Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeite met afscheid

+8
Jade
Rouxxxe
Bay
SoGood
Yare
Merai
Marsy28
Charles
12 plaatsers

Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Moeite met afscheid

Bericht  Yare zo 10 feb 2013 - 0:05

Hey!
Sinds 4 maand heb ik een vriend en we zien elkaar door de afstand tussen ons alleen in het weekend. Het voelt echt supergoed, ben echt nog nooit zo gek op iemand geweest. Elk weekend is er alleen een rotgevoel bij het afscheid nemen. Zoals vandaag, hij moet vandaag werken dus om half 10 moest hij weg. Dan zijn we allebei een beetje in een mineurstemming en als hij dan gaat is het ook echt moeilijk, lang knuffelen enzo, soms zelf een traan, bij beiden Embarassed
Ik voel me nu ook echt ff kut en alleen. Ik ga straks met een vriendin naar de film en wat eten, superleuk, daar heb ik ook echt zin in, maar dat rotte gevoel zit er nog wel. Ik vraag me een beetje af of dit over gaat...pff ik vind het echt 10 keer niks om me elke zondag zo rot te voelen. Is het gewoon nog die heftige verliefdheid en gaat dit over of willen en kunnnen we nu al niet meer zonder elkaar.....wie herkent dit een beetje?
Xxx
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Charles zo 10 feb 2013 - 0:06

Nouja misschien jezelf niet toestaan je er zo door te laten meeslepen, want hoe vreselijk is dit nou werkelijk? laughcry
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Yare zo 10 feb 2013 - 0:10

Charles schreef:Nouja misschien jezelf niet toestaan je er zo door te laten meeslepen, want hoe vreselijk is dit nou werkelijk? Moeite met afscheid 394967
Dat vind ik ook het rare..ik ben normaal de nuchterheid zelve en ik zou het bij een ander een beetje overdreven vinden waarschijnlijk, maar goed, het gebeurt nou eenmaalMoeite met afscheid 1270000679
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 0:17

Toen mijn vriend tijdelijk in Tilburg ging wonen en ik hem alleen in het weekend zag, was het de eerste paar keer ook moeilijk om afscheid te nemen.

Het went wel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Marsy28 zo 10 feb 2013 - 0:18

Nou Charles, dat is wel heel makkelijk gezegd natuurlijk. Als dat knopje er nou was, dat je je emoties kunt reguleren... Yes

Yare, ik herken het wel. Het is ook niet heel veel dat jullie elkaar zien en dan is het natuurlijk wel heel intens. Ik snap het gevoel heel goed. Mijn vriend en ik waren ook zo close, uiteindelijk waren we elke dag bij elkaar en zijn we ook heel snel gaan samenwonen. Nu, na 2 jaar, zijn we nog steeds hetzelfde, vinden het zelfs niet echt leuk om, vanwege werk, lang bij elkaar weg te zijn. En wij hebben gewoon ook nog 4 maanden lange afstandsrelatie gehad met 1300 km en later 15.000 afstand.. Man, dan mis je elkaar!

Er is weinig wat je kunt doen denk ik. Het is niet mogelijk elkaar vaker te zien?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Merai zo 10 feb 2013 - 0:48

Yare, hoe oud ben je? Niet vervelend bedoeld maar ik herken het van mijn eerste relatie, toen was ik 16. We zagen elkaar ook alleen in het weekend en de zondagen stonden altijd al in het teken van afscheid nemen. Inderdaad uiteindelijk op het station regelmatig huilen. Nu denk ik, had ik maar wat meer genoten van de tijd die we wel samen hadden, er ging al een van de twee dagen op aan ons rot voelen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Yare zo 10 feb 2013 - 0:57

Merai schreef:Yare, hoe oud ben je? Niet vervelend bedoeld maar ik herken het van mijn eerste relatie, toen was ik 16. We zagen elkaar ook alleen in het weekend en de zondagen stonden altijd al in het teken van afscheid nemen. Inderdaad uiteindelijk op het station regelmatig huilen. Nu denk ik, had ik maar wat meer genoten van de tijd die we wel samen hadden, er ging al een van de twee dagen op aan ons rot voelen.
Hahaha nou ik ben allang geen 16 meer. Ik ben 27. Mijn vorige relatie was echt slecht als ik zie wat ik nu voel. Het is niet dat we tranen met tuiten huilen hoor, maar gewoon ff een traantje. En het is ook niet zo dat er 1 dag is verpest door het afscheid nemen, als hij zondagavond of maandagochtend naar huis gaat is de zondag nog gewoon superleuk hoor, tot een half uurtje voor hij gaat. Wat jij zegt, Marsy, herken ik wel heel erg zeg. Het voelt alsof we in korte tijd enorm close zijn geworden.
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  SoGood zo 10 feb 2013 - 1:08

Wij hebben al een eeuwigheid een relatie, in het begin voelde ik me soms ook wel rot ja. Maar nu verheug ik me er soms op dat hij even lekker weg is, heeerlijk!

Ja, het gaat dus over. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Bay zo 10 feb 2013 - 1:27

Ik herken het ook. Wij wonen 180 km uit elkaar en de dag waarop we afscheid moeten nemen vind ik ook vervelend. Vooral als we een heel leuk weekend samen hebben gehad. Tranen zijn er gelukkig nog nooit geweest.
Geen tips voor je maar ik hoop dat het afscheid minder moeilijk gaat worden op den duur.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Rouxxxe zo 10 feb 2013 - 3:18

Hoort er gewoon bij volgens mij hoor. Toen mijn vriend en ik net samen waren vond ik het altijd moeilijk om afscheid te nemen, bleef liever bij hem haha. Maar dat wordt echt wel minder, het went wel.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Jade zo 10 feb 2013 - 3:29

Ik heb dit ook gehad met mijn huidige vriend. Niet dat ik er de hele dag in bleef hangen/mee bezig was, maar ik vond het moment van afscheid (en het half uur ervoor) altijd zwaar kut! Bij ons was het ook altijd afscheid tot het volgende weekend (lange afstand relatie).

Nu we samenwonen heb ik dit niet meer hoor Moeite met afscheid 253468018

Ik had het trouwens vooral toen we wat langer samen waren.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Aziraphale zo 10 feb 2013 - 9:06

Herkenbaar. Mijn vriend en ik woonden 216 km uit elkaar en zagen elkaar alleen in het weekend. Afscheid nemen was nooit leuk, maar probeer te focussen op wanneer je elkaar weer ziet. Wij skypten elke dag met de webcam en microfoon en telden zo de dagen af. Op woensdag waren we al over de helft... Wink Binnen 10 maanden woonden we samen en dat is bijna 6 jaar geleden.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Linnie1985 zo 10 feb 2013 - 9:09

Ik herken het ook, voordat we samenwoonden baalde ik ook als het weekend weer voorbij was. Ben ook blij toen hij me vroeg of ik met hem wilde samenwonen en dat is nu 2,5 jaar geleden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Parisienne zo 10 feb 2013 - 9:13

Mijn vriend en ik hebben het ruim 1,5 jaar zo gehad. Woonden meer dan 200 km (3,5 uur met het OV) bij elkaar vandaan. Ik had dit in het begin ook wel hoor, het werd wel steeds wat minder.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Gympie zo 10 feb 2013 - 11:23

Charles schreef:Nouja misschien jezelf niet toestaan je er zo door te laten meeslepen, want hoe vreselijk is dit nou werkelijk? laughcry

Je kan toch ook normaal reageren. Andermans issues hoef je niet te bagetalliseren.

Ik herken het van het begin toen wij samen waren. Ik vond het soms wel lastig en wilde dan bij hem blijven. Dan kon ik me wel eens verdrietig voelen. Ik denk dat het eraan ligt dat je inderdaad in het begin van de verliefdheid zit en dan is alles heftiger.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 12:45

SoGood schreef:Wij hebben al een eeuwigheid een relatie, in het begin voelde ik me soms ook wel rot ja. Maar nu verheug ik me er soms op dat hij even lekker weg is, heeerlijk!

Ja, het gaat dus over. Wink

Haha! Hier net zo. In het begin zagen we elkaar alleen in het weekend. Het werd er uiteindelijk wel beter op.

Zoek gewoon wat bezigheden en verzet je gedachten. Want je leven bestaat uit meer dan alleen hem. En des te meer dingen je doet, des te sneller gaat de tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Yare zo 10 feb 2013 - 23:10

Bedankt voor de reacties! Ik heb zo'n gevoel dat het bij ons ook niet heel lang gaat duren voor we gaan samenwonen, het is gewoon kut, een weekendrelatieMoeite met afscheid 878948377
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeite met afscheid Empty Re: Moeite met afscheid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum