Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+12
Zwerver
Caroow
Arwyn
Middleme
Kabouter
Blair
silly-one
SleepingBeauty
GeKKiE
Lejow
Mermaid
VeryCherry
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 21:09

Ik zag dat er nog geen goedemorgen-topic was voor vandaag. Dus bij deze smile

Hebben jullie lekker geslapen?
Wij zijn hier in huis allemaal een beetje ziekelijk, maar we gaan vanavond naar Dierenpark Amersfoort, die is dan open en helemaal verlicht en er staan overal vuurkorven Very Happy Vandaag staat er niet veel in de planning, ik hoop alleen wel dat mijn bankpas vandaag met de post komt, want ik vind het helemaal niks zo.

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Mermaid di 28 dec 2010 - 21:13

Goedemorgen!
Ik lig nog lekker in bed, hoef pas 3 uur te beginnen met werken vandaag maar mn cavia's hebben me wakker gemaakt Laughing

dat klinkt mooi zegt het dierenpark. Heel veel plezier, op mijn werk is ook zo'n soort evenement, het dierenpark is helemaal in kerstverlichting etc. ziet er mooi uit smile
En beterschap!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:16

Goeiemorgen!!

Ik heb wel lekker geslapen, alleen was er weeeer lawaai buiten vannacht, dit keer vuurwerk om half vijf :S. Zucht, ben blij als het januari is en geen kerstvakantie meer.

Ik moet vandaag weer wat boodschappen doen en verder heb ik geen plannen. Misschien een warm bad nemen want ik heb SPIERpijn van het sporten van gisteren.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 28 dec 2010 - 21:17

Oehh dat is leuk CherrieLola! Dierenpark Amersfoort vind ik een van de mooiste dierentuinen!!!

ik heb vandaag 2 taarten op de planning staan, en vanavond wokken.. Druk dagje dus!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 21:19

Ja, lijkt me echt supermooi om te zien. Echt maf, ik heb 22 jaar in Amersfoort gewoond en nooit geweten dat ze dat in de winter hebben. En nu is het ook niet zo duur, dus dan is het nog leuker Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:20

wow wat gaaf, dat dierenpark!

Ik ben ook weer wakker. Om 5 uur al, maar dat vond ik toch iets te vroeg, dus ben nog even blijven liggen. Ben niet zo brak, dat valt gelukkig wel mee.

Ik ben alleen al weer helemaal in de stress. Ik moet vanmiddag naar m'n tante's huis voor de katjes en rond 4 uur komt een vriendin. En dan ga ik nu dus al de hele dag lopen stressen daarover en kan ik niet lekker uitrusten. Daar baal ik van.

Maar verder wel gezellig.

Have a nice day!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:21

CherrieLola schreef:Ja, lijkt me echt supermooi om te zien. Echt maf, ik heb 22 jaar in Amersfoort gewoond en nooit geweten dat ze dat in de winter hebben. En nu is het ook niet zo duur, dus dan is het nog leuker Wink

Ik woonde daar vroeger ook heel dichtbij, heb eens een keer met mijn moeder meegedaan aan een dierendagactie ofzo, dan mocht je daar ontbijten en dan zien hoe de dieren gevoerd werden. Man man man, wat was dat cool. Mijn moeder en ik hebben het er nog steeds over Very Happy

Gast
Gast

Bericht  GeKKiE di 28 dec 2010 - 21:22

Goeiemorgen!!!

Dit wordt een dag van wachten.
Wachten op mijn vader die in de ochtend 2 verstelbare lattenbodems komt brengen...
Wachten op BCC die tussen half 1 en half 3 onze home cinema set komt brengen...

Tijdens het wachten ga ik mijn fotoalbum afmaken van New York!

Vanavond ga ik met 3 collega's naar The voice of holland in concert.
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 21:24

Darcy schreef:
CherrieLola schreef:Ja, lijkt me echt supermooi om te zien. Echt maf, ik heb 22 jaar in Amersfoort gewoond en nooit geweten dat ze dat in de winter hebben. En nu is het ook niet zo duur, dus dan is het nog leuker Wink

Ik woonde daar vroeger ook heel dichtbij, heb eens een keer met mijn moeder meegedaan aan een dierendagactie ofzo, dan mocht je daar ontbijten en dan zien hoe de dieren gevoerd werden. Man man man, wat was dat cool. Mijn moeder en ik hebben het er nog steeds over Very Happy

Dusseh, misschien hebben wij elkaar wel is gezien? Wink Maar wat gaaf joh, om in de dierentuin te ontbijten! Het dinobos is nu trouwens ook helemaal verlicht, ben echt benieuwd naar de reactie van mijn zoontje smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:28

Dat is ook leuk zeg Darcy. Ik heb eens in 't Dolfinarium een nachtje bij de dolfijnen geslapen. Op een matje met slaapzakje zo tegen de glazen wand aan. En dan 's ochtends wakker worden en dat alle dolfijnen dan op je heen zwemmen als je omhoog kijkt. Dat was echt te ubercool ook. Voordeel van reisleidster van een kinderkamp zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty di 28 dec 2010 - 21:28

Goedemorgen,

Ik ben ook alweer wakker...
Manlief is oliebollen bakken bij de buurtsuper..haha
Dus ik ben er ook maar uitgegaan om 8.30..

Vandaag wil ik misschien de trap nog wat gaan schilderen en misschien nog wat opruimen.
alleen heeft ddat nu eigenlijk niet zoveel zin, gezine mijn pa waarschijnlijk morgen nog weer aan het schilderen gaat.
Of mijn digitale fotoalbum eindlijk eens afmaken smile
Wil in ieder geval nog ffn aar de stad en misschien dat mn moeder nog ff langs komt of dat ik haar ff oppik om samen naar de stad te gaan.

Fijne dag allen!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:31

CherrieLola schreef:
Darcy schreef:

Dusseh, misschien hebben wij elkaar wel is gezien? Wink Maar wat gaaf joh, om in de dierentuin te ontbijten! Het dinobos is nu trouwens ook helemaal verlicht, ben echt benieuwd naar de reactie van mijn zoontje smile

Dat zou best kunnen haha Wink Maar dat is wel lang geleden hoor smile Ik heb tot mijn achtste daar in de buurt gewoond. Veel plezier vanavond!

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 28 dec 2010 - 21:31

Klikt gaaf CL, hier gewoon een saaie dag vandaag.
Ik best wel goed geslapen, eerst op de bank en daarna toch maar in bed. Gelukkig vrij laat wakker.
Vandaag ga ik even een hoop verhalen in elk aar zetten voor een bruiloftboekje. Kijken hoe ver ik kan komen. Gisteren begonnen en morgen moet het af. Dus we gaan er even hard aan werken met zijn alle. Gelukkig heb ik de lay-out gekregen van mijn zwager, dus dat hebben we al. Nu alleen onze stukjes erin plaatsen en de stijl aanpassen.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:32

Marin schreef:Dat is ook leuk zeg Darcy. Ik heb eens in 't Dolfinarium een nachtje bij de dolfijnen geslapen. Op een matje met slaapzakje zo tegen de glazen wand aan. En dan 's ochtends wakker worden en dat alle dolfijnen dan op je heen zwemmen als je omhoog kijkt. Dat was echt te ubercool ook. Voordeel van reisleidster van een kinderkamp zijn Very Happy

Dat wist ik, dat jij dat gedaan had Very Happy Jaloers Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:34

Goodmorning!
Ik ben alweer een uurtje aan het werk. En wat is deze week SUF! Er is echt nauwelijks iets te beleven hier, blegh. Maar goed, we zijn vandaag maar met 2 secretaresses en ik heb nog wel wat pokke klusjes liggen... Dus vervelend zal ik me niet. Ondertussen staat de top2000 van radio 2 aan, dus dat is aangenaam.

Ik moet vanavond eerst naar de fysio en daarna, na het eten, gaan we naar het huis van mijn ouders, daar slapen we een nachtje en kan ik lekker evne in bad smile

Fijne dag vandaag, allemaal!

Cherrielola, veel plezier vanavond!
Darcy, sterkte met je spierpijn!
Marin, niet stressen, je hebt nog de heeeeeeele ochtend voor je! Geef je mitzi een knuffel van me?!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:39

Goede morgen allemaal,

Ik ben nog steeds ziek. Ik hoest me echt helemaal flauw.. Je kent het gevoel wel, dat je longen in brand staan. Dat je ogen uit je lijf schieten :shock: Ging om 01.00 naar bed om 03.00 sliep ik nog niet, lag ik blauw in bed omdat ik mijn man niet wilde wekken.. ben om kwart voor 6 naar beneden gegaan.. en zit er nog.. Word gek!

Ik had wel een HEEL leuk mailtje, ik moet voor mijn werk 2 London, de 28ste van Januari, en dat is op een vrijdag! Ik plak er lekker een weekendje aan vast samen met man!

@ Cherrielola, what happend met je bankpas? IK HAAT echt als er iets met mijn bankpas is..
Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  Blair di 28 dec 2010 - 21:41

Er is hier gister een brand geweest (venlo, ook op het nieuws geweest) dus je kan je voorstellen hoe het hier op het werk is. Best wel druk, met vlagen maar toch erg druk.

Heb weer VERROT geslapen, misselijk, misselijk, misselijk. Voet in mijn neus omdat Joaquin
besloot om 5uur naast me te gaan liggen en op MIJN duim te gaan zuigen. :P
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 21:42

@CKC; ik ben geskimmed. Was hier een bende actief, maar ik weet dus niet wanneer het gebeurd is en dat irriteert me mateloos. Er wordt ook niet bekend gemaakt in wel tijdvak het gebeurd is.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kabouter di 28 dec 2010 - 21:43

Goede morgen!
Wij hebben vandaag een rustig dagje. We gaan straks even naar het dorp om een cadeautje te kopen voor mijn schoonzusje en we gaan beide kijken voor een nieuwe bril. Hopelijk kan ik eindelijk wat vinden. Vanuit het dorp gaan we dan meteen even door naar het ziekenhuis. Verder hoef ik niks te doen..behalve een beetje werken, maar daar ben ik nu mee bezig.

Ik wil ook een keer iets leuks doen in de dierentuin..er eten, slapen wat dan ook!! Ik hou echt van dierentuinen.
I love you
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Middleme di 28 dec 2010 - 21:46

Goedemorgen!

Ik heb niet zo heel best geslapen, onwijze pijn in mijn schouder. Werd tegen 1en wakker en kon niet zo snel in slaap komen. Hoe ik ook lag, t deed pijn. Maar een aspirientje genomen en toen kon ik gelukkig weer slapen.

Nu weer hard voor school aan de gang, vanmiddag nog even verder aan mijn broek naaien en vanavond hopelijk squashen tegen mn paps als de pijn weg is.

Fijne dag!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 21:51

CherrieLola schreef:@CKC; ik ben geskimmed. Was hier een bende actief, maar ik weet dus niet wanneer het gebeurd is en dat irriteert me mateloos. Er wordt ook niet bekend gemaakt in wel tijdvak het gebeurd is.

Jugh! Ik heb dat 2 keer gehad! 1x was ik 6 weken op vakantie met mijn ouders en de laatste week wilde ik van mijn zuur verdiende centen flink shoppen, kon ik NERGENS mijn pinpas gebruiken.. terwijl ik het voor het laatst op Schiphol had gebruikt 5 weken geleden.. Ik belde met de Interhelp en die vertelde dat ik gepind had bij een verdacht apparaat en dat daarom mijn pas geblokkeerd is, uit voorzorg. Heee verdorie.. kon ik nergens geld opnemen.

2de keer stond ik weer voor schut bij de Starbucks..weer gepind bij een gedefecteerd apparaat!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 21:56

CKC schreef:
CherrieLola schreef:@CKC; ik ben geskimmed. Was hier een bende actief, maar ik weet dus niet wanneer het gebeurd is en dat irriteert me mateloos. Er wordt ook niet bekend gemaakt in wel tijdvak het gebeurd is.

Jugh! Ik heb dat 2 keer gehad! 1x was ik 6 weken op vakantie met mijn ouders en de laatste week wilde ik van mijn zuur verdiende centen flink shoppen, kon ik NERGENS mijn pinpas gebruiken.. terwijl ik het voor het laatst op Schiphol had gebruikt 5 weken geleden.. Ik belde met de Interhelp en die vertelde dat ik gepind had bij een verdacht apparaat en dat daarom mijn pas geblokkeerd is, uit voorzorg. Heee verdorie.. kon ik nergens geld opnemen.

2de keer stond ik weer voor schut bij de Starbucks..weer gepind bij een gedefecteerd apparaat!

Ik schrok me echt kapot. Was gewoon gaan pinnen bij de bank en toen werd mijn pas ingeslikt en kwam er een bonnetje uit dat ik zo snel mogelijk naar de bank moest gaan, toen ben ik maar meteen gegaan. Het heeft maandag in de krant gestaan hier, maar ik vind het zo raar dat er niet bekend gemaakt wordt om welke winkel(s) het gaat en wanneer het gebeurd moet zijn.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn di 28 dec 2010 - 21:59

Goedemorgen!

Vanochtend doe ik lekker rustig aan, moet alleen nog even brood halen omdat dat bijna op is. Vanmiddag werken, dus op weg daarheen even langs de supermarkt. Niet zo'n boeiende dag dus, haha.

Cherrie: Vervelend zeg! Lijkt me echt super irritant als ik niet kan pinnen :S En vooral als je niet weet waar en wanneer!

Fijne dag allemaal, alweer de laatste woensdag van 2010!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 22:01

CherrieLola schreef:
CKC schreef:

Ik schrok me echt kapot. Was gewoon gaan pinnen bij de bank en toen werd mijn pas ingeslikt en kwam er een bonnetje uit dat ik zo snel mogelijk naar de bank moest gaan, toen ben ik maar meteen gegaan. Het heeft maandag in de krant gestaan hier, maar ik vind het zo raar dat er niet bekend gemaakt wordt om welke winkel(s) het gaat en wanneer het gebeurd moet zijn.
Die keer met de Starbucks stond er heel veeeeeeeeeeeeeeeeel geld op (bruiloft geld) ik heb toen met de bank gebeld en die mochten NIETS zeggen ook niet hoeveel ik nog op mijn rekening had staan. Ze mocht alleen ja zeggen op wat ik ongeveer erop had staan.. Moest ik in een volle tram gaan raden, nah! Want je internetbankieren werkt ook niet. Ze willen het niet zeggen omdat ze imago van een winkel niet willen schaden.. je komt er toch minder graag en gebruikt er minder graag je pinpas..

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 28 dec 2010 - 22:04

CKC schreef:
CherrieLola schreef:
CKC schreef:

Die keer met de Starbucks stond er heel veeeeeeeeeeeeeeeeel geld op (bruiloft geld) ik heb toen met de bank gebeld en die mochten NIETS zeggen ook niet hoeveel ik nog op mijn rekening had staan. Ze mocht alleen ja zeggen op wat ik ongeveer erop had staan.. Moest ik in een volle tram gaan raden, nah! Want je internetbankieren werkt ook niet. Ze willen het niet zeggen omdat ze imago van een winkel niet willen schaden.. je komt er toch minder graag en gebruikt er minder graag je pinpas..

Wow wat gênant zeg! Moest je toen een bedrag noemen en zeiden zij dan alleen ja ofzo? Ik denk dat ik de mazzel had dat er helemaal niks op mijn rekening stond op dat moment, dus ze hadden er niets aan, maar toch. Mijn vriend is dan ook zo iemand die allemaal verhalen gaat lezen op internet en dan kom je een hoop ellende tegen zeg. Je zou bijna niet meer durven pinnen...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud