kraamvisite
+2
Liadan
mickey
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
kraamvisite
Laten jullie iedereen op visite komen die dat graag wilt? Of weigeren jullie ook? Om wat voor reden dan ook?
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Re: kraamvisite
Ik heb niemand geweigerd. Ik vind dat onfatsoenlijk. Ik heb wel 2 keer visite gehad waar ik niet direct op zat te wachten, maar heb ze evengoed laten komen. Ik ben daar niet brutaal genoeg voor.
Gast- Gast
Ik heb wel mensen waarvan ik écht niet wil dat ze komen, maar die krijgen dan ook geen kaartje ..
De enige die wel een kaartje krijgt en waarvan ik niet hoop en verwacht dat hij komt is mijn vader. Als hij belt dat hij wel wilt komen moet ik daar echt wel heel erg goed over nadenken maar ik denk dat ik het dan wel weiger.
De enige die wel een kaartje krijgt en waarvan ik niet hoop en verwacht dat hij komt is mijn vader. Als hij belt dat hij wel wilt komen moet ik daar echt wel heel erg goed over nadenken maar ik denk dat ik het dan wel weiger.
Gast- Gast
Wij hebben niemand geweigerd. Ik zou ook niet weten waarom, met sommige mensen heb ik minder dan met anderen. Maar ik vond het sowieso leuk dat iedereen langskwam zodat we de kinderen konden laten zien.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend gaf net aan dat hij een paar collega's heeft die hij liever niet op visite heeft. Ze zijn niet altijd even vrouwvriendelijk zeg maar. Maar hij weet ook niet goed hoe hij dat moet zeggen. Vandaar dat ik dit topic geopend heb, om jullie meningen te lezen.
mickey- Kletskop
Ik neem toch aan dat zijn collega's zich wel gewoon kunnen gedragen als ze op kraamvisite gaan?
Liadan- Ratel
wij hebben iedereen laten komen die de moeite wilde nemen om te komen. Ik hoop toch dat zijn collega's het fatsoen hebben om met respect over je te praten. Wij hebben hier één oom op bezoek gehad die van die niet-grappige grapjes maakte (iets over baby's die piepen en daarom vette moedermelk krijgen, iets over gemolken worden aan een melkmachine en iets over een hechtinkje teveel plaatsen). Mijn man heeft daar gelukkig goed op gereageerd door een opmerking te plaatsen waardoor duidelijk werd dat wij niet op zulke opmerkingen zaten te wachten.
Gast- Gast
Wij hebben niemand geweigerd, maar ik vind het eerlijk gezegd níet per se onfatsoenlijk als iemand dat wel doet. In veel gevallen zal daar wel een reden voor zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Liadan schreef:Ik neem toch aan dat zijn collega's zich wel gewoon kunnen gedragen als ze op kraamvisite gaan?
Op het Vivaforum was een keer een topic met kwetsende en rare opmerkingen tijdens de kraamtijd en lang niet iedereen weet zich te gedragen op kraamvisite, helaas.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
wij hebben ook iedereen laten komen. Mijn oom en tante zijn pas in februari dit jaar (!) op kraambezoek geweest, en hebben ons destijds ook niet gefeliciteerd toen we het vertelden (waren bij oma/opa toen, en zij waren er ook bij).
Achteraf bleek het best gezellig te zijn, maar had er totáál geen zin in.
Achteraf bleek het best gezellig te zijn, maar had er totáál geen zin in.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben niemand geweigerd maar wel eens wat verzet omdat het niet uitkwam. Wel vond ik het op een gegeven moment vervelend worden dat er na 5 maanden nog mensen op kraambezoek kwamen.
Bij de volgende geven we een kraamfeest als ukkie een week of 6 is. Dat wilde ik eigenlijk bij J. ook al maar papa vond visite thuis gezelliger (terwijl hij na de 3e keer maakte dat hij weg was zodra hij hoorde dat er visite kwam...)
Bij de volgende geven we een kraamfeest als ukkie een week of 6 is. Dat wilde ik eigenlijk bij J. ook al maar papa vond visite thuis gezelliger (terwijl hij na de 3e keer maakte dat hij weg was zodra hij hoorde dat er visite kwam...)
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
ik heb wel zoiets met mijn schoonzujes, ik wil echt niet dat zij komt! echt niet niet niet....maar goed blijft het zusje van mijn man, dus wordt er van ons verwacht dat wij daar geen probleem van maken....maar ik hoop zooo dat ze niet komt.
ze moet zelf over 3/4 weken bevallen, dus komt mij mooi uit, want no way dat ik daar schijnheilig ga lopen zitten.
ze moet zelf over 3/4 weken bevallen, dus komt mij mooi uit, want no way dat ik daar schijnheilig ga lopen zitten.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Schijnbaar niet... Tijdje terug zijn ze op visite geweest bij een andere collega, waar ze ook constant zaten te geinen en seksueel getinte opmerkingen maakten. Eén van die collega's ken ik, zit er ook niet echt op te wachten om die in huis te hebben, maar hoe vertel je dat?Liadan schreef:Ik neem toch aan dat zijn collega's zich wel gewoon kunnen gedragen als ze op kraamvisite gaan?
mickey- Kletskop
Echt? Wat triest zeg.mickey schreef:Schijnbaar niet... Tijdje terug zijn ze op visite geweest bij een andere collega, waar ze ook constant zaten te geinen en seksueel getinte opmerkingen maakten. Eén van die collega's ken ik, zit er ook niet echt op te wachten om die in huis te hebben, maar hoe vertel je dat?Liadan schreef:Ik neem toch aan dat zijn collega's zich wel gewoon kunnen gedragen als ze op kraamvisite gaan?
Misschien kan je vriend zeggen dat het te druk is als ze allemaal komen en dat hij liever heeft dat er maar 2 komen?
Liadan- Ratel
Hij wilt de rest van zijn collega's niet voor het hoofd stoten, door aan te geven het liever niet te doen. Misschien dat hij inderdaad een maximum kan aangeven. Zul je net zien dat die twee er dan wèl bij zitten
Denk sowieso dat ik in het begin een maximum aangeef van mensen die tegelijk kunnen komen, anders zal het soms wel erg druk worden.
Denk sowieso dat ik in het begin een maximum aangeef van mensen die tegelijk kunnen komen, anders zal het soms wel erg druk worden.
mickey- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe snel op kraamvisite?
» Kraamvisite of kraamfeest?
» Kraamfeest of Kraamvisite?
» Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan
» Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?
» Kraamvisite of kraamfeest?
» Kraamfeest of Kraamvisite?
» Dilemma, wel of niet op kraamvisite gaan
» Kraamvisite: cadeautje voor de mama / papa?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: