Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens drugs gebruikt?

+49
SuperGrover
Muurvlindertje
luenca
Antibes
litllejoy
MADDIE
Parisienne
Silver
Roxi3
Suus
Jelin
Caramba
Caresses
Zora
Lejow
girli
Snoes
Merai
Jeanette
Inge
Oasis
Kaboutertje
Polly
Teddyaapje
Kabouter
loura
joyce0606
TwistedAngel
Alias
Sarah1985
Susan
Lotus_
RioolSpook
Atelier Madame
Rush
Toet
Kerel
Geluk
Raindrop
Blond
Issa
Aziraphale
TukTuk
Marin
Spring
Tania
PluDan
ekiaam87
Snack a Jack
53 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 10:17

Nee, nog nooit. Ik heb überhaupt nog nooit een sigaret gerookt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 3 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 10:28

Nooit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 10:29

Zusje schreef:Nooit.

Doeeeedel, ik heb je wijn leren drinken... Of was het C? :P Telt ook als drugs!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 10:44

loura schreef:Alcohol zie ik zelf niet echt als drugs maar ik drink bijna iedere dag een wijntje bij het eten.

Alcohol is harddrugs.

Maar ik drink het ook wel hoor.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje di 18 okt 2011 - 10:48

Ja, ik heb geblowd en een pilletje gebruikt. Naar snuiven/paddo's/ghb etc ben ik niet echt nieuwsgierig, dus dat ga ik ook niet proberen.

Blowen vond ik vrij weinig aan eigenlijk, deed me niet zoveel. En ik wilde graag een keer ervaren hoe het is als je een pilletje op hebt. Dus dat heb ik gedaan, zo'n 2 keer. Op het moment is het leuk, maar die hele nasleep ervan is het me niet waard. Niet kunnen slapen, 2dagen geen eetlust hebben en hier ruim 1,5kg van afvallen, en dan nog depressieve gevoelens krijgen : no thanks!

Nu al 2 jaar ofzo niks gebruikt, en het hoeft van mij ook niet eigenlijk. Vermaak me zo wel, en anders een drankje erbij Wink
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Oasis di 18 okt 2011 - 10:48

Alleen alcohol (en goed ook), voor de rest niets.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Inge di 18 okt 2011 - 10:57

Nee, nooit drugs gebruikt, wel drink ik alcohol
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 11:02

Weetjewel schreef:
Zusje schreef:Nooit.

Doeeeedel, ik heb je wijn leren drinken... Of was het C? :P Telt ook als drugs!

Ja whatever, als ik drugs zeg heb ik het over pilletjes, snuiven, spuiten en dat soort troep. Ik denk dat het wel bij iedereen bekend is op het forum dat ik wel van een drankje hou Wink.

En wie heeft het me geleerd eeeeeeeeeeeh... Nou, ik dronk wijn omdat hij anders niet naar Parijs wilde maar vond het daar niet te zuipen. Toen gingen we uit met mijn verjaardag en wilde ik hem pleasen (why in godsnaam!) en nam ik weer wijn. Dat was het eerste wijntje dat ik lekker vond. Had er die avond 5 op en wankelde haha, ik weet het nog precies Very Happy. Maar met jou heb ik leuke lallende wijnavondjes leren hebben, das veel belangrijker Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 18 okt 2011 - 11:05

Rond mijn 18de blowde ik regelmatig met vriendinnen. Echter kon ik hier niet bepaald tegen, van 2 hijsjes werd ik al knetter stoned en het enige wat ik dan nog wilde was slapen. Nu al 3 jaar niet meer gedaan en heb er ook geen behoefte aan. Mijn vriendinnen doen het ook niet meer. Verder drink ik bijna nooit alcohol, dat voel ik namelijk ook al na 2 glaasjes haha. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Merai di 18 okt 2011 - 11:42

Er is een periode geweest dat ik (bijna) ieder weekend wel een jointje rookte (meestal hasj en wiet gemengd), dit rookte ik ook regelmatig over de waterpijp. Verder drink ik wel regelmatig alcohol maar tegenwoordig eigenlijk altijd wel met mate. De rest heb ik nooit geprobeerd en durf ik ook niet te proberen, met mijn psychische achtergrond ben ik bang dat het helemaal verkeerd valt. Ik heb er overigens ook geen behoefte aan.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Snoes di 18 okt 2011 - 18:23

Nee, nooit drugs gebruikt.

Alcohol drink ik sporadisch, maar dat valt voor mij niet onder 'drugs'.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  girli di 18 okt 2011 - 19:30

Nog nooit. Zowel geen drugs als alchohol.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 19:43

Nee, geen drugs en het mag in de krant als ik een glas alcohol drink. Ik heb zelfs nog nooit gerookt...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Zora di 18 okt 2011 - 20:04

Ik heb veel geblowd, van mijn 14e tot mijn 19e denk ik toch wel heel regelmatig, maar niet elke dag. Ook spacecake etc. Paddo's een keer of 5 geprobeerd, de laatste keer viel heel erg slecht, een beetje een bad trip gehad, dus daarna nooit meer gedaan. De eerste 4x waren geweldig! Poppers en lachgas ook een paar keer, valt die laatste onder drugs? Very Happy

Alcohol vind ik niet echt onder drugs vallen, voor mijn gevoel dan. Ik drink wel, maar niet veel. Zeker niet elke week.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Caresses di 18 okt 2011 - 20:07

Ja ik heb wel een divers lijstje op mn naam staan.
Tegenwoordig gebruik ik niets meer, en ik heb nooit gerookt.
Ik ben ook van mening dat alcohol veel schadelijker en verslavender is en dat dat onder harddrugs zou moeten vallen (en zo niet, dan veel "harddrugs" ook niet Wink ).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caramba di 18 okt 2011 - 20:10

Ik heb dag in dag uit, 2,5 jaar lang, geblowd. Effect had het niet meer, maar vond het lekkerder dan een sigaret. Sigaretten liet ik dan links liggen en ging met een zak wiet en flink wat shag op zak de deur uit.
Heb wel eens hasj gerookt, had ook geen effect.
Speed gerookt en gesnoven. Roken is zeer slecht.
En er heeft ooit een keer iemand (was op dat moment een vriend, noem het nu mijn vijand) mij drinken aangeboden waar wat in zat. Hij heeft het die zelfde avond nog wel tegen mij gezegd. Vond het zeer spannend allemaal.
Spacecake gegeten en spaceboter, vond alles om me heen te gek en ik was zo loom als wat.

Pillen doe ik niet aan, is mij wel aangeboden. Ik heb er een te grote angst voor. Ik ben heel erg bang dat mij iets zal overkomen als ik pillen slik. Mocht ik dan een pil nemen kan die angst groter worden. Dit wil ik mijzelf niet aan doen.

Drinken doe ik bijna ieder weekend. Ben niet vies van een wijntje, soms gaan er dan ook wel flessen doorheen, en dat op 1 avond laughcry

Laatste keer dat ik geblowd heb is zeker 2,5 jaar terug. Dit ging zo ontzettend fout. Was op verjaardag, flink aan de wijn. Daarna een joint gerookt, ben flink over mijn nek gegaan. Paar uren erna een eetbui.
Tussen die keer en de keer ervoor zit zeker wel 4 jaar. Daarom pakte het ook niet goed uit.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Jelin di 18 okt 2011 - 20:19

Ik heb alleen weleens een jointje gerookt. Mijn eerste keer vond ik zo ontzettend smerig en ik werd er ziek van. Was blij dat ik in mijn bedje lag, maar geslapen heb ik Wink. 2de keer was omdat ik tandpijn had en kon niet slapen. Dus toen een paar trekjes genomen en voelde me weer beter en kon gelukkig slapen.

Alcohol drink ik nu bijna niet meer. Vind het niet lekker meer, maar ben wel behoorlijk aangeschoten geweest daarvan. Maar dronken ben ik nooit geweest.

"Harddrugs" heb ik nooit gebruikt en wil ik ook nooit gebruiken. Ben namelijk bang voor de effecten en dat wil ik mezelf gewoon niet aan doen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Suus di 18 okt 2011 - 20:23

Ik heb een paar keer geblowd en spacecake gehad en een keer paddo's. Maar dat is allemaal al jaren geleden.
Alcohol drink ik we nog steeds.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roxi3 di 18 okt 2011 - 20:24

Ik heb één keer met 6 andere meiden een joint gerookt (dus veel zal ik niet binnen gekregen hebben) en één keer een stukje spacecake op. Beide uit nieuwsgierigheid. Verder dronk ik op mijn 16 weleens alcohol maar dat doe ik al 6 jaar niet meer.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Silver di 18 okt 2011 - 20:27

Toen ik naar hardcorefeestjes ging, heb ik wel "harddrugs" gehad. Een jointje hoorde er op de dagen dat we niet naar feestjes gingen bij.

En zo van de ene op de andere dag ben ik daar mee gekapt, en nu heeeeeeeel soms denk ik wel eens hoe zou het nu zijn. Rolling Eyes Maar gelukkig is mijn wil niet sterk genoeg, en mijn verstand sterker smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 21:05

Ik heb chocola gebruikt. silent

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 21:07

Zero schreef:Ik heb chocola gebruikt. silent

Oh, jij stouterd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 21:10

Ik heb wel een paar keer wiet gerookt/spacecak gegeten maar ik ben zo'n hypergevoelig type. Een keer een héél sterke joint gerookt en ben toen zo in paniek geraakt van mijn eigen hartslag dat ik dit nooit meer zal doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 21:10

Lejow schreef:
Zero schreef:Ik heb chocola gebruikt. silent

Oh, jij stouterd!

Sad ik heb spijt! Nu kom ik er niet meer van af!

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 18 okt 2011 - 21:11

Nog nooit drugs gebruikt. Heb er totaal geen behoefte aan en ben ook niet nieuwsgierig over hoe het zou zijn. Drink af en toe wel eens een glaasje alcohol, maar nog nooit dronken geweest.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: