Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

+25
Flippin' Bitch
Monte
Jezzie
Happydobby
Sjaantje
Sweety
Lavendel
banjer49
Catwoman79
Mamsie
Lady4
Funk
Curious
TGR
mickey
Highway
Tinkie
Sorella
Caroow
Makamba
Sugarfall
Guus
Sarah1985
Marin
Jade
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:39

Gompie, wat een heftig topic.. Ben er gewoon stil van. Heb wel een foto van een zeer moeilijk moment in mijn leven. Maar die plaats ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Lavendel vr 21 okt 2011 - 1:27

Och die foto's van Mara Cry Wat verschrikkelijk.

Ik wilde een foto plaatsen van de laatste knuffel die mijn zus aan onze hond gaf voor ze een spuitje kreeg. Maar die vallen natuurlijk zo hard in het niet hier. Ik plaats het wel maar dus niet denken dat ik het enigzins gelijkstel.

Mijn tweelingzus en ik pasten vorige zomer op onze hond in het huis van mijn ouders. Aan het eind, 1.5 week voor mijn ouders zouden terugkomen zou ik nog op vakantie gaan. Een paar dagen voor ik op vakantie zou gaan wilde onze hond niet meer eten en was lusteloos. Op de dag dat ik op vakantie ben gegaan is mijn zus naar de dierenarts geweest en heeft ze te horen gekregen dat ze een spuitje moest krijgen (Ze was 16 en gewoon op). 2 dagen later was het zover en dit is een van de laatste knuffels van haar met de hond. ik vond het zo verschrikkelijk dat mijn zus alleen was die paar dagen nog en dat ik er niet bij was. Gelukkig kwam mijn andere zus wel en mijn tante. Ik heb echt zooo hard gehuild op vakantie die paar dagen.

Ik mis haar nog steeds zo erg. Cry
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 37662_476206809971_802209971_6673531_3573659_n
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Funk vr 21 okt 2011 - 1:29

@lavendel, iedereen heeft toch zo zn eigen verdrietige momenten? Betekend niet dat jouw verdriet minder erg is!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jade vr 21 okt 2011 - 1:33

@Lavendel: dit is een topic waarin je JOU moeilijke momenten kunt plaatsen. Jouw hond is dat voor jou, en dat is niets minder als een moeilijk moment van een ander. Het gaat immers om jou gevoel, wij voelen niet wat jij voelt.

Ik vind het een hele mooie foto en een prachtige hond!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sweety vr 21 okt 2011 - 2:21

Jeetje... dit topic had ik maar moeten bewaren voor vanavond. Zit met tranen in mijn ogen die foto's en verhalen te lezen. De foto's van M.ara vind ik ook zo zielig, ik kan me niet indenken wat jullie hebben moeten voelen op dat moment. Je kan het volgens mij wel op papier zetten, maar dan zal het toch anders zijn dan het echt beleven. hug

Ik heb thuis nog wel wat foto's staan, zal ze eens uploaden.
Plus ik wil iedereen een hug geven!!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sjaantje vr 21 okt 2011 - 3:08

Ik heb een foto van mama in het ziekenhuis, die genomen is ongeveer 22 uur voordat ze overleed. Door haar hersenaandoening 'wist' ze niet dat ze zou gaan overlijden dus we hebben heel veel moeten toneelspelen, het had domweg geen zin haar tig keer per dag te vertellen dat ze niet lang meer te leven had. De dag vóór haar overlijden was papa jarig, dus we waren in het ziekenhuis, hadden bossche bollen meegenomen en er was wat visite op bezoek. Mama genoot ervan!

Op de foto, die ik vanwege privacy liever niet plaats, is te zien hoe ze in haar ziekenhuisbed ligt / zit, zuurstofslangetje in haar neus, en het is goed aan haar te zien dat het niet goed met haar ging want ze was afgevallen (woog nog ongeveer 35kg), had een donker gezicht en haar haar zat niet zoals het hoorde te zitten. Maar op die foto straalt ze zó veel kracht uit! Ze was ervan overtuigd dat ze maar 'eventjes' in het ziekenhuis hoefde te liggen en dat ze dan weer beter zou zijn.

Dierbare foto voor een dierbare herinnering aan een dierbaar moment...

De foto's die iedereen hier plaatst met de bijbehorende verhalen bezorgen me kippenvel! Onvoorstelbaar wat voor verdriet er vaak achter mensen zit, zonder dat we het soms in de gaten hebben...
Dikke knuffel voor iedereen! hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Happydobby vr 21 okt 2011 - 3:54

Ik heb geen foto's van mijn moeder toen ze ziek was, is ook niet nodig, het beeld staat op mijn netvlies.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jezzie vr 21 okt 2011 - 4:43

Wat een verhalen allemaal.
Ik zit ze met kippenvel te lezen.
Ik moet zelf denken aan een van de laatste foto's van onze hond. Je ziet gewoon in zijn ogen dat hij op is.
Hij was 15 jaar toen we hem in hebben laten slapen
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 200920455_6_-Nn9

En deze foto was de dag voordat we heb in lieten slapen. We wilde graag nog een mooie foto van hem maken.
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 200922807_6_Fxo8
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Monte vr 21 okt 2011 - 5:20

Jezzie: je ziet inderdaad aan zijn ogen in de eerste foto dat hij op is, zielig hoor. Maar wel mooi en dapper dat hij ingeslapen is, dan hoeft hij niet meer te lijden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Flippin' Bitch vr 21 okt 2011 - 5:33

.


Laatst aangepast door Flippin' Bitch op vr 21 okt 2011 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 5:36

@ Lavendel: Verdriet is niet te vergelijken.
Dan zou je namelijk geen verdriet meer hoeven hebben, want het kan altijd nog veel erger.

@ Mamavan2: Wat indrukwekkende foto's. De machteloosheid is er duidelijk vanaf te lezen. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jezzie vr 21 okt 2011 - 6:06

Monte schreef:Jezzie: je ziet inderdaad aan zijn ogen in de eerste foto dat hij op is, zielig hoor. Maar wel mooi en dapper dat hij ingeslapen is, dan hoeft hij niet meer te lijden.
Ik had er ook wel moeite mee dat mijn ouders hem wilde laten inslapen. Tot ik die foto zag. Maar zoals je op de eerste foto ziet hadden we al een nieuwe hond. Die is na het overlijden van de oude hond heel veel geknuffeld!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sorella vr 21 okt 2011 - 7:43

Sunprincess schreef: Verdriet is niet te vergelijken.
Dan zou je namelijk geen verdriet meer hoeven hebben, want het kan altijd nog veel erger.

Dat heb je mooi gezegd zeg!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 8:11

Ik heb geen foto's van de momenten waarop het niet goed ging/ik verdrietig was, in ieder geval niet op deze pc. Een van die momenten is in ieder geval de ziekenhuisopname van A. geweest toen ze 2 weken oud was. Dat heeft er flink ingehakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Merai vr 21 okt 2011 - 8:42

Er komen meteen twee foto's in me op die ik hier beide niet ga plaatsen maar toch de uitleg dan even.. De eerste is een foto van ons hele gezin toen mijn ouders nog bij elkaar waren, zo'n ontzettend gespeeld tafereeltje dat de triestheid er vanaf druipt. De tweede is een foto van mijn ex vriend en mij in de tijd dat ik zwaar ondergewicht had. We gingen die avond naar een gala voor oud en nieuw en ik zag er echt zo akelig uit. Drie weken later lag ik dan ook in het ziekenhuis.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 9:01

Ik zit echt met tranen de foto's te bekijken en de verhaaltjes te lezen..

hug voor iedereen die het nodig heeft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 8:15

Wanneer ik deze foto zie, kan ik wel huilen. Ik heb op mijn 17e verjaardag afscheid moeten nemen van mijn grootste vriendin, mijn allerbetrouwbaarste maatje, de liefde van mijn leven... Ze kreeg een verlamming en was binnen een dag 'weg'.
Vreselijk vond ik het. Ik ben er wekenlang verdrietig om geweest. Deze foto is een jaar daarvoor gemaakt. We hadden een toptijd.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 164701_183622364981235_100000004177933_717454_8251247_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jasmine za 22 okt 2011 - 9:19

Wil wel een foto plaatsen, maar dan wel even in een spoiler. Is nl. niet de prettigste foto om te zien. Ik haal deze foto straks ook weer weg.

Deze foto geeft absoluut het meest vreselijke moment uit mijn leven weer. Op deze foto zijn ze nl. bezig J., nog geen vijf minuten oud' te beademen. Toen ze geboren werd, was ze er héél slecht aan toe. Ik kon er zelf niet bij zijn, want ik lag nog open en bloot in de verloskamer. Voelde me ontzettend machteloos dat ik er op dat moment niet voor mijn meisje kon zijn. Heb haar 9 maanden bij me gedragen, en dan is dit haar eerste kennismaking met de wereld. Dat voelt nog steeds niet OK.

Spoiler:


Laatst aangepast door Yasmine op za 22 okt 2011 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Kaboutertje za 22 okt 2011 - 9:41

Bij deze plaats ik een foto van mij en mijn 2 honden, op de dag dat ik afstand van ze heb gedaan. Het was een wel overwogen keuze, maar dat maakte het niet natuurlijk niet minder moeilijk. Deze foto is gemaakt onder het mom van : "dit is je laatste foto samen".

Als ik hierna kijk zie ik mijn 2 lieverds, lekker zorgeloos die nog van niets weten. Diep van binnen zag ik erg op tegen dit moment Sad

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Dsc07040q
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Minx za 22 okt 2011 - 10:43

Ik plaats de foto hier niet omdat ik niet de enige ben die er op staat. Maar het is een foto van 2 weken terug. Het straalt gewoon uit dat ik niet goed in mijn vel zit. Als ik andere foto's kijk dan ben ik ten eerste 15 kg lichter en ik straal veel meer geluk uit. En op deze foto sta ik heel erg gespannen met een heel erg vermoeid hoofd. Onzuivere huid enz.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Jasmine za 22 okt 2011 - 21:14

Fairytale: hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 3 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum