Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken?

+7
Zonnetje
Monte
Sugarfall
Salander
Caresses
SoGood
Marin
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken?

Bericht  Zonnetje zo 16 okt 2011 - 1:00

Wat ik meestal doe als ik me even niet zo lekker voel of wat gewoon dingen zijn waar ik echt van kan genieten zijn:
- hardlopen met een lekker muziekje op
- recepten zoeken, uitknippen, in mijn receptenboekje stoppen en uitgebreid koken
- muziek luisteren en meezingen/dansen/of juist samen met de songtekst erbij genieten van de tekst en muziek. Ik schrijf mooie zinnen uit songteksten op in een speciaal boekje.
- lezen in tijdschriften of in een mooi boek of mijn fotoalbums doorbladeren
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken?

Bericht  Dennenappel zo 16 okt 2011 - 4:57

Hmm, topic komt als geroepen, ik hoop dat ik hier inspiratie uit kan halen.

Momenteel weet ik niet wat ik kan doen om mij gelukkig te voelen. Mijn gezondheid is nogal achteruit gegaan en zal zo blijven. Al mijn gelukkigmaakactiviteiten hadden voornamelijk met sporten en andere actieve dingen te maken.

Wat mij nu blij maakt;

- wandelen voor het bos, vooral met de herfstkleuren (kan nu helaas zeer kort wandelen, vanmiddag mijzelf alweer voorbij gelopen)
- warme chocomelk
- op de bank of op bed liggen lezen
- fotograferen (helaas heeft mijn camera/accu het net begeven en is hij leeg na een paar foto's)

Kortom ik zoek nieuwe hobby's, nieuwe ontspan mogelijkheden.
Suggesties hoor ik graag!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken?

Bericht  myloon zo 16 okt 2011 - 5:13

Een tijd geleden had ik een dagje waarbij ik niet lekker in mijn vel zat.
Niet lang daarvoor had ik iets gelezen over jezelf toegeven aan het toeval.
Ik heb dit gedaan, heb mij laten lijden door allemaal toevalligheden, en dat was heel verrassend!!

Maar nog meer dingen:
-lekker buiten zijn
-koken
-lezen
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken?

Bericht  TGR zo 16 okt 2011 - 5:26

Ik weet het niet, ik doe gewoon wat ik fijn vind en wat ik kan doen om het leven van andere fijner en gemakkelijker te maken.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken?

Bericht  Merai zo 16 okt 2011 - 9:34

Als ik echt niet lekker in mijn vel zit is voor mij de eerste stap om te achterhalen waar dat gevoel vandaan komt. Als ik daar achter ben en er met mijn vriend of vriendinnen over praat/even lekker uithuil voel ik me eigenlijk altijd al beter. Soms blijft het gevoel nog wel even sluimeren en dan kan ik erg genieten van lekker uitgebreid douchen met scheren, scrubben, maskertjes etc. of gewoon heel hard de muziek aan en meeblèren. Ook kan ik me tijden niet storen aan troep totdat ik het te druk in mijn hoofd heb, dan geniet ik er ook erg van als ik het hele huis heb opgeruimd/schoongemaakt. Jammer dat ik daar de rest van de tijd niet zo van houd smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum