Wat heeft jouw bril gekost?
+25
Dennenappel
Elsje
Nora
Huppekee
Dolphinne
Flippin' Bitch
Aziraphale
Pandora
Beachgirl
*Noosa
Kabouter
luisa
Sarah1985
Tazz
Marin
Blond
Flinder
Rush
Tyrael
Niki
Supertalentje
Highway
Liz
Benthe
Floor
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat heeft jouw bril gekost?
Ik vind een duurder montuur wel echt velen malen lekkerder zitten dan een goedkoop montuur. Die gaan bij mij na 15 minuten al irriteren en dan wil ik hem niet meer op.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn bril komt ook van Hans Anders en kostte 50euro tijdens een actie. Heb plastic, ontspiegelde glazen. Ik vind de brillen van Hans echt prima! Kan ik nog eens een nieuwe kopen voor zo weinig geld. Ben ze altijd heel snel beu, hoe mooi ik hem ook vind.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil zo'n bril die jij ook hebt. Vind hem zo leuk!Joy_ schreef:De Chanel bril die ik wil kost 350 euro inclusief glazen.
Maar m'n vorige bril was vele malen goedkoper. Het kan dus ook best goedkoop, alleen zijn glazen sowieso duur.
Gast- Gast
Wat is een goed merk dan?_Chance schreef:Ik vind een duurder montuur wel echt velen malen lekkerder zitten dan een goedkoop montuur. Die gaan bij mij na 15 minuten al irriteren en dan wil ik hem niet meer op.
Gast- Gast
Je kan het beste s ochtends meten omdat je dan (in de meeste gevallen) uitgerust bent
Ik heb mijn bril bij Het Huis gekocht, was 180 euro kwijt, dit is incl 50% korting op het montuur. Uiteindelijk maar 30 euro zelf hoeven te betalen omdat ik 150 euro van mijn verzekering kreeg
Ik zou eerst brillen gaan kijken en passen en als je dan in die winkel iets ziet naar je wens daarna pas laten meten. (doe je de test ook niet voor niks als je daar toch geen bril ziet...)
Ik heb mijn bril bij Het Huis gekocht, was 180 euro kwijt, dit is incl 50% korting op het montuur. Uiteindelijk maar 30 euro zelf hoeven te betalen omdat ik 150 euro van mijn verzekering kreeg
Ik zou eerst brillen gaan kijken en passen en als je dan in die winkel iets ziet naar je wens daarna pas laten meten. (doe je de test ook niet voor niks als je daar toch geen bril ziet...)
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik had een budgetbril en betaalde in totaal 280 euro.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Lorna mercedez schreef:Wat is een goed merk dan?_Chance schreef:Ik vind een duurder montuur wel echt velen malen lekkerder zitten dan een goedkoop montuur. Die gaan bij mij na 15 minuten al irriteren en dan wil ik hem niet meer op.
Gucci Maar mijn Vogues zitten beide ook erg lekker!
Blond- Lady Post-a-lot
Volgens mij was mijn bril 100 euro.
Het montuur was in de sale en met de glazen was er volgens mij ook een actie.
Ik weet het eigenlijk niet meer!
Het montuur was in de sale en met de glazen was er volgens mij ook een actie.
Ik weet het eigenlijk niet meer!
Gast- Gast
Ik heb er twee voor de prijs van één, bij specsavers gekocht. Ik heb een merk bril (tommy hilfiger) en een merkloze bril (die ik het meest draag en me het lekkerst zit). Ik heb kunststof glazen met een lichte sterkte en een prisma er in geloof ik. Volgens mij was ik voor die twee brillen iets van EUR 250,--
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik had een montuur dat 199eu kostte, maar was toen een gratis monturen actie. Daarbij kosten mijn glazen 139 en 129 eu p/st. Dus dat valt allemaal wel mee met 600 eu. Het is wel het geval wanneer je leesstukjes in je bril moet hebben.
Gast- Gast
Dat leesstuk hoeft toch niet voor soms tv kijken?
Morgen zijn jullie hoop ik van me af ;-)
Morgen zijn jullie hoop ik van me af ;-)
Gast- Gast
Mijne was 79 euro. 50 euro voor de (Gratis) ontspiegelde glazen (dus ik betaalde alleen voor 't ontspiegelen) en 29 euro voor de bril zelf, wat uiteindelijk een bril van 99 euro bleek bij de kassa, maar omdat 't stickertje 29 zei, kreeg ik 'm daarvoor.
Gast- Gast
Mijn eerste bril was €408 (Chloé) en mijn Rayban kostte €173 in de aanbieding
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Eigen bijdrage was 107 euro.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn bril was 129 euro. Het montuur 99 en de glazen waren gratis en ik kon als kortingsactie een gratis tweede bril kiezen of gratis laten ontspiegelen. Het dunner laten maken van de glazen was nog wel 30 euro extra.
Ik heb sterkte -8,50, dus dan is dunner ook echt nodig.
Mijn bril komt bij de specsavers vandaan trouwens.
Ik heb sterkte -8,50, dus dan is dunner ook echt nodig.
Mijn bril komt bij de specsavers vandaan trouwens.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Supertalentje schreef:Ik heb iig met ontspiegeling, je hebt 'plastic glazen' en 'glazen-glazen', maar ik weet niet meer wat het verschil is. Ik heb verder geen cilinder en maar een kleine afwijking (-0,5 en -0,75) dus ik betaalde voor glazen en versace-montuur maar iets van €280,-. Ik zou qua glazen gewoon alles vragen en voor jezelf afwegen wat voor jou van belang is. Ga je 'm 7 dagen per week dragen of juist alleen als je moe bent en voor de tv?
Kunststof is makkelijker, breekt minder snel, maar krast
Mineraal is zwaarder, vaak iets goedkoper en krast niet. Als je 'm laat vallen issie wel stuk…
Verder zou ik geharde en ontspiegelde glazen nemen (kijkt rustiger) en ik raad de Hans anders niet aan…
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Ik wel Huppekee, en nu?
Iedereen heeft andere ervaringen met bepaalde ketens, laten we het daar gewoon op houden
Iedereen heeft andere ervaringen met bepaalde ketens, laten we het daar gewoon op houden
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Tsjah rush, dan word het zo Welles/ niettes maar ik ga er nooooit heen. Zie op m'n stage ook zulke slechte brillen, en echt allemaal van Hans anders… ook hele slechte verhalen van oogartsen gehoord over de lenzen en brillen daar, zie op m'n werk regelmatig verkeerd ingeslepen brillen van Hans anders…
Nee, het zou mijn winkel nooit worden…
Nee, het zou mijn winkel nooit worden…
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Daarom, dan wordt het welles/niettes en dus kan je dat beter zelf uit zoeken.
Mijn broer heeft weer hele slechte ervaringen met een dure opticien en die is nu ook bij Hans Anders en nu is er niets meer aan de hand.
Maargoed, dat verschilt ook per winkel, hoe goed de opticiens zijn, zowel voor een keten als voor een luxe zaak.
Mijn broer heeft weer hele slechte ervaringen met een dure opticien en die is nu ook bij Hans Anders en nu is er niets meer aan de hand.
Maargoed, dat verschilt ook per winkel, hoe goed de opticiens zijn, zowel voor een keten als voor een luxe zaak.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb -2. Hoog tijd dus. Ik ben bij Prooptiek ofzo geweest. Al met al kost het bijna 400 euro. Mijn bril is van Lefent dacht ik.
Gast- Gast
Mijn bril kostte is iets van €500. Was wel duur montuur en in de glazen zat cilinder en kraslaag en nog een paar van zulke dingen.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Mijn bril koste 35 euro.
Het is bij DA. Ze meten je ogen niet. als je dus je sterkte weet kan je daar heen gaan, een bril uitzoeken en dan maken ze hem op sterkte voor jou.
Ik gebruik hem nauwlijk zo was het dus een mooie manier om proberen of een bril wat voor mij is.
Het is bij DA. Ze meten je ogen niet. als je dus je sterkte weet kan je daar heen gaan, een bril uitzoeken en dan maken ze hem op sterkte voor jou.
Ik gebruik hem nauwlijk zo was het dus een mooie manier om proberen of een bril wat voor mij is.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Wel 'fijn' om te lezen dat er nog meer meiden zijn met zo'n dure bril. Zijn jullie niet bang dat ie kapot gaat? Zijn jullie er heel zuinig op?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Wel 'fijn' om te lezen dat er nog meer meiden zijn met zo'n dure bril. Zijn jullie niet bang dat ie kapot gaat? Zijn jullie er heel zuinig op?
Ik ben zuinig met al mijn spullen, dus ook met mijn brillen. Ze zitten allemaal in een (stevige) koker, en als ik ze niet draag liggen ze in een kastje.
Mijn zonnebrillen zijn ook behoorlijk duur, die bewaar ik op een zonnebrillenrek (zo cool).
Oh en ik ben helemaal niet bang dat het kapot gaat. Ik vind het juist 'stevige' modellen waar niet zo snel wat mee gebeurd.
Ga je trouwens nog voor de Chanel bril? Ik vind hem leuk
Blond- Lady Post-a-lot
Ja als 't goed is ga ik 'm dit weekend uitzoeken met m'n moeder, en dan krijg ik 'm pas voor m'n verjaardag in december! Ik ben ook heel erg zuinig met mijn Fendi zonnebril.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft jou tuin gekost?
» N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...
» Zeg jij eerlijk hoeveel iets gekost heeft?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?
» N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...
» Zeg jij eerlijk hoeveel iets gekost heeft?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Bril online bestellen: wie heeft dit weleens gedaan?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: