Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens drugs gebruikt?

+49
SuperGrover
Muurvlindertje
luenca
Antibes
litllejoy
MADDIE
Parisienne
Silver
Roxi3
Suus
Jelin
Caramba
Caresses
Zora
Lejow
girli
Snoes
Merai
Jeanette
Inge
Oasis
Kaboutertje
Polly
Teddyaapje
Kabouter
loura
joyce0606
TwistedAngel
Alias
Sarah1985
Susan
Lotus_
RioolSpook
Atelier Madame
Rush
Toet
Kerel
Geluk
Raindrop
Blond
Issa
Aziraphale
TukTuk
Marin
Spring
Tania
PluDan
ekiaam87
Snack a Jack
53 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  Issa di 18 okt 2011 - 9:09

Wel aan aantal keren geblowd, verder niet. Zou het nu ook niet meer durven, moet er niet aan denken dat er iets niet goed gaat. Af en toe een wijntje drinken vind ik wel lekker, al laat ik het nu nog ff staan vanwege borstvoeding
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  PluDan di 18 okt 2011 - 9:09

Weetjewel schreef:
Bazinga schreef:
Weetjewel schreef:Blowen, spacecake, paddo's, speed, coke, xtc en ghb allemaal geprobeerd, maar ik vond het niet meer dan boeiend om het puur te proberen.

Zal ik voor jou een topic openen 'Wat heb je nog nooit gebruikt'? Very Happy

Hahahaha Very Happy Ik was gewoon nieuwsgierig, maar vond er voor de rest geen zak aan, dus was dan ook meteen klaar.

Werd je daar niet naar van dan?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:10

PluDan schreef:
Weetjewel schreef:
Bazinga schreef:
Weetjewel schreef:Blowen, spacecake, paddo's, speed, coke, xtc en ghb allemaal geprobeerd, maar ik vond het niet meer dan boeiend om het puur te proberen.

Zal ik voor jou een topic openen 'Wat heb je nog nooit gebruikt'? Very Happy

Hahahaha Very Happy Ik was gewoon nieuwsgierig, maar vond er voor de rest geen zak aan, dus was dan ook meteen klaar.

Werd je daar niet naar van dan?

Van blowen krijg ik een vreetkick, van ghb wilde ik slapen, van coke en speed vond ik iedereen heel lief. Oh en met een pilletje wil ik alleen maar dansen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond di 18 okt 2011 - 9:12

Ja, spacebrownies. Die smerig waren, want verkeerd bereidt en ze smaakten naar aarde. Ik wil nog wel een keer goede spacecake proberen. En ook wel een pilletje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop di 18 okt 2011 - 9:13

Alleen af en toe alcohol maar verder niks.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Geluk di 18 okt 2011 - 9:17

Ik heb één keer geblowd (geen succes, viel in slaap), één keer spacecake gegeten (ook geen succes, viel wederom in slaap) en ik het twee keer een pilletje geslikt (wel een succes, vind het geweldig, maar wil het niet te vaak doen, max eens in de vier of vijf maanden op een leuk feestje)

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Kerel di 18 okt 2011 - 9:17

Nou nee. Ja, alcohol wel, maar verder niks.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Toet di 18 okt 2011 - 9:18

Weetjewel schreef:Blowen, spacecake, paddo's, speed, coke, xtc en ghb allemaal geprobeerd.

+1.

Behalve paddo's, dat durf ik niet laughcry
En ik gebruik nu nog wel eens (een paar keer per jaar)

Laatst aangepast door toetje_ op di 18 okt 2011 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Rush di 18 okt 2011 - 9:18

Samen here.

Blowen heb ik wel meer dan 1x gedaan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Atelier Madame di 18 okt 2011 - 9:19

Snack a Jack schreef:Ik heb nog nooit drugs gebruikt
+1
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  RioolSpook di 18 okt 2011 - 9:19

Ik heb vanaf mijn 14e geblowd en ben daar nu 2 jaar geleden mee gestopt. Het stomme was: ik blowde wel heel veel maar rookte niet. En ik nam regelmatig spacecake totdat ik vorig jaar zo gigantisch over mijn nek ben gegaan dat ik nu cake niet eens meer door mijn keel heen krijg. Van alleen de geur word ik al misselijk.

En ik heb XTC, paddo's en GHB gebruikt. Maar dat was meer op feesten en het gebeurde zo nu en dan.
Daarentegen ben ik nog nooit dronken geweest.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:20

Rush schreef:
Samen here.

Blowen heb ik wel meer dan 1x gedaan.

Ja blowen hier ook, is nu al wel lang geleden, maar wij gingen nog wel eens hasj halen als de kindjes logeren waren en dan gewoon 1 jointje samen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:22

Ik heb best veel alcohol gedronken tussen mijn 16de en 19de en in diezelfde periode heb ik een paar keer een jointje gerookt.

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ di 18 okt 2011 - 9:24

Ik had tot mijn 21ste nog nooit drugs gebruikt (alcohol niet meegeteld). Heb toen 2 keer geblowd, maar ik merkte hier niets van terwijl de gene met wie ik dat deed meteen sliep. Daarna niet meer gedaan. Ik was wel eens nieuwsgierig naar andere dingen maar durfde dat op een of andere manier niet zo goed. Nu hoeft het van mij helemaal niet meer eigenlijk.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Susan di 18 okt 2011 - 9:25

Een paar keer geblowd en een paar keer aangeschoten geweest, heb niet echt veel alcohol gedronken in mijn leven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Rush di 18 okt 2011 - 9:27

Ben nooit echt dronken geweest trouwens, wel goed aangeschoten. Ik drink ook niet echt meer alcohol om het zuipen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sarah1985 di 18 okt 2011 - 9:28

nee nooit, heb gezien wat het met mijn broer deed en dat was niet fijn.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alias di 18 okt 2011 - 9:29

Blowen en spacecake paar keer geprobeerd, maar werd ik misselijk van, dus dat is bij een paar keer lang geleden gebleven.
Alcohol soms in het weekend.
Ketamine paar keer gedaan, maar niet echt mijn ding dus niet meer.
Xtc en coke soms bij een feestje of thuis in het weekend.
Ghb een keer gedaan, misschien ooit nog wel een keer.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  TwistedAngel di 18 okt 2011 - 9:30

nee, nog nooit gedaan. ben ook nooit echt met mensen in aanraking gekomen die het wel doen / gedaan hebben. heb ook nooit de verleiding gehad.. Wellicht dat ik het wel ooit zou proberen...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 9:33

- vooral bier, en in mijn pubertijd ook wel van die gore mixen, pina colada was een favoriet, als ik het nu alleen al zie krijg ik kokneigingen (waarschijnlijk veel te veel gedronken)

- wiet en hasj, regelmatig, alleen met uitgaan, en af en toe stiekum op het schoolplein, maar niet buitensporig

- paddo's in huiselijk sfeer met wat nu een ex is. was heel relaxt en ook maar voor één keer. lekker op de bank liggen spacen haha

- roken, is toch ook een soort van drug. heb ik wel aantal jaar gedaan, nu ruim 2 jaar gestopt (wilde ik graag voordat we aan een kindje zouden beginnen)

sinds ik anti depressiva en die zooi moest gaan slikken, geen druppel alcohol en drugs genomen, dus soweiso 2 jaar helemaal alcohol en drugs vrij.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  loura di 18 okt 2011 - 9:48

Blowen
Paddos
Speed
pillen

Blowen wel vaak gedaan maar alweer jaren geleden voor het laatst
Paddos 1 keer en dat vond ik niks want er was niet veel effect. Ik vond het ook geen prettig idee dat je van te voren niet weet hoeveel je moet eten voor je effect hebt. Je eet snel of te veel of te weinig.
Speed 2 keer allebei vreselijk. Ik dacht de tweede keer dat ik misschien een beter effect zou hebben maar niet dus. Nooit meer gedaan
Pillen 2 keer een halfje en dat was ook geen succes, ook nooit meer.

Ik was vroeger wel beetje van dingen uit proberen. Heb er geen spijt van want ik weet nu hoe ik erop reageer.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loura di 18 okt 2011 - 9:49

Alcohol zie ik zelf niet echt als drugs maar ik drink bijna iedere dag een wijntje bij het eten.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  Kabouter di 18 okt 2011 - 9:58

Ik heb een paar keer een hijs van een joint gehad..verder niks. Alcohol drink ik ook (vrijwel) nooit.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Teddyaapje di 18 okt 2011 - 10:13

roken en drugs nooit gedaan. Wel genoeg met mn ouders meegerookt overigens.

Alcohol dronk ik vanaf mn 16e tot mn 23ste zo'n 2x per week met uitgaan. Ben nooit echt dronken geweest maar wel vaker behoorlijk aangeschoten. Sinds we probeerden zwanger te raken tot nu niet meer gedronken (geef nog bv). Wel een enkele keer nog een slokje van een biertje gehad. Smaakte weer goed maar het steeg me meteen naar mn kop! Eigenlijk best raar dat je lichaam aan alcohol (of andere drugs) (ont)went.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Polly di 18 okt 2011 - 10:16

Ik drink wel eens en ik heb wel eens geprobeerd een joint te roken, dat had weinig effect want ik was alleen aan het hoesten. Tsja, wilde gewoon eens weten wat het nou was. Ik zou best wel eens spacecake willen proberen, maar het hoeft niet per sé of zo.
Ik vind wiet trouwens behoorlijk onschuldig, als iemand af en toe een joint rookt zie ik daar geen probleem in. Alcohol is maatschappelijk geaccepteerd maar daarvan zie ik veel vaker de (slechte) effecten.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: