Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

+4
Susan
Bruintje Beer
Tania
Mida4you
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Mida4you di 19 apr 2011 - 21:15

Mijn dochtertje is nu 8,5 maanden. Ik vind het wel erg moeilijk om te beslissen wat ik mijn dochtertje soms aan moet doen. Vandaag eigenlijk ook. Een t-shirt moet makkelijk kunnen vanmiddag aangezien het 23 tot 26 graden kan worden.... En in de buggy heeft ze nog een winterslaapzak erin. Nu heb ik de bovenkant eraf geritst zodat ze geen deken over haar heen heeft. De onderkant heb ik er nog in zitten. Nog even en die kan er ook wel uit, misschien vandaag al wel. Ja nogmaals, ik vindt het best wel moeilijk wat ik mijn dochtertje aan moet doen....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Tania di 19 apr 2011 - 21:18

Mijn zoontje heeft vandaag (en gisteren ook) een korte broek met een polo met korte mouwen aan. Wel een rompertje eronder, geen sokjes aan.
Gistermiddag in de tuin was hij in z'n blootje want we gingen in ons zwembadje Very Happy
Als we weg gaan trek ik hem hooguit sokjes aan, verder zit hij gewoon zo in de kinderwagen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 21:18

Mijn dochter heeft nu een dun spijkerbroekje aan, een t-shirtje en nu nog een vestje erover. Als het vanmiddag wat warmer is gaat dat vestje uit. In de buggy zou ik nu helemaal geen deken/voetenzak meer gebruiken, hooguit een vestje aantrekken 's ochtends

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Mida4you di 19 apr 2011 - 21:22

ja idd, die winterslaapzak ga ik er vanmiddag maar eens uithalen. Mocht het wel wat kouder worden dan doe ik haar een vestje aan en anders ff een dekentje over.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Bruintje Beer di 19 apr 2011 - 21:24

Mijn dochter is dan wat groter maar die heeft een shirt aan met korte mouwen en een spijkerrokje. Ze heeft een romper aan met korte mouwen.

Ik zelf zou die winterzak eruit halen is veels te warm voor nu.
Je kan altijd een vestje meenemen ofzo.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Susan di 19 apr 2011 - 21:32

Ezra: een mouwloze romper, een wit overhemd met een printje, een witte zomerbroek en zijn Vans. Vanmorgen had hij buiten zijn spijkerjack aan, zal nu wel niet meer nodig zijn.
Yrsa: een romper met spaghettibandjes, een bloesje met korte mouwen, een spijkerrokje, een dunne legging en sandaaltjes. Zij had vanmorgen een vestje aan (soort colbertje van sweaterstof), is nu ook niet meer nodig. Verder heeft ze buiten een zomerhoedje op, want ze heeft nog weinig haar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  loesje di 19 apr 2011 - 21:34

onze zoon heeft een romper zonder mouwen en een tshirtje en een spijkerbroekje met sokjes aan
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Monnie di 19 apr 2011 - 22:45

Ik vind het ook lastig hoor. N. heeft nu een romper met korte mouw aan, shirt met lange mouw, lange broek en sokken. Als het vanmiddag echt warmer is doe ik zijn shirtje wel uit.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Flip Fluitketel wo 20 apr 2011 - 0:56

Hier heeft ze vandaag een romper met korte mouw aan, shirt met lange mouw, spijkerrokje en eronder een legging met blote voetjes.

Vind het ook wel lastig met het zomerjasje...doe je hem nu aan of niet? Vanmorgen toen we op stap gingen heb ik hem maar aangedaan. Ze lag toen trouwens in de Maxi cosi. Maar als ik haar in de reiswieg zou hebben liggen zou ik denk geen jasje aan hebben gedaan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:29

Als we op stap gaan dan een mauwloze romper met 3 kwarts broek en een tshirt. In de tuin alleen een romper met of zonder broek, ik kijk hoe warm hij het heeft. Het is hier zo'n 30 graden in de tuin..
Heb hem net al even met water laten spelen, super vond die dat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 1:38

Indy heeft net besloten dat ze in haar nakie rond wil lopen... dus die is de nudist aan het uithangen.. Merle zal gewoon een shirtje aan hebben met korte broek. en als dat te warm is gaat het shirt uit.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Bloempjuh23 wo 20 apr 2011 - 1:52


Mijn dochtertje had vanochtend een korte mouwen romper, T-shirt, vestje en een hele dunne spijkerbroek aan. Inmiddels zal ze het vestje wel niet meer aan hebben en als het bij oma erg warm is haar shirt ook niet meer denk ik. Ow ja en ook een zonnehoed want ze heeft heel lichtblond haar dus haar hoofdje is zo verbrand.

En die deken zou ik er maar snel uithalen. Véél te mooi weer voor!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij je kindje aan met dit weer? Empty Re: Wat doe jij je kindje aan met dit weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum