Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft jouw bril gekost?

+25
Dennenappel
Elsje
Nora
Huppekee
Dolphinne
Flippin' Bitch
Aziraphale
Pandora
Beachgirl
*Noosa
Kabouter
luisa
Sarah1985
Tazz
Marin
Blond
Flinder
Rush
Tyrael
Niki
Supertalentje
Highway
Liz
Benthe
Floor
29 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat heeft jouw bril gekost? - Pagina 3 Empty Re: Wat heeft jouw bril gekost?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 6:35

Elsje schreef:Mijn bril koste 35 euro.

Het is bij DA. Ze meten je ogen niet. als je dus je sterkte weet kan je daar heen gaan, een bril uitzoeken en dan maken ze hem op sterkte voor jou.

Ik gebruik hem nauwlijk zo was het dus een mooie manier om proberen of een bril wat voor mij is.

En je bent er tevreden over?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 6:41

En is 't allemaal gelukt Lorna?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Elsje di 11 okt 2011 - 6:57

Birgit schreef:

Het is bij DA. Ze meten je ogen niet. als je dus je sterkte weet kan je daar heen gaan, een bril uitzoeken en dan maken ze hem op sterkte voor jou.

Ik gebruik hem nauwlijk zo was het dus een mooie manier om proberen of een bril wat voor mij is.

Ja maar ik gebruik hem weinig, mijn vriend is er ook tevreden over en die gebruikt hem elke dag als hij zijn lenzen uit heeft ( s ochtends en s avonds
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Dennenappel di 11 okt 2011 - 7:28

Ik heb een bril bij Specsavers gekocht. Hij kostte 112,- incl, sterkte, cillinder, ontspiegeling en anti-kras laag.

Ik ben er erg tevreden over!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Nora di 11 okt 2011 - 9:24

Inderdaad altijd in een stevige koker, maar meer eigenlijk ook niet.

Mijn bril is echt voor er bij, naast mijn lenzen. Bij "gevaarlijkere" dingen voor brillen (survivallen/hardlopen) doe ik altijd mijn lenzen in.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:31

Elsje schreef:
Birgit schreef:

Ja maar ik gebruik hem weinig, mijn vriend is er ook tevreden over en die gebruikt hem elke dag als hij zijn lenzen uit heeft ( s ochtends en s avonds

Ik heb net even op de site zitten kijken en boven -8 leveren ze niet. Jammer, voor die prijs was ik ook wel benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 10:07

Joy_ schreef:En is 't allemaal gelukt Lorna?
Ja, laatste post blz 3. Maar met mijn ogen gaat het slecht. -2. Bril krijg ik deze week nog. Maar ik wil lenzen al lijkt me dat doodeng.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje di 11 okt 2011 - 22:42

Gelukt dus! Maar -2 is toch niet heeeel slecht?!
Ik vond lenzen ook doodeng, maar het is zoveel makkelijker! Als ik ze in doe (dat leren ze je) dan draait mijn oog nog steeds weg, het lukt me niet om naar de lens te blijven kijken terwijl ik deze inzet.
Ik ben benieuwd hoe je bril bevalt!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Marin di 11 okt 2011 - 22:55

-2 is niet vreselijk slecht, maar wel zodanig dat je 'm eigenlijk altijd op moet hebben volgens mij. Ik heb nu -1,5 aan een oog (en de ander veel minder), maar eigenlijk moet ik 'm nu ook veel meer gaan dragen. Ik ben zo koppig alleen dat ik dat dan niet doe. Maar dat komt ook omdat ik m'n huidige bril saai en stom vind Wink

En heb de post net gelezen Lorna, komt vast goed. Ik durf trouwens ook geen lenzen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes di 11 okt 2011 - 23:18

Ik heb -1,5 aan beide ogen (hangt wel tegen -1,75 aan) en draag lenzen/bril nagenoeg nooit. Kan colleges en bios etc. gewoon kijken. Denk dat -2 ook nog wel meevalt, miss dat ik dan meer last krijg met bijv de bios, maar het valt wel mee lijkt me.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 0:51

Het hangt bij mij er ook heel erg vanaf hoe moe ik ben, en of 't buiten al schemert enzo. Soms merk ik het echt enorm, en andere keren niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:15

Joy_ schreef:Het hangt bij mij er ook heel erg vanaf hoe moe ik ben, en of 't buiten al schemert enzo. Soms merk ik het echt enorm, en andere keren niet.
Dit heb ik dus ook maar met -2 moet je altijd een bril terwijl het mijn niet zoveel boeit of ik een kenmerkplaat kan lezen. Hmm, even afwachten want misschien vind ik het wel heerlijk. Ik mocht niet zo'n bril als jou :-(. Maakte me hard.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 6:16

Oh wat jammer, maar dat is inderdaad heel persoonlijk, wat bij je past. Wat voor eentje heb je nu? Metaal staat dan weer echt niet bij mij! Of zo'n groot hip model.. Ik ga de mijne zaterdag waarschijnlijk kopen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond wo 12 okt 2011 - 6:55

Ik heb links -1.75, en rechts -1.25. Ik kan echt niet meer zonder lenzen/bril, voel me dan enorm kippig en durf zelfs geen auto meer te rijden.

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush wo 12 okt 2011 - 19:53

_Chance schreef:Ik heb links -1.75, en rechts -1.25. Ik kan echt niet meer zonder lenzen/bril, voel me dan enorm kippig en durf zelfs geen auto meer te rijden.

Inderdaad, toen ik nog heel weinig sterkte had ging ik ook echt niet autorijden of naar de bios. Inmiddels kan ik zonder bril niet eens de ondertiteling op de TV zien als ik bijna in de TV zit, maar dat is weer een ander verhaal haha.

Ik heb -2.75 en -3,50.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 20:40

Joy_ schreef:Oh wat jammer, maar dat is inderdaad heel persoonlijk, wat bij je past. Wat voor eentje heb je nu? Metaal staat dan weer echt niet bij mij! Of zo'n groot hip model.. Ik ga de mijne zaterdag waarschijnlijk kopen!
Bruin met een beetje grijs. Wel retro maar niet een grote. Dan lijk ik net Willie Wortel Very Happy Metaal stond mij ook niet tenzij ik een nerdie look wilde.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:09

Ik heb een rayban new wayfarer en daar heb ik iets van 250 euro voor betaald. (kreeg 100 euro terug van de verzekering). Het montuur was iets van 120 en de glazen 60 per stuk.

Ik heb trouwens -7.5/-8.0 in mijn bril zitten. Dus de glazen zijn wel voor die prijs ook afgeslepen/dunner gemaakt etc.

Zijn er trouwens nog meer mensen die een andere sterkte hebben in hun lenzen dan in hun bril. Ik heb bij mijn lenzen namelijk -0.5 minder aan beide ogen. :P (klinkt toch weer net wat beter haha)

Edit: Ik kreeg mijn eerste bril trouwens toen ik 10 jaar was.. Toen had ik al -2.5 aan beide ogen en zag geen donder.. Mijn vriendinnetje wist dat maar mocht het niet tegen mijn ouders zeggen. Mijn punten op school gingen zo hard achteruit.

Op een gegeven moment schreef de leraar 1+1= op het bord en hij vroeg aan mij het antwoord.. Ik zei gewoon "geen idee" zoals altijd, want ik kon het niet lezen. Heel de klas lachen Cry terwijl ik het gewoon niet kon zien.

Toen heb ik 1 jaar een bril gehad, tot mijn 11e.. maar ik vond mijzelf zo lelijk met een bril dat ik mijn ouders gesmeekt hebt voor lenzen. Vanaf toen draag ik lenzen.. alweer 12 jaar! Nu wil ik eigenlijk zo graag laseren, maar ik heb dat geld niet Sad

Laatst aangepast door Punk'd op wo 12 okt 2011 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 12 okt 2011 - 22:11

Punk'd schreef:
Zijn er trouwens nog meer mensen die een andere sterkte hebben in hun lenzen dan in hun bril. Ik heb bij mijn lenzen namelijk -0.5 minder aan beide ogen. :P (klinkt toch weer net wat beter haha)
Ja dat heb ik ook, komt omdat je bril verder van je ogen af staan (of lenzen er dichter op, maar net wat je wilt horen :P ) en dan schijnt dat anders te zijn. Ik heb met bril een kleine cilinder die ik met lenzen ook niet heb omdat die op m`n oog zitten ofzo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Blond do 13 okt 2011 - 7:10

Rush schreef:
Punk'd schreef:
Ja dat heb ik ook, komt omdat je bril verder van je ogen af staan (of lenzen er dichter op, maar net wat je wilt horen :P ) en dan schijnt dat anders te zijn. Ik heb met bril een kleine cilinder die ik met lenzen ook niet heb omdat die op m`n oog zitten ofzo.
Heb ik ook hoor. Mijn brillenglazen zijn beide -0.25 sterker dan mijn lenzen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 10:23

Zijn lenzen duur? Ik wil zo weinig mogelijk mijn bril op maar denk dat ik dan toch lenzen moet. Dooooodeng.

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 14 okt 2011 - 6:14

Ik betaal bij Pearle 58 euro per halfjaar. Dat zijn dus zes paar maandlenzen, plus 3 flessen vloeistof. Ik heb geen cilinder in mijn lenzen, de goedkoopste soort.
Ben erg tevreden over Pearle!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 6:19

Lorna mercedez schreef:Zijn lenzen duur? Ik wil zo weinig mogelijk mijn bril op maar denk dat ik dan toch lenzen moet. Dooooodeng.

Dat is een week eng. Had het er van de week nog over dat ik al ruim 10 jaar lenzen heb. nerd maar zonder lenzen (of bril) zie ik dan ook echt geen steek.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 16 okt 2011 - 0:24

Liz schreef:Mijn montuur was 104 euro en mijn glazen waren 150. Heb een lage sterkte, zijn wel ontspiegeld en krasvrij. Ik kreeg 100 euro van mijn verzekering. Ik heb deze

Wat heeft jouw bril gekost? - Pagina 3 Ralph_by_Ralph_Lauren_RA7021_601

Hee, deze heb ik ook! Maar dan met een roze binnenkant. smile I love de brillen van Ralph Lauren! Ik heb dit bruin met blauwe montuur in de zonnebril versie.

Ik had een actie bij Pearle: alle monturen voor 1 euro. Met twee ontspiegelende glazen erbij was ik in totaal 150 euro kwijt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 8:58

Mijn bril is gek. De ondertiteling staat doorelkaar. Woorden in de verkeerde volgorde, een punt of hoofdletter midden in het woord. Kan dat? Word ik gek?

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje za 22 okt 2011 - 7:06

Die van mij kostte 160,- volgens mij. Maar het ligt er heel erg aan wat voor glazen je nodig hebt en aan de kwaliteit van t montuur. Ik heb de mijne alleen voor in de auto als het donker is. Heb dus voor een redelijk goedkoop montuur gekozen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: