Goedemorgen!
+6
Flinder
Snoes
Cow
Melis1985
Caramba
Shisha
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Lekker geslapen allemaal? Nog plannen voor de 1e paasdag?
Ik kom net thuis uit de nachtdienst dus ik kruip zo lekker mijn bed in. Als ik een beetje op tijd wakker ben ga ik nog even van het mooie weer genieten en een beetje aanrommelen in huis en dan weer werken.
Fijne dag allemaal
Ik kom net thuis uit de nachtdienst dus ik kruip zo lekker mijn bed in. Als ik een beetje op tijd wakker ben ga ik nog even van het mooie weer genieten en een beetje aanrommelen in huis en dan weer werken.
Fijne dag allemaal
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen! Ik zit wakker te worden; moet zo richting werk, en het is hier nu binnen al 23 graden; pff! Haha. Vanavond als ik thuiskom relaxen.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen, maar kort, brande de kamer uit.
Vandaag overdag ga ik niet veel doen. Beetje van het mooie weer genieten. Vanmiddag richting een vriend van ons, die houdt een bbq, is dan de 3de keer achtereenvolgens om te bbq-en. Rond half 5, 5 uur wordt de bbq aangestoken. Daarna ga ik richting mijn werk. Half 8 beginnen, zo geen zin aan.
Fijne dag iedereen.
Ik heb wel lekker geslapen, maar kort, brande de kamer uit.
Vandaag overdag ga ik niet veel doen. Beetje van het mooie weer genieten. Vanmiddag richting een vriend van ons, die houdt een bbq, is dan de 3de keer achtereenvolgens om te bbq-en. Rond half 5, 5 uur wordt de bbq aangestoken. Daarna ga ik richting mijn werk. Half 8 beginnen, zo geen zin aan.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen!
Ik ga zo lekker douchen, opruimen, wasje draaien, stofzuigen, dweilen, etc. Daarna m'n koffer inpakken en Saartje en Snoozy wegbrengen. Vanavond uiteten en dan morgenvroeg lekker op vakantie. Ik heb er zin in!
Een fijne dag allemaal.
Ik ga zo lekker douchen, opruimen, wasje draaien, stofzuigen, dweilen, etc. Daarna m'n koffer inpakken en Saartje en Snoozy wegbrengen. Vanavond uiteten en dan morgenvroeg lekker op vakantie. Ik heb er zin in!
Een fijne dag allemaal.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, alleen een beetje kort.
Ga vandaag de hele dag naar mn vader en zn vriendin toe.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen, alleen een beetje kort.
Ga vandaag de hele dag naar mn vader en zn vriendin toe.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Waar ga je heen Liv??
Ik ga vandaag lekker in het park hangen, beetje lezen, beetje leren, beetje liggen, beetje bruin worden. Lekker wat drinken en wat te knabbelen mee en we komen de dag wel door zo!!!
Geniet allemaal lekker van het mooie weertje!!!
Ik ga vandaag lekker in het park hangen, beetje lezen, beetje leren, beetje liggen, beetje bruin worden. Lekker wat drinken en wat te knabbelen mee en we komen de dag wel door zo!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Goedemorgen!
Ik ga zo naar mn schoonfamilie paasontbijten, en daarna gaan zn neefje&nichtje eieren zoeken.
Daarna gaan we varen in de roeiboot jeeuj.
En vanavond hebben we paasdiner bij mn oom,tante en nichtje.
Ik ga zo naar mn schoonfamilie paasontbijten, en daarna gaan zn neefje&nichtje eieren zoeken.
Daarna gaan we varen in de roeiboot jeeuj.
En vanavond hebben we paasdiner bij mn oom,tante en nichtje.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, was gisterenavond een beetje aangeschoten haha. We kregen onverwacht gisterenavond de sleutel nog en dan zijn we maar gelijk met mijn schoonouders (we waren daar aan het BBQ'en) naar ons huis gefietst en hebben we daar wat flessen champagne en wijn leeggedronken
Nou, mijn dag kan iig al niet meer stuk. Zo meteen even naar ons huis om al wat af te dekken/plakken. Daarna gaan we naar mijn oma en opa voor een paasdiner en daarna gaan we weer naar ons huis om gelijk te beginnen met verven.
Vanavond gaan we nog uit normaal gesproken.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, was gisterenavond een beetje aangeschoten haha. We kregen onverwacht gisterenavond de sleutel nog en dan zijn we maar gelijk met mijn schoonouders (we waren daar aan het BBQ'en) naar ons huis gefietst en hebben we daar wat flessen champagne en wijn leeggedronken
Nou, mijn dag kan iig al niet meer stuk. Zo meteen even naar ons huis om al wat af te dekken/plakken. Daarna gaan we naar mijn oma en opa voor een paasdiner en daarna gaan we weer naar ons huis om gelijk te beginnen met verven.
Vanavond gaan we nog uit normaal gesproken.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Net als voorgaande zondag ben ik weer wakker geworden door overlast van de buren. Zo vervelend en ik word er zo chagrijnig van!
Gelukkig verder wel een leuke dag op de planning. Vanmiddag een paas lunch met mijn ouders, vanavond barbecueën bij schoonvader en daarna een nachtje naar vrienden op de camping en tevens het paasvuur bekijken.
Gelukkig verder wel een leuke dag op de planning. Vanmiddag een paas lunch met mijn ouders, vanavond barbecueën bij schoonvader en daarna een nachtje naar vrienden op de camping en tevens het paasvuur bekijken.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga vanochtend op het balkon genieten van de zon. Vanmiddag gaan we lunchen bij mijn familie. 's Avonds hebben we nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik ga vanochtend op het balkon genieten van de zon. Vanmiddag gaan we lunchen bij mijn familie. 's Avonds hebben we nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik met nog even het eea schoonmaken en even langs de pinautomaat. Vanmiddag ga ik met 4 vriendinnen naar Bloemendaal, eerst op het strand liggen en daarna naar Taste It! Heb er super veel zin in, heerlijke muziek & zon, wat wil je nog meer
Fijne dag allemaal!
Ik met nog even het eea schoonmaken en even langs de pinautomaat. Vanmiddag ga ik met 4 vriendinnen naar Bloemendaal, eerst op het strand liggen en daarna naar Taste It! Heb er super veel zin in, heerlijke muziek & zon, wat wil je nog meer
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Mogge allemaal!
Ik ben cupcakes aant bakken en nu heb ik te weinig eieren en kan ik me wel voor mn kop slaan..
En dan is het ook nog eerste paasdag dus gaat er niets open
Ohhhh stupid me, stupid me!!!!!
Heb al 2 benzine stations gebeld, die hebben geen eieren...
Zal ik dan toch maar bij de buurman aanbellen
Ik ben cupcakes aant bakken en nu heb ik te weinig eieren en kan ik me wel voor mn kop slaan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Mogge allemaal!
Is de Jumbo niet open?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb niet lekker geslapen, maar ach daar doe je niks aan! Ik heb een paasontbijtje in mijn eentje want mijn vriend zou gisteravond thuis komen maar dat is niet gelukt dus komt hij vanavond thuis..
ik ga ff een broodje eten en dan de was en zo doen en nog ff lekker in het zonnetje zitten denk ik. En dan einde van de dag richting mijn ouders!
Ik heb niet lekker geslapen, maar ach daar doe je niks aan! Ik heb een paasontbijtje in mijn eentje want mijn vriend zou gisteravond thuis komen maar dat is niet gelukt dus komt hij vanavond thuis..
ik ga ff een broodje eten en dan de was en zo doen en nog ff lekker in het zonnetje zitten denk ik. En dan einde van de dag richting mijn ouders!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
ILD schreef:Waar ga je heen Liv??
Naar de Dominicaanse Republiek. We vertrekken morgen en komen volgende week dinsdag weer terug.
Gast- Gast
goedemiddag inmiddels
ik was al vroeg wakker maar beetje sloom gedaan vandaag, mijn vader is vandaag jarig daar gaan we straks heen.
is een beetje dubbel vandaag want we kregen gisteravond te horen dat het slecht gaat met de opa van mijn man dus dat is nog even afwachten
fijne dag allemaal
ik was al vroeg wakker maar beetje sloom gedaan vandaag, mijn vader is vandaag jarig daar gaan we straks heen.
is een beetje dubbel vandaag want we kregen gisteravond te horen dat het slecht gaat met de opa van mijn man dus dat is nog even afwachten
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Geen jumbo in de buurt.. maar het probleem is opgelost, ik had aan mijn ene eitje precies genoeg
Sterkte Paris, dat zijn altijd van die dubbele dagen!
Sterkte Paris, dat zijn altijd van die dubbele dagen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Net hebben we de bakken op het balkon gevuld met grond en allemaal kruiden gezaaid. Benieuwd of ze het gaan doen! Straks gaan we barbequen bij vrienden. Prima besteding van een zondagmiddag dacht ik zo.
Net hebben we de bakken op het balkon gevuld met grond en allemaal kruiden gezaaid. Benieuwd of ze het gaan doen! Straks gaan we barbequen bij vrienden. Prima besteding van een zondagmiddag dacht ik zo.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemiddag!
Hier wederom een snotterdag
H. ligt al bijna twee uur te slapen... Wilde eigenlijk nog iets gaan doen maar dat zit er dus niet meer in aangezien er vanmiddag voetbal is...
Ga lekker met H wat kliederen in de tuin met water.
En een beetje bijbruinen!
Hier wederom een snotterdag
H. ligt al bijna twee uur te slapen... Wilde eigenlijk nog iets gaan doen maar dat zit er dus niet meer in aangezien er vanmiddag voetbal is...
Ga lekker met H wat kliederen in de tuin met water.
En een beetje bijbruinen!
Gast- Gast
Goedemiddag!
Zo ik ben weer wakker! Een beetje brak nog dus eerst even rustig aan doen en goed wakker worden. Ik ga zo denk op de zolder het 1 muur voor de laatste laag verf voorzien en misschien maak ik ook nog een begin met de plinten.
En dan vind ik het wel weer mooi geweest voor de zondag. Vannacht ook weer werken!
Zo ik ben weer wakker! Een beetje brak nog dus eerst even rustig aan doen en goed wakker worden. Ik ga zo denk op de zolder het 1 muur voor de laatste laag verf voorzien en misschien maak ik ook nog een begin met de plinten.
En dan vind ik het wel weer mooi geweest voor de zondag. Vannacht ook weer werken!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: