Bepaalde genante aankopen
+13
Tania
Zininzon
ExpressoB
Luthien
TGR
SuperGrover
Lilou
Laced
Rush
Jezzie
Clapperdie
Sarah1985
Jilke
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bepaalde genante aankopen
Kijk, dat ik als student bij alles de associatie met 'feestje' heb, dat is nog te verklaren. Maar dit soort duistere suggesties... Wat zou Freud daar wel niet van denkenTGR schreef:SuperGrover schreef:Dan heb ik ook nog wel een suggestie: 20 pakjes wegwerpscheermesjes kopen bij de Action. Zitten geloof ik 5 in een pakje. Daar stond ik een aantal dagen geleden wel even gek naar te kijken, die zal wel bijzonder behaard zijn... Of een scheerfeestje gevenTGR schreef:SuperGrover schreef:TGR: Ik denk dat dat heel teleurstellend eindigt in iets als: "Dat wordt dan 28,70 alstublieft". Toen ik nog achter de kassa zat, sloten mijn hersenen zich altijd automatisch af. Ik zag pas wat mensen kochten, als ze bijzonder spastisch erover gingen doen (bijvoorbeeld uitgebreid uitleggen dat ze op dieet zijn maar nu voor een keer taart gingen eten, dat ik niet moest denken dat ze elke dag taart eten ofzo...)
Oh ik zou het vooral voor mezelf doen. En ook de drukste dag kiezen zodat mensen in de rij zich toch wel dingen gaan afvragen.
Baden in scheermesjes?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Kijk, dat ik als student bij alles de associatie met 'feestje' heb, dat is nog te verklaren. Maar dit soort duistere suggesties... Wat zou Freud daar wel niet van denkenTGR schreef:SuperGrover schreef:Dan heb ik ook nog wel een suggestie: 20 pakjes wegwerpscheermesjes kopen bij de Action. Zitten geloof ik 5 in een pakje. Daar stond ik een aantal dagen geleden wel even gek naar te kijken, die zal wel bijzonder behaard zijn... Of een scheerfeestje gevenTGR schreef:SuperGrover schreef:TGR: Ik denk dat dat heel teleurstellend eindigt in iets als: "Dat wordt dan 28,70 alstublieft". Toen ik nog achter de kassa zat, sloten mijn hersenen zich altijd automatisch af. Ik zag pas wat mensen kochten, als ze bijzonder spastisch erover gingen doen (bijvoorbeeld uitgebreid uitleggen dat ze op dieet zijn maar nu voor een keer taart gingen eten, dat ik niet moest denken dat ze elke dag taart eten ofzo...)
Oh ik zou het vooral voor mezelf doen. En ook de drukste dag kiezen zodat mensen in de rij zich toch wel dingen gaan afvragen.
Baden in scheermesjes?
Ik zit net ernstig smerige filmpjes te kijken, dat is de link die ik leg met die uitspraak van mezelf.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik kocht ze eigenlijk altijd in de aanbieding, dus meestal niet als ik ongesteld wasSuperGrover schreef:Haha ik ben pas net over het tamponcomplex heen. Ik vind het zo'n raar idee dat iedereen dan weet dat je ongesteld bent op het moment, hoewel dat niets beschamends is, vind ik dat toch raar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind het heel vervelend om bier te kopen. Niet echt genant, maar ik stuur zelfs voor verjaardagen liefst iemand anders daarvoor. Ik associeer bier te veel met alcoholisme denk ik...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Bij de drogist vragen ze meestal wel als je tampons koopt; "zakje erom doen?" uh ja graag;)
Denk 3 x in mijn leven een zwangerschaptest gehaald, dat vond ik wel ff raar.
Tampons heb ik geen moeite meer mee.
Moest luizenshampoo halen, dat vond ik wel raar, schaamde me maar wilde geen risico lopen dat ik ze ook had. Kinderverjaardag geweest waar ik dus halverwege de verjaardag erachter kwam dat 2 kids luizen hadden. Moeder wist het niet en ging die avond meteen alarm slaan.
Denk 3 x in mijn leven een zwangerschaptest gehaald, dat vond ik wel ff raar.
Tampons heb ik geen moeite meer mee.
Moest luizenshampoo halen, dat vond ik wel raar, schaamde me maar wilde geen risico lopen dat ik ze ook had. Kinderverjaardag geweest waar ik dus halverwege de verjaardag erachter kwam dat 2 kids luizen hadden. Moeder wist het niet en ging die avond meteen alarm slaan.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ging iets niet goed...
Laatst aangepast door Luthien op wo 19 okt 2011 - 5:27; in totaal 1 keer bewerkt
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Ik vind het heel vervelend om bier te kopen. Niet echt genant, maar ik stuur zelfs voor verjaardagen liefst iemand anders daarvoor. Ik associeer bier te veel met alcoholisme denk ik...
Dat herken ik wel, toch kan ik dat goed scheiden voor mezelf. Nouja, lang verhaal.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had onlangs 'gewoon' boodschappen gedaan bij de supermarkt. Ik had o.a. flesjes yakult, activia toetjes, pruimen, kiwi's, bananen en toiletpapier. Terwijl alles op de band ligt, kijkt de cassiere van mijn boodschappen naar mij en kijkt bedenkelijk. Ik snap het niet en kijk ook naar mijn boodschappen. Waarschijnlijk dacht ze dat ik last had van m'n darmen.. Schaamde me niet voor mijn boodschappen, maar wat mensen soms (lijken te) denken van jouw boodschappen, vind ik soms wel vervelend!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
TGR schreef:SuperGrover schreef:Dan heb ik ook nog wel een suggestie: 20 pakjes wegwerpscheermesjes kopen bij de Action. Zitten geloof ik 5 in een pakje. Daar stond ik een aantal dagen geleden wel even gek naar te kijken, die zal wel bijzonder behaard zijn... Of een scheerfeestje gevenTGR schreef:SuperGrover schreef:TGR: Ik denk dat dat heel teleurstellend eindigt in iets als: "Dat wordt dan 28,70 alstublieft". Toen ik nog achter de kassa zat, sloten mijn hersenen zich altijd automatisch af. Ik zag pas wat mensen kochten, als ze bijzonder spastisch erover gingen doen (bijvoorbeeld uitgebreid uitleggen dat ze op dieet zijn maar nu voor een keer taart gingen eten, dat ik niet moest denken dat ze elke dag taart eten ofzo...)
Baden in scheermesjes?
Haha ik heb ook wel is bij de Action 15 pakken scheermeisjes, 10 flessen douchegel enz. gekocht. Maar dat was voor m'n werk (woonvoorziening meervoudig gehandicapten).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Zininzon schreef:Ik had onlangs 'gewoon' boodschappen gedaan bij de supermarkt. Ik had o.a. flesjes yakult, activia toetjes, pruimen, kiwi's, bananen en toiletpapier. Terwijl alles op de band ligt, kijkt de cassiere van mijn boodschappen naar mij en kijkt bedenkelijk. Ik snap het niet en kijk ook naar mijn boodschappen. Waarschijnlijk dacht ze dat ik last had van m'n darmen.. Schaamde me niet voor mijn boodschappen, maar wat mensen soms (lijken te) denken van jouw boodschappen, vind ik soms wel vervelend!
Oww hahaha ik moest toch wel ff lachen hierom.. .. Wat erg ook dat die griet je dan zo aankijkt haha.
Ik vind op de één of andere manier inlegkruisjes altijd wat ongemakkelijk om te kopen. Weet niet precies waarom.
Oh en zw. testen ook wel, wellicht omdat ik nog (zo) jong ben, en daarbij ook nog jonger lijk dan ik ben.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Of bij de drogist bij de kassa vragen naar diaree remmer, zeg het dan nooit zo hard als er mensen achter mij staan of ga ff de winkel in totdat er niemand staat haha.
Ik vind maar weinig dingen genant. Wel had ik de voorlaatste keer dat ik een zwangerschapstest kocht dat mijn buren ineens achter me stonden en de laatste keer stond de bazin van mijn vriend achter me, uit de kroeg waar hij af en toe nog werkt en zij kent zijn ouders bijv goed. Dat ging ook helemaal niet discreet dus ik hoopte toen al dat ze niks gezien hadden. Ze hebben er niks van gezegd maar het kan alsnog dat ze het zagen, het was beide keren ClearBlue dus dat valt wel op.
Gast- Gast
Nog nooit gehaald maar het lijkt me wel beschamend als je om aambeiencreme moet vragen bij de drogist
Gast- Gast
Ik koop wel eens 'natuurlijke stoelgang' thee van Zonnatura in de supermarkt. Dan voel ik me ook wel eens raar aangekeken.
Tampons, maandverband en dergelijke zijn middelen waar ik niet op of om van kijken.
Tampons, maandverband en dergelijke zijn middelen waar ik niet op of om van kijken.
Gast- Gast
Maar ze hebben uiteindelijk niks gevraagd? Ik zou dan denken wie haalt het in ze hoofd om dan in jouw geval via de ouders te vragen of ze hun mogen feliciteren ofzo..
Youandi schreef:Ik koop wel eens 'natuurlijke stoelgang' thee van Zonnatura in de supermarkt. Dan voel ik me ook wel eens raar aangekeken.
ff offtopic; gaat het al beter met je darmen?
wil je alvast heel erg veel plezier en geluk wensen op / na de trouwerij!! zat er nog aan te denken wanneer het nou was.
Genant is een groot woord maar ik heb altijd de neiging om me te verantwoorden als ik dieetdrink koop. Ik ben namelijk aan de dunne kant en denk dan altijd dat degene achter de kassa denkt dat ik een eetprobleem heb. Die flesjes koop ik om tussendoor te eten zodat ik juist wat aankom.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
+1, ik haal ook wel eens laxeerpillen. Omdat ik lang niet altijd een fijne stoelgang heb Voel me dan ook zo ongemakkelijkYouandi schreef:Ik koop wel eens 'natuurlijke stoelgang' thee van Zonnatura in de supermarkt. Dan voel ik me ook wel eens raar aangekeken.
Gast- Gast
Ik werd wel raar aangekeken toen ik hoogzwanger was van de tweede en een sixpackje bier en sigaretten voor mijn ex kocht, maar dat zag er ook wel duister uit.
Als mensen trouwens een heel verhaal op gaan hangen over ongestelde dochters of één keer taart eten, dan denk ik juist: jaja, zal wel. Als je zoveel details gaat vertellen, wie probeer je dan te overtuigen
Als mensen trouwens een heel verhaal op gaan hangen over ongestelde dochters of één keer taart eten, dan denk ik juist: jaja, zal wel. Als je zoveel details gaat vertellen, wie probeer je dan te overtuigen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik had dat pas toch even toen een zwangerschapstest kocht. Ik kom zowat elke dag in die winkel en ik heb natuurlijk 3 kids dus ik had wel zo iets van hmm die denken dat ik maar door fok zeker.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Ik had dat pas toch even toen een zwangerschapstest kocht. Ik kom zowat elke dag in die winkel en ik heb natuurlijk 3 kids dus ik had wel zo iets van hmm die denken dat ik maar door fok zeker.
'He daar heb je háár weer, Zij-Van-De-Zwangerschapstests!'
RYW- Ratel
RYW schreef:Mamsie schreef:Ik had dat pas toch even toen een zwangerschapstest kocht. Ik kom zowat elke dag in die winkel en ik heb natuurlijk 3 kids dus ik had wel zo iets van hmm die denken dat ik maar door fok zeker.
whahahaha ja vast! Nee maar omdat ik die mensen in de winkel zowat elke dag zie is het een beetje gekkig.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:RYW schreef:Mamsie schreef:Ik had dat pas toch even toen een zwangerschapstest kocht. Ik kom zowat elke dag in die winkel en ik heb natuurlijk 3 kids dus ik had wel zo iets van hmm die denken dat ik maar door fok zeker.
whahahaha ja vast! Nee maar omdat ik die mensen in de winkel zowat elke dag zie is het een beetje gekkig.
Ja snap ik Ik heb een spiraaltje en word nooit ongesteld en doe dus eens in de zoveel tijd een zwangerschapstestje, just in case, omdat ik in geval van ongelukje niks merk aan wegblijvende menstruatie. Maar ik woon in een heel klein dorp waar iedereen elkaar kent (en over elkaar lult) en die testen koop ik dus ook nooit in het dorp ik ben als enige gescheiden vrouw al een wandelende kermisattractie in dit dorpje, dat hoeft niet erger te worden
RYW- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Show je SALE aankopen
» Genante acties
» Huis aankopen zonder aankoopmakelaar
» Genante momenten
» Gênante burenruzie
» Genante acties