Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
+18
Lavendel
xxDila
Paper Crown
Jeanette
TwistedAngel
Inge
Liz
Susan
Zonnetje
bolus26
Serena
SuperGrover
ijsjemeisje
Toet
Jerry
Lieke128
Ellusss
loura
22 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
Susan schreef:Ik krijg daar echt helemaal geen sportzin van. Maar eigenlijk krijg ik dat nergens van.
+1.
Bovendien, als ik ga sporten, dan word ik nóg magerder. Ik moet alle calorieën bij me houden.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Die afvaltopics interesseren mij geen zier. Dan open ik ze gewoon niet. Maar dit topic vind ik wel een beetje (beetje boel) nietszeggend en eigenlijk kwetsend. Het is heel erg als je niet de slankste bent en hiermee zit en je steun haalt uit een topic waar meer mensen worstelen met hun gewicht. Mag toch, als jij geen last van je gewicht hebt dan open je gewoon dat tipic niet. Mijn inziens is dit een beetje hetzelfde idee als meiden die in snel zwanger zijn topics gaan openen als: wie wordt de eeuwige topics over tempraturen/clomid/ivf ook zat!
Jij verwoord echt heel goed hoe ik er over denk. Al interesseert het mij dan wel. Dit topic kan echt kwetsend over komen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee dat snap ik maar het is wel heel provocerend, en dat stoorde mij eigenlijk best wel.
Minx- Lady Post-a-lot
Het voelt voor jou misschien als provocerend, maar toch denk ik niet dat het haar opzet is.
Ik heb het idee dat, met die indruk reageerde ik ook eerder in dit topic, ze zichzelf afvraagt of er meer mensen zijn die zich níet met lijnen bezighouden, aangezien het lijkt of afvallen bij driekwart van het forum een big issue is.
Er is vast ook een groepje mensen dat zich er niet mee bezighoudt. Waarom zouden zij zich niet kenbaar mogen maken?
Ik heb het idee dat, met die indruk reageerde ik ook eerder in dit topic, ze zichzelf afvraagt of er meer mensen zijn die zich níet met lijnen bezighouden, aangezien het lijkt of afvallen bij driekwart van het forum een big issue is.
Er is vast ook een groepje mensen dat zich er niet mee bezighoudt. Waarom zouden zij zich niet kenbaar mogen maken?
Laatst aangepast door Youandi op do 13 okt 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is op zich prima, maar wat wil je er mee bereiken. De afval topics zijn juist om steun bij elkaar te vinden. Daarbij kun je hoog en laag spingen maar is de topic titel wel provocerend. En had TO dit ook kunnen bedenken bij het neerzetten van de titel. Het voelt een beetje alsof die topics waar mensen steun bij elkaar vinden op de hak worden genomen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik begrijp je punt. De titel is inderdaad wat uitlokkend.
Gast- Gast
Mwah ik vind het nou ook weer niet zodanig erg om het provocerend te noemen. De TO heeft inmiddels uitgelegd hoe zij het topic bedoelt heeft, er is haar uitgelegd hoe haar topic opgevat wordt en that's it. Klaar, lijkt mij...
Gast- Gast
Zijn we hier nou nog steeds over bezig? Vrouwen...
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
» Nog 9 kilo te gaan!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Vakantie kilo's
» Nog 9 kilo te gaan!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Vakantie kilo's
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: