Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding tijdens zwangerschap (Linda?)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Borstvoeding tijdens zwangerschap (Linda?) Empty Borstvoeding tijdens zwangerschap (Linda?)

Bericht  maiadebij za 13 okt 2012 - 19:32

Ik weet niet of er nog meer meiden zijn die bv gaven tijdens de zwangerschap, maar van Linda weet ik het sowieso. En Liadan natuurlijk.

Het aanhappen is nu sinds een week gevoelig, niet ernstig en als ze even drinkt voel ik het niet meer. Maar hadden jullie dat ook zo snel al? En nam dat af of wordt het nog pijnlijker?

Liep jullie melk terug of veranderde de smaak en zo ja wanneer? En Liadan hoe stopte je er uiteindelijk mee? Gaf Y dat zelf aan?

Ik vind het aan de ene kant een beetje sneu voor haar, ze geniet er nog zo van! Ze zegt dat er nog genoeg is en ze vind het ook nog lekker, dus voor nu alleen pijnlijke tepels bij het aanhappen. Maar ik vroeg me af hoe dat verder bij jullie verliep.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding tijdens zwangerschap (Linda?) Empty Re: Borstvoeding tijdens zwangerschap (Linda?)

Bericht  Liadan za 13 okt 2012 - 19:41

Bij mij werd het aanhappen pas vervelend (is nooit pijnlijk geweest tijdens de zwangerschap) toen ik ruim 4 maanden zwanger was, toen merkte ik ook dat het echt terugliep. Pijnlijker werd het niet, maar was wel een vervelend gevoel.
Y. is uit zichzelf gestopt, ze dronk een paar seconden, zei 'drinken op' en toen was het klaar. Dat heeft ze een paar dagen gedaan en toen hoefde ze helemaal niet meer.

Zou jij willen tandemen als J. doordrinkt tijdens de zwangerschap?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Borstvoeding tijdens zwangerschap (Linda?) Empty Re: Borstvoeding tijdens zwangerschap (Linda?)

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 19:43

Ik vond het echt niet prettig meer en ben uiteindelijk gestopt. Dit lag sowieso in de planning, om te stoppen als hij een jaar was geweest, dus heel erg vond ik het niet. Bij mij deed het erg veel pijn en ik had het idee dat hij ook niet genoeg had, hij raakte gefrustreerd en ging bijten.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 13 okt 2012 - 20:49

Ik geef ook nog bv. Sinds een paar weken is het met aanhappen gevoelig, maar gelukkig niet iedere keer. Hier lijkt de voeding nog niet terug te lopen. Hier geniet hij er nog van en ben benieuwd hoelang het zo goed gaat.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  maiadebij za 13 okt 2012 - 20:52

Liadan, ik hou alle opties open. Het zou dus kunnen, maar J is nu 25 maanden dus zou het ook niet erg vinden als ze stopt. Maar tandemen lijkt me ook weer heel speciaal! We zullen dus wel zien.

Lelie, ik kan me voorstellen dat het vervelend wordt als hij gaat bijten. Voor J is het alleen nog maar een snack zegmaar. Dus ze niks binnen krijgt zegt ze gewoon dat het op is en ze naar bed wilt.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linda za 13 okt 2012 - 20:57

Hier was het ook al vrij snel gevoelig. Terwijl ik daar nooit last van had gehad. Nu is het zo erg dat ik echt even m'n tanden op elkaar moet zetten. Gelukkig gaat dat na een paar seconden over.
Het is wel terug gelopen, maar er komt nog wel melk uit. Ik zie haar ook nog slikken. Maar ze zegt wel vrij vlot "op".
Ik zou er vrede mee hebben als ze zou stoppen. Stiekem zou ik het zelf ook wel even prettig vinden. Eventjes geen borstvoeding. Maar ik heb niet het idee dat zij wil stoppen, dus misschien wordt het dan toch tandemen.

Vancity-girl voedt trouwens ook nog. Er zijn best wat meiden hier die zwanger zijn en voeden. Erg leuk om te lezen vind ik! Zeker omdat ik het irl niet vaak zie.

Maia, heb je je echo al gehad?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  maiadebij za 13 okt 2012 - 21:00

Linda, ik heb dinsdag de echo, ben aan het aftellen dus!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje za 13 okt 2012 - 21:03

maiadebij schreef:Linda, ik heb dinsdag de echo, ben aan het aftellen dus!
Heb je er nu een goed gevoel erover?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij za 13 okt 2012 - 21:26

Ik heb echt geen idee eigenlijk. Het ene moment heb ik er wel vertrouwen in het volgende moment helemaal niet. Ik ben sinds 2 dagen met vlagen misselijk dus hopelijk is dat een goed teken.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jits za 13 okt 2012 - 21:57

Ik heb ook BV gegeven toen ik zwanger was. Na vier maanden zwangerschap is het vanzelf afgebouwd.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Smaragdje za 13 okt 2012 - 22:05

maiadebij schreef:Ik heb echt geen idee eigenlijk. Het ene moment heb ik er wel vertrouwen in het volgende moment helemaal niet. Ik ben sinds 2 dagen met vlagen misselijk dus hopelijk is dat een goed teken.
Fijn dat het dan niet meer zolang is tot de echo. Die symptomen lijken mij wel positief. Hoe ging de bv tijdens de vorige zwangerschap of gaf je dat toen niet?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Linda za 13 okt 2012 - 22:23

Spannend maia, ik ga hard voor je duimen dat het goed zit! Geen bloedverlies meer gehad?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: