Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen? Empty Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen?

Bericht  Teddyaapje di 28 dec 2010 - 11:01

Bij het mama's van 2010topic zijn we al met zn 3e waarbij de melkproductie best veel is afgenomen tijdens de kerstdagen.
Zijn er meer mama's waarbij dat het geval is (of was, bijv. vorig jaar tijdens kerst)?
En heeft iemand een idee hoe dat kan? Onze kindjes zijn niet even oud dus daar ligt het niet aan.

xx teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen? Empty Re: Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen?

Bericht  Susan di 28 dec 2010 - 11:25

Nee, geen idee. Ik heb zelf niet meer een enorm hoge productie aangezien mijn dochter al 14 maanden is en veel meer eet en drinkt dan alleen borstvoeding, maar toen mijn kinderen nog volledige borstvoeding kregen merkte ik niks vreemds rond de feestdagen. Hebben jullie het misschien heel druk waardoor je minder aanlegt of te weinig drinkt of zo? Verder kan ik niet echt een verklaring bedenken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen? Empty Re: Borstvoeding afgenomen tijdens kerstdagen?

Bericht  Liadan di 28 dec 2010 - 21:21

Ik heb er vorig jaar niks van gemerkt. Dit jaar ook niet trouwens, maar mijn productie is door mijn zwangerschap al heel laag. Ik zou niet weten waar het aan zou kunnen liggen, misschien veel gedaan tijdens de kerstdagen, minder aangelegd, weinig gedronken?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 4:02

Nee daar heb ik geen last van.
Wel kan stress er voor zorgen dat je productie afneemt en ook als je te weinig drinkt.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx wo 29 dec 2010 - 7:04

Hier juist niet. Normaal sla ik wel eens een voeding over, dan krijgt hij wel gekolfde melk, maar kolf ik niet op dat moment. Nu heb ik al sinds donderdag alle voedingen live gegeven, en daarnaast nog gekolft, dus mijn productie is juist meer geworden...
Misschien hebben jullie kolf-momenten of voedingen overgeslagen?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Teddyaapje wo 29 dec 2010 - 7:25

Ik heb geen voedingen/ kolvingen overgeslagen. Misschien heb ik idd wel te weinig gedronken...met al dat eten paste er niet meer zoveel bij. Mijn productie is weer goed opgang gekomen door mijn kolfdag gistere Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: