Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!

+71
JustMeDaan
Pompoen
Julia
schuddebuikje
Parisienne
Filoria
Silver
Liadan
Catwoman79
MissD
_Lana_
SarahKey
TGR
loesje
*Lookie*
Monnie
Limburg85
Raindrop
L!ND@
Makamba
sheila123
Happy
Kat1980
Ugly Betty
Serena
nillis
Rumble
LotteK
meisje
Jelin
liesje
Amber-
Chelle
Flip Fluitketel
Koffieleut
Lejow
Jade
*Troela*
Pien
Thunder
Bruintje Beer
studiebol
Flower_L
Smaragdje
Coco
pindaatje
Inge
Fearie
Vancity_girl
Leine
PapillonRose
Wennes
joyce0606
_Jet
Aggi
Oasis
juffie001
Tiara
Susan
ShallY
Star007
Lindsya
Happydobby
Fiebje
Ayla
Tania
Arwyn
LindaK
Supertalentje
Marin
Monte
75 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen! - Pagina 7 Empty Re: Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!

Bericht  *Troela* za 15 okt 2011 - 6:39

[quote="BeeGee"]
ProudMama schreef:Hier en in V.eldhoven waren ze er niet zo moeilijk mee, kreeg voor de laatste weken thuis ook slaapmedicatie, zelfs de nacht voor de bevalling mocht ik die nemen.
Alleen de apotheek was het er niet zo mee eens, wilde iedere keer eerst weer overleggen met de gyn... [/quote

en die pilletjes doen wonderen he!! :-) ik heb heeeeeeerlijk geslapen na 1 tabletje...

Hahaha ik noemde de nachtzuster daar de nachtapotheek Wink Leuke meid, die dan slaappillen etc kwam brengen.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen! - Pagina 7 Empty Re: Studiebol ligt ook in het ziekenhuis = Bevallen!

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 7:28

ProudMama schreef:Hier en in V.eldhoven waren ze er niet zo moeilijk mee, kreeg voor de laatste weken thuis ook slaapmedicatie, zelfs de nacht voor de bevalling mocht ik die nemen.
Alleen de apotheek was het er niet zo mee eens, wilde iedere keer eerst weer overleggen met de gyn...

Ik denk dat ze zo terughoudend zijn omdat het kan dat de harde buiken/weeen doorzetten en de baby's en studiebol het dan heel zwaar krijgen tijdens de bevalling. Plus dat de baby's er dan na de bevalling ook nog last van kunnen hebben en dat wil je juist niet met prematuurtjes.

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 15 okt 2011 - 9:17

Wat sunprinces zegt zoiets zeiden ze vannacht ook ja. Heb de eerste dag ook een zetpil gekregen maar die mag ook niet meer van de gynacoloog want die had ook effect op de kindjes.

Iemand vroeg over het naar huis gaan. Zoals ik het de hele week begrijp is dat geen optie meer omdat ik ontsluiting heb.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn za 15 okt 2011 - 9:44

Vervelend dat je zo slecht slaapt!
Hopelijk gaat dat vannacht weer wat beter, de extra energie kun je inmiddels wel gebruiken denk ik!
Gelukkig zit je inmiddels al bijna op 32 weken, elke dag extra is er weer een die goed is voor je meiden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol zo 16 okt 2011 - 4:14

Hier weer een nacht vol pijn. De ctg geeft geen weeën activiteit aan wat het wel is weet niemand maar ik zit er helemaal door heen. Ben kapot. Ben de hele dag aan het janken en heb mijn vriend net maar ff weg gestuurd om ff alleen te zijn.
Hele lieve verpleegkundige waar ik net mijn ogen uit mijn kop heb gejankt. Zij heeft overlegd voor een zwaarder pijnmedicatie snachts want die paracetamol helpt me niks. Helaas mag dat niet maar ze willen me wel slaapmedicatie geven om te kijken of ik dan een nachtje goed slaap en de wereld morgen weer wat positiever zie.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 4:15

Wat balen meis, dat je zo'n pijn hebt zonder oorzaak!!
Ik hoop dat die slaap medicatie wat aanslaat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Parisienne zo 16 okt 2011 - 5:06

Oh meis, wat vervelend voor je! Logisch dat je kapot bent en er even helemaal doorheen zit! Ik hoop dat je vannacht (met of zonder medicatie) beter kunt slapen en morgen alles weer even wat positiever in kan zien.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  schuddebuikje zo 16 okt 2011 - 5:06

jeetje dat is ook vervelend. hopen dat je medicatie krijgt om te kunnen slapn
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien zo 16 okt 2011 - 5:11

Ook ik kreeg in het ziekenhuis alle dagen gewoon een inslapertje. Temazepan heette dat geloof ik.
Terwijl we iedere avond dachten dat ik de volgende dag ingeleid zou worden, dat maakte echt niks uit!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  joyce0606 zo 16 okt 2011 - 5:17

OWW studiebol!! hang on girl!! bijna 32 weken! en dat is al een hele prestatie.....ik hoop dat de inslaper een beetje helpt.

ik heb éénmalig diclofenac, en buscopan infuus gehad (voor paar uur) maar goed buscopan werkt alleen voor organenpijn.. Sad (hoewel het voor mij ook niet hielp!)

ik hoop dat je vannacht lekker slaapt! en dat je morgen een beetje bijgekomen ben, ik denk aan je! hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:31

Pien schreef:Ook ik kreeg in het ziekenhuis alle dagen gewoon een inslapertje. Temazepan heette dat geloof ik.
Terwijl we iedere avond dachten dat ik de volgende dag ingeleid zou worden, dat maakte echt niks uit!!

Ja maar studiebol heeft al ontsluiting dus inprincipe kan ze ieder moment binnen een paar uur bevallen en temazepam heeft een x aantal uur nodig om uit te werken.

Gast
Gast

Bericht  Julia zo 16 okt 2011 - 6:34

Plus het feit dat zij dan een prematuur babytje krijgt..dat maakt denk ik nogal veel verschil.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flower_L zo 16 okt 2011 - 6:46

Julia schreef:Plus het feit dat zij dan een prematuur babytje krijgt..dat maakt denk ik nogal veel verschil.

2 babies...dus extra voorzichtigheid geboden

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pien zo 16 okt 2011 - 6:48

Maar dat had pm precies hetzelfde, die heeft er ook 2 en ook al weken ontsluiting...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  *Troela* zo 16 okt 2011 - 7:03

Pien schreef:Maar dat had pm precies hetzelfde, die heeft er ook 2 en ook al weken ontsluiting...

Hm en ik ook. Vliezen gebroken, ontsluiting en prematuur. En toch slaappilletjes.

*Troela*
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 7:18

Wat ontzettend naar dat je je zo rot voelt en pijn hebt. Hoop dat je toch wat kan slapen hug

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 16 okt 2011 - 7:22

Ik wil je gewoon even een dikke knuffel geven hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 7:26

Mama1985 schreef:
Pien schreef:Maar dat had pm precies hetzelfde, die heeft er ook 2 en ook al weken ontsluiting...

Hm en ik ook. Vliezen gebroken, ontsluiting en prematuur. En toch slaappilletjes.

En ook weeen?
Ik wilde dat ze bij mij zo voorzichtig waren geweest. Mij hebben ze beide keren te laat pethidine gegeven en beide kinderen hebben het daardoor echt heel zwaar gehad.
Vooral bij J.anneman hoorde ik achteraf dat de gyn best wel bang was voor ons beide.
Als je Temazepam krijgt en je valt zeg maar 2 uur in slaap en je gaat dan bevallen, ben je nog helemaal crocky en je baby's ook.

Maar goed, studie moet nu ook slapen. Dus ze moetenb iets....

@ studie: ik snap heel goed dat je er helemaal doorheen zit en hoop dat je vannacht een beetje bij kunt tanken!
Het is nu heel zwaar maar als je baby's er zijn ben je heel blij met elke extra dag dat ze in je buik hebben gezeten! Het maakt zoveel verschil, hou vol!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 7:57

Hier vonden ze een ontspannen en uitgeruste moeder ook heel belangrijk. Dus kreeg het gewoon, ookal had ik onregelmatige weeen/ harde buiken, 3 cm ontsluitng, 2 baby's en nog weken voor uitgerekende datum.
De nacht voor mijn overplaatsing naar V, om te bevallen dachten ze toen, kreeg ik het gewoon. Er is ook een middel om alle verdoving/ pijnstilling ed snel uit te laten werken, maar kan niet op de naam komen. Narcan oid dacht ik.
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het ziekenhuis/ gyn.

Maar ze kunnen beter te voorzichting zijn als te royaal toch?

Studie, hoop wel dat je een keer een goed nachtje mag hebben! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 11:55

ProudMama schreef:Hier vonden ze een ontspannen en uitgeruste moeder ook heel belangrijk. Dus kreeg het gewoon, ookal had ik onregelmatige weeen/ harde buiken, 3 cm ontsluitng, 2 baby's en nog weken voor uitgerekende datum.
De nacht voor mijn overplaatsing naar V, om te bevallen dachten ze toen, kreeg ik het gewoon. Er is ook een middel om alle verdoving/ pijnstilling ed snel uit te laten werken, maar kan niet op de naam komen. Narcan oid dacht ik. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het ziekenhuis/ gyn.

Maar ze kunnen beter te voorzichting zijn als te royaal toch?

Studie, hoop wel dat je een keer een goed nachtje mag hebben! hug

Heb ik gehad, maar mocht niet baten Sad
Ik ben het zeker met je eens dat ze beter te voorzichtig kunnen zijn. Het kan 10 keer goed gaan maar als het 1 keer mis gaat, is het leed niet te overzien.

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut zo 16 okt 2011 - 19:50

Studie, ik hoop dat je vannacht lekker hebt kunnen slapen! Hoe is het nu? En met de pijn? hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  *Troela* zo 16 okt 2011 - 21:21

Sunprincess schreef:
Mama1985 schreef:

En ook weeen?
Ik wilde dat ze bij mij zo voorzichtig waren geweest. Mij hebben ze beide keren te laat pethidine gegeven en beide kinderen hebben het daardoor echt heel zwaar gehad.
Vooral bij J.anneman hoorde ik achteraf dat de gyn best wel bang was voor ons beide.
Als je Temazepam krijgt en je valt zeg maar 2 uur in slaap en je gaat dan bevallen, ben je nog helemaal crocky en je baby's ook.

@ studie: ik snap heel goed dat je er helemaal doorheen zit en hoop dat je vannacht een beetje bij kunt tanken!
Het is nu heel zwaar maar als je baby's er zijn ben je heel blij met elke extra dag dat ze in je buik hebben gezeten! Het maakt zoveel verschil, hou vol!

Ik had harde buiken ( wat de volgende dag dus de aanleiding was voor keizersnede).
Ik weet ook niet wat ik precies heb gehad, maar er zijn natuurlijk veel soorten slaapmedicatie. Ik heb nu zelf melatonine, is op 'natuurlijke' basis. Gebruik het puur voor het inslapen, en merk het niet zo heftig als de slaapmedicatie die ik in het ziekenhuis heb gehad.
Ze moeten inderdaad voorzichtig zijn, vooral als ik jou verhaal zo lees. Maar denk dat er best een oplossing kan zijn voor studie, zodat ze toch wat bij kan slapen, maar dat het niet al te hard aanpakt.

*Troela*
Prater
Prater

Bericht  Pompoen zo 16 okt 2011 - 21:28

Mama1985 schreef:
Sunprincess schreef:
Mama1985 schreef:

En ook weeen?

Ik had harde buiken ( wat de volgende dag dus de aanleiding was voor keizersnede).
Ik weet ook niet wat ik precies heb gehad, maar er zijn natuurlijk veel soorten slaapmedicatie. Ik heb nu zelf melatonine, is op 'natuurlijke' basis. Gebruik het puur voor het inslapen, en merk het niet zo heftig als de slaapmedicatie die ik in het ziekenhuis heb gehad.
Ze moeten inderdaad voorzichtig zijn, vooral als ik jou verhaal zo lees. Maar denk dat er best een oplossing kan zijn voor studie, zodat ze toch wat bij kan slapen, maar dat het niet al te hard aanpakt.

Melatonine mag je niet slikken als je zwanger bent! Er is te weinig over bekend wat dat doet met het ongeboren kind maar er is wel een studie geweest op schapen en die werden minder vruchtbaar van Melatonine. Maar goed, Temazepam mag je vást ook niet slikken als je zwanger bent en als ik moest kiezen dan zou ik toch ook voor de Melatonine gaan. Hoewel dat vooral je natuurlijke slaapritme een handje helpt en niet echt als slaappil werkt als er eenmaal zo veel in je lijf gaande is denk ik.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  *Troela* zo 16 okt 2011 - 21:45

тыквашка schreef:
Mama1985 schreef:
Sunprincess schreef:
Mama1985 schreef:

En ook weeen?

Melatonine mag je niet slikken als je zwanger bent! Er is te weinig over bekend wat dat doet met het ongeboren kind maar er is wel een studie geweest op schapen en die werden minder vruchtbaar van Melatonine. Maar goed, Temazepam mag je vást ook niet slikken als je zwanger bent en als ik moest kiezen dan zou ik toch ook voor de Melatonine gaan. Hoewel dat vooral je natuurlijke slaapritme een handje helpt en niet echt als slaappil werkt als er eenmaal zo veel in je lijf gaande is denk ik.

Ik ben niet zwanger, en slik de melatonine nu. Ik wist dus ook niet dat het kwaad kon in zwangerschap. Maar was meer om een voorbeeld te geven, dat er waarschijnlijk wel iets is om te helpen met het slapen wat minder zwaar is zeg maar.

*Troela*
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 21:56

Maar Petidine is wel een stukje heftiger als Temazepam. Dat werkt veel korter en minder sterk. Petidine heeft hoe dan ook al enge bijwerkingen voor de baby, wilde het ook echt niet hebben!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: