Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

+5
Tazz
bella
Kat1980
Susan
sheila123
9 plaatsers

Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  sheila123 zo 12 dec 2010 - 21:50

Voor de mama's die een 2e kindje hebben of verwachten: Hebben jullie alles wat jullie hergebruiken van jullie eerste kindje (bv: de hydrofiele luiers,rompertjes en evt. andere kleertjes enz) weer opnieuw uitgewassen en gestreken? Mij leek het van wel,al is het gewoon voor de frisheid. Wat hebben jullie gedaan?
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:44

Ja ik heb alles gewassen. Sommige dingen hadden wij gewoon nog in gebruik dus die zijn niet extra gewassen, maar kleertjes ed wel. Strijken doe ik niet aan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:39

Nee, wij hebben alles weer nieuw gekocht, ook de kleertjes aangezien er 4 jaar tussen zit en ik shoppen te leuk vind voor die meiden Very Happy Hydrofiele luiers strijken ? Nee daar doe ik niet aan :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Susan zo 12 dec 2010 - 23:54

Ja, hier is alles weer gewassen. Gestreken niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Kat1980 ma 13 dec 2010 - 0:18

Ben ik wel van plan ja. Lijkt me inderdaad wel zo fris, aangezien het ruim 2 jaar in dozen op zolder heeft gestaan. Misschien dat ik de kleertjes wel ga strijken, maar de rest niet. Strijken is niet echt mijn hobby Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  bella ma 13 dec 2010 - 1:58

Wij gingen van een meisje naar een jongen.
Alle kleertjes nieuw, dus gewassen!
De hydrofiele luiers hebben we ook nog een keer gewassen, net als het beddengoed!
Strijken doen we niet!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Tazz ma 13 dec 2010 - 5:35

Ja, is wel zo fris nadat het twee jaar in een bak heeft gezeten. Heb ook de box en het ledikantje afgesopt. Hydrofiele luiers worden hier af en toe nog gebruikt dus die ga ik niet wassen. Heb alleen de eerste kleertjes maat 50/56 gestreken, voor de rest doe ik niet aan strijken. Tenzij het echt moet met nette kleding.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 5:53

Kom maar langs Sheila, ik strijk het wel voor je Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Liadan ma 13 dec 2010 - 6:07

Ik ga ook alles wassen aan kleertjes die weer gebruikt kunnen worden. Hydrofielluiers gebruik ik nog voor mijn dochter, ik koop wel nieuwe voor de volgende en die was ik dan ook weer. Ik ga niet alles strijken, alleen dingen waarbij het echt nodig is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 6:08

Ja, het heeft hier op zolder gestaan dus ik was alles weer opnieuw en ik strijk ook alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Darius ma 13 dec 2010 - 7:09

Wassen en strijken. Kijk er zo naar uit, heerlijk met die kleine fruttelkleertjes! (en het strijkt ook lekker snel moet je maar denken!)

Hydrofielluiers heb ik al in gebruik, weet niet of het dan ook nog zo is, maar die ga ik in ieder geval niet strijken. Nou ja, misschien als ik nesteldrang heb.

Wat kopen jullie trouwens nieuw voor baby 2? Hier hebben we eigenlijk niets nodig....ik ben ook nog zo ongelooflijk brutaal om een lijstje met kraamcadeautjes bij te houden wat ik kan vragen....Dat deed ik bij Laurens niet, maar vind het zo zonde om alles dubbel te krijgen. Helemaal als L een broertje krijgt, dan hebben we eigenlijk helemaal niets nodig. Kleertjes hebben we dan en ook nog in de juiste maat passend bij het juiste seizoen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  bella ma 13 dec 2010 - 8:42

Darius schreef:
Wat kopen jullie trouwens nieuw voor baby 2? Hier hebben we eigenlijk niets nodig....ik ben ook nog zo ongelooflijk brutaal om een lijstje met kraamcadeautjes bij te houden wat ik kan vragen....Dat deed ik bij Laurens niet, maar vind het zo zonde om alles dubbel te krijgen. Helemaal als L een broertje krijgt, dan hebben we eigenlijk helemaal niets nodig. Kleertjes hebben we dan en ook nog in de juiste maat passend bij het juiste seizoen.

Ik had binnen een paar weken de Hema collectie voor jongens in het driedubbel, en vanaf toen ben ik speelgoed gaan 'vragen'
Inmiddels een kast voor speelgoed, van een half jaar, tot 3 jaar, dus wij kunnen wel even vooruit! Had ik dit bij mijn dochter maar bedacht, toen heb ik heel veel kleertjes niet gebruikt!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  sheila123 ma 13 dec 2010 - 21:08

Jetje schreef:Kom maar langs Sheila, ik strijk het wel voor je Laughing
Oh ja helemaal vergeten! Ik had ook jou gelijk kunnen vragen! :P
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Kat1980 ma 13 dec 2010 - 21:11

Jetje schreef:Kom maar langs Sheila, ik strijk het wel voor je Laughing

Wil je ook voor mij strijken, nu je nog in de buurt woont :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Kat1980 ma 13 dec 2010 - 21:18

Darius schreef:Wassen en strijken. Kijk er zo naar uit, heerlijk met die kleine fruttelkleertjes! (en het strijkt ook lekker snel moet je maar denken!)

Hydrofielluiers heb ik al in gebruik, weet niet of het dan ook nog zo is, maar die ga ik in ieder geval niet strijken. Nou ja, misschien als ik nesteldrang heb.

Wat kopen jullie trouwens nieuw voor baby 2? Hier hebben we eigenlijk niets nodig....ik ben ook nog zo ongelooflijk brutaal om een lijstje met kraamcadeautjes bij te houden wat ik kan vragen....Dat deed ik bij Laurens niet, maar vind het zo zonde om alles dubbel te krijgen. Helemaal als L een broertje krijgt, dan hebben we eigenlijk helemaal niets nodig. Kleertjes hebben we dan en ook nog in de juiste maat passend bij het juiste seizoen.

Ik heb voor baby 2 nu zelf 2 nieuwe pakjes gekocht en eentje gekregen. Voor de rest hergebruik ik de kleertjes van Jamie die er nog goed uitzien.
Ik ga ook wat betreft kraamcadeaus vragen om bepaalde dingen. Ik zit echt niet te wachten op nog meer rompertjes in maat 50/56 of zo (heb ik al een stuk op 20 van Embarassed ). Ik heb nu gewoon een aantal dingen die ik wel graag wil hebben, zoals bijvoorbeeld een babyboek. Ook zat ik er aan te denken om cadeaubonnen te vragen van bv prenatal, omdat ik graag een draagdoek of iets dergelijks wil (en die nog niet heb).
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 21:20

Lijkt me wel zo fris Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 21:43

Kat1980 schreef:
Jetje schreef:Kom maar langs Sheila, ik strijk het wel voor je Laughing

Wil je ook voor mij strijken, nu je nog in de buurt woont :P
Haha kom maar langs hoor. Ik zal wel het sufste mens op aarde zijn, maar ik vind strijken dus helemaal niet erg. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Meeko di 14 dec 2010 - 8:11

Ja dat doe ik wel. Moet zeggen dat ik ook wel heel veel heb weg gedaan waar nog vieze vlekken inzaten. Maar heb nog veel over. Vooral in maatje 50/56. Dat heeft ze ook maar zo kort aan gehad. Het hangt nu al wel in de kast maar in me verlof ga ik t wassen, en dan zo'n lekker zwitsal geurbuideltje er in smile En ik doe ook niet aan strijken.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Koeboe82 di 14 dec 2010 - 9:38

Ik heb alles wel gewassen en gestreken, We hebben kleertjes en rompers nieuw gekocht, word een meisje en we hadden een jongen, Ik heb wel een paar pakjes wat voor beide kan, maar ik daht was en strijk alles opnieuw ook de hydrofiel luiers en washandjes Embarassed . lekker fris, en ik denk altijd, de komt een wilt vreemd iemand in je huis, wil niet dat ze denkt wat een sloddervossen, haha. rare gedachte haha!

Maar als de kraamverzorgste weg is ga ik echt de hydrofiel luiers niet meer strijken!
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken? Empty Re: Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum