Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

+8
Caroow
Parel
Printje
Sophiee
Flower_L
Filoria
Sanne
Funk
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Funk wo 15 mei 2013 - 6:30

De topictitel zegt het al, wat herken je van jezelf (of juist je van je partner) in je kind(eren)? Kan een bepaalde blik zijn, manier van praten of bepaald gedrag. Ik ben benieuwd!

L. die slaapt exact hetzelfde als ik dat doe, hij slaapt op zijn buik, met zijn armen/handen onder zijn lichaam. Zo lief en herkenbaar om te zien. I love you
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Sanne wo 15 mei 2013 - 6:35

Ze slaapt graag met een doekje over haar hoofd, net zoals ik deed als baby. Daarom heeft ze ook mijn doekje gekregen waar ik 26 jaar mee geslapen heb. Dat doekje is namelijk zo dun dat ze er doorheen kan ademen.

En verder bonkt ze met haar hoofd tegen dingen aan als ze boos is. Dat herken ik ook wel als ik eerlijk ben, uiteraard ook van vroeger, nu doe ik dat niet meer. Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Funk wo 15 mei 2013 - 6:37

Sanne schreef:Ze slaapt graag met een doekje over haar hoofd, net zoals ik deed als baby. Daarom heeft ze ook mijn doekje gekregen waar ik 26 jaar mee geslapen heb. Dat doekje is namelijk zo dun dat ze er doorheen kan ademen.

En verder bonkt ze met haar hoofd tegen dingen aan als ze boos is. Dat herken ik ook wel als ik eerlijk ben, uiteraard ook van vroeger, nu doe ik dat niet meer. Laughing

Haha, gelukkig!
Leuk om te zien dan he! smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Filoria wo 15 mei 2013 - 6:42

Als hij iets interessant vindt (een lego-auto in elkaar zetten) kan hij extreem geconcentreerd zijn. Als hij iets wat minder interessant vindt (een tekening voor oma maken) is hij juist supersnel afgeleid. Dat herken ik van mezelf. En hij laat zich snel kennen, dat heb ik ook. Oja en hij is sterk met taal en praat graag smile
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Flower_L wo 15 mei 2013 - 7:22

Ongeduldig...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 7:39

De oudste is een hittepetit. Dat ben ik ook, al heeft zij het wel extremer. Ze is slim, dat was ik vroeger ook. Wat ik heel erg herken is dat ze wel gezelschap opzoekt maar dat ze ook graag alleen bezig is en op een gegeven moment tijdens het spelen geen anderen om zich heen wil. Maar ik zie ook heel veel verschillen: ze is veel pittiger dan ik, luistert naar niemand en doet alleen wat ze zelf leuk vindt.

De jongste lijkt denk ik meer op mij qua karakter; hij is extreem knuffelig net als ik. Hij is een kleine clown die veel humor heeft. Hij is veel zachtaardiger dan de oudste, maar dat heeft hij denk ik van zijn vader. En hij praat voor zijn leeftijd ontzettend goed, dat deed ik ook. Oja, hij heeft een lange spanningsboog en kanzich zo cconcentreren dat hij de wereld vergeet, heel herkenbaar!

Qua uiterlijk had ik in beide gevallen net zo goed een adoptieouder geweest kunnen zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 7:43

Onze oudste dochter schijnt enorm veel op mij als kind te lijken. Voor mijn moeder is het gedrag van de oudste een zee van herkenning. De wereld vergaat als zij ziek is (herkenbaar Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? 394967 ), ze kan overenthousiast zijn als ze iets leuk vindt (herkenbaar Very Happy ) en sowieso haar hele manier van praten en doen schijnt precies hetzelfde te zijn zoals ik als kind was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Sophiee wo 15 mei 2013 - 7:44

Heel veel. Slaaphouding, slaperige blik in dr ogen, ongeduld, hyperactiviteit en veel glimlachen. Heel lief allemaal om terug te zien!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 7:55

Ook heel veel, hij is echt een mix van ons, ik zie vrijwel geen onverklaarbare eigenschappen ahhaha.

Van mijn man heeft hij dat hij echt dingen kan observeren, boos kan worden als iets niet lukt, graag buiten is, soms even lekker zelf wil spelen (maar dat had ik als kind ook al) hij kan doordachte vragen stellen, denkt nog lang over dingen na, vrolijk en gezellig, zich goed kunnen concentreren.

Van mij herken ik duidelijk; het kletsen (de hele hele hele dag door), het sociale en zorgzame, het soms erg leidinggevend willen zijn, alles willen regelen (hij is een echte meester in de dop of iets anders waarbij hij kan commanderen hahaha), Enorm knuffelig en gevoelig, vrolijk.

Ik vergeet er nu vast een paar maar het is in ieder geval een echte mix.

Bij N kan ik het nog niet zeggen, ze lijkt tot nu toe erg makkelijk en relaxt, sociaal en kan nu al enorm kletsen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 8:00

Ze heeft haar driftige, ongeduldige, jantje huilt jantje lacht allemaal van mij..
Net als mijn vriend slaapt ze graag op haar buik.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Caroow wo 15 mei 2013 - 8:48

Hij heeft mijn ogen I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 8:54

Dochter:
-qua uiterlijk schijnt ze op mij te lijken
-ze kijkt mensen niet in de ogen Wink
-ze is talig aangelegd
-ze heeft een bolle kont

Zoon:
- in mijn zoon herken ik me qua wezen. Hij is zeer alert en makkelijk op te draaien.
- droomt veel
- gevoelig en kwetsbaar
- hoort/ziet alles
- lichamelijk onrustig, wiebelig
- hij heeft mijn mond

En allebei hebben ze mijn groene ogen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  kwebbeltje wo 15 mei 2013 - 8:55

Onze zoon heeft het creatieve van mij maar ook het emotionele heeft hij van mij.
Uiterlijk zie ik er mij in terug maar als ik fotos van mijn man van vroeger zie dan lijkt hij ook erg op mijn man
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 8:59

Charles schreef:Dochter:

-ze heeft een bolle kont


.

Ow die kan ik hier ook wel zeggen over N en mij, ze heeft mijn spekbillen :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  SarahKey wo 15 mei 2013 - 9:06

S lijkt qua karakter op zijn vader: driftig, ongeduldig, opvliegend en hij heeft de billen van zijn vader (en opa schijnt het maar die heb ik natuurlijk nog nooit gezien LaughingWink)
Wat hij van mij heeft,,, hij word zo ontzettend knorrig als het etenstijd is en er is nog geen eten. Heb ik ook Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? 3079029344 En na het eten zijn we allebei weer blij Very Happy Ook slaapt hij heel veel en graag en dat komt ook van mij. En wij kunnen allebei heel arrogant kijken.

Qua uiterlijk is hij echt een mix. Zo heeft hij twee verschillende oorlelletjes, een ''strakke' van papa en een 'lossere' van mij.
De lange wimpers van mij, zelfde als zijn ogen. Neusje van papa en kinnetje weer van mij. Heerlijk om dat zo terug te zien in je kind. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Filoria wo 15 mei 2013 - 9:20

Minneke schreef:Ze is slim, dat was ik vroeger ook.
Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:44

Filoria schreef:
Minneke schreef:Ze is slim, dat was ik vroeger ook.
Very Happy

Lach maar. Ik ben versneld afgetakeld. Iets met alcohol en uitbundigheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 9:49

Minneke schreef:
Filoria schreef:
Minneke schreef:Ze is slim, dat was ik vroeger ook.
Very Happy

Lach maar. Ik ben versneld afgetakeld. Iets met alcohol en uitbundigheid.

hahhaa dat vind ik nou helemaal niets voor jou. Misschien stom maar zo kom je niet over hier op mij. Vind jou geen alcohol type ofzo ahaha geen idee wat ik precies bedoel maar goed bedoel het positief. Je komt me juist heel familie gericht, gezellig thuis met de kids enzo over.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:52

Printje schreef:
Minneke schreef:
Filoria schreef:
Minneke schreef:Ze is slim, dat was ik vroeger ook.
Very Happy

Lach maar. Ik ben versneld afgetakeld. Iets met alcohol en uitbundigheid.

hahhaa dat vind ik nou helemaal niets voor jou. Misschien stom maar zo kom je niet over hier op mij. Vind jou geen alcohol type ofzo ahaha geen idee wat ik precies bedoel maar goed bedoel het positief. Je komt me juist heel familie gericht, gezellig thuis met de kids enzo over.

Tegenwoordig gaat dat op. Maar vroeger... Vanaf 2 gymnasium ging ik uit, vanaf de derde elke vrijdagmiddag naar de kroeg. In mijn studententijd werd dat niet beter.

Ik drink nu niet vaak meer, maar als ik drink kan ik nog steeds geen mate houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 9:53

Ik ken natuurlijk ook alleen maar de tegenwoordige Minneke Wink


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Susan wo 15 mei 2013 - 9:54

Dat wordt dan strenge alcoholcontrole voor F later.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:56

Printje schreef:Ik ken natuurlijk ook alleen maar de tegenwoordige Minneke Wink



Ik denk dat de forummers die mij gemeet hebben mij ook als een zuiplapje zien hoor Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Printje wo 15 mei 2013 - 10:09

Minneke schreef:
Printje schreef:Ik ken natuurlijk ook alleen maar de tegenwoordige Minneke Wink



Ik denk dat de forummers die mij gemeet hebben mij ook als een zuiplapje zien hoor Embarassed

Hahaha is het zo erg Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat herken je van jezelf in je kind(eren)? Empty Re: Wat herken je van jezelf in je kind(eren)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum