Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beter laat als nooit, mijn bevallingsverhaal.

+18
Darius
Jasmine
schuddebuikje
Fiebje
Fearie
Elmo
Sarah1985
nillis
Happydobby
Atelier Madame
Wennes
Steep
*Troela*
chipa
Happy
Smaragdje
PapillonRose
Pien
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Beter laat als nooit, mijn bevallingsverhaal. - Pagina 2 Empty Re: Beter laat als nooit, mijn bevallingsverhaal.

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:07

hug voor jou Pien!

En kleine, mooie E mag heel erg trots zijn op zo'n mama als jij!

(En ookal ken ik je niet 'echt', ben toch ook wel trots op je, vind je echt een doorzetter)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Beter laat als nooit, mijn bevallingsverhaal. - Pagina 2 Empty Re: Beter laat als nooit, mijn bevallingsverhaal.

Bericht  L!ND@ ma 10 okt 2011 - 4:29

Pff Pien, wat een verhaal! Ik heb er kippenvel van! Hopelijk kan je dit een plekje proberen te geven, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor jullie is. Geniet van jullie mooie meisje!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow ma 10 okt 2011 - 5:29

ProudMama schreef: hug voor jou Pien!

(En ookal ken ik je niet 'echt', ben toch ook wel trots op je, vind je echt een doorzetter)

Hier sluit ik me bij aan, wat een heftig verhaal meis!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 6:26

Lejow schreef:
ProudMama schreef: hug voor jou Pien!

Hier sluit ik me bij aan, wat een heftig verhaal meis!!

Ik ook.

Ben wel benieuwd of je voor een eventuele volgende zwangerschap weer voor dit ziekenhuis zou kiezen.

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 10 okt 2011 - 7:24

Iedereen bedankt voor de lieve reactie´s!! Dat doet me goed....

@Yasmine, De gyn die ik bedoel is van der w. Hij is pas sinds dit jaar indienst en zorg dat je hem nooit krijgt! Wat een hufter.

@Ostara, gek genoeg denk ik het wel. dit ziekenhuis is heel dichtbij ons huis, een ander ziekenhuis is zeker 30 tot 40 minuten rijden. daarnaast zijn er ook dingen goed gegaan, hebben ze goed voor mij en voor onze dochter gezorgd.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:34

wat een heftig verhaal zeg. Hopelijk slijten de scherpe randjes een beetje met de tijd en kun je het hele verhaal een plek geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:46

Heftig wat jullie hebben mee gemaakt! Goed dat je het van je af hebt geschreven. Hopelijk kun je het langzaam een plekje gaan geven! Wat een mooi meisje hebben jullie gekregen, en een super naam smile

Gast
Gast

Bericht  Jasmine ma 10 okt 2011 - 9:43

@Pien: die ken ik nog niet. Heb ze inmiddels allemaal gezien, behalve hem. Wie ik tijdens mijn bevalling aan mijn bed heb gehad, geen idee, was totaal van de wereld, maar weet nog wel dat mw. M. de bevalling gedaan heeft. Ben haar tot de dag van vandaag dankbaar voor haar adequate optreden.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 9:53

Je mag heel trots op jezelf zijn hug

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 9:53

Pien, ik hoop dat je je bevalling door ër met je man over te praten en het op te schrijven en te lezen een plaatsje kan geven. Helaas herken ik veel van mijn bevalling in jouw verhaal. Ik wil je een dikke knuffel geven. Meid, je hebt het goed gedaan!

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 10 okt 2011 - 9:54

@Yasmine, ow M is echt geweldig! Bij haar heb ik mijn nacontrole gehad en ze was zo lief! Echt helemaal geweldig, als ik ooit weer naar een gyn moet, ga ik vragen of ik bij haar terecht kan. Wat een lieverd...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 10:07

Wat fijn trouwens dat jullie een tv hadden met je kindje erop. Dat hebben ze bij ons niet. Dat had ik wel fijn gevonden.
Ik heb de hele tijd naar de eerste foto zitten kijken, die is me zo dierbaar! (die hebben ze gemaakt toen hij op neonatologie binnen kwam. Mijn man had die al bij zich toen hij naar de verloskamer terug kwam).

Gast
Gast

Bericht  Spring ma 10 okt 2011 - 20:23

Jemig, Pien.. Wat een verhaal. Wat een bevalling..

Ik verbaas er serieus over dat ze je nog zo lang lieten zitten met persweeen! Bah. Mijn weeen waren niet te houden en ik had gigantische persweeen. Dit heb ik ze heel duidelijk gemaakt en ze gingen toen gelijk toucheren..

Wat inleiden betreft, dat verschilt per ziekenhuis en per gyneacoloog. Ik neigde naar zwangerschapsvergiftiging en ze hebben me toen met 39.1 ingeleid. Ook mede omdat ik aangaf er gewoon heel erg aan toe te zijn, moe te zijn etc.

Jullie hadden misschien een heel andere bevalling en start gehad als ze je gewoon hadden ingeleid.
Maar daar moet je niet te veel aan denken.

Jullie hebben nu je gezinnetje, en het gaat goed! Dat is het belangrijkste! Geniet!

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Koffieleut ma 10 okt 2011 - 20:40

Wat een heftige bevalling is dat geweest zeg! Hopelijk helpt het een beetje met de verwerking dat je dit van je af hebt kunnen schrijven. Je mag heel trots op je zelf zijn dat je dit allemaal zo goed doorstaan hebt. Je hebt wel een prachtmeisje op de wereld gezet trouwens!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: