Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gênante burenruzie

+2
girli
RYW
6 plaatsers

Ga naar beneden

Gênante burenruzie Empty Gênante burenruzie

Bericht  RYW vr 20 jul 2012 - 22:42

Jeetje... Er is me hier een bitchfight gaande in de straat!!!

Ik heb een zwakbegaafde buurman, en zijn vriendin is ook zwakbegaafd. Nu willen ze gaan samenwonen maar haar moeder vindt dat duidelijk geen goed idee. En nou staan buurman en vriendin die moeder toch een partij bruut uit te schelden op straat! Komt maar geen einde aan! En ze hebben de autoradio ook keihard aangezet. En moeders scheldt vrolijk terug...

Aan de ene kant vind ik het mijn zaak niet en wil ik me nergens mee bemoeien... Maar ergens wil ik ze vragen om rustiger te doen... Ik word er namelijk gek van en vind het behoorlijk gênant dat het hele dorp mee kan genieten, en ik wil die mensen ook een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen. Maar ik ben ook bang dat tegen mij los gaan, of erger, mij in het 'gesprek' betrekken. Ik heb op zich wel gewoon goed contact met de buurman, en gun het hem ook niet dat het hele dorp erover kletst.

Wat zouden jullie doen? Ik neig nu naar 'niet bemoeien'.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênante burenruzie Empty Re: Gênante burenruzie

Bericht  girli vr 20 jul 2012 - 22:44

Ik zou mezelf er niet mee bemoeien. Het is mijn zaak niet en als zij het op straat uit willen 'vechten', moeten ze dat lekker zelf weten.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 22:47

Ik zou me er ook niet mee bemoeien. Dat het hele dorp het kan horen, kun jij niks aan doen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Bazinga vr 20 jul 2012 - 23:27

Huh ik dacht dat Rinus en Romana in Friesland woonden..

Ik zou 't laten gaan, misschien heel bruut, maar 't is niet jouw plek. Als 't echt stevig uit de klauwen loopt, zou ik politie bellen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Raindrop vr 20 jul 2012 - 23:29

girli schreef:Ik zou mezelf er niet mee bemoeien. Het is mijn zaak niet en als zij het op straat uit willen 'vechten', moeten ze dat lekker zelf weten.

+1
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  RYW vr 20 jul 2012 - 23:47

Inmiddels is de deur met een donderend geraas dichtgevallen en moeder is de straat uit gescheurd. Weer stil dus.

Ik wilde me er ook niet mee bemoeien omdat het mijn zaak niet is. Maar ik vind het wel sneu dat heel het dorp het hier wel weer over zal gaan hebben bij de bakker, en die man realiseert zich dat soort dingen niet altijd maar heeft er later wel verdriet van. Altijd moeilijk, maar ik raak er liever niet bij betrokken inderdaad.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Blair za 21 jul 2012 - 0:01

Ik heb dat ook eens gehad met de buren van 3 deuren (!!) verder, zij stonden in de tuin ruzie te maken, en niet alleen mondelijk, er werd ook met van alles gesmeten terwijl J. buiten aan het spelen was en met een sip lippie naar binnen kwam en vroeg wat er aan de hand was. Toen ben ik wel aan de deur gegaan en heb ik eerst gevraagd of alles goed ging, en of het dan wat minder kon omdat de hele buurt mee kon genieten en dit voor de kleintjes van al onze buren ook niet fijn zou zijn dit mee te krijgen. Ze bood haar excuses aan en het was ook meteen stil.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 1:14

Wat een ontzettend vervelende situatie. Zijn ze inmiddels alweer opgehouden? Ik zou me er niet mee bemoeien, maar 'wel politie, geen spoed' inlichten. Zo doe ik dat ook altijd met mijn onderbuurman.

De onderbuurman heeft best zijn aardige kanten. Maar als hij ruzie aan het maken is, dan heeft hij niet door dat zijn balkondeur openstaat en dat we allemaal mee kunnen genieten. Nu kan ik doorgaans meegenieten (keiharde muziek, ruzies, woordenwisselingen etc.), maar om nu op zaterdagmiddag, shopmiddag voor velen, het hele plein mee te laten genieten? Was laatst bij de kapper, op het plein, en hij zei al:"Opeens was er heel veel herrie en zijn we buiten maar eens gaan kijken waar het vandaan kwam. Maar het bleek dus ergens bij jou te zijn. Waarschijnlijk J?" Uhmz... Ja. Gênante burenruzie 394967

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: