Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil..

+6
Rouge
Susan
Gigi_
Annemie
Annie24
Ella
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil.. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil..

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 0:18

ik zou het een aantal maanden laten rusten, dan kom je erachter of het een bevlieging is of niet. Beter iets langer wachten en zeker zijn van je gevoelens, dan het NU willen en er in de zwangerschap achterkomen dat je het toch liever niet had gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil.. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil..

Bericht  Supertalentje zo 9 okt 2011 - 1:08

Op zich snap ik de reactie van Annie wel, in de OP staat 3 keer achter elkaar zonder leestekens dat ze zwanger wil zijn, daarna schrijft ze dikgedrukt dat ze het 'nu' wil.

@TO: je wilde het niet, wat waren die bezwaren? Misschien kom je erachter dat je die bezwaren nog steeds hebt en het idd een bevlieging is.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil.. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil..

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 4:00

Ik was de topic opener van dit topic.

Het gevoel is gebleven maar niet meer constant zo hevig. Soms heviger dan de andere keer maar het blijft wel.

Ik wacht rustig af hoe mijn gevoel zich vormt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil.. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil..

Bericht  Ugly Betty za 14 jan 2012 - 4:09

Aimy fijn dat je gevoelens wat rustiger zijn geworden. heb je er met jouw man over gepraat? Hoe denkt hij er over?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil.. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil..

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 4:16

klopt rustiger maar nu ik het er over heb wordt het weer hevig Embarassed Embarassed
Ik had als advies van jullie gekregen om het een paar maanden aan te zien vandaar mijn reactie nu pas weer.

Ik en mijn man hebben afgesproken dat we wel zien over een paar jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil.. - Pagina 2 Empty Re: Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik geen kinderen wil..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum