Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic!

+12
Shopelle
Flinder
ThinkPink
Raindrop
Angela_1986
Roze Roos
Eris
Jordana
Lady4
Feline
Caroow
Kabouter
16 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Kletstopic!  - Pagina 4 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:47

Marin schreef:
Hoe kan je nou trouwens vergeten te eten?

Als ik niet aan het werk ben, dan vergeet ik spontaan dat ik moet eten. Vraag me niet waarom, zelf vermoed ik dat het luiheid is, maar ik heb ook simpelweg geen honger.

En dat terwijl ik op het werk om 10.00u begin aan mijn broodje kaas/rauwe ham/tomaat/komkommer afgemaakt met verse peper. Ik ben ook nog eens een lekkere eter, haha. :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zwoesj di 28 dec 2010 - 9:50

Ah maar wel gezond Isa! Lekker eten kan ook gezond zijn smile

Marin, als je gedronken hebt is het legaal naar de snackbar te gaan he :P Zou het gewoon doen!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:52

Op zich snap ik dat wel. Je ritme is dan toch in de war. Ik zou dan alleen juist nog maar constant eten ipv vergeten. Haha. En moet ik nou langs de snackbar of niet? Ik heb op zich geen zin meer om direct m'n bed in te duiken want voel me nog best ok. Dus misschien toch maar doen. Maar t is zo slecht.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:53

Zwoesj schreef:Ah maar wel gezond Isa! Lekker eten kan ook gezond zijn smile

Marin, als je gedronken hebt is het legaal naar de snackbar te gaan he :P Zou het gewoon doen!

Haha dat is waar. Tot hoe laat zijn die dingen eindelijk open?

Gast
Gast

Bericht  Mermaid di 28 dec 2010 - 9:54

Maar Marin zo nu en dan wat slechts mag best. De laatste keer dit jaar Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:55

Marin schreef:Op zich snap ik dat wel. Je ritme is dan toch in de war. Ik zou dan alleen juist nog maar constant eten ipv vergeten. Haha. En moet ik nou langs de snackbar of niet? Ik heb op zich geen zin meer om direct m'n bed in te duiken want voel me nog best ok. Dus misschien toch maar doen. Maar t is zo slecht.

Haha, constant eten is ook lekker! Very Happy

Die snackbar haalt het wel tot een uur of 01.00u. En zo niet, dan kun je altijd nog lopend door drive-inn van de Mac. :P

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj di 28 dec 2010 - 9:55

Marin schreef:
Zwoesj schreef:Ah maar wel gezond Isa! Lekker eten kan ook gezond zijn smile

Haha dat is waar. Tot hoe laat zijn die dingen eindelijk open?

In the big city? neem aan dat die ook wel tot redelijk laat open zijn, niet als in de boeren dorpjes smile

Laatst aangepast door Zwoesj op di 28 dec 2010 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:56

Aarrgh! Onze buurman heeft constant zijn heavy metal muziek aan. Een tijdje geleden zijn hier mensen geweest van de politie over de veiligheid hier en ze hebben ons gezegd dat áls er overlast is, we gerust konden bellen. Nu heb ik dus net gebeld omdat het volume weer standje 20 stond, maar na een tijdje doet ie het weer uit. Een vervolgens weer aan, en weer uit. Het is nu alweer een half uur aan de gang met dat irritante gedreun. Ik heb dus net contact gehad met de politie maar die willen eerst zelf de overlast horen voordat ze langs gaan.. En waarschijnlijk gebeurd het niet als ze hier zijn.. Poepbuurman.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 9:59

Isa schreef:
Marin schreef:Op zich snap ik dat wel. Je ritme is dan toch in de war. Ik zou dan alleen juist nog maar constant eten ipv vergeten. Haha. En moet ik nou langs de snackbar of niet? Ik heb op zich geen zin meer om direct m'n bed in te duiken want voel me nog best ok. Dus misschien toch maar doen. Maar t is zo slecht.

Haha, constant eten is ook lekker! Very Happy

Die snackbar haalt het wel tot een uur of 01.00u. En zo niet, dan kun je altijd nog lopend door drive-inn van de Mac. :P
Ach ja de Mac zit tegenover de snackbar. Dat lukt me dus wel. Kom nu aan op centraal. Even overstappen op de tram dus.

Best gezellig dit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:02

Pfoe Brennus, da's zuur! Sterkte daarmee. NIks is vervelender dan herrie-muziek! Heeft het geen nut om langs te gaan?

Marin, zit er geen turkse "snackbar" in de buurt bij jou? Een broodje kebab of een turkse pizza/kapsalon is hét ultime na-alcohol-eten! smile
Morgen is O. trouwens nog bij jou in de straat! Hij gaat dat vriendinnetje van mij helpen met schuren in haar nieuwe woning. Lief! Maar hij "durft" niet met mijn camera naar Rofa omdat hij niet weet wat er mis is Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:09

Respect voor mij. Ik heb bij de ah to go van die stukjes peer gekocht ipv naar de snackbar. Dan duik ik straks toch maar m'n bed in. Waarom ook niet.

Wol wat grappig. Ik zal naar m zwaaien. Maar je kan denk ik zelf beter naar de rofa.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj di 28 dec 2010 - 10:13

Zo dan jij bent heel erg goed bezig! Appel om 10 uur 's avonds na drank... Zou ik niet op gekomen zijn haha
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:15

Zwoesj schreef:Zo dan jij bent heel erg goed bezig! Appel om 10 uur 's avonds na drank... Zou ik niet op gekomen zijn haha

Klopt want het was peer.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 28 dec 2010 - 10:17

Scherp Marin!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Zwoesj di 28 dec 2010 - 10:28

Zo lekker wakker ben ik nog Embarassed
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:30

Zwoesj schreef:Zo lekker wakker ben ik nog Embarassed

In het vervolg; Stuk fruit! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:30

Marin schreef:

Maar je kan denk ik zelf beter naar de rofa.

True, maar ze gaan om kwart voor 5 al dicht en ik werk tot 5.. en anders moet ik wachten tot volgende week donderdag en zo lang wíl ik niet wachten! :-( Dus ik denk dat ik de camera maar meeneem naar mijn werk morgen en dat ik een half uurtje eerder ga beginnen zodat ik in mijn lunchpauze naar Rofa kan fietsen. Dilemma..(tis net geen 4km enkele reis)

Gast
Gast

Bericht  Shopelle di 28 dec 2010 - 10:30

Wow super gezond bezig! Goed bezig Wink

Ik ben ook niet meer zo wakker.. ga zo lekker mijn bedje induiken (zei ik een uur geleden geloof ik ook al)
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Zwoesj di 28 dec 2010 - 10:31

Isa schreef:
Zwoesj schreef:Zo lekker wakker ben ik nog Embarassed

In het vervolg; Stuk fruit! Very Happy

Dankje voor de tip Isa :P Volgende keer, als het na 10 uur is, speel ik het op safe!
Maar eet smakelijk van je stukjes fruit Marin!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:33

Ik ben veilig thuis Very Happy

Wolletjes, als je het zelf prettiger vindt, zou ik gewoon in je lunchpauze gaan inderdaad. Dan heb je het zelf in de hand wanneer je 'm weg brengt. Succes!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:34

Mijn adapter van mn laptop is een soort van verbrand :P Hij staat helemaal bol, mijn laptop is al zo oud dat ik niet meer zonder adapter kan want dan valtie uit. Duss nou moet ik elke keer mijn vriend lief aan kijken of ik op zijn laptop mag, en dat is best irritant.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:35

True Marin! Ik wil gewoon zsm weer fotograferen, ik wil weer naar buiten smile
Dus ik kijk even of ik morgen ga, of dat ik donderdag nog tijd heb. Anders wordt 't volgende week donderdag. Zal ik je mijn bevindingen laten weten over Rofa?
Oh ja, zal O. nog even zeggen dattie terug moet zwaaien morgen smile

Gast
Gast

Bericht  NoorA di 28 dec 2010 - 10:36

Isa schreef:Gefeliciteerd Minella! Very Happy

Marin, ben je nu niet ongelofelijk misselijk? Dronken zijn is niet erg, maar ik word altijd zo misselijk als ik dan nog een lange reis moet afleggen.

Vanavond ga ik aan de bugles met spreadcheese. Ik ben vergeten om te eten, op drie stukjes stokbrood met salade na, want ik was ook vergeten om brood te halen, dus ik ga maar aan de lekkere hap. Vakantie is zoooooo slecht voor me. :P

OOOH dat is zooooo lekker Twisted Evil
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:39

wolletjes schreef:Pfoe Brennus, da's zuur! Sterkte daarmee. NIks is vervelender dan herrie-muziek! Heeft het geen nut om langs te gaan?

(
Hij hoort vaak de bel niet.. Neutral Het is best wel een agressief persoon. Soms komen er allemaal vage geluiden vandaag, alsof er met een moker op de muur wordt gemept of alsof hij in de huiskamer aan het bowlen is.. Hij heeft 1 keer om 6 uur 's ochtends van alles op de balustrade gegooid.. Heel vaag.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:42

Thanks dames! We hebben heerlijk, veel te veel, gegeten. Was echt even fijn samen! We zijn huppelend terug naar de auto gegaan I love you

Ik ga werken bij het UB op de grote markt! Elke ochtend van 8.00u tot 13.00u, dus dat is 25 uur per week. Ik ga werken als planner bij de afdeling zorg en dan voornamelijk het gedeelte met bejaardenzorg. Super chaotisch, maar heel leuk; en ik kijk er erg naar uit. Morgen ga ik alles tekenen etc als het goed is!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: