Heb jij voornamelijk vriendinnen met kind(eren) of zonder?
+17
Mamsie
Linda
Kat1980
Printje
PapillonRose
Darius
kwak
Vancity_girl
holaagirl
loesje
pindaatje
Annie24
Fearie
Flip Fluitketel
Parisienne
Bruintje Beer
Flower_L
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Heb jij voornamelijk vriendinnen met kind(eren) of zonder?
Op dit moment hebben de meeste vrienden van ons wel kinderen. Komt misschien ook, omdat wij al zo oud zijn
Toen ik net zwanger was van de eerste, was alleen mijn beste vriendin ook zwanger. Maar daarna is het allemaal vrij snel gegaan bij de rest. En nu hebben de meesten al een tweede of zijn zwanger van de tweede.
Toen ik net zwanger was van de eerste, was alleen mijn beste vriendin ook zwanger. Maar daarna is het allemaal vrij snel gegaan bij de rest. En nu hebben de meesten al een tweede of zijn zwanger van de tweede.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Annie24 schreef:Wij waren de 1e en doordat Y. een huilbaby was in het begin (van 's morgens tot 's nachts) en snel overprikkels was tot een maand of 6 zijn we iedereen kwijt geraakt. Volgens die zogenaamde vrienden moesten we Y. maar overal mee naartoe nemen en stelden we ons aan. Ach....zo zijn we er meteen achter gekomen dat het dus géén goede vrienden waren.
Wat vervelend zeg! Als ze daar geen begrip voor kunnen hebben, zijn het geen echte vrienden.
Toen ik te vroeg beviel van J, zijn wij er ook achter gekomen aan wie je wel wat hebt en aan wie niet. Gelukkig bleken veel vrienden ook echte vrienden te zijn, helaas was het hier bij familie weer anders...
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Één vriendin heeft 2 kindjes, de rest heeft nog geen kinderen. Ik vind het best wel jammer, het lijkt me heel gezellig om ook vriendinnen te hebben die ook moeder zijn.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Geen van mijn vriendinnen heeft kindjes. Ik ben de enige en soms vind ik dat wel jammer voor S. Wel hebben ik neven en nichten met kindjes van S. zijn leeftijd maar die zie ik heel weinig
Gast- Gast
Hier is het nu meer met kinderen. De meeste hebben in de afgelopen paar jaar wel kinderen gekregen en sommige zijn vrienden geworden door de kinderen.
Mijn beste vriendin heeft nog geen kinderen.
Mijn beste vriendin heeft nog geen kinderen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
In eerste instantie zonder. Inmiddels heb ik weer contact met een vriendin die kinderen heeft en een andere goede vriendin van me is begin dit jaar ook mama geworden. De rest van mijn vriendinnen hebben (nog) geen kind.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
In onze vriendengroep waren wij het eerste stel met kinderen, ondertussen is er nog een kindje geboren en zijn er 2 (hoog)zwanger. Schiet dus lekker op! We zijn geen vrienden kwijt geraakt al zien we de meeste wel minder omdat we niet meer mee op stap gaan (heel af en toe nog). T. was (en is) best een makkelijke baby en hij ging dus ook gewoon overal mee naartoe, dat scheelt natuurlijk wel.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
De meeste van onze vrienden en vriendinnen hebben wel kinderen, in onze vriendengroep zijn wij de laatste en ik heb nog wat 'losse' vriendinnen, daarvan zijn een aantal nog wel kinderloos.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Hier precies hetzelfde!Flower_L schreef:Bij ons in groep waren wij de eerste. Nu 1 stel ook pas ouder geworde n en nog 1 stel zwanger. Ben wel blij om niet meer de enige te zijn.
We waren wel echt veruit de eerste. Er zit ruim 2 jaar verschil tussen Tomas en de tweede baby in de vriendengroep. En veel meer baby's komen er voorlopig niet denk ik. Die mensen zijn rond de 27/28 jaar allemaal, maar nog totaal niet aan het settelen.
Dit weekend heb ik nog zitten pokeren met de rest van de vriendengroep. Dan ga ik om middernacht naar bed, maar zij gaan vrolijk door tot vijf uur 's ochtends
@Lookie: hoe oud ben jij dan, dat je de laatste bent? Of zijn je vrienden allemaal wat ouder?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Bijna allemaal zonder kinderen. Vriendinnen hebben ook nog geen plannen dus ik verwacht dat dat nog wel even zo blijft.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ongeduld en kind(eren)
» Dagje weg met kind(eren)
» Douchen met je kind(eren)
» Zonvakantie met kind(eren)
» De bevalling en je andere kind(eren)
» Dagje weg met kind(eren)
» Douchen met je kind(eren)
» Zonvakantie met kind(eren)
» De bevalling en je andere kind(eren)