Heb jij wel eens drugs gebruikt?
+49
SuperGrover
Muurvlindertje
luenca
Antibes
litllejoy
MADDIE
Parisienne
Silver
Roxi3
Suus
Jelin
Caramba
Caresses
Zora
Lejow
girli
Snoes
Merai
Jeanette
Inge
Oasis
Kaboutertje
Polly
Teddyaapje
Kabouter
loura
joyce0606
TwistedAngel
Alias
Sarah1985
Susan
Lotus_
RioolSpook
Atelier Madame
Rush
Toet
Kerel
Geluk
Raindrop
Blond
Issa
Aziraphale
TukTuk
Marin
Spring
Tania
PluDan
ekiaam87
Snack a Jack
53 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?
Zero schreef:Lejow schreef:Zero schreef:Ik heb chocola gebruikt.
Oh, jij stouterd!
ik heb spijt! Nu kom ik er niet meer van af!
Er staat in persoonlijk een topic, over dingen waar je echt niet zonder kunt.
Wellicht vind je hier steun!
Sterkte in deze moeilijke tijd
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-Leaf schreef:loura schreef:Alcohol zie ik zelf niet echt als drugs maar ik drink bijna iedere dag een wijntje bij het eten.
Alcohol is harddrugs.
Maar ik drink het ook wel hoor.
Haha als ik aan harddrugs denk dan denk ik aan coke ofzo! Maar het zal wel de benaming zijn ervan. Ik zie het zelf alleen niet zo
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Blowen: héél af en toe met m'n vriend samen, thuis. Had dat een keer met hem uitgeprobeerd, en daar werd ik zo opgewonden van en had er zulke leuke seks mee, dat we het af en toe (1x per jaar of zo) nog wel eens doen.
Coke: ooit aangeboden gekregen van een vriend, en uit nieuwsgierigheid geprobeerd. Vond het niet heel boeiend, snap niet waarom mensen daar zoveel geld voor over hebben.
Speed: één keer gebruikt, wat een verschrikkelijk spul. Ik had de hele avond het gevoel alsof ik een bloedneus had.
Xtc & mdma: heel af en toe op een feestje, 3x per jaar of zo.
Coke: ooit aangeboden gekregen van een vriend, en uit nieuwsgierigheid geprobeerd. Vond het niet heel boeiend, snap niet waarom mensen daar zoveel geld voor over hebben.
Speed: één keer gebruikt, wat een verschrikkelijk spul. Ik had de hele avond het gevoel alsof ik een bloedneus had.
Xtc & mdma: heel af en toe op een feestje, 3x per jaar of zo.
Gast- Gast
Alcohol ja, drugs nee.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb heel veel gebruikt. Ook echt alles gewoon door elkaar. Coke(snuiven,roken en basen), speed, lsd, blowen, spacecake, ghb.. Ik ben er absoluut niet trots op. En ik zal het ook echt nooit meer doen.
Maar ik zat nogal vreselijk in de knoop met mezelf door mijn hele thuissituatie, en dat in combinatie met verkeerde vrienden uit een drugswereldje is geen goede match.
Toen ik gestopt ben had ik ineens geen vrienden meer. ik en mijn vriend lagen er helemaal uit en werden het anti-drugs team genoemd.
Maar ben blij dat ik er vanaf ben. Is wel moeilijk om van het ene pad naar het andere pad te gaan.
Maar ik zat nogal vreselijk in de knoop met mezelf door mijn hele thuissituatie, en dat in combinatie met verkeerde vrienden uit een drugswereldje is geen goede match.
Toen ik gestopt ben had ik ineens geen vrienden meer. ik en mijn vriend lagen er helemaal uit en werden het anti-drugs team genoemd.
Maar ben blij dat ik er vanaf ben. Is wel moeilijk om van het ene pad naar het andere pad te gaan.
Gast- Gast
loura schreef:Tea-Leaf schreef:loura schreef:Alcohol zie ik zelf niet echt als drugs maar ik drink bijna iedere dag een wijntje bij het eten.
Alcohol is harddrugs.
Maar ik drink het ook wel hoor.
Haha als ik aan harddrugs denk dan denk ik aan coke ofzo! Maar het zal wel de benaming zijn ervan. Ik zie het zelf alleen niet zo
*Googled* Ik krijgt dit:
Alcoholhoudende dranken zoals bier, wijn, likeur en jenever zijn een sociaal geaccepteerd genotmiddel. Alcohol wordt vanwege de fysiek verslavende eigenschappen ook wel tot de harddrugs gerekend.
Verder heb ik zelf dus naast alcohol wel eens een joint gerookt, smartdrugs gebruikt en poppers. Maar die laatste onvrijwillig en daar ben ik nog steeds boos over.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ik heb heel veel gebruikt. Ook echt alles gewoon door elkaar. Coke(snuiven,roken en basen), speed, lsd, blowen, spacecake, ghb.. Ik ben er absoluut niet trots op. En ik zal het ook echt nooit meer doen.
Wat goed dat het je toch gelukt is. Respect!
Gast- Gast
Blowen (weed/ hasj), spacecake, xtc en coke.
Xtc 1x geprobeerd en niet mijn ding, coke heb ik in het verleden wel vaker gesnoven maar vooral tijdens feestjes. Geloof dat de laatste keer alweer 2 jaar geleden is. Blowen doe ik af en toe nog weleens.
Oow en ik rook en drink regelmatig alcohol..
Xtc 1x geprobeerd en niet mijn ding, coke heb ik in het verleden wel vaker gesnoven maar vooral tijdens feestjes. Geloof dat de laatste keer alweer 2 jaar geleden is. Blowen doe ik af en toe nog weleens.
Oow en ik rook en drink regelmatig alcohol..
Laatst aangepast door litllejoy op wo 19 okt 2011 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Toen ik een jaar of 15 was heb ik in één zomervakantie regelmatig geblowd, doordat een vriendje dat deed en ik meedeed. Vond het wel grappig en toen de school weer begon, ben ik gestopt.
Twee jaar geleden een keer spacecake geproefd, maar dat smaakte smerig en ik voelde niets.
Verder geen behoefte eraan.
Twee jaar geleden een keer spacecake geproefd, maar dat smaakte smerig en ik voelde niets.
Verder geen behoefte eraan.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb weleens geblowd, paddo's gebruikt en herbal extacy gebruikt.
En ik heb een keer een Risperdal van mijn moeder ingenomen, daar ben ik twee dagen van van wereld geweest
Coke heb ik overwogen maar dat is me ten strengste afgeraden
En ik heb een keer een Risperdal van mijn moeder ingenomen, daar ben ik twee dagen van van wereld geweest
Coke heb ik overwogen maar dat is me ten strengste afgeraden
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:
Wat goed dat het je toch gelukt is. Respect!
Dank je! Ik was laatst op stap met mijn collega's en kwam een bekende tegen vanuit die drugs periode. Zij had haar neus weer vol met poeder en vroeg ze of ik ook wilde :S Nou, wat een stomme vraag. Nee natuurlijk niet. Dan voel ik wel echt een verschil tussen haar en mij. Ik ben dan zo ontzettend trots op mezelf met alles wat ik heb. En al helemaal omdat ik die troep gewoon echt niet meer wil. Want als ik het nog gedaan had, had ik dit alles nooit gehad.
Gast- Gast
ik blow, maar ik rook en drink niet. nou drinken doe ik af en toe eens. maar vroeger dronk ik zowat elke dag en als ik uitging gerust 30 glazen. op een gegeven moment ging ik rare dingen doen door alcohol en heb ik mezelf een halt toegeroepen. blowen heb ik ook een hele tijd contineu heel de dag door gedaan, nu minder. op dit moment ben ik gestopt en daarvoor elke dag 1 en soms 2(weekend) mocht ik er ooit weer zin in hebben dan wil ik het wel bij af en toe laten.op de een of andere manier ben ik er toch wel een beetje afhankelijk van(wiet)en ook veel vrienden die blowen. harddrugs heb ik nog nooit gebruikt omdat ik gewoon weet van mezelf dat ik verslavingsgevoelig ben en ook erg hou van de feeling good all day-joint.dat kan bijna niet anders een verslaving voor me worden.roken doe ik vanaf mijn 16e al niet meer en blowen, enige wat ik dan nog met regelmaat doe, wil ik ook met mate doen hooguit. zelfbescherming. met mate kan het bij mij geen kwaad. anders raak ik verslaafd.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik rook en drink elke dag wel wijn, soms 1 glas, soms 4.
Heb in het verleden wel een paar keer geblowd, spacecake gegeten, pilletjes op grote feesten geslikt en 1x cocaïne gesnoven. Nu geen drugs meer voor mij, ben er klaar mee.
Heb in het verleden wel een paar keer geblowd, spacecake gegeten, pilletjes op grote feesten geslikt en 1x cocaïne gesnoven. Nu geen drugs meer voor mij, ben er klaar mee.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ik heb een paar keer geblowd (thuis op de bank) maar ik voelde er echt helemaal niks van en ik vond er ook niks aan. Hetzelfde als gewoon roken dat heb ik een paar keer gedaan. De eerst hijsjes gaan wel maar daarna vind ik er niks meer aan. Nu doe ik dat ook niet meer en alcohol drink ik bijna nooit. Misschien 5 glaasjes in het jaar
Gast- Gast
Ik drink alcohol en ik blow af en toe.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, wiet, hasj, xtc, drank.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb wel wat geprobeerd en ik drink ook weleens een glaasje, maar ik ben nooit iets frequent gaan gebruiken. Ik ben een keer zo ziek geworden van blowen dat ik tegenwoordig goed oplet hoeveel ik neem. Daarom durf ik bijvoorbeeld een pilletje ook niet goed aan, omdat ik maar heel weinig nodig heb en je van tevoren niet weet hoe zoiets aanslaat. Want zo ziek als ik toen geweest ben, dat wil ik echt nooit meer. Maar ik zie mezelf ook niet snel meer iets gebruiken, ik denk dat het bij een wijntje zo nu en dan blijft.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nooit drugs gebruikt en ik drink ook geen alcohol.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Tsja , blowen, xtc, coke, speed en een keer uit zo'n growshop 'natuurlijke' xtc maar dat werkte voor geen meter.
Blowen ben ik snel mee gestopt, ik werd er alleen maar moe van. Pillen heb ik langer volgehouden en coke toch wel op eh, erg regelmatige basis.. Nu heb ik al ruim 2 jaar niks meer gebruikt en ben het ook niet meer van plan. Ik verander in een ander mens met drugs op en ik vind diegene niet zo leuk.. Ook de nasleep en het rotgevoel erna heb ik er niet meer voor over. Neemt niet weg dat ik ontzettende leuke jaren achter de rug heb en veel lol heb beleefd!
Blowen ben ik snel mee gestopt, ik werd er alleen maar moe van. Pillen heb ik langer volgehouden en coke toch wel op eh, erg regelmatige basis.. Nu heb ik al ruim 2 jaar niks meer gebruikt en ben het ook niet meer van plan. Ik verander in een ander mens met drugs op en ik vind diegene niet zo leuk.. Ook de nasleep en het rotgevoel erna heb ik er niet meer voor over. Neemt niet weg dat ik ontzettende leuke jaren achter de rug heb en veel lol heb beleefd!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Krant gebruikt Photoshop
» Wie heeft er wel eens wenkbrauwstrips gebruikt?
» Gebruikt frituurvet
» Diane-35; wie gebruikt dit nog??
» Politie gebruikt weer geweld
» Wie heeft er wel eens wenkbrauwstrips gebruikt?
» Gebruikt frituurvet
» Diane-35; wie gebruikt dit nog??
» Politie gebruikt weer geweld
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: