Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

+14
Ezzer
kletskousje
Susan
Funk
chipa
Parisienne
VeryCherry
Vancity_girl
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
mickey
Monnie
Thunder
Dora
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 8:58

om dingen te laten staan?

Ik ben dol op carpaccio en dat is eigenlijk het enige dat als ik eraan dacht dat het water me in de mond liep.
Heb natuurlijk niks gepakt maar dit was wel het moeilijkste van alles wat ik lekker vind.

We wilde eigenlijk binnenkort weer naar onze favo tapas-restaurant maar dat zit er dus niet meer in voorlopig laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:04

Ik had allebei de keren superveel zin in softijs :P vooral de tweede keer in de zomer maar ik heb het dus niet gegeten omdat het afgeraden werd. Ook heb ik forelfilet laten staan, van die voorverpakte van de Lidl, was ik helemaal gek op (eet ik nog steeds vaak).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:05

Nee echt helemaal niets, misschien alleen zwitserse kaas maar dat heb ik nu ook al in geen jaar meer gekocht dus ik heb het niet echt gemist. Biefstuk/filet/softijs/carpaccio lust ik allemaal niet en gerookte zalm kocht ik bij de visboer. Verder drink ik altijd alleen maar water en koffie dus daar kon ik ook niets aan missen en roken daar ben ik meteen me gestopt toen ik beide keren zwanger was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Dora ma 4 apr 2011 - 9:05

Ja, ik heb het hier soms best moeilijk mee.
En ik ben geen drinker, maar een wijntje/rosebiertje/ofzo vind ik op zijn tijd wel eens lekker. Ook dat vind ik wel eens jammer dat ik dat moet laten staan. Zeker met speciale gelegenheden.
Maar wat Wiekse Witte (als ik het goed schrijf) heb je nu ook rose bier met 0,0% alcohol.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Thunder ma 4 apr 2011 - 9:09

Nee, totaal niet. De meeste dingen hou ik toch niet van en andere dingen at ik gewoon met mate.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:10

Op de een of andere manier vind ik dingen vaak lekkerder of moeilijker te weerstaan als je het níet mag hebben...
Ik vond het af en toe best lastig om lekkere dingen te laten staan. Wat ik het vooral miste: wijn, sushi en filet americain. Het eerste dat ik na de bevalling at was dan ook een broodje filet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:10

Ja, ik heb er best moeite mee. Ik eet niks wat niet 'mag' en doe er ook niet moeilijk over... ik heb het graag over voor een klein babytje.

Ik geef weinig om vlees, alleen rood vlees vind ik echt lekker. Ik heb heel graag carpaccio, filet american, biefstuk, gerookte zalm. Als ik uit eten ga, of ergens ga lunchen neem ik bijna nooit iets anders dan dat. Nu natuurlijk wel. Ik ben een beetje uitgekeken op de kaarten in restaurants nu, haha.

Ik heb nooit gerookt en ik drink erg weinig, dus dat mis ik niet.
(Al was een alcoholvrije carnaval wel erg apart).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Monnie ma 4 apr 2011 - 9:12

Nee, ik heb echt niks gemist. In het begin wel wat moeite gehad met het stoppen met roken, maar wat eten en drinken betreft niet.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  mickey ma 4 apr 2011 - 9:13

Als ik zo het andere topic bekijk, denk ik dat ik het moeilijk ga krijgen met softijs/millkshakes Wink
Ik hou niet zo van vis, dus dat is geen probleem, net als carpaccio of franse kaas. Ik hou wel van een donkerbiertje op zijn tijd, maar dat kan ik ook makkelijk laten staan.
Gelukkig vind ik schepijs en verpakte ijsjes ook erg lekker, dus ik kom de zomer toch wel door Very Happy
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:14

Haha Mickey. Ik ben helemaal geen ijs-fanaat maar tijdens mijn eerste zwangerschap kon ik wel 3 magnums op een dag eten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Flip Fluitketel ma 4 apr 2011 - 9:14

Nee, heb er nooit echt moeite mee gehad. Ben wel erg dol op zalm en dat vond ik wel iets minder dat ik dit niet kon eten. Maar na de bevalling goed ingehaald.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  mickey ma 4 apr 2011 - 9:15

Ik ben een ontzettende zoetekauw, daar valt ijs voor mij ook onder Very Happy Toen mijn vriend en ik 2 jaar geleden in Italië op vakantie waren, had hij me een maximum opgelegd wat ijsjes betreft :P (max. 1 per dag ofzo)
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 9:43

Teigertje schreef:Ja, ik heb het hier soms best moeilijk mee.
En ik ben geen drinker, maar een wijntje/rosebiertje/ofzo vind ik op zijn tijd wel eens lekker. Ook dat vind ik wel eens jammer dat ik dat moet laten staan. Zeker met speciale gelegenheden.
Maar wat Wiekse Witte (als ik het goed schrijf) heb je nu ook rose bier met 0,0% alcohol.

Daar had ik ook wel een beetje moeite mee. En met het feit dat ik echt niet mocht roken, al was ik al gestopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Bruintje Beer ma 4 apr 2011 - 9:46

Heb er niet echt moeite mee om dingen te laten staan. Alleen zalm.... Maa gelukkig geldt dit voor voorverpakte zalm en kan ik nog wel een gestoomde/gebakken zalm eten.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Vancity_girl ma 4 apr 2011 - 12:31

Ik ben helemaal geen drinker maar juist toen ik zwanger was miste ik het wel. Vooral tijdens kerst vond ik het jammer dat ik geen glaasje wijn kon nemen. Idd als je het niet mag wil je het liever ofzo.
Alle andere dingen had ik niet veel moeite mee. Sushi neem ik zowiezo altijd al vegetarische en filet americain kan je hier (Canada) niet krijgen dus dat mis ik al ruim 2 jaar :P
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 20:59

Met sommige dingen wel. Ik vind energy drank wel lekker en ik mag van mezelf altijd 1 a 2 blikjes in de week en daar moest ik dus mee stoppen. En daar heb ik het af en toe wel moeilijk mee gehad haha. Filet American en carpaccio vind ik ook lekker maar daar heb ik niet zo veel moeite mee gehad als dus die energy drank. Wel heb ik toen ik 21 weken was een paar stukjes wrap met gerookte zalm op omdat ik de verleiding echt niet kon weerstaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  VeryCherry ma 4 apr 2011 - 21:03

Nee, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik volop gerookt, gedronken en geblowd. Zodra ik het wist ben ik meteen gestopt. Van filet american en brie en biefstuk moet ik toch niks hebben, dus dat kon ik zonder moeite laten liggen. Het enige wat ik wel op de meest onmogelijke tijden wilde hebben waren mcFlurry's en een mcKroket Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Parisienne ma 4 apr 2011 - 21:07

Alcohol dronk ik voor mijn zwangerschap sowieso al heel weinig. Ik had dus ook helemaal geen moeite om dit te laten staan. Dingen als filet american vond ik wel jammer, maar had er weinig problemen mee. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was had ik wel moeite om te stoppen met roken. Dit heb ik ook echt wel heel mijn zwangerschap gemist! Embarassed
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  chipa ma 4 apr 2011 - 21:10

Eigenlijk heb ik geen moeite om dingen te laten staan. Was helemaal verzot op cappuccino, maar met 5 weken zwangerschap vond ik het al stinken. Qua eten heb ik ook niet echt iets waarvan ik denk, dat moet ik hebben. Al lijkt het me wel lekker op de de bevalling niet meer overal op te hoeven letten. We gingen laatst bijv uit eten en veel viel al af (carpaccio, biefstuk enz).

Softijsje en milkshake kun je gewoon nemen hoor. Zeker bij de mac vandaan. Daar is het heus wel schoon.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 21:11

Tot nu toe mis ik niks... Drinken deed ik al niet, roken ook niet. Rauw vlees en kaasjes met rauwe melk at ik ook al niet. Alleen dat softijs, ik ga ff aan de verloskundige vragen wat zij erover zegt volgende week, want als ik dat niet mag krijg ik een zware zomer!

Edit: Chipa, in dat topic zegt de ene dat het wel kan, en de ander niet, het maakt het een beetje verwarrend allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  chipa ma 4 apr 2011 - 21:33

@Bayzle: als je ieder risico wil uitsluiten dan moet je het niet eten, maar echt de kans dat er zo'n gevaarlijke bacterie inzit is nihil. Zelf koop ik alleen softijsje en milkshakes bij de mac (misschien 2x per maand) omdat ik het idee heb dat die gewoon schoon is. Volgens mijn verloskundige kan het echt geen kwaad.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 21:39

VeryCherry schreef:Nee, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik volop gerookt, gedronken en geblowd. Zodra ik het wist ben ik meteen gestopt. Van filet american en brie en biefstuk moet ik toch niks hebben, dus dat kon ik zonder moeite laten liggen. Het enige wat ik wel op de meest onmogelijke tijden wilde hebben waren mcFlurry's en een mcKroket Wink

Waarom mag je geen mcKroket?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Funk ma 4 apr 2011 - 21:44

Ik vind het moeilijk om gezond te eten.. Sad
Ik ben een snoepkont en vind ik het ontzettend moeilijk om mee te stoppen, ook al weet ik hoe belangrijk het is!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 21:47

pippi schreef:Ik vind het moeilijk om gezond te eten.. Sad
Ik ben een snoepkont en vind ik het ontzettend moeilijk om mee te stoppen, ook al weet ik hoe belangrijk het is!

Waarom zou je moeten stoppen met snoepen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  VeryCherry ma 4 apr 2011 - 21:49

Fauve schreef:
VeryCherry schreef:Nee, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik volop gerookt, gedronken en geblowd. Zodra ik het wist ben ik meteen gestopt. Van filet american en brie en biefstuk moet ik toch niks hebben, dus dat kon ik zonder moeite laten liggen. Het enige wat ik wel op de meest onmogelijke tijden wilde hebben waren mcFlurry's en een mcKroket Wink

Waarom mag je geen mcKroket?

Oh die mocht ik wel, was ook het enige wat ik echt wilde hebben Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost... Empty Re: N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum