2004 geloof ik, vond het heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:14

CKC schreef:
Jen_ schreef:Goedemorgen!

Ha ik ben optimistisch.

Zien de sandaaltjes smile))
Oeh,lekker 5 days off!
Ja, kokhalshoest..gatttver!

Deze! En ze zijn van echt leer, want heb andere mooie maar die zijn van kunstleer. Is het enige wat ze toen hadden wat ik mooi vond, maar dat is natuurlijk een miskoop geweest, ze zijn al stuk Sad

Goedemorgen! - Pagina 2 Sandaal

Bij Zalando, super site! En gratis verzendkosten

Gast
Gast

Bericht  Fairlight di 28 dec 2010 - 23:14

Goedemorgen! Laughing

Ik ben al vanaf 8 uur weer aan het werk. Druk bezig met samenvatting maken voor het enige tentamen dat ik eind januari nog moet herkansen.. Saaie stof Sad
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87

Bericht  Shopelle di 28 dec 2010 - 23:33

Goedemorgen!

Ik heb echt een rot nacht gehad.. continu wakker geweest.. en niet meer kunnen slapen maar we zijn weer wakker en we gaan weer wat moois van deze dag maken!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:37

CherrieLola schreef:@CKC; ik ben geskimmed. Was hier een bende actief, maar ik weet dus niet wanneer het gebeurd is en dat irriteert me mateloos. Er wordt ook niet bekend gemaakt in wel tijdvak het gebeurd is.

Toen de bankpas van mijn huisgenootje geskimd was, kreeg ze een brief van de bank met de locatie, datum en tijdstip waarop dat gebeurd was. Het was trouwens bij een geldautomaat, niet in een winkel, dus daar zal het wel aan liggen.

Ik ga vanmiddag even boodschappen doen en de katten van vrienden voeren. Ik moet ook nog een wasje draaien en strijken. Verder zie ik het wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:37

Goedemorgen!

Vandaag lekker uitgeslapen tot 11.00.
Zometeen wat eten en dan het hele appartement maar eens onder handen nemen. Neutral
Vanavond misschien naar de Bios met mijn vriend, maar eerst eens kijken of er wel wat leuks draait.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 23:40

Dijn82 schreef:
CherrieLola schreef:@CKC; ik ben geskimmed. Was hier een bende actief, maar ik weet dus niet wanneer het gebeurd is en dat irriteert me mateloos. Er wordt ook niet bekend gemaakt in wel tijdvak het gebeurd is.

Toen de bankpas van mijn huisgenootje geskimd was, kreeg ze een brief van de bank met de locatie, datum en tijdstip waarop dat gebeurd was. Het was trouwens bij een geldautomaat, niet in een winkel, dus daar zal het wel aan liggen.

Ik ga vanmiddag even boodschappen doen en de katten van vrienden voeren. Ik moet ook nog een wasje draaien en strijken. Verder zie ik het wel.

Hmmm, misschien krijg ik ook nog wel een brief dan. Ben wel benieuwd nu waar het gebeurd is.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus di 28 dec 2010 - 23:59

Goedemorgen! (nog net Wink )
Een heerlijk rustig ochtendje, ik hou wel van vakantie Very Happy Mijn vriend en ik zijn bezig met het zoeken naar een nieuwe huurwoning en deze week kregen we wel 3 aanbiedingen! Nu hopen dat onze eerste keus gaat lukken, straks even overleggen met de makelaar, ben heel benieuwd!
Vanavond lekker even salsa-en en daarna naar de bios Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Biancos wo 29 dec 2010 - 0:02

Goeiemiddag dames,
Zoooo wat een nacht..
Pfff ik had hele mooie plankjes in mijn keuken en vannacht zijn ze eraf gevallen pfff wat een rotzooi en wat een lawaai..
Baaah en et lijkt nu nergens na..
Gadver Sad
Maarja hopelijk kan et nog gemaakt worden..Wink

Verder mensen nog plannen vandaag?
Straks alles regelen voor dan plankje Laughing
En dan op verjaardag van me beste vriendinnetje..
Biancos
Biancos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: