Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!
+71
JustMeDaan
Pompoen
Julia
schuddebuikje
Parisienne
Filoria
Silver
Liadan
Catwoman79
MissD
_Lana_
SarahKey
TGR
loesje
*Lookie*
Monnie
Limburg85
Raindrop
L!ND@
Makamba
sheila123
Happy
Kat1980
Ugly Betty
Serena
nillis
Rumble
LotteK
meisje
Jelin
liesje
Amber-
Chelle
Flip Fluitketel
Koffieleut
Lejow
Jade
*Troela*
Pien
Thunder
Bruintje Beer
studiebol
Flower_L
Smaragdje
Coco
pindaatje
Inge
Fearie
Vancity_girl
Leine
PapillonRose
Wennes
joyce0606
_Jet
Aggi
Oasis
juffie001
Tiara
Susan
ShallY
Star007
Lindsya
Happydobby
Fiebje
Ayla
Tania
Arwyn
LindaK
Supertalentje
Marin
Monte
75 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!
Gelukkig wel goede berichten dus en je meiden zitten nog lekker warm binnen.
Het blijft afwachten wat er gaat gebeuren. Zoals je zelf ook al zegt, je hebt er niets over te zeggen. Iedere dag is er een en zolang je meiden nog maar even lekker blijven zitten is dat alleen maar goed.
Sterkte meis!
Het blijft afwachten wat er gaat gebeuren. Zoals je zelf ook al zegt, je hebt er niets over te zeggen. Iedere dag is er een en zolang je meiden nog maar even lekker blijven zitten is dat alleen maar goed.
Sterkte meis!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Studie, hoe is het er vandaag mee?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Studie, hoe is het er vandaag mee?
Arwyn- Ratel
Het is al de hele dag stil... Hoop dat er niks is!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Vlg mij is ze wel in het andere topic geweest, uitgerekend in Nov/Dec/Jan.
Gast- Gast
ze heeft alleen een berichtje geplaatst voor Beegee, verder geen nieuws over haar toestand.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Vandaag een dip. Weet dat ik goed af ben in het ziekenhuis hoor maar ik wil hier niet zijn. Het ging zo goed met mijn zwangerschap ik wil dat weer terug. Gevoel en verstand liggen uit een. Terwijl ik echt wel weet wat beter is hoor maar het voelt niet zo.
Ze hebben geen echo's meer gemaakt alleen vanmorgen een hartfilmpje die was goed. Snachts slaap ik slecht ik voel dan echt van alles. En tja het is niet je eigen bed hè :-)
Ze hebben geen echo's meer gemaakt alleen vanmorgen een hartfilmpje die was goed. Snachts slaap ik slecht ik voel dan echt van alles. En tja het is niet je eigen bed hè :-)
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Vervelend. Snap dat je het liefste thuis wil zijn, om dan in het ziekenhuis te liggen nu al is een zware tegenvaller
Voorheen dacht ik in het dorp bij elke dikke buik "zal dat Studie zijn"
Voorheen dacht ik in het dorp bij elke dikke buik "zal dat Studie zijn"
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Studie, krijg je geen slaaptabletje dan: Ik kreeg gewoon slaappil en 2 paracetamollen, kwam de nacht dan redelijk door.
Kreeg ik de laatste weken thuis ook.
Kreeg ik de laatste weken thuis ook.
Gast- Gast
@ studiebol, vervelend he geen controle meer hebben over de situatie!!!
je mag je daar rot over voelen, is toch een stukje wat je moet gaan accepteren... (en dat zal de ene dag beter gaan dan de andere... )
het slapen is klote he!! helaas kan ik alleen maar zeggen ik 14 dagen heb ik nog maar 2 dagen lekker geslapen...
ik heb 1 nacht medicatie gehad een inslaper, nou dat was prima spul...... maar goed dat wil je ook niet altijd. Maar het is wel belangrijk om soms je uurtjes slaap te pakken. (dus mocht het mogen zou je misschien kunnen vragen om wat medicatie)
liefs
je mag je daar rot over voelen, is toch een stukje wat je moet gaan accepteren... (en dat zal de ene dag beter gaan dan de andere... )
het slapen is klote he!! helaas kan ik alleen maar zeggen ik 14 dagen heb ik nog maar 2 dagen lekker geslapen...
ik heb 1 nacht medicatie gehad een inslaper, nou dat was prima spul...... maar goed dat wil je ook niet altijd. Maar het is wel belangrijk om soms je uurtjes slaap te pakken. (dus mocht het mogen zou je misschien kunnen vragen om wat medicatie)
liefs
Gast- Gast
Hoe gaat het met je Studie?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik blijf ook steeds dit topic checken of er nog nieuws is.
Hoe gaat het? Zitten je meiden nog veilig in je buik?
Hoe gaat het? Zitten je meiden nog veilig in je buik?
Gast- Gast
Ik ben ook heel benieuwd.
Arwyn- Ratel
Het is al veel te kang stil hier.....
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Weinig nieuws hoor. De meiden zitten nog steeds binnen. I kom de nachten slecht door. Veel pijn. De hartfilmpjes blijven goed maar snachts worden er van mij dan wel harde buiken/ weeën gemeten alleen niet dat het doorzet. Maar ja door die slechte nacht ben ik dan wel erg verrotv overdag.
Dus de stilte komt niet bewust!
Dus de stilte komt niet bewust!
studiebol- Ratel
Erg he, die nachten... Maar gelukkig maar dat het niet doorzet.
En anders een slaaptabletje zodat je wat kan ontspannen? Van stress krijg je ook weer harde buiken natuurlijk.
En hoe is het met je suikers? Blijven die acceptabel?
En anders een slaaptabletje zodat je wat kan ontspannen? Van stress krijg je ook weer harde buiken natuurlijk.
En hoe is het met je suikers? Blijven die acceptabel?
Gast- Gast
vervelend zeg dat je slechte nachte heb! gelukkig blijven de kleintjes binnen, maar kan mij voorstellen dat je er zo gek van wordt...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Wat vervelend meid! Misschien inderdaad eens een slaaptablet vragen? Ik wil je heel veel sterkte wensen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Vervelend die nachten :-( Maar je bent nu wel al bijna 32 weken zwanger, dat is ook weer een mijlpaal!
Gast- Gast
32 weken is een hele belangrijke zelfs, dan mogen je kindjes naar de high care ipc van IC als het allemaal een beetje mee zit! En met de longrijping hebben ze meer kans op een betere start natuurlijk.
Gast- Gast
32 weken is idd weer beter is me vanmorgen nog uit gelegd.
Wat betreft slaapmedicatie zijn ze wat terughoudend mee omdat het dus steeds zo onduidelijk is wat er gaat gebeuren wat die harde buiken / weeën gaan doen.
Wat betreft slaapmedicatie zijn ze wat terughoudend mee omdat het dus steeds zo onduidelijk is wat er gaat gebeuren wat die harde buiken / weeën gaan doen.
studiebol- Ratel
Hier en in V.eldhoven waren ze er niet zo moeilijk mee, kreeg voor de laatste weken thuis ook slaapmedicatie, zelfs de nacht voor de bevalling mocht ik die nemen.
Alleen de apotheek was het er niet zo mee eens, wilde iedere keer eerst weer overleggen met de gyn...
Alleen de apotheek was het er niet zo mee eens, wilde iedere keer eerst weer overleggen met de gyn...
Gast- Gast
[quote="ProudMama"]Hier en in V.eldhoven waren ze er niet zo moeilijk mee, kreeg voor de laatste weken thuis ook slaapmedicatie, zelfs de nacht voor de bevalling mocht ik die nemen.
Alleen de apotheek was het er niet zo mee eens, wilde iedere keer eerst weer overleggen met de gyn... [/quote
en die pilletjes doen wonderen he!! :-) ik heb heeeeeeerlijk geslapen na 1 tabletje...
Alleen de apotheek was het er niet zo mee eens, wilde iedere keer eerst weer overleggen met de gyn... [/quote
en die pilletjes doen wonderen he!! :-) ik heb heeeeeeerlijk geslapen na 1 tabletje...
Gast- Gast
[quote="BeeGee"]
Eind van mijn zwangerschap niet meer, moest iedere 2 uur echt plassen met 2 van die koppies tegen mijn blaas.
Heb na de bevalling, het laatste nachtje, ook een tabletje gehad, toen heb ik er ook weer heerlijk op geslapen. Kids hebben toen een nachtje op de babykamer geslapen. Ik was zo moe, had al weken geen nacht normaal geslapen.
Ja, ik sliep er ook prima op in het ziekenhuis.ProudMama schreef:Hier en in V.eldhoven waren ze er niet zo moeilijk mee, kreeg voor de laatste weken thuis ook slaapmedicatie, zelfs de nacht voor de bevalling mocht ik die nemen.
Eind van mijn zwangerschap niet meer, moest iedere 2 uur echt plassen met 2 van die koppies tegen mijn blaas.
Heb na de bevalling, het laatste nachtje, ook een tabletje gehad, toen heb ik er ook weer heerlijk op geslapen. Kids hebben toen een nachtje op de babykamer geslapen. Ik was zo moe, had al weken geen nacht normaal geslapen.
Gast- Gast
Wat fijn dat je al bijna die 32-weken grens hebt bereikt! Ik hoop dat het gauw lukt om beter te slapen en dat je je beter gaat voelen. En dat de meisjes nog even blijven zitten natuurlijk!
Kunnen de artsen iets zeggen over wanneer je weer naar huis mag?
Kunnen de artsen iets zeggen over wanneer je weer naar huis mag?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» als je kindje in het ziekenhuis ligt....
» A van Doedel ligt in het ziekenhuis
» _Nera_ ligt weer in het ziekenhuis. Operatie is geslaagd!
» Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis
» Thuis of in het ziekenhuis bevallen
» A van Doedel ligt in het ziekenhuis
» _Nera_ ligt weer in het ziekenhuis. Operatie is geslaagd!
» Kleine H van Rejoy. ligt in het ziekenhuis
» Thuis of in het ziekenhuis bevallen
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: