Goedemorgen!!
+7
Bliss
Bosjesvrouw
Snoes
Japje
Roze Roos
Silver
Lotus
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!!
Goedemorgen allemaal!!!
Zijn jullie al uit bed of nog aan het bekomen van het nachtcafé? Ik heb vanacht heeerlijk geslapen en ga nu zometeen naar vrienden toe om te helpen verhuizen.
Verder ben ik eigenlijk nog heel erg moe . Duss ik ga mezelf eens een schop onder de kont geven.
Ik wens jullie allemaal een hele mooie zaterdag toe!
Zijn jullie al uit bed of nog aan het bekomen van het nachtcafé? Ik heb vanacht heeerlijk geslapen en ga nu zometeen naar vrienden toe om te helpen verhuizen.
Verder ben ik eigenlijk nog heel erg moe . Duss ik ga mezelf eens een schop onder de kont geven.
Ik wens jullie allemaal een hele mooie zaterdag toe!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!!
Goedemorgen,
Ik heb een redelijke nacht gehad. Wel veel wind gehoord.
Ik heb het gisteren de hele dag volgehouden zonder forum. Het valt dus nog wel mee met mijn verslaving, denk ik.
Vandaag ga ik sporten en verder heb ik geen plannen. Ben niet van plan om nog iets bijzonders te gaan doen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een redelijke nacht gehad. Wel veel wind gehoord.
Ik heb het gisteren de hele dag volgehouden zonder forum. Het valt dus nog wel mee met mijn verslaving, denk ik.
Vandaag ga ik sporten en verder heb ik geen plannen. Ben niet van plan om nog iets bijzonders te gaan doen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Die wind is inderdaad vreselijk . Ik woon in een hoekwoning op de 2de verdieping, het suust hier echt aan elle kanten om me heen.
Ik moet zometeen ook nog op de fiets naar vrienden, ik hoop maar dat ik niet weg waai!
Ik moet zometeen ook nog op de fiets naar vrienden, ik hoop maar dat ik niet weg waai!
Gast- Gast
Ja, het waait bij jou waarschijnlijk net zo hard als hier waar ik nu zit, aangezien dat vrij dichtbij is. Succes met fietsen!
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
Ik ben de hele week al vroeg, ondanks dat ik vrij heb... Haha, vriend was er al af, dus ik dacht laat ik er ook maar af gaan. Ik heb heerlijk geslapen als een roosje. Niets gehoord van de wind gelukkig maar.
Nu even wasje draaien, en als die klaar is naar me ouders, zou even heerlijk shoppen met mijn moeder. Mag ook wel eens weer gebeuren
Vanavond geen plannen, lekker bankhangen met vriendlief als ie thuis is.
Fijne dag allemaal!
Ik ben de hele week al vroeg, ondanks dat ik vrij heb... Haha, vriend was er al af, dus ik dacht laat ik er ook maar af gaan. Ik heb heerlijk geslapen als een roosje. Niets gehoord van de wind gelukkig maar.
Nu even wasje draaien, en als die klaar is naar me ouders, zou even heerlijk shoppen met mijn moeder. Mag ook wel eens weer gebeuren
Vanavond geen plannen, lekker bankhangen met vriendlief als ie thuis is.
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen met de wind! *3 hoog wonen is een aanrader als je lekker slaapt als het hard waait *Ik denk dat het tijd wordt dat ik echt mijn kledingkast op ga ruimen, heb er vannacht zelfs over gedroomd namelijk
En over mijn date :-)
Eerst dus maar mn kast opruimen, dan douchen/aankleden en aan het werk. Vanavond eet ik bij mijn ouders en daarna heb ik een feestje!
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen met de wind! *3 hoog wonen is een aanrader als je lekker slaapt als het hard waait *Ik denk dat het tijd wordt dat ik echt mijn kledingkast op ga ruimen, heb er vannacht zelfs over gedroomd namelijk
En over mijn date :-)
Eerst dus maar mn kast opruimen, dan douchen/aankleden en aan het werk. Vanavond eet ik bij mijn ouders en daarna heb ik een feestje!
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen! Ik was eerst om half 6 wakker omdat A. lag te brullen. Gelukkig ging ze om kwart over 6 weer slapen en konden we nog verder slapen tot half 9.
Lotus, knap dat je het gister hebt volgehouden! Hoe voel je je vandaag?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Wat een wind inderdaad zeg vannacht! Ben meerdere keren wakker geworden.
Ik ben ff mijn administratie op orde aan het brengen. Ik knal de post die binnenkomt altijd in 3 verschillende bakjes (een voor mij, een voor mijn vriend en een voor gezamenlijk) naast de telefoon en ongeveer eens het jaar ruim ik de hele bende dan op en stop ik het in klappers enzo. Daar ben ik dus nu mee bezig. En ik heb me voorgenomen nu gewoon iedere week ff de post van de afgelopen week op te bergen. Kost maar een paar minuten per keer en zoekt heel wat makkelijker als je iets nodig hebt wat in het afgelopen jaar is binnengekomen...
Als m'n vriend dadelijk terugkomt van de kapper gaan we via de postzegelboer, de supermarkt en de kledingdropbak lekker naar Aken voor een dagje sauna. Zin in!!
Fijne dag allemaal!
Wat een wind inderdaad zeg vannacht! Ben meerdere keren wakker geworden.
Ik ben ff mijn administratie op orde aan het brengen. Ik knal de post die binnenkomt altijd in 3 verschillende bakjes (een voor mij, een voor mijn vriend en een voor gezamenlijk) naast de telefoon en ongeveer eens het jaar ruim ik de hele bende dan op en stop ik het in klappers enzo. Daar ben ik dus nu mee bezig. En ik heb me voorgenomen nu gewoon iedere week ff de post van de afgelopen week op te bergen. Kost maar een paar minuten per keer en zoekt heel wat makkelijker als je iets nodig hebt wat in het afgelopen jaar is binnengekomen...
Als m'n vriend dadelijk terugkomt van de kapper gaan we via de postzegelboer, de supermarkt en de kledingdropbak lekker naar Aken voor een dagje sauna. Zin in!!
Fijne dag allemaal!
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Goedemorgen!
Was vroeg wakker maar ben uiteindelijk toch weer in slaap gevallen en werd net pas wakker.
Vandaag nog van alles te doen dus gauw even wat eten en aankleden en dan op naar de winkel.
Hier waait het ook best wel zo te horen.
Fijne dag iedereen!
Was vroeg wakker maar ben uiteindelijk toch weer in slaap gevallen en werd net pas wakker.
Vandaag nog van alles te doen dus gauw even wat eten en aankleden en dan op naar de winkel.
Hier waait het ook best wel zo te horen.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben alweer 1,5 uur wakker. Heb lekker geslapen!
Heb daarjuist het huis al wat gepoetst en zo dadelijk doen we verder.
Straks nog even met vriendlief naar de winkel en de fruitboer.
Vanavond gaan we uit met vrienden van ons.
Fijne dag allemaal!
Ik ben alweer 1,5 uur wakker. Heb lekker geslapen!
Heb daarjuist het huis al wat gepoetst en zo dadelijk doen we verder.
Straks nog even met vriendlief naar de winkel en de fruitboer.
Vanavond gaan we uit met vrienden van ons.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Ik ben al weer een poos wakker. Ik ben ziek en baal er flink van. Er zijn zo veel dingen die ik zou moeten doen en daarnaast ook allemaal leuke dingen die ik heb afgezegd :-(
Ik ga er maar een rustig dagje van maken en hopen dat ik snel weer opknap.
Fijne dag allemaal!
Ik ben al weer een poos wakker. Ik ben ziek en baal er flink van. Er zijn zo veel dingen die ik zou moeten doen en daarnaast ook allemaal leuke dingen die ik heb afgezegd :-(
Ik ga er maar een rustig dagje van maken en hopen dat ik snel weer opknap.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik heb lekker geslapen ga vanmiddag even een kadotje kopen.
Een vriendin houdt vanavond haar verjaardag.
Fijne dag allemaal
Ik heb lekker geslapen ga vanmiddag even een kadotje kopen.
Een vriendin houdt vanavond haar verjaardag.
Fijne dag allemaal
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Het waait hier ook keihard, maar heb er niks van gemerkt vannacht! Gewoon raam dicht, oordoppen in en off to dromenland
Lig nog in bed, misschien draai ik me zo nog wel ff lekker een keer om. Moet straks boodschappen doen en ga eind vd middag naar een vriendin in een andere stad om daar te eten. Daarna waarschijnlijk nog ff de kroeg in
Have a nice day!
Lig nog in bed, misschien draai ik me zo nog wel ff lekker een keer om. Moet straks boodschappen doen en ga eind vd middag naar een vriendin in een andere stad om daar te eten. Daarna waarschijnlijk nog ff de kroeg in
Have a nice day!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goede morgen allemaal. Ik heb goed geslapen maar ben gisteren ziek thuis gekomen van het werk. Heb de dag vol kunnen maken en heb er pas aan toegegeven toen ik eenmaal op de bank lag. Voel me nog steeds bluuuh. Vandaag een rustige dag. Wat spulletjes uitzoeken, poetsen, rommelen, bankliggen, computeren.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Goedemorgen allemaal,
Ben net driekwartier wakker. Zometeen even op mijn gemak douche etc. en vanmiddag heb ik verjaardag van mijn broer en schoonzus. Daar blijf ik eten en vanavond heb ik geen plannen. Wil me eigenlijk even inschrijven via internet voor nieuwe opleiding in september en verder zie ik het wel!
Fijne dag allemaal
Ben net driekwartier wakker. Zometeen even op mijn gemak douche etc. en vanmiddag heb ik verjaardag van mijn broer en schoonzus. Daar blijf ik eten en vanavond heb ik geen plannen. Wil me eigenlijk even inschrijven via internet voor nieuwe opleiding in september en verder zie ik het wel!
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goodmorning!
Ik heb ook lekker uitgeslapen, ben om 10.45 opgestaan. Ik heb heerlijk weekend en hoef vandaag helemaal niks van mezelf. Toch denk ik dat ik straks even een uurtje ga studeren om wat vooruit te werken. Op de namiddag ga ik even een kopje thee drinken bij mijn zusje en hun nieuwe kinderwagen bewonderen. Vanavond heb ik met drie vrienden en 7 vriendinnen afgesproken. Eerst een wijntje drinken bij een vriend en daarna gezellig de kroeg in!
Fijne dag all!
Ik heb ook lekker uitgeslapen, ben om 10.45 opgestaan. Ik heb heerlijk weekend en hoef vandaag helemaal niks van mezelf. Toch denk ik dat ik straks even een uurtje ga studeren om wat vooruit te werken. Op de namiddag ga ik even een kopje thee drinken bij mijn zusje en hun nieuwe kinderwagen bewonderen. Vanavond heb ik met drie vrienden en 7 vriendinnen afgesproken. Eerst een wijntje drinken bij een vriend en daarna gezellig de kroeg in!
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Alex167 schreef:
Dankjewel. Ik voel me vandaag wel redelijk. Net lekker gesport en ik ben afgevallen deze week, dus daar ben ik wel blij om. Het is dan weer minder dat ik ongesteld ben, maar dat gaat wel weer een keer over. Er speelt nog wel van alles, maar op het moment gaat het een stuk beter met me dan ik had verwacht eigenlijk.
Hoe gaat het met jou vandaag?
Lotus- Ratel
Uitgeslapen tot 9 uur, toen werd mijn vriend gebeld dat hij vroeger kon beginnen op zijn werk. In bed nog wat gelezen en de slaapkamer gestofzuigd. Daarna er maar uitgekomen en wat foto's van onze kater gemaakt. Die wilde alleen nóg meer aandacht, dus sprong zo tegen mijn buik op, verwachtende dat ik hem wel op zou vangen. Dat deed ik niet omdat hij zo onverwachts op me sprong, dus hij zijn nageltjes in mijn keel om vast te blijven houden. Ik hoorde mijn huid gewoon openscheuren. Het ziet er wel minder erg uit dan het klonk en boos kan ik ook niet zijn, hij bedoelde het lief.
Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik vandaag wil gaan doen. Vanavond misschien nog even weg, vriendje zal straks al wel thuis zijn omdat hij zo vroeg begonnen is.
Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik vandaag wil gaan doen. Vanavond misschien nog even weg, vriendje zal straks al wel thuis zijn omdat hij zo vroeg begonnen is.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag gaat het wel goed. Ik heb lol met mijn schoonouders, zwager en schoonzus, man en kind in de Efteling. Dat doet me echt goed. Ik ben helaas ook ongesteld en voel me dikker dan ooit.
Gast- Gast
Good morning!!
Ik ben bij mijn ouders, heb heerlijk geslapen. Vanmiddag gaan mijn vader en ik aan de slag met mijn hamsterhok En verder heb ik geen plannen
Fijne dag allemaal!
Ik ben bij mijn ouders, heb heerlijk geslapen. Vanmiddag gaan mijn vader en ik aan de slag met mijn hamsterhok En verder heb ik geen plannen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Vandaag gaat het wel goed. Ik heb lol met mijn schoonouders, zwager en schoonzus, man en kind in de Efteling. Dat doet me echt goed. Ik ben helaas ook ongesteld en voel me dikker dan ooit.
Lotus- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: