Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!
+71
JustMeDaan
Pompoen
Julia
schuddebuikje
Parisienne
Filoria
Silver
Liadan
Catwoman79
MissD
_Lana_
SarahKey
TGR
loesje
*Lookie*
Monnie
Limburg85
Raindrop
L!ND@
Makamba
sheila123
Happy
Kat1980
Ugly Betty
Serena
nillis
Rumble
LotteK
meisje
Jelin
liesje
Amber-
Chelle
Flip Fluitketel
Koffieleut
Lejow
Jade
*Troela*
Pien
Thunder
Bruintje Beer
studiebol
Flower_L
Smaragdje
Coco
pindaatje
Inge
Fearie
Vancity_girl
Leine
PapillonRose
Wennes
joyce0606
_Jet
Aggi
Oasis
juffie001
Tiara
Susan
ShallY
Star007
Lindsya
Happydobby
Fiebje
Ayla
Tania
Arwyn
LindaK
Supertalentje
Marin
Monte
75 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!
Heel veel sterkt! Hopelijk blijven je kindje nog even zitten!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik blijf duimen voor jullie dat de meiden nog even blijven zitten.
Mocht ik iets voor jullie kunnen doen laat het mij dan weten, ben immers dichtbij dus wil met alle liefde iets doen als dat nodig is
Mocht ik iets voor jullie kunnen doen laat het mij dan weten, ben immers dichtbij dus wil met alle liefde iets doen als dat nodig is
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Sterkte studiebol, ik hoop dat ze nog een tijdje blijven zitten!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Krijg er gewoon helemaal kippenvel van!
Ik duim mee dat de meiden nog even blijven zitten. Zoals al eerder werd gezegd, elke dag is er weer 1 extra, maar natuurlijk het liefst nog een paar weken er bij.
Sterkte!
Ik duim mee dat de meiden nog even blijven zitten. Zoals al eerder werd gezegd, elke dag is er weer 1 extra, maar natuurlijk het liefst nog een paar weken er bij.
Sterkte!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Hoe voel jij je verder Studie? Wordt je wel goed opgevangen?
Is er nog een nieuwe groeiecho gemaakt?
Is er nog een nieuwe groeiecho gemaakt?
Gast- Gast
Zo, ik schrik hier echt van, lees dit nu pas!
Ik wens jullie heel veel sterkte, en hoop dat de dametjes het nog even volhouden!
Je ligt denk ik in Z? Dat is wel echt een heel goed ziekenhuis, goeie zorg voor couveusekindjes. Ken een vrouw die is er pas bevallen met 27 weken. Kindje ligt er nog wel, maar daar gaat het naar omstandigheden goed mee.
Hoop voor jullie hard dat ze nog even blijven zitten!
Ik wens jullie heel veel sterkte, en hoop dat de dametjes het nog even volhouden!
Je ligt denk ik in Z? Dat is wel echt een heel goed ziekenhuis, goeie zorg voor couveusekindjes. Ken een vrouw die is er pas bevallen met 27 weken. Kindje ligt er nog wel, maar daar gaat het naar omstandigheden goed mee.
Hoop voor jullie hard dat ze nog even blijven zitten!
Gast- Gast
Sterkte Studiebol! Ik hoop net als de andere meiden dat ze nog even blijven zitten!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Oei wat schrikken! Veel sterkte en hopelijk blijven je meisjes nog een tijdje zitten! Mijn duimen draaien! X
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Inge wat lief zeg dankjewel!! Tot nu toe niet nodig maar erg lief.
Mama rosa lig idd in Z. Iedereen is heel vriendelijk weten ook wel waar ze het over hebben voor mijn gevoel.
Pm goede vraag. Ik laat het over me heen komen. Wil wel graag weten waarom de bevalling zo vroeg is gestart maar ja of ze daar achter komen. Er is wel een kweek afgenomen begreep ik maar het duurt 4 dagen voor de uitslag er is. De verpleegkundige zijn heel vriendelijk. Hebben ook geregeld dat er straks een kinderarts langs komt om wat te vertellen dat vind ik fijn.
GroeimetING is geprobeerd baby1 weegt 1330 gram wat netjes is werd vertelt. Baby 2 is eigenwijs en lukte het niet. Willen ze woensdag weer proberen als ik nog niet bevallen ben. Zij is ondertussen ook in een stuit gaan liggen. Maar dat schijnt niet erg te zijn omdat baby1 de weg al heeft vrij gemaakt.
Ik leef heel erg naar morgen. Wat gebeurd er als alle remmers stoppen. Aan de ene kant wil ik natuurlijk dat ze blijven zitten. Aan de andere kant denk ik kom maar dan weten we waar we aan toe zijn.
Mama rosa lig idd in Z. Iedereen is heel vriendelijk weten ook wel waar ze het over hebben voor mijn gevoel.
Pm goede vraag. Ik laat het over me heen komen. Wil wel graag weten waarom de bevalling zo vroeg is gestart maar ja of ze daar achter komen. Er is wel een kweek afgenomen begreep ik maar het duurt 4 dagen voor de uitslag er is. De verpleegkundige zijn heel vriendelijk. Hebben ook geregeld dat er straks een kinderarts langs komt om wat te vertellen dat vind ik fijn.
GroeimetING is geprobeerd baby1 weegt 1330 gram wat netjes is werd vertelt. Baby 2 is eigenwijs en lukte het niet. Willen ze woensdag weer proberen als ik nog niet bevallen ben. Zij is ondertussen ook in een stuit gaan liggen. Maar dat schijnt niet erg te zijn omdat baby1 de weg al heeft vrij gemaakt.
Ik leef heel erg naar morgen. Wat gebeurd er als alle remmers stoppen. Aan de ene kant wil ik natuurlijk dat ze blijven zitten. Aan de andere kant denk ik kom maar dan weten we waar we aan toe zijn.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Fijn dat je er dan toch wel een goed gevoel bij hebt! Maar we hopen natuurlijk heel hard dat het nog een paar weekjes duurt, al snap ik jouw dubbele gevoel ook wel!
En misschien zullen ze nooit een oorzaak vinden, mij is altijd voorgehouden dat de kans op eerder bevallen gewoon best groot is bij een meerling. De onderste baby ligt wel goed? Het is opzich dan geen probleem nee. Als de onderste in stuit ligt, en de bovenste ligt goed, dan wordt het wel lastig, dat heb ik een hele tijd gehad. Dan mag je niet normaal bevallen omdat de kans dan groot is dat de hoofdjes achter elkaar blijven hangen als de onderste geboren is. Dit is mij tenminste verteld toen.
Maar de onderste zal bij jou nu wel niet meer draaien, als je al zo'n druk voelt.
Ik denk aan je hoor!
En misschien zullen ze nooit een oorzaak vinden, mij is altijd voorgehouden dat de kans op eerder bevallen gewoon best groot is bij een meerling. De onderste baby ligt wel goed? Het is opzich dan geen probleem nee. Als de onderste in stuit ligt, en de bovenste ligt goed, dan wordt het wel lastig, dat heb ik een hele tijd gehad. Dan mag je niet normaal bevallen omdat de kans dan groot is dat de hoofdjes achter elkaar blijven hangen als de onderste geboren is. Dit is mij tenminste verteld toen.
Maar de onderste zal bij jou nu wel niet meer draaien, als je al zo'n druk voelt.
Ik denk aan je hoor!
Gast- Gast
Studie: Ik weet uit ervaring dat het heel zwaar is, maar echt, iedere dag dat ze langer zitten is er 1. De kansen voor de meiden worden met de dag beter, en de kans op complicaties kleiner, probeer echt nog even vol te houden meis!
Ik kreeg na het stoppen wel weer waar meer weeen/ harde buiken, maar die hebben heel lang niks gedaan gelukkig.
Op een gegeven moment ging het wel verder, tot aan de 3 cm toen ik ingeleid werd. Maar toch had ik flink wat opwekkers nodig om verder als die 3 te komen!
Ik kreeg na het stoppen wel weer waar meer weeen/ harde buiken, maar die hebben heel lang niks gedaan gelukkig.
Op een gegeven moment ging het wel verder, tot aan de 3 cm toen ik ingeleid werd. Maar toch had ik flink wat opwekkers nodig om verder als die 3 te komen!
Gast- Gast
Ik lees dit nu pas! Ik hoop ook net als de rest van de meiden hier dat je meisjes nog blijven zitten. Elke dag is er 1, maar hoe meer dagen hoe beter natuurlijk. Heel veel sterkte voor jou en je partner.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Fijn dat je goed wordt begeleid daar. Sterkte met afwachten!
Gast- Gast
Pfff, wat een verhaal! Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop voor je dat de dames nog even veilig blijven zitten.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik leef erg met je mee...vandaag is alweer een eind op weg, morgen weer een nieuwe dag!
Ik hoop dat er niets gebeurd na het stoppen van de remmers...spannend!
Veel sterkte!!
Ik hoop dat er niets gebeurd na het stoppen van de remmers...spannend!
Veel sterkte!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Oh dat is schrikken zeg! Heel veel sterkte
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Veel sterkte!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Hopelijk blijven de kindjes nog even zitten! Sterkte!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Jeetje meid, ik schrik echt! Ik hoop dat de meiden nog even blijven zitten. Hoe gaat het inmiddels? Lijkt me een heel apart idee als ze nu wel al geboren worden, we zijn immers even lang zwanger maar ik kan me er nog niets bij voorstellen (nou ja, niet nu iig) maar dat heb jij duidelijk ook. Ik duim op een goede afloop!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Studiebol, dat is schrikken! Ik hoop dat de meiden nog even blijven zitten ... Sterkte!
Gast- Gast
Gister was heel rustig en ontspannen mar vanaf 4 uur vannacht ben ik wakker en voelt het anders. Geen weeën maar ook niet meer zo relaxed als gister. Moet vaak plassen en had ook veel slijm bij het plassen. Wat het betekent geen idee.
Heb een hele lieve verpleegkundige blijf heel relaxed geeft mijn deur wat open gezet in ne goed in de gaten te houden. Kwam de gynacoloog van zondag nog toevallig binnen. Hij vond het fijn dat ik er nog was en zei dat die kleintjes hier echt veel aan hadden.
Ik baal dat ik niet meer kan slapen dus ik hoop dat ik de dag wel een beetje door kom.
Sorry voor de ruigpoten maat zit op mijn telefoon. Het ziekenhuis blokeert deze site.
Heb een hele lieve verpleegkundige blijf heel relaxed geeft mijn deur wat open gezet in ne goed in de gaten te houden. Kwam de gynacoloog van zondag nog toevallig binnen. Hij vond het fijn dat ik er nog was en zei dat die kleintjes hier echt veel aan hadden.
Ik baal dat ik niet meer kan slapen dus ik hoop dat ik de dag wel een beetje door kom.
Sorry voor de ruigpoten maat zit op mijn telefoon. Het ziekenhuis blokeert deze site.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
He, wat spannend allemaal!
Ik hoop dat je snel weer wat meer weet, wat je eventueel gerust kan stellen of in ieder geval duidelijkheid geeft...
Sterkte!!
Ik hoop dat je snel weer wat meer weet, wat je eventueel gerust kan stellen of in ieder geval duidelijkheid geeft...
Sterkte!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
bij mijn zoontje dachten ze eerst ook dat hij veel te vroeg zou komen omdat ik al vroeg in de zwangerschap bloedverlies had en weeen en ik heb ook 2 keer een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. maar uiteindelijk met heel veel rust en platliggen en alles met een rolstoel doen kwam hij pas met 41 weken misschien dat dit je een beetje hoop geeft! heel veel sterkte in elk geval ik weet wat voor een stress het geeft.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
studiebol schreef:
Hihihi
Verder: Heel erg veel succes met het nog even warm binnenhouden van je baby's! Nog een weekje of 4 minimaal, kunnen we dat afspreken, baby's?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Oeh bah! Hopelijk houdt je ze toch nog even binnen... Ik duim zo vreselijk hard voor je!
Enne, geeft niks hoor, van die ruigpoten
Enne, geeft niks hoor, van die ruigpoten
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» als je kindje in het ziekenhuis ligt....
» A van Doedel ligt in het ziekenhuis
» _Nera_ ligt weer in het ziekenhuis. Operatie is geslaagd!
» Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis
» Thuis of in het ziekenhuis bevallen
» A van Doedel ligt in het ziekenhuis
» _Nera_ ligt weer in het ziekenhuis. Operatie is geslaagd!
» Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis
» Thuis of in het ziekenhuis bevallen
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: