Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

+25
Flippin' Bitch
Monte
Jezzie
Happydobby
Sjaantje
Sweety
Lavendel
banjer49
Catwoman79
Mamsie
Lady4
Funk
Curious
TGR
mickey
Highway
Tinkie
Sorella
Caroow
Makamba
Sugarfall
Guus
Sarah1985
Marin
Jade
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 5:38

Wat een lieve foto, Sorella. Heel bijzonder!

Ik was er niet bij toen m'n hondje overleed, stom genoeg zaten m'n broer, zus en ik alledrie in het buitenland. Maar m'n moeder was er bij, zij zat er naast. Dus dat is dan een goede troost. Die foto die ik liet zien is het laatste moment dat ik met haar wandelde, maar twee maanden later is ze pas overleden. Ze was hier al heel ziek, maar nog wel sterk en rende nog rond.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sorella do 20 okt 2011 - 5:41

Gelukkig dat je moeder erbij was dan. Al weet ik uit eigen ervaring dat je er het liefst ook bij had willen zijn. Heb dat ook gehad met een hond. Wel heel fijn dat je nog zo'n mooie foto hebt van haar gemaakt op een moment dat ze echt happy was.
Zo heb ik een filmpje van mijn paard. Ik heb haar een week lang op zware medicatie gehad en het eerste uur dat ze ze net had gekregen heb ik haar gefilmd tijdens het losgooien. Zó mooi om te zien dat ze besefte dat ze geen pijn meer had en helemaal uit haar dak ging en met me wilde spelen!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Tinkie do 20 okt 2011 - 5:59

Wat een heftige verhalen komen er voorbij, hug

Op deze foto nam ik afscheid van "mijn meisje".
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Vosje07
Ik reed haar elke week en had echt een band met haar terwijl niet veel mensen bij haar in de stal durfden te komen.

En dit is een foto zoals mijn vader was, en niet hoe hij het laatste half jaar van zijn leven was.
Ik vind het heel moeilijk dat mijn vader het laatste half jaar niet meer kon doen wat hij wou en hulp nodig had, en dan vooral hoe moeilijk hij dat zelf vond.
Ik vind het ook heel erg dat het laatste half jaar zo geweest is en dat hij niet meer echt heeft kunnen genieten zoals hij dat altijd had gedaan.
*weg*

Niet quoten aub, denk dat ik het later nog weer weg wil kunnen halen.


Laatst aangepast door Tinkie op do 20 okt 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto weg gehaald)
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Highway do 20 okt 2011 - 6:08

Ik wil hem straks nog wel weghalen!! dus aub niet quoten


Laatst aangepast door Highway op do 20 okt 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:22

Alle foto's van mijn vader. Ze geven me soms een heel goed, en soms een heel intens verdrietig gevoel.

Edit: ik ga ze niet plaatsen.


Laatst aangepast door Tea-Leaf op do 20 okt 2011 - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:25

Goochempie schreef:ow sorella, ik krijg tranen in mn ogen van die foto!




+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:37

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 364579898_6_vYdF

Hier was C.iske weer opgenomen:
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 456207024_6_Esaa
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 456206995_6_mLP9

Deze lijkt me vrij duidelijk smile
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 1232778827_6_sDVw


nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 1232422023_6_llKD

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 6:39

Oh en mijn oom
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 132237964_6_4Gpo
Hij pleegde op jonge leeftijd zwelfmoofd en heeft onze familie daarmee voorgoed veranderd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Sorella do 20 okt 2011 - 7:05

Oh sunprincess, ik kan me goed voorstellen dat dat moeilijke foto's zijn hug
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  mickey do 20 okt 2011 - 21:49

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 744135407_6_l-Zc

De foto an sich geeft geen moeilijk moment weer, maar het zorgt er wel voor dat ik terug denk aan een moeilijk moment. Namelijk 12 augustus van dit jaar, toen ik mijn liefste vriendje moest laten inslapen. Hij was pas 5 jaar, maar door een hernia was hij halfzijdig verlamd geraakt en waren zijn overlevingskansen voor een operatie minder dan 50%. Het moment dat dat duidelijk werd, was voor mij ook duidelijk wat er dan zou moeten gebeuren. Maar het moment dat hij in mijn armen insliep, blijft klote. Krijg weer tranen in mijn ogen als ik eraan terug denk. Sterker nog, zit nu weer te huilen omdat ik hem zo mis, en al helemaal omdat ik nu hele dagen thuis zit, vanwege zwangerschapsverlof.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  TGR do 20 okt 2011 - 22:04

Van dat soort momenten zijn gelukkig geen beelden Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Curious do 20 okt 2011 - 22:08

ik ga nadenken over een foto die voor mij iets weergeeft..
maar wat een ontzettend mooi/bijzonder topic vind ik dit...!!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Funk do 20 okt 2011 - 22:25

Wat een verdrietige maar ook mooie foto's allemaal. Mijn foto is van deze week, ik plaats er 1 waarop ie er alweer beter uitziet. De andere vind ik echt te naar om te posten

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 20111019111247.th


Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Lady4 do 20 okt 2011 - 22:34

Deze twee foto's zijn gemaakt toen mijn moeder ziek was. Op de eerste foto was ze net weer thuis uit het ziekenhuis, na een opname van drie weken. Omdat ze veel afgevallen was, kreeg ze sondevoeding. Ik zie vooral blijdschap en liefde op deze foto.

Op de tweede foto hadden we net mijn moeders haar afgeschoren, ze zat toen net in de chemokuren. Een moeilijk en verdrietig moment. Dat zie ik ook heel erg terug op deze foto.


nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 123986595_6_CWt1

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 140627561_6_OfI-
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 22:48

Eerste ziekenhuisopname van Amé, deze foto ging het al iets beter met haar.
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 1226830228_6_k7xb

Deze foto is me heel dierbaar, mijn opa is niet lang daarna overleden. Ik mis hem net als mijn oma, nog steeds heel erg. Ik had graag gehad dat ze zouden zien hoe het allemaal gegaan is.
nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 106373566_6_Y-17

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Mamsie do 20 okt 2011 - 22:51

Weetjewel je bent geen steek veranderd!

Heftig hoor allemaal. Ik heb geen foto's van heftige momenten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 23:16

Knap dat mensen hier foto's plaatsen.. Ik vind het zelf moeilijk en durf me wat dat betreft niet bloot te geven. Ik kan natuurlijk wel een beschrijving geven.

Ik heb thuis in mijn wandkast een foto staan van mijn beppe. Dat was vlak voordat ze overleed. De foto is op mijn verjaardag genomen in de achtertuin van mijn ouders.

Daarnaast staat een foto van mijn pake. Die overleed 5 jaar later. Die foto is genomen op de verjaardag van mijn jongste broer op het moment dat mijn broer hoorde wat voor cadeau hij kreeg (een vliegles van een halfuur op het vliegveld van Lelystad) Mijn pake zie je helemaal glunderen, zo mooi vond hij het voor mijn jongste broer.

Mijn pake en beppe waren de liefste mensen die je je kunt bedenken, beiden met een heel groot hart. Ik heb veel verdriet om ze gehad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Catwoman79 do 20 okt 2011 - 23:30

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 DSCF1096

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 DSCF1103
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  banjer49 do 20 okt 2011 - 23:36

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Mamaa


nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Pap1001



op zich mooie foto's wel, maar erg verdrietig dat ik ze al moet missen mijn pap en mam


banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  banjer49 do 20 okt 2011 - 23:37

sorry dat ze zo groot zijn, weet niet hoe ik ze kleiner moet maken
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  TGR do 20 okt 2011 - 23:37

Banjer49, hoe oud ben je eigenlijk? Embarassed

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  banjer49 do 20 okt 2011 - 23:40

TGR schreef:Banjer49, hoe oud ben je eigenlijk? Embarassed

39
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  banjer49 do 20 okt 2011 - 23:47

TGR schreef:Banjer49, hoe oud ben je eigenlijk? Embarassed

je mag het rustig vragen hoor, maar hoezo wou je dat weten
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 23:58

Wat een droevige verhalen hier zeg, iedereen een hug

Als je mij dit vorig jaar had gevraagd, zou ik zeggen deze foto. Hierop is M.ara 4 maanden en ligt ze op de Intensive Care. De onmacht en de pijn was in deze dagen ondragelijk. Een paar uur later is ze ook in coma gebracht.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 119059-6579674

Wat nu mijn meest verdrietige foto is, is degene waarop M.ara nu 6 weken geleden net uit haar coma was gekomen. Ze was zo verdrietig, zo suf en zo in de war. Ze zag dingen die er niet waren, en ze heeft dagenlang in de lucht liggen pakken naar dingen die ze zag, maar er niet waren.

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 119059-7227165

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 119059-7227169

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Marin vr 21 okt 2011 - 0:24

Ah mamavan2 ik krijg gewoon tranen in m'n ogen bij het zien van die foto's. Zo zielig maar ook zo lief.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan? - Pagina 2 Empty Re: nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum