Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

+9
Mamsie
yes1984
LMCurious
Roze Roos
maiadebij
sheila123
Lejow
PapillonRose
frolic
13 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  frolic vr 4 feb 2011 - 11:51

Dag dames !

Weet niet wie mij nog herkent , ik niet iedereen met al die nieuwe namen maar dat komt wel goed denk ik..
Ik was op het yes forum ook gewoon frolic en de mama van Teun -- ondertussen ook van mijn prinses MIEK !!

Ben op 22 oktober ( 15 dagen overtijd ) bevallen van mijn meisje .. Het was de mooiste ervaring van mijn leven ( Ja echt bij Teun dacht ik dat ik dood ging dus kon ik niet echt mooi noemen )

Mijn lieve lieve mama was erbij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sunny heb totaal geen pijn gehad - na een klein spuitje in mijn billen - 👅 en het was een hele serene , gezellige mooie ervaring waar ik iedere dag aan terug denk.

Mijn mama'tje heeft de navelstreng doorgeknipt , en is nog een poos bij me gebleven ( ook om me stiekem cola te voeren )

Mn Kraamtijd was grandioos , had een super kraamverzorgster ( teun heeft het nog steeds over dr ) en met teun en miek samen ging en gaat het super goed , ze lijken op elkaar maar man wat is een meisje feller !
Mevrouw heeft eeuwig honger , krijgt forte voeding e weegt ondertussen al een dikke 7 kilo met dr 3 maandjes .. ze heeft ookal maatje 68 wat teun pas had met ruim een half jaar, maar goed hij is nog steeds niet de grootste !

Teun is ondertussen een hele kerel , met hele verhalen en streken ! Maar hij is zó lief , mn lieve stoere mannetje !

Máár , helaas heeft mijn verhaal een dikke vette máár .. in november ging het opeens heel slecht met mijn moeder ( voor degene die mij niet kennen , mijn moeder had al ruim een jaar longkanker ) bleek dat de tumor in haar longslagader groeide , en toen stopte de behandeling ...

Ik heb een kleine maand nog bijna 24 uur per dag voor haar kunnen zorgen , waar ik zo dankbaar voor ben !
Heb samen met Miek nog bij haar gelogeerd , en miek was de enige die sliep .. ik luisterde alleen of ik mn moeder nog hoorde ademen en mn moeder lag alleen maar te luisteren of ze miek nog wel hoorde haha!

Teun is nog hele dagen bij haar geweest - hij ging alleen thuis slapen , we hebben elkaar nog veel kunnen knuffelen , ze hebben nog heerlijk kunnen spelen , gek doen alles..

Tot 29 december .. toen heeft ze besloten dat het moest stoppen , en is ze om 11.50 door euthanasie heel rustig ingeslapen , met ons allemaal erbij , ook Teun en Miek .. Zij heeft geholpen mijn meisje op de wereld te zetten haar eerste kleine stapje naar zelfstandigheid gegeven , en mijn meisje lag achter dr lieve oma te slapen toen zij weg ging van hier ..

En toen was alles anders.

Op Nieuwjaarsdag belde mijn vader , zijn beste vriend had zelfmoord gepleegd ..

Het was de meest bizarre week van ons leven , en nog leven we allemaal in een raar soort van droom werkelijkheid .

Ik deed het elke dag al , maar sinds 29 december 2010 dank ik elke dag voor mijn 2 slingeraapjes .. als ik die niet had gehad .. weet ik het niet..


Nou dit was mijn update .. hopelijk kom ik nog wat oldies tegen en heb ik vlot door wie wie is !!



frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 12:00

ik kon je idd van het oude forum, ik was een hele trouwe meelezer daar.
heftig hoor wat je hebt meegemaakt de afgelopen maanden, hopelijk gaat het goed met je en komen jullie deze periode goed door! je hebt wel hele mooie herinneringen zo aan je moeder zeg met je bevalling smile en wat fijn dat je bevalling zo goed ging ook niet onbelangrijk natuurlijk! veel sterkte en geniet lekker van je gezin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  PapillonRose vr 4 feb 2011 - 12:03

Wat heftig allemaal! Zo mooi dat je bevalling zo fijn verlopen is en dat je moeder erbij is geweest. Maar wat naar is de rest, kan me voorstellen dat je dan extra blij bent met je kindjes en dat je voor hen doorgaat.

Dubbel kan het leven zijn. Aan de ene kant mooi nieuw leven en aan de andere kant vallen er dierbaren weg.. Kan me voorstellen dat dit niet makkelijk is!

hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Lejow vr 4 feb 2011 - 12:04

Wat een 'heftige' coming back Frolic!
Ten eerste gecondoleerd met je moeder..
Kan begrijpen dat het een rare periode voor jullie is geweest. Dan liggen nieuw leven en verdriet heel dicht bij elkaar.
Wat een leuke naam ook, Miek. Past goed bij Teun!

Ik ben nog steeds gewoon Lejow overigens smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  sheila123 vr 4 feb 2011 - 20:04

Ik ken je ook nog wel! Jeetje zeg wat een verhaal! Gecondoleerd met je moeder en zoals Lejow en PapillonRose al zeggen: wat kan vreugde en verdriet dicht bij elkaar liggen! Maar wel fijn dat je op deze manier hele mooie herinneringen hebt overgehouden aan je mama...!

Liefs sheila123 (op het oude forum heette ik ook zo)
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 20:16

Welkom terug meis! Dikke knuffel voor jou! Ik was Kersje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  maiadebij vr 4 feb 2011 - 21:14

Oh frolic wat een intense tijd hebben jullie gehad, de prachtige ervaring van de geboorte van M.iek en dan niet veel later het verlies van je moeder. Ik heb tranen in m'n ogen van je verhaal. Ik heb geregeld aan je gedacht en me afgevraagd hoe het met jullie gaat, fijn weer van je te horen!

Enne... Wat een prachtige meid hebben jullie ( gezien op Hyves) met een hele mooie naam!

(ik ben maia mama van N.adeem en J.ennah)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Roze Roos vr 4 feb 2011 - 21:21

Wat heftig en aan de andere kant is het ergens ook wel heel ontroerend. Fijn dat je bevalling goed ging, heel veel sterkte gewenst met het verlies!

* ik ben geen moeder, maar kijk hier af en toe en wilde even reageren *
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  LMCurious vr 4 feb 2011 - 21:26

Leuk dat je hier een berichtje plaatst, ik was echt benieuwd hoe het met je ging (zoals ik op je hyves al meldde). Maar zoals gewoonlijk weet je je ervaringen weer op een mooie manier te omschrijven, hoe heftig ook. Ik ben blij te lezen dat je moeder nog zolang heeft volgehouden en dat jullie nog een tijdje samen van Miek hebben kunnen genieten. Zeker omdat het zo onzeker was en je zo aan het twijfelen was of je eerder ingeleid wilde worden. het bleek dus niet nodig, gelukkig!!!

Kwam je verder alleen een update doen, of wil je weer meer komen kletsen?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 23:30

Heej Frolicje

Heb regelmatig aan je gedacht en me afgevraagd hoe het nu met je is, en met je moeder enzo.

Wat fijn dat ze je bevalling heeft mogen meemaken en nog een tijdje van Teun en Miek heeft mogen genieten, alleen jammer dat het te kort is natuurlijk.

Wil je ontzettend veel sterkte toewensen , en hoop dat je uit je prachtig gezinnetje toch nog veel kracht mag halen.

Ben trouwens net als op het vorige forum gewoon 1982Angel1982

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  yes1984 za 5 feb 2011 - 0:05

Ik ken je ook nog van het oude forom. Was daar lizz1984.
Wat heb je veel meegemaakt.

Zo zie je maar dat geluk en verdriet, en leven en dood heel dicht bijelkaar liggen! Zo weet je weer dat je van elke dag moet genieten.
Ik vind het wel fijn om te lezen, dat je nu al zoveel mooie herinneringen aan je moeder naar boven haalt! Ik wens je veel sterkte maar vooral veel geluk toe.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:36

Ik was ook erg benieuwd hoe het met jullie was.
Wat ligt geluk en verdriet dan weer dicht bij elkaar.
Nog gecondeleerd met het verlies van je moeder en ook gefeliciteerd met jullie dochter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Mamsie za 5 feb 2011 - 2:53

Allereerst gecondoleerd met je moeder, maar wat fijn dat ze er bij heeft kunnen zijn en ze zo rustig is heengegaan met de mensen om haar heen die van haar houden.
Natuurlijk ook gefeliciteerd met je dochter en wat heerlijk dat je nu zo'n fijne kraamtijd ha

(nog steeds mamsie, alleen nu van 3 zonen )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Filoria za 5 feb 2011 - 4:23

Frolicje, wat fijn om wat van je te horen!
Twee keer gecondoleerd, en een keer gefeliciteerd. Jezus wat een achtbaan van emoties omschrijf je. Ik weet verder niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen. Maar wat mooi dat je moeder de geboorte van je dochter nog heeft meegemaakt en dat alles nu goed gaat naar omstandigheden.

Kom je nu vaker meekletsen hier denk je? Dat lijkt me heel gezellig! Er is hier weer een 2008topic, maar daar wordt niet zoveel gepost omdat de meeste meiden in andere topics kletsen (bijna iedereen is zwanger of heeft een tweede ondertussen).
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:22

Pfff meid wat een vreselijk tegenstrijdige dingen heb je meegemaakt. Allereerst een prachtige geboorte, waar je moeder gelukkig een grote rol in heeft mogen spelen, maar bah wat een narigheid daarna.

Gefeliciteerd met je meisje en heel veel sterkte met het verlies van je moeder en de beste vriend van je vader!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:22

Allereerst een héle dikke knuffel voor jou hug hug wat heb je alles mooi verwoord zeg. Het doet me goed te lezen dat je moeder nog bij de bevalling van Miek heeft kunnen zijn, dat jullie ondanks alles nog een hele fijne tijd met elkaar hebben gehad en wat is je moeder dapper geweest zeg en jij natuurlijk ook. Wat heftig voor jullie en vooral voor je vader dat zijn beste vriend zelfmoord heeft gepleegd, nu net in deze moeilijke tijd, wat vreselijk. Ik denk dat je mij nog wel kent, ik was martine_21 op het vorige forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  MamaCa za 5 feb 2011 - 5:42

ik ken je volgens mij niet...
heftig!!!
maar wel heel erg mooi..! gelukkig heb je nog deze bijzondere gebeurtenis met haar kunnen delen en heb je er voor haar kunnen zijn. Op de een of ander manier zorgen kinderen er toch voor dat het verdriet wat milder verloopt. Gelukkig heb je van die geweldige kindjes! maar het blijft heel erg moeilijk natuurlijk!
Sterkte met alles!

MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  frolic za 5 feb 2011 - 11:14

Bedankt voor al jullie lieve reacties !
Ben zeer zeker van plan om weer gezellig mee te kletsen , wilde dat al langer maar was het forum kwijt Laughing
Leuk om wat oude bekende tegen te komen !! Ben ook echt benieuwd hoe het met jullie allemaal is dus ga snel alles s een beetje doorspitten !


frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Kat1980 za 5 feb 2011 - 13:43

Nog gecontroleerd met je moeder. Wat een heftige periode heb je achter de rug. Heel dubbel ook allemaal. Fijn natuurlijk dat de geboorte van Miek zo goed is gegaan en dat je moeder er bij is geweest, maar wat kl*te dat het daarna zo berg afwaarts ging.

Ik ben trouwens nog steeds hetzelfde als op het oude forum en ken je van de 2008 mama's.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 0:10

Ik had al wel het een en ander gelezen op hyves.
Wat een heftige tijd maak jij nu mee zeg!

Wel ontzettend mooi dat je moeder nog bij de geboorte van Miek is geweest.
Sterkte meis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  nillis ma 7 feb 2011 - 2:54

Heel veel sterkte.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit Empty Re: Mijn - bevallings - verhaal beter laat dan nooit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum