Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pff ik word hier zo moe van!

+18
mickey
Dani
Tania
Lilou
Marie
TukTuk
xxDila
bolus26
Coco
Susan
RYW
Ella
Snoes
rapa nui
Jeanette
Kqip
Kaboutertje
Rumble
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  RYW di 18 okt 2011 - 11:29

Nucia schreef:
xxDila schreef:
Nucia schreef:
Pippa schreef:[color=red]


Ik heb dat zo vaak gehad met mijn topics. Ik zou dan zo langzamerhand wel heel erg ongeduldig moeten worden. Daarnaast snap ik vanuit reacties van anderen dat het echt zwaar kut is wat je nu meemaakt.. Maar ik ben ook iemand die tussendoor op werk vaak wat leest & daar 's avonds pas op terug komt. Verder zijn hier echt ontzettend veel meelezers, aangezien het een openbaar forum is. & je titel lokt nogal uit tot lezen Wellicht dat mensen gewoon niet zo goed iwsten wat ze moesten zeggen

Voor zover ik er wat over kan zeggen.. Probeer nog eens goed om tafel te gaan met ex man/vriend. Kijk wat vrienden/familie je kunnen bieden. Zoek marktplaats af naar particulieren plekken. Hier kun je vaak een behoorlijke tijd zitten. Ik heb alleen geen idee hoe je zit qua financieen en of dit haalbaar is. Wellicht dat je tijdelijk in een stacaravan/bungalow kan op een vakantiepark?

Ja maar het is toch niet zo dat omdat jij dat gehad hebt met jouw topics dat ik daarom ook maar dat geduld moet opbrengen? Vanmiddag zat ik er gewoon zo doorheen dat ik dat geduld niet had, volgensmij hebben we allemaal wel eens wat minder geduld, voor mij was dat vanmiddag. Omdat ik gewoon geen uitweg meer zag.

Ik zit dagelijks al op marktplaats, maar het is of te duur of te klein of te ver weg. Ik heb ook al voor tijdelijke vakantiewoningen gekeken maar dat is er niet echt, ja vanaf 850 euro per maand exclusief g/w/l, dat kan ik gewoon niet betalen in mijn eentje.

En tijdelijk te klein wonen? Is dat een optie, een kamer delen met je zoontje bijvoorbeeld, en verdere voorzieningen met eventuele huisgenoten?

En kan jouw ex hierin iets betekenen? Hij wil toch ook niet dat zijn zoon op straat komt te staan?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 11:31

Zusje schreef:Ik heb je topic niet gelezen maar je laatste reactie. Ik heb daar geen advies in omdat ik gewoon niet bekend ben in die omgeving. Ik ken je openingspost niet maar wellicht is dat de reden dat niemand tot dan toe reageerde. Vind het wel rot voor je dat je blijkbaar bijna op straat staat. Is er niemand in je omgeving die je tijdelijk kan helpen met onderdak? Ik bedoel, ik zou iedereen die ik ken mijn dak aanbieden als ze op straat komen te staan met een kind...

Ik kan op zich wel bij vrienden terecht maar die wonen in Zwolle of Emmeloord. Dat is te ver van mijn werk helaas anders had ik daar nu wel gezeten. Andere vrienden wonen te klein om een volwassene met baby tijdelijk onderdak aan te bieden. Helaas..
Ik ga zo maar slapen, misschien dat ik morgen in een wat betere stemming ben en dat ik weer een lichtpuntje kan zien...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 11:39

RYW:
Ja ik ben nu al aan het kijken om dan maar tijdelijk kleiner te gaan wonen. Dan maar een opslagruimte huren voor al mijn spullen die ik niet kwijt kan. Ik heb verschillende mensen gemaild maar ze willen geen baby in huis, wat ik op zich ook wel weer begrijpelijk vind. Hij kan natuurlijk 's nachts behoorlijk de boel bij elkaar schreeuwen en daar zit niet iedereen op te wachten.

Mijn ex is uiteraard hard mee aan het zoeken maar ja, hij struint het hele internet af, vraagt rond bij vrienden etc. etc. We hebben net maar bedacht dat hij evt. tijdelijk bij zijn ouders intrekt en we samen nog de hypotheek betalen tot ik iets fatsoenlijks heb. Ook niet ideaal want de band met zijn ouders is slechter dan slecht, maar tot nu de beste van de slechtste oplossingen. Zijn ouders zijn ook indirect de reden dat wij uit elkaar zijn dus dat is het minste wat ze kunnen doen. Zodra dat zo ver is gaat hij het huis in de verkoop gooien. Zo hebben we beiden een dak boven ons hoofd en kunnen we allebei rustig op zoek gaan naar iets anders.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  xxDila di 18 okt 2011 - 12:03

Nee natuurlijk niet, ik wilde alleen uitleggen dat het vaker voorkomt.. Ik heb even snel op MP gekeken.. & heb 4 advertenties waar je misschien iets mee kan? Ik wil je hoe dan ook veel succes wensen!

En dit:
http://huizen.marktplaats.nl/huizen-te-huur/493456388-furnished-room-in-amsterdam-west-osdorp-kamer-huis.html?return=eJwtjEEKgzAQRe8i6FKjtkgjodiue4hgUgxJzJAZaWnp3TvSrv77%2Fw2jZSvfTooRZTv0skCr87yMCxHIpvEJ7FpHnT1B0JqwXkPzO6lhgfMzqLYyqCiV%2FdSW%2FcU4Bs5AnC8HjHg3%2BLewr4IhspjWLdrsZq7%2BwdVrrmV37ISOSDYbHVkl3D92FcCmRAUJaU7GquEkDtdbMX6%2BUno89g%3D%3D&df=1&fta=eNotkd1u3CAQhd8FqXs9gPkbtFe5bl9hNTCQWlnH1uJNrEZ594Lbu09n%2Fg4HQodfDT2K5%2BN%2B%2B6B7E7FhMCiO%2B1VeuF33FWXkGeN9xz%2FzFlvl1pVtR4jLhu%2FPpTzmHN8%2B8Y06%2FlBAS9vLg2mJa5tRXbbteYXLtrY9r1yuLsD08nOcmVBs9FpEnPvChhrFzOd9rSQKnUL1KodDJ2JTnRngiwU7IGWuskNgH7I7JFsKEsqA4DNMHdxkwPAAPRHZDipX9h1ccZDc6DG1Wl1HSelKfZyoWJf6lM3OsR8lJwvocoLM5gQgTqk3GyjSha5A0moKZ8m4ko%2Fiss4mn75KITOgSM2nwQJ5GnYsV2Dqa5KX1od%2FUMfNDor8KFXI7vTVoRbVvWeZpzS820wUYLiQBvRQJjCK3OEkc3%2FnSFL2UPd1I263e3l%2F3X%2BPsO34YhQLHbeRf4%2BcUZouKhT0KeKv%2F%2FghIiHg1%2Ff3X7FSqg0%3D&fta_ind=7&fs=1

Er staat dan wel 1 persoon maar wellicht kun je je situatie uitleggen & heb je geluk?

of deze:
http://huizen.marktplaats.nl/kamers-te-huur/487273033-te-huur-riante-kamer-in-luxueus-penthouse.html?return=eJwtjEEKgzAQRe8i6FKjtkgjodiue4hgUgxJzJAZaWnp3TvSrv77%2Fw2jZSvfTooRZTv0skCr87yMCxHIpvEJ7FpHnT1B0JqwXkPzO6lhgfMzqLYyqCiV%2FdSW%2FcU4Bs5AnC8HjHg3%2BLewr4IhspjWLdrsZq7%2BwdVrrmV37ISOSDYbHVkl3D92FcCmRAUJaU7GquEkDtdbMX6%2BUno89g%3D%3D&df=1&fta=eNotkd1u3CAQhd8FqXs9gPkbtFe5bl9hNTCQWlnH1uJNrEZ594Lbu09n%2Fg4HQodfDT2K5%2BN%2B%2B6B7E7FhMCiO%2B1VeuF33FWXkGeN9xz%2FzFlvl1pVtR4jLhu%2FPpTzmHN8%2B8Y06%2FlBAS9vLg2mJa5tRXbbteYXLtrY9r1yuLsD08nOcmVBs9FpEnPvChhrFzOd9rSQKnUL1KodDJ2JTnRngiwU7IGWuskNgH7I7JFsKEsqA4DNMHdxkwPAAPRHZDipX9h1ccZDc6DG1Wl1HSelKfZyoWJf6lM3OsR8lJwvocoLM5gQgTqk3GyjSha5A0moKZ8m4ko%2Fiss4mn75KITOgSM2nwQJ5GnYsV2Dqa5KX1od%2FUMfNDor8KFXI7vTVoRbVvWeZpzS820wUYLiQBvRQJjCK3OEkc3%2FnSFL2UPd1I263e3l%2F3X%2BPsO34YhQLHbeRf4%2BcUZouKhT0KeKv%2F%2FghIiHg1%2Ff3X7FSqg0%3D&fta_ind=20&fs=1

Of deze:(een huis tijdelijk)
http://huizen.marktplaats.nl/op-zoek-naar-een-kamer/483507480-huurhuis-ter-huisbewaring-aangeboden.html?return=eJw1jV0OgjAQBu9CAo%2FQHxAtIUZ89hANraGh0A0tETXe3W3Et5lvJ1kpqHgbQRovGD2IxGu59EMzhACiKEYHes4nuYwBrJTB57MtfkkOA5w329JM%2BTa4lF9oyjtYEQiCMghxgH2wAeFlUDt%2FV%2F7fh%2F08xW5eJ72YPtYbKuOk4mW0J1rFanrkaOMDbZSYpqxiRBk96Rl35%2BNPlgGsLcnA%2BdA7pdv6RMrrLWk%2BX3weRs0%3D&df=1&fta=eNo1kMtuwjAQRf%2FFUll77DjEY2XVdfsLyK9QC4dYOIG0iH%2FvBNrd0b0j3aOxuMd7xQ7ZcsmHq82VmYogBLI197ALtZ8nBFMW5CYkNKUQ5Bl%2FUjF1CHXrZorGgudljJfkTV5RSK5kY%2FI3KrGHTprTDU%2BW6jfBQ4pjPJupJhS7Upae78pUZz%2BF2O81b94%2FNoUGWbHHyEyihYoSWQovN2iRSaedauWwSmedE1H9gyPQvoXhWVk%2B6C2xXosOVgitVGAHAuW9dwRd0yrfKEqAy6g4AY%2FwOoaoGu1X8AFcgO45Th7zVGyohxzPx%2Flr82up0MhGux42ZbIMT2f6ob0x8%2FmHV2Yscrw%2FHr%2Fg4HL4&fta_ind=13&fs=1

Of deze:
http://huizen.marktplaats.nl/huizen-te-huur/487587400-te-huur-aangeboden-kamers-appt-studio-s-amsterdam-haarle.html?return=eJw1jV0OgjAQBu9iAo9QWolaQoz47CEaWkMDpRt2iX%2Fx7m6jvs3sN8kaXemX16JBLaXQG3Rm6YdmIAJdlmMENxfBLCPBZAxhMU%2FlNylggON9aqvcYksxU6cqUx2sDILBeoZ0gN9hIoanZ%2B3wavHf028OqZvX4Bbfp%2FrOKpWo1TbZg62Wu2qv2MYbG9JqfcxkLYUJSG6xJvAWMf2VOcDaihwiUh%2Bta3cHsT1fNs37A7ChSJw%3D&fta=eNo1kc2O3CAQhN%2FFUubMP6bRnHJOXmEENGys2Gs0eHZJVvvuaZyd26eqRl1UB7Dw0WCG6XFfb29hbZNvwIWBqa9XfsF2PXbgvj6AeVzA10qwHvB3qb4VbMM7SNoqvD62fF%2BSXzsIybRUfv0DWlg%2BS%2F%2F7HdrxwGX%2FJljY2pHvGDa%2FtwXEpdbHlV3q3o60Y75ax9T3HyOGgqmGlzz5hbY0kDAteOaTQsAkY5izYaYTEBrVOeqgshzASslqPsEVrTtPc5HOhM5j4cEY2Xko0dhEFlotGSMlacasiUNRMWo8Yc5fwJkQA2TJmYZRaIna0CvpCNOwRMiFk8I5KjYsl9Q5Q5awKg%2Bg7cme4LikhDGY2SWyjEhSGRpWNuosSufWoMNUzuE5lzh%2BipYCde5QFpNdVyVqGdnTeUIMT6A4aLLAeWQ3GFyw%2F4HP6Tw1tXrsNWC7rfn15fg12jZkOJi20G%2FjANQ5Ah8noNrD%2B%2BR%2FfuHb5AMw%2BPj8%2FAfAxrEJ&fta_ind=4&df=1
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 13:32

Ik heb je openingspost vanmiddag mobiel gelezen, ben helaas ziek dus daarna in slaapgevallen.

Eerlijk? Als de nood zo hoog is zou ik alles aangrijpen, ook een 1 kamer appartement. Dan maar voor tijdelijk, huur zoiets voor 6 maanden zodat je verder kan zoeken. Of kijk eens op een recreatiepark oid voor een recreatiewoning, daar heb je voor weinig vaak wel wat groters, je mag er alleen wel maar 9 mnd wonen en inschrijven is vaak een probleem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 18:13

En antikraak?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 18:29

Ik denk dat wij misschien toch maar eens samen voor een woning moesten kijken, Nucia laughcry

Maar er zijn zoveel regeltjes en voorwaarden dat jij in jouw situatie nu gewoon tussen wal en het schip valt. Als je nou alleen was dan was dat nog wel te overzien, maar met Y. Is het gewoon belangrijk om een stabiele oplossing te vinden idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  TukTuk di 18 okt 2011 - 20:04

Anti kraak "mag" niet als je een kind hebt.. Omdat je dus binnen 2 weken op straat gezet wordt als je er uit moet, en ze kunnen geen vervangende woonruimte garanderen.
Daarom nemen anti kraak organisaties het risico niet en mag je je niet inschrijven als je een kind hebt.

Ik zou vooral veel op MP kijken, er zijn altijd mensen die een kamer aanbieden, desnoods een kamer die eigenlijk voor studenten bedoelt is.. Of kijken of je zolang in een hostel kan wonen anders als je per direct ergens heen moet?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 20:10

Maple schreef:Ik denk dat wij misschien toch maar eens samen voor een woning moesten kijken, Nucia laughcry

Maar er zijn zoveel regeltjes en voorwaarden dat jij in jouw situatie nu gewoon tussen wal en het schip valt. Als je nou alleen was dan was dat nog wel te overzien, maar met Y. Is het gewoon belangrijk om een stabiele oplossing te vinden idd.

Haha, ja dat zou nog wel eens dé oplossing kunnen zijn angel
Ben jij al serieus aan het rondkijken dan?

@ Dila en alle andere lieve meedenkende forummers:
Tijdelijke woonruimte zou ik alleen kunnen accepteren in Alphen aan den Rijn omdat zijn kinderdagverblijf daar zit. Ik wil mijn zoontje niet elke keer naar een andere opvang hoeven brengen omdat ik elke keer tijdelijk ergens woon.
Aan een kinderdagverblijf zit vaak 2 maanden opzegtermijn en er zijn wachtlijsten, dus zo makkelijk valt er niet te switchen. Daarbij heeft mijn zoontje ook stabiliteit nodig en het feit dat hij al van hot naar her wordt gesleept straks omdat hij de weekenden bij zijn vader zal zijn is denk ik wel even genoeg voor hem.

Kamers heb ik geprobeerd maar ze willen geen baby. Erg begrijpelijk ook vanuit hun kant gezien.

Maar goed, ik ga toch kijken of ik een intentieverklaring kan regelen op mijn werk en vrijdag ga ik bij een koopwoning kijken die ik dan met 40 korting kan kopen, dat red ik wel qua hypotheek, dan moet ik er alleen 6 jaar blijven wonen maar dat vind ik prima.
Maple, dan heb ik trouwens een kamertje over haha, het is een 4-kamerwoning...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Marie di 18 okt 2011 - 20:31

Kun je niet toch voorlopig samen met je man in dit huis blijven wonen of kunnen jullie elkaar echt niet luchten of zien? Dat je gewoon twee aparte huishoudens draait (zoals bij studenten)? Dat zou je kunnen volhouden tot maar (is maar 6 maanden) en dan op de urgentielijst in Alphen? Dat lijkt me voor je zoontje toch prettiger, bij zijn vader én zijn moeder en niet telkens moeten verkassen.. '
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  xxDila di 18 okt 2011 - 22:14

Ik heb nog 1 ding gevonden nabij alphen staat erbij.. Niet geschoten is altijd mis.. smile

http://huizen.marktplaats.nl/op-zoek-naar-een-kamer/465053042-kamer-aangeboden.html?return=eJw1jkEOgjAQAP9iAkcoLQQtIUY8%2B4iG1lAp7YaWiBr%2F7lb0tDO7c1jBC%2F7SnDSe05LwnVdi7odmCAF4no8OlM0mMY8BjBDBZ9bkW5LBAMfVtEUqfRtcwk5FwjpYEAiC1AhxAb%2BFCQhPjdr5q%2FT%2FPvzOU%2BzsMqlZ97FeUSkjFSujPdAqWhd7hjbe0UaBaUIrSoSBQdkNxTal%2Bo5Z3yz2zsdfaAqwtCQF50PvpGrrAynPl13z%2FgBLnE1G&df=1&fta=eNo9kUlu4zAQRe9CoL3mPBThVa%2B7r2AUByVKZIsw5UTdQe6eohBkQzz8T9bwieDgo4MH9rgvlzdcOosdhObA9uUsTqWftxVEbA%2FgscwQWyNYNvg%2Ft9in0oe3kXRtcHtc633OcdlBKm6Ujss%2FMNIJr%2BLrO7wi2b8kx6U919sAHGepdNznl1tc%2Bwzy1NrjzE9t7VteSz27wPXvP2MoDazhU2Vxpp4dFLC5HNNK74CphJiV57tKIaHXkgB9yLkOJVvj3S5yqqJmQyAn71Dvojg%2B5WEVixKTGuCVrpzAoBCSLBTk2GHpwM1hqVLEUFS1SZQ8FM99ocpFGmXsNCAnnyqBKIG6EvAg1RQO4EWNOtwFNOOOTMp5QYNNoTpOlXP1guTx3CKvSEqgWUMi8FZbrfeflUU2nnY8QEkdqEXmSU3W7iIlL42Tx69SZNvasPTLUm9P2%2FOI0pIRgF1xv4x0KdByxCuB4TuLf7%2FxjUUEDh%2Bfn1%2Fxpqi4&fta_ind=32&fs=1
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Lilou di 18 okt 2011 - 22:26

Jeetje, wat een rotsituatie Nucia. Ken een soortgelijke situatie van iemand uit mijn omgeving, die is met 3 kinderen in een huis getrokken van vriendin. Huis staat te koop, maar zolang het niet verkocht is kan ze er in blijven. Niet ideaal, want het is tijdelijk en het wordt alsnog wel een probleem waar ze heen moeten als het verkocht wordt. Is het inderdaad geen optie om toch tijdelijk in het gezamenlijke huis te blijven wonen totdat jij voor urgentie in aanmerking komt / een goede oplossing gevonden hebt? Ik snap dat het soms een onhoudbare situatie is hoor, maar als het even kan zou ik daarvoor kiezen, vooral voor je zoon.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  TukTuk di 18 okt 2011 - 22:29

Je zou ook kunnen kijken of je tijdelijk in een vakantiehuisje terecht kan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 22:39

@Marie: Nouja, liever niet natuurlijk maar het zou theoretisch gezien het beste zijn. Mijn man (vanmiddag ex-man want we gaan straks naar de advocaat om de scheidingspapieren te tekenen) vind ik momenteel zo labiel als de pest, de sfeer in huis word er niet beter op en dat voelt mijn zoontje uiteraard ook aan, hoe klein hij ook is.
Ondanks de slechte tijd worden de huizen in onze straat als warme broodjes over de toonbank verkocht en zodra hij het in de verkoop zet en het is weg dan moet ik ook gewoon iets anders hebben. Gemiddeld staan de huizen hier maar een paar weken te koop dus is de rek ook niet al te lang voor mij.

@Dila: Ik heb de beste man even gemaild. Hoop niet dat het zo'n viezerik is en dat hij een babietje bij hem in huis wil.. Dankjewel voor het meezoeken! Erg lief van je.

@Lilou: ik denk niet dat ik het nog trek om tot volgend jaar maart met hem in 1 huis te zitten. Maar goed, als je moet dan moet je. Wat rot voor je vriendin dat ze met 3 kindjes in een soortgelijke situatie zit. Woont ze ook in het westen? Want ik zie dat in het oosten de huurprijzen aanzienlijk lager zijn dan hier.

@AngelNyn: Ja, ook al voor gekeken, maar hier in de buurt zijn er maar weinig of ze vragen er teveel voor per maand.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Lilou di 18 okt 2011 - 23:25

Nucia schreef:
@Lilou: ik denk niet dat ik het nog trek om tot volgend jaar maart met hem in 1 huis te zitten. Maar goed, als je moet dan moet je. Wat rot voor je vriendin dat ze met 3 kindjes in een soortgelijke situatie zit. Woont ze ook in het westen? Want ik zie dat in het oosten de huurprijzen aanzienlijk lager zijn dan hier.

Gaat niet om een vriendin, maar ex-stiefmoeder. Ook daar was het niet echt te doen om in 1 huis te blijven zitten, dus ik begrijp dat daar niet je voorkeur ligt hoor. Wonen niet in het westen, maar dan nog is huisvesting lastig. Verschil is wel dat zij hier bewust voor koos (op een klotemanier) en het financieel een wat andere situatie zal zijn dan die van jou straks, met een echt fors bedrag aan alimentatie o.a.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Tania di 18 okt 2011 - 23:30

Ik heb de openingspost gemist. Maar hoe duur mag het ongeveer zijn? Als ik dan wat hoor hier in de buurt dan kan ik het je laten weten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Dani di 18 okt 2011 - 23:37

Nucia, heb je ook al gekeken in Halfweg en Zwanenburg? Dat ligt vrij dicht bij Amsterdam.


Laatst aangepast door Dani op za 22 okt 2011 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Susan di 18 okt 2011 - 23:49

Is Leiden geen (tijdelijke) optie? Ik zie bij Buro Hogeland een tweekamerappartement in een leuke buurt voor 650 exclusief.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  mickey wo 19 okt 2011 - 0:04

N.a.v. het topic van Maple dit topic ook even bekeken.

Wat een ontzettende klote situatie zeg! Kunnen jij en je ex helemaal niet meer door één deur? Dat jullie samen in het huis blijven totdat jij wat anders hebt? Of is de situatie daar niet meer naar? Sorry... had nog niet alles gelezen toen ik reageerde.
Verder heb ik geen tips voor je, ik woon in het zuiden, dus kan je niet helpen met woonruimte.
Nogmaals een hele dikke hug
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  meisjesmama wo 19 okt 2011 - 0:09

Als ik jou was zou ik ook brutaal een lagere prijs bieden als huurprijs.
Onze situatie is iets anders we hebben ons huis verkocht en ons nieuwe huis is pas mei 2012 klaar.
We zijn naar de mensen geweest daar hebben we de huurprijs van opgevraagd. Daarna hebben we een lagere huurprijs ingezet. Maar de mensen zijn wel akkoord gegaan. Vooral omdat ze toch met een dubbele last zitten.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Dani wo 19 okt 2011 - 0:14

En hier nog een link van een woning in Amsterdam, 470 euro ex. met 2 slaapkamers.

http://huizen.marktplaats.nl/huizen-te-huur/489314692-appartement-te-huur-in-sfeervolle-stadsdeel-in-amsterdam.html?return=eJw1jfEKgyAQh98lyP9KzbUxQ0axF5FyKFlJnmw09u47YYPj7rsffHdacvl2knVRNvwki2j0PtrOAgRJ6bwFs9aL3mcIXmuI9eqpTe4wa4U168Xs8R%2BAqWxKOx3xkKgtLP728oqTKSrYStHzUgwhITAEz3PCRJMZW5%2BlzIB8uIAYH1PEJVvwsxbM%2BzXhVzfiukWXTRJCUowEJYh%2Blu0gxLVs7wgMh%2BLXy7noPl8HS0Xr&df=1&fta=eNpVUstu2zAQ%2FJWCB98K8CFS5Ao%2BtOghAYoc2qKXIAiWD7lCZUuwpESN4X8vl3IK9DbcGe4Md4lQw2UCC2w5988v2E%2BsmcBVwNZ%2BL3Zx2s8DiGZcgDe9AMGVbHoJUlSq6Wd468ZmauMEzThnxXGE03JM5y40w9SB3I3jsue7ca92%2BPqolHt65E974WpDLtlkxENiTQcqHxWwLhZ7JTNWHqO2mq%2FKu6CStASiFlWdAYagZXujhFlFNCEGrghII7TLQNZSVZwqQkpHlNCtUwR426aKGmI0yudKSJWpLFE62BBqErsU%2FXYrBCQgjc2JSOPrpHJnH1WobaQKVrl3Acq2lEekyoVYNDGVPtp53mIByEsw7Yzmev330kJZ3hKwKKMgU%2BeVp4a6DlGRu%2FJ1qMlUona2Ispo5%2BQqMHCDNlt4ZWrry5BFHuU8jBin5z6dDvMvGrehHQM74vpMG8hDj3m1uSiB4StrEARc8laUy7B8kEzcf2HblnKZkAb2FX3qb%2FhbOnRDcRTAPmP4nU7xAY%2BplOSN%2F3C3dG%2Fp9B7s0zyfO7%2FM6cefcRMCE2wL9304z%2FenmFa25RKcgAH2E%2FuFIt9C8u0nbZ%2FqutkXSQn3v448H4bhHD%2FeDX2Pp5hvXK%2Fbs19IyeFyvf4FbUXp1w%3D%3D&fta_ind=33&fs=1
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Coco wo 19 okt 2011 - 1:43

Ik zal ook eens voor je rond vragen in mijn omgeving. Zou je voorzieningen eventueel willen delen?

Heb je Ymere al gebeld?
Zij hebben vaak tijdelijke woningen die gesloopt gaan worden of gerenoveerd. Mijn schoonzusje heeft op die manier een woning gekregen voor 2,5 jaar.
Zelf heb ik ook in zo'n woning gewoond, alleen dan onderhuur. Degene had die woning voor 2 jaar. Hij kreeg daarna weer een tijdelijk woning voor 2 jaar twee straten verderop.
Volgens mij staan die woningen nooit tussen het aanbod van woningnet.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Rumble wo 19 okt 2011 - 21:12

Nois, ik heb net Ymere gebeld en die kunnen niks voor me doen zeggen ze maar ik word op een wachtlijst gezet.

Voor degene die het vroeg: Zwanenburg en Halfweg is een optie zolang ik er maar opvang kan vinden. Zou je me willen PM-en?

Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken. Ik wacht morgen even het gesprek bij de hypotheekadviseur en de kijkafspraak met de makelaar af in de hoop dat dat iets word.

Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Paper Crown wo 19 okt 2011 - 21:19

Wat een ellende Nucia. Je hebt nu per direct iets nodig natuurlijk. Is Purmerend niets?

http://www.relowonen.nl/nl/woningdetails/details/2-1685/Noord-Holland/Waterland/Purmerend/Burg-D-Kooimanweg
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Fiona wo 19 okt 2011 - 21:25

Nucia, kun je je niet tijdelijk bij iemand in A'dam inschrijven op dat woonadres? Dan krijg je misschien wel urgentie omdat je dan wel daar woonachtig bent.

Fiona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 17
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff ik word hier zo moe van! - Pagina 2 Empty Re: Pff ik word hier zo moe van!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum