Gênante lijven
+6
Lejow
Blond
Herfstblaadjes
Lenthe
Marin
Filoria
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gênante lijven
Dat programma intrigeert me. Waarom laten mensen op televisie hun gescheurde voorhuid of lange schaamlippen zien? De enige opties die ik kan bedenken:
- Ze krijgen ervoor betaald.
- Ze hebben geen zorgverzekering en dit is voor hen de goedkoopste manier om toch hulp te krijgen.
Als een van bovenstaande redenen niet de reden is, snap ik niet waarom die mensen niet gewoon naar hun huisarts gaan?
Iemand enig idee?
- Ze krijgen ervoor betaald.
- Ze hebben geen zorgverzekering en dit is voor hen de goedkoopste manier om toch hulp te krijgen.
Als een van bovenstaande redenen niet de reden is, snap ik niet waarom die mensen niet gewoon naar hun huisarts gaan?
Iemand enig idee?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: Gênante lijven
We hadden 't er toevallig net over. In Amerika zou die gratis zorg nog een goede optie zijn, maar in Engeland is de zorg al gratis. Dus dat kan geen beweegreden zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik snap dat ook nooit. Mensen gaan jarenlang uit schaamte niet naar een arts, maar laten het daarna wel aan heel NL op tv zien.... Die mensen moeten er dan toch wel grof voor betaald worden?! Ik zou geen andere reden weten.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ja precies! Het is een Brits programma toch? Snap het ook niet.Marin schreef:We hadden 't er toevallig net over. In Amerika zou die gratis zorg nog een goede optie zijn, maar in Engeland is de zorg al gratis. Dus dat kan geen beweegreden zijn.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Ja precies! Het is een Brits programma toch? Snap het ook niet.Marin schreef:We hadden 't er toevallig net over. In Amerika zou die gratis zorg nog een goede optie zijn, maar in Engeland is de zorg al gratis. Dus dat kan geen beweegreden zijn.
Ja je hebt ook de Nederlandse versie, maar vanavond was het Brits. Ik snap het ook niet wat je zou bewegen hier aan mee te doen, zeker als je toch gratis en anoniem naar de arts kunt. Zeker met dit soort persoonlijke problemen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Sommige mensen willen gewoon echt heel graag op tv.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Herfstblaadjes schreef:Sommige mensen willen gewoon echt heel graag op tv.
Ook met te lange schaamlippen ?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ook ik snap het niet.
Eerst een compleet drama verhaal over hoe ze absoluut niet naar de arts/tandarts durven. Want oh wat een angst en ohh wat een drama en oohh wat een stress en ohhh wat een schaamte.
En vervolgens trekken ze hun broek naar beneden en gooien ze hun apparaat zo even op tafel, gaat de halve camera ploeg met de camera vanachter naar binnen, of worden de schimmeltieten zo klababber even uit hun truitje gezwiepert..
Eerst een compleet drama verhaal over hoe ze absoluut niet naar de arts/tandarts durven. Want oh wat een angst en ohh wat een drama en oohh wat een stress en ohhh wat een schaamte.
En vervolgens trekken ze hun broek naar beneden en gooien ze hun apparaat zo even op tafel, gaat de halve camera ploeg met de camera vanachter naar binnen, of worden de schimmeltieten zo klababber even uit hun truitje gezwiepert..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind het soms zo ranzig wat er voorbij komt. Maar ik vroeg mij inderdaad hetzelfde af.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Maar niemand die het antwoord weet dus?
Dat van dat ze zo graag op televisie willen kan ik me echt niet voorstellen.
Dat van dat ze zo graag op televisie willen kan ik me echt niet voorstellen.
Filoria- Ratel
Ik heb mij daar ook zo over verbaasd! Jarenlang bang zijn om naar de arts te gaan, maar dan wel met je probleem op tv komen. Mij lijkt dat geld toch wel een grote rol speelt hierin. Waarom zou je het anders doen?
Gast- Gast
Ik heb me dit ook al meerdere malen afgevraagd... Ik snap er serieus niks van dat je niet eerder naar een arts gaat en het vervolgens even op tv laat zien... Sommige dingen zijn ook echt te smerig voor woorden om te zien... Word er in elk geval niet vrolijk van...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Zou dit een of ander psychologisch effect zijn: het is tegenwoordig normaal om er op televisie alles maar uit te gooien en je merkwaardig te gedragen (de gouden kooi, dames in de dop, enzovoorts) dat de drempel om het op televisie te laten zien (ondanks dat er een miljoen mensen meekijken) lager is geworden dan het aan de huisarts te laten zien?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik hoop het toch niet zeg.
Filoria- Ratel
Misschien is het een geldkwestie, misschien betaal je voor die ingrepen een hoge eigen bijdrage en wordt het voor je betaald als je het in dat programma laat doen. Iets anders kan ik me eigenlijk niet bedenken. Ik vind het zelf een raar programma, heb er één keer naar gekeken en daarna niet meer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» Genante acties
» Genante momenten
» Gênante burenruzie
» Je meest genante zwangerschapskwaaltje...
» Gênante/dronken acties!
» Genante momenten
» Gênante burenruzie
» Je meest genante zwangerschapskwaaltje...
» Gênante/dronken acties!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: