Lichte bloeding.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lichte bloeding.
Hallo dames,
vorige maand ben ik gestopt met de pil omdat we graag voor een kindje wilden gaan. Heb alleen mijn laatste onttrekkingsbloeding gehad en zou volgend weekend ongesteld moeten worden (10/11-11). Mijn eisprong is volgens mij op tijd geweest, nu ruim een week geleden. Sinds vanmiddag heb ik heel licht bloedverlies en wat lichte krampen, niet zo erg als wanneer ik ongesteld moet worden. Ook zit ik al een paar dagen niet helemaal lekker in mijn vel.
Ik reken er maar op dat ik waarschijnlijk een week te vroeg ongesteld ga worden, maar wie weet is het wel gelijk raak.
Wat zijn jullie ervaringen?
Liefs, gewoonkaatje
vorige maand ben ik gestopt met de pil omdat we graag voor een kindje wilden gaan. Heb alleen mijn laatste onttrekkingsbloeding gehad en zou volgend weekend ongesteld moeten worden (10/11-11). Mijn eisprong is volgens mij op tijd geweest, nu ruim een week geleden. Sinds vanmiddag heb ik heel licht bloedverlies en wat lichte krampen, niet zo erg als wanneer ik ongesteld moet worden. Ook zit ik al een paar dagen niet helemaal lekker in mijn vel.
Ik reken er maar op dat ik waarschijnlijk een week te vroeg ongesteld ga worden, maar wie weet is het wel gelijk raak.
Wat zijn jullie ervaringen?
Liefs, gewoonkaatje
gewoonkaatje- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 04-11-12
Re: Lichte bloeding.
Het zou kunnen.... Ik heb het ook wel eens gehad, maar werd toen toch gewoon ongesteld. En toen ik eenmaal wel zwanger was heb ik de eerste week ook regelmatig bloedverlies gehad. Geen pijl op te trekken dus. Vervelend hè die onzekerheid. Zal voor je duimen!
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Lichte bloeding.
Geen ervaring, maar de term innestelingsbloeding heb ik hier al vaker voorbij zien komen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» lichte voorweeen?
» doorbraak bloeding
» lichte of diepe slaper
» (lichte) hersenschudding?
» Lichte maaltijd
» doorbraak bloeding
» lichte of diepe slaper