Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik word hier knettergek!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:41

*momenteel kom ik ontzettend veel slaap tekort.*

Gistermorgen vond mijn buurman het nodig om vanaf 06.00u muziek te draaien. Aangezien de kroeg pas op slaapstand ging om 02.30u, had ik ontzettend weinig slaap gehad toen ik uit bed stapte. Hij heeft de hele dag muziek gedraaid. Zelfs toen ik om 00.00u op bed ging, omdat ik kapot was, was er nog house. (of zal het techno zijn aka Maaskantje?)

Ik kom om van de slaap. Doe mijn best om wakker te blijven. En net was er weer house. Ik heb gewoon mijn lamp vernield. Ik heb hem zo krom geslagen, dat hij niet meer recht te krijgen is. Ik voel me de afgelopen dagen heel erg gezond, maar anderzijds absoluut niet. Het is dat ik niet zwanger kan zijn, anders zou ik denk dat ik het ben. Serieus, vertoon alle "klachten".

Och, dat laatste is dan weer niet zo'n ramp. Weet iig van wie het is. :P

Sorry, drijf er wel spot mee. Maar ik wil slapen.... (en een nieuwe staande lamp)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:43

Zelfs ik sla zwanger geen lampen krom.

Maar dat terzijde.

In je andere verhaal las ik dat je de herriestrijd aanging met tegenherrie. Daar zou ik eerst maar eens mee stoppen want dat lost niks op, bovendien vrij aso voor de andere buren.

Verder als het echt te gek word, zou ik gewoon de politie bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:51

Waarom probeer je er niet over te praten met de buurman die de herrie produceert?
Je kunt dubbel glas nemen tegen de herrie van de kroeg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:53

Charlie, dat is net het probleem.

Ik heb inmiddels meerdere malen de politie gebeld. Op een vergadering van de VvE me uitgesproken. Ik ben zelfs een donderdagavond bij hem geweest om uit te leggen dat badkamer verbouwen niet doordeweeks om 03.00u, ondanks dat hij vrij en onverplicht is, not done is. Ook uitgelegd dat ik het totaal geen probleem vind om een nummertje met hem mee te zingen, ook al is het Dr. Bernard of Love Hurts, maar dat dit niet op repeat hoeft. En zeker niet na 22.00u of voor 10.00u. Al vond ik het laatste toen ook nog niet zo erg, omdat ik toen weg was. :P

Zondagochtend, 06.00u ging me gewoon te ver. En dat was niet het enige, maar de hele dag. Ik heb alle nummers wel 100x gehoord. Mijn televisie stond op tien, maar staat inmiddels op 50. Daar kan ik niet alleen zelf heel erg slecht tegen, maar daar heb ik mijn buren ook weer mee. Net als dat ik mijn wasmachine om 04.00u heb aangezet, puur en alleen om hem te treiteren en toen ik buiten stond te roken, bedacht ik me opeens dat ik mijn buurvrouw er ook mee had (wasmachine staat aan haar muur) en dat vond ik ook weer not done.

Ik had het met hem besproken.... maar kennelijk geen nut gehad....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:56

Princess schreef:Waarom probeer je er niet over te praten met de buurman die de herrie produceert?
Je kunt dubbel glas nemen tegen de herrie van de kroeg?

Het glas is niet van mij. De kozijnen en deuren ook niet. Aan de buitenkant. Alles wat betongas is, is dan wel weer van mij. :P Miskoop. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:22

Charlie schreef:Zelfs ik sla zwanger geen lampen krom.

Maar dat terzijde.

In je andere verhaal las ik dat je de herriestrijd aanging met tegenherrie. Daar zou ik eerst maar eens mee stoppen want dat lost niks op, bovendien vrij aso voor de andere buren.

Verder als het echt te gek word, zou ik gewoon de politie bellen.
Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:24

Gisele schreef:Charlie, dat is net het probleem.

Ik heb inmiddels meerdere malen de politie gebeld. Op een vergadering van de VvE me uitgesproken. Ik ben zelfs een donderdagavond bij hem geweest om uit te leggen dat badkamer verbouwen niet doordeweeks om 03.00u, ondanks dat hij vrij en onverplicht is, not done is. Ook uitgelegd dat ik het totaal geen probleem vind om een nummertje met hem mee te zingen, ook al is het Dr. Bernard of Love Hurts, maar dat dit niet op repeat hoeft. En zeker niet na 22.00u of voor 10.00u. Al vond ik het laatste toen ook nog niet zo erg, omdat ik toen weg was. :P

Zondagochtend, 06.00u ging me gewoon te ver. En dat was niet het enige, maar de hele dag. Ik heb alle nummers wel 100x gehoord. Mijn televisie stond op tien, maar staat inmiddels op 50. Daar kan ik niet alleen zelf heel erg slecht tegen, maar daar heb ik mijn buren ook weer mee. Net als dat ik mijn wasmachine om 04.00u heb aangezet, puur en alleen om hem te treiteren en toen ik buiten stond te roken, bedacht ik me opeens dat ik mijn buurvrouw er ook mee had (wasmachine staat aan haar muur) en dat vond ik ook weer not done.

Ik had het met hem besproken.... maar kennelijk geen nut gehad....
Maar dat is gewoon stom, wat schiet je er nou mee op? En verder vind ik het belachelijk dat de VvE/politie geen concrete stappen onderneemt, hier wordt dat meteen afgestraft zoiets. Ik zou erop blijven hameren daar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:24

Dan gewoon weer de politie bellen. Ik vind het wel jezelf tot hetzelfde niveau verlagen door je televisie keihard te zetten en je wasmachine in de nacht aan te zetten. Daar heb je alleen maar jezelf, en anderen mee, dat is niks.

Kun je niet met oordoppen slapen? Dan hoor je niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  VeryCherry ma 13 feb 2012 - 9:40

Ik kan me voorstellen dat je herrie tegengaat met tegenherrie, maar dat je dat 's nachts ook doet snap ik werkelijk niet.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 9:46

Politie blijven bellen, dit is gewoon geluidsoverlast tot en met. Daar zijn toch wettelijke regels voor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 10:59

Sinds ik hier woon heb ik al zo vaak de politie gebeld, dat ik me gewoon ontzettend bezwaard voel om ze continu lastig te moeten vallen. En inderdaad, wat ik vannacht heb gedaan, dat was absoluut niet netjes van me, maar ik was er zooooo klaar mee. Pas toen alles al aanstond had ik zoiets van "Waar ben ik mee bezig?" Zelfs nu denk ik, waar was ik mee bezig? Ik was gewoon zo moe. En ik heb nu mezelf ermee....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  VeryCherry ma 13 feb 2012 - 21:05

Wat zegt de politie dan als je ze belt?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 4:48

VC; De politie is meerdere malen aan de deur geweest. En zelfs een keer dat ze zijn deur in wilden trappen. Het hele portiek buiten de deur met badjas aan. Ik word hier knettergek!  394967 Maar ze kunnen niets doen op het moment dat het weer rustig is.

Er zijn weer ontwikkelingen geweest.

Vandaag werd er via de intercom aangebeld. De onderbuurman. Hij had de verkeerde sleutelbos meegenomen, of ik de deur even wilde opendoen. Nog geen tien minuten later, nadat hij thuis was geweest (want dat hoorde ik), ging mijn voordeurbel. Hij vroeg of ik wist hoe hij zijn hyves verwijderd kon krijgen en zei hem dat hij dit gewoon via google wel kon opvragen. Had hij (wellicht zogenaamd) geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar. Goed, kom dan maar even binnen.

Eenmaal binnen ging hij op mijn visitestoel zitten (ja, ik heb een visitestoel) en bij de eerste hit op google wist ik hoe ik hyves moest verwijderen. Vervolgens vertelde hij dat het weer uit was met zijn vriendin, dat er zaterdagnacht, op haar verzoek, politie was langsgeweest en dat vond ik wederom een mooie opening om te beginnen over de muziek om 06.00u 's ochtends.

Hij zei:"Zo vroeg? Echt?" En daarna:"Ik zal wel een borrel op hebben gehad. Wist dan niet hoe laat het was. Maar zal erop letten, want dat kan niet. Maar ik had liefdesverdriet". Ik kon hem wel wat. Want wat interesseert mij zijn liefdesverdriet? Het was verdomme 06.00u en zei ook dat ik geschrokken was en rechtop in bed zat. Of ik de volgende keer langs wilde komen als het weer gebeurde. Waarop ik antwoorde dat voorkomen beter is dan genezen. Hij zou erop letten.

Grrrr... maar voor nu is het weer opgelost... Maar hier heb ik niet elke maand (of drie) zin in.

Ow, en de lamp is niet stuk. Het lampje was losgedraaid. Ik word hier knettergek!  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Minx do 16 feb 2012 - 5:03

politie blijven bellen, en woont hij in een huur of koophuis?? Anders ook de woningbouw.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 5:18

Fairytale schreef:politie blijven bellen, en woont hij in een huur of koophuis?? Anders ook de woningbouw.

Hij heeft een koopwoning. We willen wel van hem af, maar komen niet van hem af. Er zijn aangetekende brieven verstuurd, vanuit vve/woningbouw, met allerlei klachten e.d., maar het boeit hem verder niet. Praat hij ook verder niet over. Vandaag heb ik begrepen dat ik hem op een bepaalde manier moet aanpakken, hem namelijk te vriend houden en dan kan ik hier best rustig wonen. Maar hoelang heb ik hier nog zin in? Want hem te vriend houden, houdt ook in dat ik domme hyvesproblemen moet oplossen (en hij dus drie keer per dag voor mijn deur staat). En dat is toch echt wel een inbreuk op mijn privacy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 5:27

Tja, dan moet je hem niet te vriend houden als je dat niet wilt. Ik zou dat niet willen en ik denk ook niet dat dat de oplossing is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 5:33

Jolee schreef:Tja, dan moet je hem niet te vriend houden als je dat niet wilt. Ik zou dat niet willen en ik denk ook niet dat dat de oplossing is.

Maar wat is wel de oplossing?

Ondanks mijn harde uitspraken, waarvan ik soms niet eens weet dat ze hard zijn, ben ik absoluut geen feeks. Ik kan heel slecht tegen boze gezichten en probeer zoveel mogelijk mensen te vriend te houden. En als ik hem te vriend houd, dan slaap ik in ieder geval een nacht door, vannacht. Mijn buurvrouwtje van 70 jaar was onlangs aan het grommen om een actie van hem en het enige wat ik durfde te zeggen was:"Hij zal er wel een reden voor hebben". Ik ben volgens mij zelfs een beetje bang....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 5:58

Ja, maar je geeft zelf aan dat je het eigenlijk niet zo ziet zitten. Uiteindelijk gaat het toch ook om jou? Jij wordt er knetter gek van. Dan zou ik blijven bellen naar de politie en dan ook bellen op de momenten dat je er last van hebt, zodat ze wel op tijd zijn en iets kunnen doen.

Ik snap wel dat je het misschien lullig vind, maar je kan niet eeuwig mensen te vriend houden om de lieve vrede te bewaren als je er zelf knetter gek van wordt. Wie heb je er dan uiteindelijk mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 6:02

Mezelf. Zoals ik met zulke dingen altijd mezelf heb.

Maar ik vind het ook zo zielig voor hem. Hij heeft een steekje of drie los. Dat weet ik, omdat hij hier al vele uren heeft gezeten en me veel te veel heeft verteld. Ik wil hem hier gewoon niet continu in huis, maar heb ook geen zin om, om 06.00u wakker te worden van muziek dat ik kan meezingen.

Ik moet voor mezelf kiezen. En dat schijn ik nogal moeilijk te vinden.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 6:10

En krijgt hij hulp? Wellicht kan je als je politie inlicht ook aangeven dat je denkt dat je buurman hulp nodig heeft. Misschien doen ze er wat mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 6:22

Jolee schreef:En krijgt hij hulp? Wellicht kan je als je politie inlicht ook aangeven dat je denkt dat je buurman hulp nodig heeft. Misschien doen ze er wat mee.

Dat is net het probleem. Via 'geen spoed, wel politie' kreeg ik een mevrouw aan de lijn die zijn hele dossier voorlas. Niet heel erg netjes, maar heb ik me verder ook niet aan vergaapt. Ze gaf me het telefoonnummer van de wijkagent en deze heb ik destijds ook gesproken (welke al tientallen keren langs is geweest). Zelfs via de vergadering van de VvE sprak mijn stem opeens en heb ik uit de doeken gedaan wat ik zoal hoorde, omdat zij, mijn buren, ook al voldoende hoorden en hem als agendepunt hadden gesteld. Het is gewoon een tiran die ik met mijn aardigheid in toom kan houden. Of nee, het is geen tiran, gewoon een man zonder enig hersenweefsel, want dat heeft hij al verzopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 6:27

Hieruit begrijp ik dat je het dus hebt aangegeven dat die man hulp nodig heeft maar ze er niks mee doen?

Misschien kan je nog een keer duidelijk maken, gewoon normaal (niet aardig, maar ook niet onaardig) aan de buurman dat je last van zijn muziek hebt en of hij daar rekening mee wilt houden. Mocht dat niet helpen, weer de politie bellen.

Het is heel simpel, wat hij doet dat mag niet en jij hebt er duidelijk heel veel last van. Als hij geen rekening met zijn buren houdt, zal de politie het moeten oplossen. Dat doet hij toch echt zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Ella do 16 feb 2012 - 8:30

Ik zou ook gewoon de politie bellen als het weer zo ver is. ik snap dat je dat vervelend is maar denk dat je hierin even moet volhouden. Wat dan hopelijk effect heeft
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier knettergek!  Empty Re: Ik word hier knettergek!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum