Nog 9 kilo te gaan!
+7
Bliss
Monte
Nietjuuh
lyke
May
Tullow
Roze Roos
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nog 9 kilo te gaan!
Wellicht dat het helpt om met een concreet aantal kilo's te beginnen.. Ik wil graag nog 9 kilo kwijt en hopelijk meer mensen met mij zodat we elkaar kunnen motiveren!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Nog 9 kilo te gaan!
Ik wil ook een beetje afvallen. Heb niet een bepaald aantal kilo's, als ik maar weer in mijn oude broeken kan..
Dus ik ga dit topic volgen en zal natuurlijk proberen om te motiveren!
Dus ik ga dit topic volgen en zal natuurlijk proberen om te motiveren!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik wil ook nog 9 kilo kwijt. Zit nu op 73, maar wil graag naar de 64.
Ik wil vooral mijn buik en mijn bovenbenen wat minder. Dat vind ik op het moment echt té.
Ik wil vooral mijn buik en mijn bovenbenen wat minder. Dat vind ik op het moment echt té.
Gast- Gast
Ik was trouwens al een tijdje bezig, maar vorige week was ik ongesteld en dan heb ik zulke vreetbuien!
Dus ik ga weer stoppen met snoepen en op vaste tijden eten!
Dus ik ga weer stoppen met snoepen en op vaste tijden eten!
Tullow- Kletskop
Leuk al die animo! Ik wil van 72.5 naar 63/64, dat woog ik een aantal jaar geleden ook en als ik nu foto's terug kijk ben ik daar wel erg tevreden mee!
Ik moet zeggen dat verliefd worden wel erg goed is voor de lijn!
Roze Roos- Ratel
Anoush, goed dat je meedoet!
Tullow, ik ben benieuwd hoe dat bij mij gaat als ik ongesteld ben. Ik hoop dat ik me dan in kan houden, zou zonde zijn als alles er dan weer bij komt.
Hebben jullie ook een 'weegdag'? Ik heb me nu al 2 keer op vrijdagochtend gewogen, dus ik denk dat ik dat er maar in houd.
Tullow, ik ben benieuwd hoe dat bij mij gaat als ik ongesteld ben. Ik hoop dat ik me dan in kan houden, zou zonde zijn als alles er dan weer bij komt.
Hebben jullie ook een 'weegdag'? Ik heb me nu al 2 keer op vrijdagochtend gewogen, dus ik denk dat ik dat er maar in houd.
Gast- Gast
Roze Roos schreef: Leuk al die animo! Ik wil van 72.5 naar 63/64, dat woog ik een aantal jaar geleden ook en als ik nu foto's terug kijk ben ik daar wel erg tevreden mee!
Dan moet ik ook snel maar eens een leuke vent tegenkomen!
Maar wij gaan dus een beetje gelijk op qua gewicht
Gast- Gast
Mijn weegdag is zondag!
Ik weeg nu 85,4 en wil graag naar de 65. Dus er moet nog wel ff iets meer af haha.
Ik weeg nu 85,4 en wil graag naar de 65. Dus er moet nog wel ff iets meer af haha.
Gast- Gast
Ik weeg op woensdag! Gewoon omdat het kan Ja ik zag het ook al Auxo! Dat is wel extra motiverend voor mij!
Roze Roos- Ratel
Ik heb geen weegschaal
Maar als ik weer normaal in mijn oude broek pas, dan ben ik tevreden! Oh, en als ik geen flubberbuik meer heb..
Maar als ik weer normaal in mijn oude broek pas, dan ben ik tevreden! Oh, en als ik geen flubberbuik meer heb..
Tullow- Kletskop
Auxo schreef:Roze Roos schreef: Leuk al die animo! Ik wil van 72.5 naar 63/64, dat woog ik een aantal jaar geleden ook en als ik nu foto's terug kijk ben ik daar wel erg tevreden mee!
Hopelijk lijkt ie een beetje op de man in je avatar * kwijlt*
Roze Roos- Ratel
Auxo schreef:
Ik slik de pil altijd door, dus zo vaak wordt ik gelukkig niet ongesteld.
Tullow- Kletskop
Ik wil 5 kilo kwijt maar het lukt echt niet :S Ik ben al vijf jaar niet meer onder de 70 kilo gekomen, alleen als ik ziek was :S
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Ik weeg op woensdag! Gewoon omdat het kan Ja ik zag het ook al Auxo! Dat is wel extra motiverend voor mij!
Ja voor mij ook! Als ik nou zie dat jij er weer 2 kwijt bent wil ik ook!
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Auxo schreef:Roze Roos schreef: Leuk al die animo! Ik wil van 72.5 naar 63/64, dat woog ik een aantal jaar geleden ook en als ik nu foto's terug kijk ben ik daar wel erg tevreden mee!
Ik denk dat als hij een weekje op bezoek komt ik weer net zo slank ben als vroeger. Of hij moet tegenvallen in het echt maar dat geloof ik niet eigenlijk.
Gast- Gast
Tullow schreef:Auxo schreef:
Ik slik de pil altijd door, dus zo vaak wordt ik gelukkig niet ongesteld.
Ik deed dat ook altijd inderdaad. Maar heb even moeten stoppen met de pil, omdat ik zoveel last had van mijn ongesteldheid. Nu ik gestopt ben gaat dat prima, ben nu alleen wel elke maand ongesteld. Maarja.
Gast- Gast
Ik doe ook mee moet er inmiddels nog 7.7. Want er zijn er al 2 af. Mijn weegdag is dinsdag, gewoon om het feit dat ik op die dag ben begonnen met afvallen hahaha.
Laatst aangepast door May op vr 14 jan 2011 - 0:03; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Auxo schreef:Roze Roos schreef:Auxo schreef:Roze Roos schreef: Leuk al die animo! Ik wil van 72.5 naar 63/64, dat woog ik een aantal jaar geleden ook en als ik nu foto's terug kijk ben ik daar wel erg tevreden mee!
Ik denk dat als hij een weekje op bezoek komt ik weer net zo slank ben als vroeger. Of hij moet tegenvallen in het echt maar dat geloof ik niet eigenlijk.
Ik kan het mij niet voorstellen!
Roze Roos- Ratel
May schreef:Ik doe ook mee moet er inmiddels nog 7.7. Want er zijn er al 2 af. Mijn weegdag is dinsdag, gewoon om het feit dat ik op die dag ben begonnen met afvallen hahaha.
Goed bezig zeg!
Roze Roos- Ratel
ik wil weer terug naar de 65
We hebben alleen niet een hele goede weegschaal want de ene dag ben k weer 74 en een dag later weer 71,5
die 71,5 vind ik niet zo erg.. alleen een beetje jammer dat het dan ook zomaar weer 74 kan zijn :p
Maar zodra hij getallen in de 60 aan gaat geven ben ik tevreden!
We hebben alleen niet een hele goede weegschaal want de ene dag ben k weer 74 en een dag later weer 71,5
die 71,5 vind ik niet zo erg.. alleen een beetje jammer dat het dan ook zomaar weer 74 kan zijn :p
Maar zodra hij getallen in de 60 aan gaat geven ben ik tevreden!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Auxo schreef:Ik wil ook nog 9 kilo kwijt. Zit nu op 73, maar wil graag naar de 64.
Ik heb hetzelfde probleem...er zijn er nu al 2 af en zit nu op de 75! Ik wil het liefst ook weer naar de 64 omdat dan mijn broeken hopelijk weer passen! Mijn buik is echt te erg!!
Laatst aangepast door Nietjuuh op vr 14 jan 2011 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weeg nu 90.6 (afgelopen maandag). Ik begon met 96.9. Ik wil graag weer 80 wegen, dus er moet nog 10.6 kilo af
Gast- Gast
Sannanas schreef:Ik weeg nu 90.6 (afgelopen maandag). Ik begon met 96.9. Ik wil graag weer 80 wegen, dus er moet nog 10.6 kilo af
Goh dat zou je helemaal niet zeggen als je foto's van jou ziet! Ik dacht dat jij heel slank was! (hm het staat er een beetje stom, het was bedoelt als compliment )
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 1 kilo per week?
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» 1 kilo per week?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: