Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
+18
Lavendel
xxDila
Paper Crown
Jeanette
TwistedAngel
Inge
Liz
Susan
Zonnetje
bolus26
Serena
SuperGrover
ijsjemeisje
Toet
Jerry
Lieke128
Ellusss
loura
22 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
Oh ik bedoelde het ook helemaal niet negatief, jammer dat het zo´n wending heeft gekregen en het spijt me als ik iemand beledigd heb.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
[quote="Zusje"]
Zodra je een andere groep naar beneden gaat trekken en vermoeiend gaat noemen, haal je daar al het positieve mee weg natuurlijk. Had dat niet benoemd, was het een heel ander topic geworden.[/quote
Ik heb het nooit vermoeiend genoemd ik heb gezegd dat het me vermoeiend lijkt om steeds met afvallen bezig te zijn.
loura schreef:Jammer dat het zo naar het negatieve word getrokken... Ik bedoelde het juist positief.
Zodra je een andere groep naar beneden gaat trekken en vermoeiend gaat noemen, haal je daar al het positieve mee weg natuurlijk. Had dat niet benoemd, was het een heel ander topic geworden.[/quote
Ik heb het nooit vermoeiend genoemd ik heb gezegd dat het me vermoeiend lijkt om steeds met afvallen bezig te zijn.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Je gaat ook alleen maar in op dat stukje. Als je iets positiefs wilt bereiken moet je het bij jezelf houden en niet een andere groep erbij betrekken, op wat voor manier dan ook. Natuurlijk is het soms vermoeiend om je levensstijl te veranderen maar daar is niets ergs aan. Jij hebt het misschien wel weer moeilijk om heel andere vlakken waar ik weer geen moeite mee heb etc. Hou anderen er dus buiten en hou het alleen bij jezelf. Ik snap denk ik je intentie wel met dit topic maar je slaat compleet de plank mis op deze manier.
Gast- Gast
Ik let altijd op wat ik eet en sport bijna altijd omdat ik de lat voor mijzelf gewoon hoog leg.
Ik wil gewoon ontzettend strak en slank zijn.. Ik kan gerust zeggen dat mijn doel is om een lichaam te krijgen zoals victoria secret modellen
En helaas komt dat bij mij niet zomaar aanwaaien
Maar bij mij heeft het verder dan ook niets met overgewicht te maken maar puur het lichaam wat ik zelf wil hebben.
Ik wil gewoon ontzettend strak en slank zijn.. Ik kan gerust zeggen dat mijn doel is om een lichaam te krijgen zoals victoria secret modellen
Maar bij mij heeft het verder dan ook niets met overgewicht te maken maar puur het lichaam wat ik zelf wil hebben.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik let altijd op wat ik eet en sport bijna altijd omdat ik de lat voor mijzelf gewoon hoog leg.
Jij hebt volgens mij wel eens een foto van je figuur laten zien, dat vind ik eerlijk gezegd mooier dan van de meiden op die foto, die zijn zo kaarsrecht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil niet lijnen, want ik eet goed gezond, maar moet gewoon gaan sporten en dat is bij mij nou juist het probleem haha. Ik ben a-sportief en ik werk onregelmatig, dus kom al snel bij fitness uit en dat vind ik helemaal niks! Ik zit al jaren op hetzelfde gewicht, dus ben daar wel blij om dat ik geen last van gejojo heb. Het is puur het sporten waar ik iets aan moet doen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Die afvaltopics interesseren mij geen zier. Dan open ik ze gewoon niet. Maar dit topic vind ik wel een beetje (beetje boel) nietszeggend en eigenlijk kwetsend. Het is heel erg als je niet de slankste bent en hiermee zit en je steun haalt uit een topic waar meer mensen worstelen met hun gewicht. Mag toch, als jij geen last van je gewicht hebt dan open je gewoon dat tipic niet. Mijn inziens is dit een beetje hetzelfde idee als meiden die in snel zwanger zijn topics gaan openen als: wie wordt de eeuwige topics over tempraturen/clomid/ivf ook zat!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Die afvaltopics interesseren mij geen zier. Dan open ik ze gewoon niet. Maar dit topic vind ik wel een beetje (beetje boel) nietszeggend en eigenlijk kwetsend. Het is heel erg als je niet de slankste bent en hiermee zit en je steun haalt uit een topic waar meer mensen worstelen met hun gewicht. Mag toch, als jij geen last van je gewicht hebt dan open je gewoon dat tipic niet. Mijn inziens is dit een beetje hetzelfde idee als meiden die in snel zwanger zijn topics gaan openen als: wie wordt de eeuwige topics over tempraturen/clomid/ivf ook zat!
Die vergelijking kwam bij mij ook al op.
Susan- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Gefelicitass schreef:Nou ik zal het nog een keer uitleggen. Tuurlijk is een dieet of afvallen niet verkeerd, laat ik voorop stellen dat ik daar niks mis mee vind, maar het is gewoon zo dat je er bijna niet meer omheen kan, omdat het daar altijd over gaat in tijdschriften, kranten, op het werk etc. Ik doelde er alleen op, dat het wel ietsje minder mag met het onderwerp zelf, als ik dus iets zie staan lees of kijk ik ook niet. Maar ho, ik heb niks tegen afvallen en dergelijke, want tuurlijk is het belangrijk dat je lekker in je vel zit en afvallen is wel degelijk nuttig.
Ach kom op, er staan negen van de tien keer niet alleen maar artikelen in een tijdschrift die je niet ALLEMAAL zullen boeien, niet ALLE gespreksonderwerpen zullen je boeien om het nog maar niet de hebben over het sportgedeelte van de krant. Ik denk dat jullie probleem vooral is dat jullie er zo moe van worden en het daardoor alleen maar erger maken voor jezelf. Ik ben wel bezig met afvallen op het moment en zie niet eens zo veel voorbij komen want mij zou dat dan wel boeien op dit moment. Je zegt dat je afvallen wel begrijpt en nuttig vindt, laat mensen dat dan ook gewoon met elkaar bespreken en snij daarna gewoon een onderwerp aan dat jij leuk vindt. Met dit negatieve geneuzel schiet je in ieder geval niks op.
Ja dat is ook wel weer zo! Je hebt gelijk daarin.
Maar het was in ieder geval niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen.
Gast- Gast
Susan schreef:2CKC2 schreef:Die afvaltopics interesseren mij geen zier. Dan open ik ze gewoon niet. Maar dit topic vind ik wel een beetje (beetje boel) nietszeggend en eigenlijk kwetsend. Het is heel erg als je niet de slankste bent en hiermee zit en je steun haalt uit een topic waar meer mensen worstelen met hun gewicht. Mag toch, als jij geen last van je gewicht hebt dan open je gewoon dat tipic niet. Mijn inziens is dit een beetje hetzelfde idee als meiden die in snel zwanger zijn topics gaan openen als: wie wordt de eeuwige topics over tempraturen/clomid/ivf ook zat!
Die vergelijking kwam bij mij ook al op.
+ 1
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Punk'd schreef:Ik let altijd op wat ik eet en sport bijna altijd omdat ik de lat voor mijzelf gewoon hoog leg.
Volledig offtopic en een nutteloze bijdrage maar dat rechter meisje vind ik helemaal niet zo heel mooi, en ze is ook lang niet zo slank als de rest.. Wie is zij dan?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Haha tis sowieso een beetje een rare, plotseling genomen, foto...
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha tis sowieso een beetje een rare, plotseling genomen, foto...
Idd... Misschien houdt die rechtse net niet strak haar buik in, en de rest wel....? Zo lijkt het in ieder geval.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
haha geen idee.. misschien was zij vroeger een model
Ik vind Doutzen Kroes (tweede van links, boven en die vrouw helemaal links boven, dus naast Doutzen) echt de twee prachtigste figuurtjes.
Bikkelhard trainen. Ik ga morgen weer
Ik vind Doutzen Kroes (tweede van links, boven en die vrouw helemaal links boven, dus naast Doutzen) echt de twee prachtigste figuurtjes.
Bikkelhard trainen. Ik ga morgen weer
Gast- Gast
Ik vind het ook echt mooi dat ze nog wel vormen in haar benen heeft. Gewoon echt prachtig in mijn ogen.
Gast- Gast
haha ik krijg hier echt sport zin van! Werkt zo motiverend voor mij.
Gast- Gast
Punk'd, wil je ophouden met dat soort plaatjes posten? Dat werkt een beetje deprimerend voor mij, aangezien ik nu mijn vetrollen en cellulite zit te tellen
Gast- Gast
Storm schreef:Punk'd, wil je ophouden met dat soort plaatjes posten? Dat werkt een beetje deprimerend voor mij, aangezien ik nu mijn vetrollen en cellulite zit te tellen
hahaha sorryy Het was juist de bedoeling dat het een trigger was om te gaan sporten
Nee johh!! Je moet je niets aantrekken van die foto's.. Dat zijn modellen en die verdienen hun geld met hun lichaam. Mijn doelen zijn gewoon belachelijk
Gast- Gast
Ik krijg daar echt helemaal geen sportzin van. Maar eigenlijk krijg ik dat nergens van.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat is een en al photoshop joh!
Een paar jaar geleden toen ik nog een normaal bmi van 21 had was ik niet zo bezig met mijn gewicht. Nu mijn bmi lager is ben ik teveel met mijn gewicht bezig, ik ben eigenlijk bang om aan te komen. Het stomme is dat wanneer ik gewinkeld heb ik tot de conclusie kom dat ik beter kan aankomen.. Maar ja, dat wil ik eigenlijk ook weer niet. In mijn lingerie vind ik mezelf zoals ik nu ben mooier. Ik hou ook van een blokjesbuik, maar uitstekende ribben vind ik dan weer lelijk.
Conclusie; ik ben een zeikerd en het is toch nooit goed. Pff. Ik neem nog een koekje.
Een paar jaar geleden toen ik nog een normaal bmi van 21 had was ik niet zo bezig met mijn gewicht. Nu mijn bmi lager is ben ik teveel met mijn gewicht bezig, ik ben eigenlijk bang om aan te komen. Het stomme is dat wanneer ik gewinkeld heb ik tot de conclusie kom dat ik beter kan aankomen.. Maar ja, dat wil ik eigenlijk ook weer niet. In mijn lingerie vind ik mezelf zoals ik nu ben mooier. Ik hou ook van een blokjesbuik, maar uitstekende ribben vind ik dan weer lelijk.
Conclusie; ik ben een zeikerd en het is toch nooit goed. Pff. Ik neem nog een koekje.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
@ Sogood, deze niet hoor! Ik heb gezocht op paparazzi foto's met als extra woord beach
Er stonden ook foto's tussen dat ze met haar vriend uit de zee komt lopen en daar was ze net zo strak.
haha verder herken ik wel wat je zegt Ik ben ook niet vies van een koekje, kan daar ook wel van genieten. Maar soms denk ik bij mijzelf "Trutje, als je echt zo strak wil zijn moet je die koekjes laten "
Er stonden ook foto's tussen dat ze met haar vriend uit de zee komt lopen en daar was ze net zo strak.
haha verder herken ik wel wat je zegt Ik ben ook niet vies van een koekje, kan daar ook wel van genieten. Maar soms denk ik bij mijzelf "Trutje, als je echt zo strak wil zijn moet je die koekjes laten "
Gast- Gast
Punk'd schreef:
Haha, ja dat is herkenbaar. Denk je dat je ooit oprecht tevreden kan zijn over je lichaam?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Punk'd schreef:
Haha, ja dat is herkenbaar. Denk je dat je ooit oprecht tevreden kan zijn over je lichaam?
Dat ben ik nu eigenlijk wel (wat fijn om te zeggen zeg!! ik krijg gewoon een lach op mijn gezicht)..
maar mijzelf kennende... Ik wil meer
Gast- Gast
Ik heb wel eens Elize van der Horst in het echt gezien in het zwembad en die is in elk geval wel echt zo strak en slank. Is echt een prachtige meid trouwens, ook naturel.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
» Nog 9 kilo te gaan!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Vakantie kilo's
» Nog 9 kilo te gaan!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Vakantie kilo's
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: