lichte of diepe slaper
+5
Mikki
Parisienne
Mamsie
mauwmauw
duckie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
lichte of diepe slaper
is jullie kindje een lichte of juist een vaste/diepe slaper? Hier is ze eigenlijk een lichte slaper en vooral schrikt mog wel eens wakker van geluiden... Overdag is het niet zo erg maar vooral savonds vind ik het lastig want hoe voorzichtig we ook doen als we naar bed gaan soms word ze wakker van geluiden die wij maken als douchedeur openen, toilet, sleutels ed en dan gaat ze ook (bijna) niet meer slapen... Erg lastig want man lief en heel soms ik komen soms laat thuis en moeten dan nog douchen maar ben elke keer bang dat ze wakker overstuur wakker word. terwijl vanmddag was ik ff in de stad met er en liepen we in de cool cat met best harde muziek en ze valt zo lekkker in slaap terwijl ze nooit meer slaapt in de kinderwagen want er valt veel te veel te zien...
Hoe slaapt jullie kindje??
Hoe slaapt jullie kindje??
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: lichte of diepe slaper
hier een hele goede slaper,altijd al geweest.heeft zo zijn momenten dat hij niet wilt slapen,maar dat heeft ieder kind weleens.
Hij ligt bij ons op de kamer,dus hij hoort ook geluiden als wij de deur van de kamer open doen,en in bed kruipen.maar slaapt hier gewoon door heen.9 van de 10 keer ook door het circus(de wekkers) van mijn vriend.
in de kinderwagen slaapt meneer ook niet snel meer,er is gewoon te veel te zien.als hij erg moe is gebeurt het nog weleens.
Hij ligt bij ons op de kamer,dus hij hoort ook geluiden als wij de deur van de kamer open doen,en in bed kruipen.maar slaapt hier gewoon door heen.9 van de 10 keer ook door het circus(de wekkers) van mijn vriend.
in de kinderwagen slaapt meneer ook niet snel meer,er is gewoon te veel te zien.als hij erg moe is gebeurt het nog weleens.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Goede slaper, ik hoor af en toe 's nachts wel dat ze wakker is, maar dan hoef ik er niet heen om haar weer in slaap te krijgen (behalve als haar speentje uit bed is gevallen).
Gast- Gast
Twellie schreef:Goede slaper, ik hoor af en toe 's nachts wel dat ze wakker is, maar dan hoef ik er niet heen om haar weer in slaap te krijgen (behalve als haar speentje uit bed is gevallen).
daarom hebben wij er zoeiso al 2 in bed liggen...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Rampzalige slaper! Als meneer dan al gaat slapen is hij van elke poep en scheet wakker helaas.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook een slechte slaapster, helaas al vanaf haar geboorte. Ze slaapt niet diep maar wordt niet altijd wakker van hard geluid. Daarentegen wordt ze soms wel weer wakker als ik alleen al zachtjes haar deur open doe. Waarom ze 's nachts zo slecht slaapt is hier helaas nog een raadsel!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb het idee dat M diep slaapt. Hij wordt niet wakker als ik poets, of als mijn mans wekker gaat, of als hij de deur dichtgooit. Wij hebben alles beneden, maar hij slaapt goed. Hij heeft ook wel vaak dat z'n kleur helemaal wegtrekt als hij slaapt.
Mama is ook een hele vaste slaper. Dan kun je een bom af laten gaan... Misschien heeft hij er wat van meegekregen.
Mama is ook een hele vaste slaper. Dan kun je een bom af laten gaan... Misschien heeft hij er wat van meegekregen.
Gast- Gast
Beide zijn redelijk vaste slapers. Met oud en nieuw kun je vuurwerk onder hun raam afsteken en ze worden er niet wakker van. In de ochtend slaapt de jongste lichter, en wordt snel wakker van onze wekker, en als we opstaan.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
M. is een hele lichte slaper. Als ze eindelijk gaat slapen wordt ze al wakker van een deur, van de douche, van sleutels, van iemand die binnen komt, van te hard praten beneden etc. erg vermoeiend. S. die breng je gewoon naar ben en die slaapt tot 07.00.
Gast- Gast
Hier een vaste slaper! Soms wordt ze wakker en vertelt ze even wat en daarna vallen haar ogen gelijk weer dicht en slaapt ze weer door.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Hier een diepe slaper. Als ze echt eenmaal ligt te slapen, dan kan je gerust een kanon afschieten en dan wordt ze nog niet wakker . Ik hoor haar 's nachts ook weleens rommelen in bed, dan is ze bijv. haar knuffel kwijt. Alleen 's ochtends is ze tegelijk wakker met haar vader.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
F is een diepe slaper, die breng je om7 uur s'avonds naar bed en die slaapt tot de volgende ochtend 7 uur.
L slaapt heel slecht, als sinds ze geboren is, we moeten wel iedere nacht 1 a 2 x eruit voor haar, soms meer, ze is nu 1 jaar en 3 maanden maar word dus ook snel wakker s'nachts, best vermoeiend soms
L slaapt heel slecht, als sinds ze geboren is, we moeten wel iedere nacht 1 a 2 x eruit voor haar, soms meer, ze is nu 1 jaar en 3 maanden maar word dus ook snel wakker s'nachts, best vermoeiend soms
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Dl is een lichte slaper. Ze wordt sowieso tig keer wakker in een nacht.
Ze zeggen dat het niet zo is, maar het valt me toch echt op dat kindjes die borstvoeding krijgen of hebben gehad, toch een stuk lichter slapen.
Ze zeggen dat het niet zo is, maar het valt me toch echt op dat kindjes die borstvoeding krijgen of hebben gehad, toch een stuk lichter slapen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels
» Slechte slaper
» Overstap peuterbed, lastige slaper.
» slechte slaper -> beter geworden in een gewoon bed?
» Lichte bloeding.
» Slechte slaper
» Overstap peuterbed, lastige slaper.
» slechte slaper -> beter geworden in een gewoon bed?
» Lichte bloeding.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: