Kijkoperatie Knie UPDATE
+4
Jilke
PrimaBella
Minx
Caramba
8 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kijkoperatie Knie UPDATE
Ligt het nu aan mij of heb ik nu zo snel de krukken aan de kant gegooid? Liep na 4 dagen al niet meer met krukken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
spetterspat, nee hoor, ik ben extreem langzaam. Binnenshuis liep ik na 2 dagen zonder, maar buitenshuis niet. Mijn bovenbeen heeft om een of andere reden een enorme oplawaai gehad, ik kon er nauwelijks op staan. laat staan lopen!
Gast- Gast
Iedereen zit gelukkig ook anders in elkaar. En ik heb alleen maar een beschadiging waar ze niets aan hebben gedaan.
Gister dus weer die tape er om gekregen, maar zit lang zo lekker niet dat afgelopen keer.
Gister dus weer die tape er om gekregen, maar zit lang zo lekker niet dat afgelopen keer.
Caramba- Ratel
Iedereen is anders inderdaad. De een verloopt heel goed de ander met wat tegenslagen.
Kniebandje als je zoekt op patellabandje kun je die waarschijnlijk wel vinden. Het weer goed sporen van de knieschijf kan lang duren. Ligt er ook een beetje aan hoe lang je er mee gelopen hebt. Ik heb er vorig jaar zelf 6 weken mee bij de fysio gelopen wat echt heel kort is. Alleen had ik de klachten nog niet zo lang. Begin van het jaar kreeg ik er weer last van en ben ik weer gaan trainen en nu is het eigenlijk helemaal goed. Soms merk ik nog wel dat de verhouding niet 100% is. Maar heb geen pijn meer.
Kniebandje als je zoekt op patellabandje kun je die waarschijnlijk wel vinden. Het weer goed sporen van de knieschijf kan lang duren. Ligt er ook een beetje aan hoe lang je er mee gelopen hebt. Ik heb er vorig jaar zelf 6 weken mee bij de fysio gelopen wat echt heel kort is. Alleen had ik de klachten nog niet zo lang. Begin van het jaar kreeg ik er weer last van en ben ik weer gaan trainen en nu is het eigenlijk helemaal goed. Soms merk ik nog wel dat de verhouding niet 100% is. Maar heb geen pijn meer.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik noem die dingen idd een brace. Moest echt ff zoeken naar dat woord wat jij gaf
Caramba- Ratel
Spetterspat, het zou best kunnen dat dat het verschil is. Niks doen en wel iets weghalen? geen idee! Fijn hoor, dat je zo snel krukloos liep! Hoe lang heb je thuis gezeten?
Fairytale, idd een patellabandje. Wat een rotding was dat! ik kreeg er zó verschrikkelijk veel pijn van, werd er echt naar van. Dat was ook weer niet helemaal de bedoeling dus dat ding ligt hier nu te liggen. Kan ik jou er een plezier mee doen, of weet jij iemand? Hier heeft het iig niet geholpen. Nou spoorde mijn knieschijf idd niet goed, maar dat kwam door de Hoffa en Plicus (bindweefsel en vetweefsel) dat aan mijn kapsel vast zaten. Dus iedere keer knak, knak, knak. Dat is nu over
Fairytale, idd een patellabandje. Wat een rotding was dat! ik kreeg er zó verschrikkelijk veel pijn van, werd er echt naar van. Dat was ook weer niet helemaal de bedoeling dus dat ding ligt hier nu te liggen. Kan ik jou er een plezier mee doen, of weet jij iemand? Hier heeft het iig niet geholpen. Nou spoorde mijn knieschijf idd niet goed, maar dat kwam door de Hoffa en Plicus (bindweefsel en vetweefsel) dat aan mijn kapsel vast zaten. Dus iedere keer knak, knak, knak. Dat is nu over
Gast- Gast
Oreo schreef:Spetterspat, het zou best kunnen dat dat het verschil is. Niks doen en wel iets weghalen? geen idee! Fijn hoor, dat je zo snel krukloos liep! Hoe lang heb je thuis gezeten?
Ik heb 3 weken thuis gezeten, ben gister weer begonnen, maar zoals ik gister al zei, begin ik nu last van mijn rug te krijgen, gister ginge het nog wel, maar vandaag is het erger dan gister, en morgen zal het wel weer erger zijn dan vandaag. Doordat ik mijn been dus nog niet goed kan buigen, ga ik mijn rug forceren.
Caramba- Ratel
Spetterspat, dat is wel erg vervelend. Heb je niet met de arboarts afgesproken dat zolang je je been niet volledig kunt buigen, je aangepast werk kunt doen of ziekgemeld blijft? Want zo verneuk je je rug alleen maar!
Gast- Gast
Oreo schreef:Spetterspat, dat is wel erg vervelend. Heb je niet met de arboarts afgesproken dat zolang je je been niet volledig kunt buigen, je aangepast werk kunt doen of ziekgemeld blijft? Want zo verneuk je je rug alleen maar!
Nee, maar ga morgen langs kantoor, dit is gewoon niet fijn werken zo. En ik zit sowieso ook al jaren met mijn rug.
Jaren terug was ik iedere week wel te vinden in het ziekenhuis, i.v.m mijn rug. Er is toen geconstateerd dat mijn ruggenmerg tegen mijn bekken aan schuurde, waardoor al slijtage ontstaan is. Mocht ik hier toen nog langer mee door lopen, zou het kunnen lijden tot een hernia. Daarna veel naar de kraker etc. geweest. Nu 14 jaar later blijft het een zwak punt. Maar de knie is gewoon even zwak hier. Alle 2 dingen die ik nu zeg is dan ook wel iets wat in de familie voorkomt.
Laatst aangepast door Spetterdespat op di 29 nov 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
Oreo jij hebt ook PM!
Kijk inderdaad maar uit spetterspat! Ik merk ook dat ik last krijg van mijn rug maar gewoon door het lopen en ontzien daarmee. Het werk dat jij doet is nog veel belastender!
Oow is dat zooown bandje, die ken ik wel ja! Nooit gehad overigens maar mijn vader wel als ondersteuning, die vond het ook een onding! Mocht het nodig zijn kan ik die wel eens gaan dragen maar eerst maar eens met fysio proberen het probleem op te lossen als het probleem niet nog groter geworden is!
Kijk inderdaad maar uit spetterspat! Ik merk ook dat ik last krijg van mijn rug maar gewoon door het lopen en ontzien daarmee. Het werk dat jij doet is nog veel belastender!
Oow is dat zooown bandje, die ken ik wel ja! Nooit gehad overigens maar mijn vader wel als ondersteuning, die vond het ook een onding! Mocht het nodig zijn kan ik die wel eens gaan dragen maar eerst maar eens met fysio proberen het probleem op te lossen als het probleem niet nog groter geworden is!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Vandaag terug geweest naar de orthopeed en volgens mijn zijn mijn binnenbanden verrekt tijdens de "klap" Dat is te vergelijken met een gekneusde enkel, kortom het kan lang duren! Wel 6 tot 8 weken kan ik hier zoet mee zijn! Er lijkt op het eerste oog niets kapot te zijn en daar was hij zo stellig in dat ik daar wel vertrouwen in heb! Ik ga dus gewoon zelf werken aan mijn herstel!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Gelukkig maar, Lien! Maar jeetje, daar ben je ook mooi klaar mee! Bah!
Sterkte, beterschap en succes met het herstel! Ik moet dinsdag weer naar fysiotherapie.. blegh..
Sterkte, beterschap en succes met het herstel! Ik moet dinsdag weer naar fysiotherapie.. blegh..
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kijkoperatie knie
» Zere knie, en nu? Fysio? Dokter?
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Knie geknakt
» Pijn onder de knie
» Zere knie, en nu? Fysio? Dokter?
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Knie geknakt
» Pijn onder de knie
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: