Wie herkent dit..3 dagen na eisprong
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie herkent dit..3 dagen na eisprong
Wij zijn inmiddels in ronde 7 bezig. Afgelopen vrijdag heb ik mijn eisprong gehad (gezien door ovulatietest+ temperatuur). Nu had ik vanmorgen ineens een paar druppels rozige afscheiding, later ietsje bruin. Na vanmorgen was het ook weer weg. Dit dus zo'n 2,5/3 dagen na de eisprong. Heb dit nog nooit gehad!
Herkent iemand dit? In je gewone cyclus of misschien bij de keer dat je zwanger bleek ?
Herkent iemand dit? In je gewone cyclus of misschien bij de keer dat je zwanger bleek ?
Nouska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 27
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Wie herkent dit..3 dagen na eisprong
Rond de eisprong daalt de concentratie van het een of andere hormoon en daardoor kun je een bloeding krijgen. Ik heb het zelf een keer gehad en de gyneacoloog legde me het op deze manier uit. Toevallig was ik die keer ook nog eens zwanger, maar dat had er helaas voor jou niets mee te maken, dat wordt gewoon nog even tien daagjes afwachten . Net als mij!
Gast- Gast
Re: Wie herkent dit..3 dagen na eisprong
Ik heb het eens 5-7 dagen na mijn eisprong gehad. Dacht toen gelijk dat het een innestellingsbloeding was en dat ik zwanger zou zijn. Helaas was het die ronde niet raak. Het zegt helaas dus niets of je wel of niet zwanger bent
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wie herkent dit?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit?
» Iemand die dit herkent?
» Wie herkent dit gevoel?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit?